1.9TDI AVG mootori generaatori pingutusrulli vahetamine
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
-
- Huviline
- Postitusi: 32
- Liitunud: 05 Mär 2003, 23:53
- Auto: Sharan 1.9TDI 96KW 2003
- Asukoht: Harjumaa
1.9TDI AVG mootori generaatori pingutusrulli vahetamine
Pingutusrull on peale vaadates muude rullide suhtes allapoole viltu. T?en?oliselt on siis ehk rulli kronsteini sees mingi(d) puks(id), mis on kulunud, sest sealt tuleb pruunikat roostet v?lja.
Kui puks(id), siis oleks v?imalik treialil lasta uus/uued teha?
Aga palju keerulisem tundub, see pingutusrulli kronstein k?tte saada. Tundub, et palju asju tuleb eest ?ra v?tta.
Oskab keegi kirjeldada AVG mootoril pingutusrulli kronsteini eemaldamise t??k?iku? Auto on VW Passat 2000 a.
3 n?dalat tagasi ribastus generaatori rihm ja t?na siis juhtus see juba teist korda, nii et abi oleks teretulnud
Kui puks(id), siis oleks v?imalik treialil lasta uus/uued teha?
Aga palju keerulisem tundub, see pingutusrulli kronstein k?tte saada. Tundub, et palju asju tuleb eest ?ra v?tta.
Oskab keegi kirjeldada AVG mootoril pingutusrulli kronsteini eemaldamise t??k?iku? Auto on VW Passat 2000 a.
3 n?dalat tagasi ribastus generaatori rihm ja t?na siis juhtus see juba teist korda, nii et abi oleks teretulnud
Turbos make torque and torque makes fun
-
- Huviline
- Postitusi: 32
- Liitunud: 05 Mär 2003, 23:53
- Auto: Sharan 1.9TDI 96KW 2003
- Asukoht: Harjumaa
Peale teema algatamist olen saanud infot juurde.
Mul on vaja vahetada terve pinguti. Pinguti pole mitte see amordiga variant, vaid selle suure vedruga Viskosiduriga ventikas tuleb eest ?ra v?tta, siis peaks pinguti ka k?tte saama. Pinguti ise on ?he mutriga kinni.
Kuidas seda viskosiduriga ventikat kinni hoida ja kas lahti tuleb ?iget pidi keerata v?i on teistpidi keere?
Pinguti ise on ?he mutriga kinni. Teoorias peaks lihtne olema
Mul on vaja vahetada terve pinguti. Pinguti pole mitte see amordiga variant, vaid selle suure vedruga Viskosiduriga ventikas tuleb eest ?ra v?tta, siis peaks pinguti ka k?tte saama. Pinguti ise on ?he mutriga kinni.
Kuidas seda viskosiduriga ventikat kinni hoida ja kas lahti tuleb ?iget pidi keerata v?i on teistpidi keere?
Pinguti ise on ?he mutriga kinni. Teoorias peaks lihtne olema
Turbos make torque and torque makes fun
-
- Veteran
- Postitusi: 439
- Liitunud: 25 Veebr 2008, 00:40
- Auto: B8 Alltrack
- Asukoht: Tallinn/Saaremaa
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 1 kord
Teoorias ongi kerge. Sellist hullu lammutust pole vaja ette v?tta nagu siin eelk?neleja r??kis. V?hemalt mitte vedruga variandi puhul. Jamamist sellega on, ja kui ma ei eksi siis mul s?ber kes minu masinal selle ?ra vahetas, kasutas ventika k?ttesaamiseks mingit eri t??riista, vb on ka muu v?imalus.Algselt postitas: spinner
Peale teema algatamist olen saanud infot juurde.
Mul on vaja vahetada terve pinguti. Pinguti pole mitte see amordiga variant, vaid selle suure vedruga Viskosiduriga ventikas tuleb eest ?ra v?tta, siis peaks pinguti ka k?tte saama. Pinguti ise on ?he mutriga kinni.
Kuidas seda viskosiduriga ventikat kinni hoida ja kas lahti tuleb ?iget pidi keerata v?i on teistpidi keere?
Pinguti ise on ?he mutriga kinni. Teoorias peaks lihtne olema
Soovitan leida asjatundja kes selle haltuura korras ?ra teeks, ajakulu on umbes 30 -45 minti, olenevalt mehest.
Usun et omal k?el lammutamine ja leiutamine v?tab kordades rohkem aega.
Edu,
Rainer
[Muudetud: 28-10-2008 Rainuz]
edit:
kui huvitab, v?in uurida t?pse k?igu v?lja? Ja t??riistade vajaduse?
[Muudetud: 28-10-2008 Rainuz]
-
- Huviline
- Postitusi: 32
- Liitunud: 05 Mär 2003, 23:53
- Auto: Sharan 1.9TDI 96KW 2003
- Asukoht: Harjumaa
Ehhee... Tehtud!
Teoorias oli lihtne ja praktikas ka!
Geneka v?tsin maha, p??seb poltidele paremini ligi. Viskoga ventika jaoks oli vaja pikka kuuskantv?tit, mis poldini ulatuks. Tavalise nr.8 kuuskantv?tme l?hemale otsale sai pikendus keevitatud ja oligi hea k?epide Pikem ots ulatus t?pselt poldini. Ventika rullikut hoidsin rihmaga kinni... natuke jebimist oli, aga poldi sain lahti Rihma pinguti oli ?he 17 mutriga kinni, sinna sai padruni ilusti otsa panna. Vana pinguti tundus massiivne ja tugev olema, aga ometigi oli tal otsad kuidagi kaardus ja seet?ttu rull vaataski viltu.
