Passat 2002 1,9 TDI 96kw pumppihusti jamab

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI

Vasta
Kasutaja avatar
erki1974
Huviline
Postitusi: 194
Liitunud: 20 Juun 2008, 00:01
Telefon: 56458883
Auto: VW Passat 2,0 4WD 130 kw R-Line 12.2013
Asukoht: Viljandimaa

Passat 2002 1,9 TDI 96kw pumppihusti jamab

Lugemata postitus Postitas erki1974 »

Sõidu ajal viskab põlema veojõukontrolli tule ja iseenesest see ei kustu. Süüde välja ja uuesti käima siis see tuli enam ei põle. Ajus jääb se viga ikka sisse.
VAG-com kaabliga sai järgmised veakoodid:
1. 17678 - Pump-Jet Valve: Cylinder 4 (N243): Regulation Range Exceeded
P1270 - 35-10 - - - Intermittent------- lasi vea kustutada
2. ABS/ESP front 18265 - Load Signal: Error Message from ECU
P1857 - 35-10 - - - Intermittent---lasi vea kustutada
On kellegil sellise asjaga enne kokkupuuteid olnud ja mis annab ära teha. Kas viga võib olla pihusti küljes asuva pistiku ühenduses ja kas võib olla viga pihusti tihendites?
Ette tänades, Erki Viljandimaalt.
Viimati muutis argo, 11 Sept 2012, 01:42, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: Lisatud kategooria.

hartsi
Huviline
Postitusi: 62
Liitunud: 02 Juun 2009, 11:50
Telefon: 53901498
Auto: B6 1,9tdi AVF
Asukoht:

Re: Passat 2002 1,9 TDI 96kw pumppihusti jamab

Lugemata postitus Postitas hartsi »

Korista see powerbox mootorist ja su viga võib veel kaduda!

Kasutaja avatar
erki1974
Huviline
Postitusi: 194
Liitunud: 20 Juun 2008, 00:01
Telefon: 56458883
Auto: VW Passat 2,0 4WD 130 kw R-Line 12.2013
Asukoht: Viljandimaa

Re: Passat 2002 1,9 TDI 96kw pumppihusti jamab

Lugemata postitus Postitas erki1974 »

Võtsin lahti plokikaane küljes oleva pumppihustite pistiku ja lasin selle ühenduste peale niiskuse eemaldajat-elektriühenduse parandajat ja panin kokku tagasi. Olen sõitnud peale seda juba 2 päeva järjepidevalt ja veojõukontrolli tuli enam põlema pole hakanud. Võimalik , et viga oligi pistikus. Igaljuhul ma powerboxi küljest ära ei võtnud veel. Jälgin edasi ja annan täiendavalt teada.

Kasutaja avatar
erki1974
Huviline
Postitusi: 194
Liitunud: 20 Juun 2008, 00:01
Telefon: 56458883
Auto: VW Passat 2,0 4WD 130 kw R-Line 12.2013
Asukoht: Viljandimaa

Re: Passat 2002 1,9 TDI 96kw pumppihusti jamab

Lugemata postitus Postitas erki1974 »

Sain 3 päeva ära sõita ja lõi uuesti veojõukontrolli tule põlema mis peale süüte väljakeeramist kustus ära ning mingi aja pärast hakkab uuesti põlema. Panin siis vag-com kaabli järele ja leidsin veakoodid:
17672 - Pump-Jet Valve: Cylinder 2 (N241): Regulation Range Exceeded
P1264 - 35-00 - - arvutiga laseb ära kustutada.
17678 - Pump-Jet Valve: Cylinder 4 (N243): Regulation Range Exceeded
P1270 - 35-10 - - - Intermittent arvutiga laseb ära kustutada.
Samuti jälgisin arvuti abil pihustite tööd KOOD23 alt ja 2 ning neljanda pihusti näitajad lõi põhja s.o 127 peale kuigi peavad olema alla 100 , kuskil 70 kuni 80 juures. Kohati olid 2 ja 4-nda pihuti näitajad samuti 70-80 ühiku vahel s.t teistega sarnased.Uurisin siis VW esindusest ja pakuti esialgu 2 ja 4-nda pihustite tihendid ära vahetada ning vajadusel ka pihustite juhtmed mis asuvad klapikambri kaane all. Tihendid on juba ära ostetud ja ootavad vahetamist.Kas kellegil on sellist viga veel esinenud? Küttetemperatuuri petjat n.n POWERBOXI ma veel maha ei ole võtnud kuid selle boxiga olen sõitnud juba 1 aasta ja sellist tule põlemahakkamist varem ei ole olnud.

alts20
Huviline
Postitusi: 580
Liitunud: 01 Sept 2005, 16:03
Asukoht: Jõgeva-Tartu

Re: Passat 2002 1,9 TDI 96kw pumppihusti jamab

Lugemata postitus Postitas alts20 »

Ühel VW touranil olen sama viga lahendanud ja sellel oli viga pihustite kaablipundis ning aitas selle vahetus. Kasuta otsingut, sellel teemal on siin hiljuti räägitud

Kasutaja avatar
erki1974
Huviline
Postitusi: 194
Liitunud: 20 Juun 2008, 00:01
Telefon: 56458883
Auto: VW Passat 2,0 4WD 130 kw R-Line 12.2013
Asukoht: Viljandimaa

Re: Passat 2002 1,9 TDI 96kw pumppihusti jamab

Lugemata postitus Postitas erki1974 »

Olen kuulnud, et viga võib olla pistiku klemmides mida painutatakse üle, et ühendust paremaks muuta ja teinekord võib see aidata. Tänud , katsun sellega tegeleda ja arvatavasti siis kohe pihusti tihendeid vahetama ei kipu!

alts20
Huviline
Postitusi: 580
Liitunud: 01 Sept 2005, 16:03
Asukoht: Jõgeva-Tartu

Re: Passat 2002 1,9 TDI 96kw pumppihusti jamab

Lugemata postitus Postitas alts20 »

see klemmide painutamine rohkem enda petmine ja probleemi edasi lükkamine. Varem või hiljem vahetad ikkagi kaablipuu ära kui on selle viga. Klemmid ja juhtmed on ju klapikambri kaane all, kuuma õli sees. See aga ajapikku paakub klemmidele ja klemmid muutuvad selliseks kollakaks ja ühendused halvenevad, neid on üritatud puhastada ja pesta aga mida sa saad aastatega tehtud töö vastu. Kui on ikkagi kahtlus et on selle viga siis varsti ikka vahetad

Kasutaja avatar
erki1974
Huviline
Postitusi: 194
Liitunud: 20 Juun 2008, 00:01
Telefon: 56458883
Auto: VW Passat 2,0 4WD 130 kw R-Line 12.2013
Asukoht: Viljandimaa

Re: Passat 2002 1,9 TDI 96kw pumppihusti jamab

Lugemata postitus Postitas erki1974 »

uus kaablipuu on tellitud ja kui see kohale jõab siis vahetan selle kohe ka ära. Kas seda kaablit on raske vahetada ja kas selle vahetamisel on mingid kavalust ka vaja?

onusnooker
Huviline
Postitusi: 435
Liitunud: 18 Juul 2005, 23:13
Auto: VW Passat 1.6 77kw 2014a
Asukoht: Harjumaa

Re: Passat 2002 1,9 TDI 96kw pumppihusti jamab

Lugemata postitus Postitas onusnooker »

Kui võimalik tee ka vahetusest pilte, äkki kellegile tulevikus siis abi.
Kas neid kollaseks minevaid klemme puhastada/kraapida haljaks st puhtaks ei anna, et peab kohe uue tellima? Huvitav mis seal kaablipundil siis läbi ikkagi läheb...