Tagasipanek sama lihtne. Pinguti k?lge, mutter padruniga kinni. Ventikas tagasi, poldi keerasin n?puga sisse, niipalju kui j?udsin hoidsin l?pus veel polti kinni ja pingutasin ventika rullikust hoopis. L?puks natuke rulliku kininhoidmisega jebimist veel ja oligi polt l?plikult v?tmega ?ra pingutatud. Genekas peale tagasi ja valmis. Rihm ka loomulikult peale! Rihma s?ttisin enne geneka pealepanemist paika ja sidusin ta traadiga mingi toru k?lge kinni. Tundus kuidagi lihtsam Pingutusrulli otsas on 15 mutter, leidsin vene 13-15 lehtv?tme ja keevitasin pikenduse otsa.... hea j?lle k?epidemena kasutada kui vaja pingutusrulli kangutada
Aega kokku l?ks umbes tund ja 20 minutit. Arvatavasti j?rgmine kord teeks kiiremini
Teoorias oli lihtne ja praktikas ka!
Geneka v?tsin maha, p??seb poltidele paremini ligi. Viskoga ventika jaoks oli vaja pikka kuuskantv?tit, mis poldini ulatuks. Tavalise nr.8 kuuskantv?tme l?hemale otsale sai pikendus keevitatud ja oligi hea k?epide Pikem ots ulatus t?pselt poldini. Ventika rullikut hoidsin rihmaga kinni... natuke jebimist oli, aga poldi sain lahti Rihma pinguti oli ?he 17 mutriga kinni, sinna sai padruni ilusti otsa panna. Vana pinguti tundus massiivne ja tugev olema, aga ometigi oli tal otsad kuidagi kaardus ja seet?ttu rull vaataski viltu.
Tagasipanek sama lihtne. Pinguti k?lge, mutter padruniga kinni. Ventikas tagasi, poldi keerasin n?puga sisse, niipalju kui j?udsin hoidsin l?pus veel polti kinni ja pingutasin ventika rullikust hoopis. L?puks natuke rulliku kininhoidmisega jebimist veel ja oligi polt l?plikult v?tmega ?ra pingutatud. Genekas peale tagasi ja valmis. Rihm ka loomulikult peale! Rihma s?ttisin enne geneka pealepanemist paika ja sidusin ta traadiga mingi toru k?lge kinni. Tundus kuidagi lihtsam Pingutusrulli otsas on 15 mutter, leidsin vene 13-15 lehtv?tme ja keevitasin pikenduse otsa.... hea j?lle k?epidemena kasutada kui vaja pingutusrulli kangutada
Aega kokku l?ks umbes tund ja 20 minutit. Arvatavasti j?rgmine kord teeks kiiremini
Turbos make torque and torque makes fun
Nii..tuleb endal sama asi k?sile v?tta. P?hap?evasel p?eval purunes minu masinal genekarihm ja selle rihma asendamise k?igus selgus, et see rullik piilub kangesti all poole:(
Siit sai juba h?id n?pun?iteid selle t?? teostamiseks.
Spinner: Mis hinnaga sa pinguti k?tte said kui just saldus pole???
Olen natuke hindasid uurinud..ei tundu just k?ige odavam asi olevat???:mad:
Siit sai juba h?id n?pun?iteid selle t?? teostamiseks.
Spinner: Mis hinnaga sa pinguti k?tte said kui just saldus pole???
Olen natuke hindasid uurinud..ei tundu just k?ige odavam asi olevat???:mad:
-
- Huviline
- Postitusi: 127
- Liitunud: 06 Juul 2008, 15:55
- Auto: VW Passat Variant 4motion TDI 96kw; T5 Shuttle Long 2,5TDI 96kw
- Asukoht:
Minu passatil sama mootor ja koor hammasrihmaga l?ks ka see jupp vahetusse. Pandi A-osa ja hind oli ~3000.
A Sul geneka rihm j?ttis hammasrihma katte puutumata? Mind hirmutati sellega, et selle purunemisel saab tihti ka hammasrihma kate ja hammasrihm kannatada, ning tulemuseks - kolvid vs klapid...
[Muudetud: 4-11-2008 lohe]
A Sul geneka rihm j?ttis hammasrihma katte puutumata? Mind hirmutati sellega, et selle purunemisel saab tihti ka hammasrihma kate ja hammasrihm kannatada, ning tulemuseks - kolvid vs klapid...
[Muudetud: 4-11-2008 lohe]
milles v?ib probleem olla, et poole aasta jooksul juba teist korda pinguti k?ver. oktoobris viskas rihma ribadeks, sai uus pinguti pandud siin eelpool toodud n?idete j?rgi ja t?na viska j?lle rihma mah ning vaatan et see pinguti on kiivas. oktoobris sai ka forsist ostetud see 1000.- maksev pinguti. ei tea kas see B varuosa oli siis praak v?i lihtsalt sitast materjalist!
B varuosa kehva ?kki:(..mina vahetasin ka endal novembri alguses ?ra B varuosa vastu..ja hakkab ka uuesti vaikselt all vaatama rullik. Tegin forssi uue hinnapakkumise ja sealt tuli juba vastuseks mingi 1700 varuosa eest. See pidavat A varuosa olema. Nii et tea kas varuosa viga..v?i lihtsalt n?rk koht selle t??bi mootoril:mad:Algselt postitas: militar
milles v?ib probleem olla, et poole aasta jooksul juba teist korda pinguti k?ver. oktoobris viskas rihma ribadeks, sai uus pinguti pandud siin eelpool toodud n?idete j?rgi ja t?na viska j?lle rihma mah ning vaatan et see pinguti on kiivas. oktoobris sai ka forsist ostetud see 1000.- maksev pinguti. ei tea kas see B varuosa oli siis praak v?i lihtsalt sitast materjalist!