Kasutaja avatar
erki1974
Huviline
Postitusi: 194
Liitunud: 20 Juun 2008, 00:01
Telefon: 56458883
Auto: VW Passat 2,0 4WD 130 kw R-Line 12.2013
Asukoht: Viljandimaa

Re: Passat 2002 1,9 TDI 96kw pumppihusti jamab

Lugemata postitus Postitas erki1974 »

räägitakse, et juhtmed asuvad õli sees ja need ajapikku väsivad. tean, et mõõdetakse juhtmete takistust ja seda ütleb ka veakoodi järgi. Igaljuhul olen kuulnud, et algus puhastad need klemmid ja hiljem hakkad ikka kaableid vahetama. Parem algus siis need kaablid ära vahetada. Tuttaval oli samasugune jama( ainult, et peale veojõukontrolli tule viskas tal veel ABS tule ka põlema) ja näitas 1 pihusti viga. vahetas siis selle uue vastu ja ikka näitas viga. Selgus, et peale kontaktide puhastamist kadus. Võimalik, et saab ka ainult puhastamisega hakkama. Ma vahetan selle kaablipundi uue vastu ja siis kui ei aita, hakkan viga edasi otsima.

alts20
Huviline
Postitusi: 580
Liitunud: 01 Sept 2005, 16:03
Asukoht: Jõgeva-Tartu

Re: Passat 2002 1,9 TDI 96kw pumppihusti jamab

Lugemata postitus Postitas alts20 »

Ega seal vahetamisel teab mis kunsti ei ole kui pöial päris peopesast välja ei kasva ja võtmed käes püsivad. Erilist tähelepanu peaks juhtima sellele suurele mustale ümarale pistikule mis plokikaanest väljub. Selle kinnituseks on selline keeratav võru, mida tuleb õigest asendist keerama hakata muidu ei saa auto poolset kaablit sinna külge pärast. Et see pesa oleks korralikult pesas ja saaks ilusti kinni tagasi muidu võib sealt pärast jääda õli lekkima

Kasutaja avatar
erki1974
Huviline
Postitusi: 194
Liitunud: 20 Juun 2008, 00:01
Telefon: 56458883
Auto: VW Passat 2,0 4WD 130 kw R-Line 12.2013
Asukoht: Viljandimaa

Re: Passat 2002 1,9 TDI 96kw pumppihusti jamab

Lugemata postitus Postitas erki1974 »

Vahetasin siis selle kaablipuu ära kuid veojõukontrolli viskas ikka põlema. Tulid ikka järgmised vead:17672 - Pump-Jet Valve: Cylinder 2 (N241): Regulation Range Exceeded
P1264 - 35-00 - -
17678 - Pump-Jet Valve: Cylinder 4 (N243): Regulation Range Exceeded
P1270 - 35-10 - - - Intermittent
Lasin 2 ja 4 pihustil kõik tihendid ka ära vahetada kuid veojõukontrolli viskab ikka põlema. Momendil kui tuli põleb siis enam sellist mootori rappumist ei tunne kuid need pihustid ikka jamavad. Keegi on maininud foorumis, et pihustid tuleks ringi tõsta, et näha kas viga kolib ümber koos pihustiga või jääb samasse kohtadesse. See on mul veel tegemata kuid kaalun seda varianti või otsin kuskilt omale 2 pihustit koodiga 038130073AL prooviks või ostan need. Kui kellegil on sellise koodiga kasutatud h. korras pihusteid müügiks soodsa hinnaga siis ootan pakkumisi. Mul hetkel paagis veel suveküte +kleen flo lisandiga( -23 kraadiga kinni ei tõmmanud). Kas see pihusti jama võib olla selle küttega seoses? Äkki saab veel pihusti tööd parandada?

Kasutaja avatar
erki1974
Huviline
Postitusi: 194
Liitunud: 20 Juun 2008, 00:01
Telefon: 56458883
Auto: VW Passat 2,0 4WD 130 kw R-Line 12.2013
Asukoht: Viljandimaa

Re: Passat 2002 1,9 TDI 96kw pumppihusti jamab

Lugemata postitus Postitas erki1974 »

Jätkuvalt viskab 2 ja 4-nda pihusti veakoodi sisse. Kui süüde välja keerata ja siis uuesti sisse ja koheselt lülitada veojõukontroll välja , laseb sõita normaalselt ja ei hakka 2000 pöörde juures raputama. Panin kaabli järele ja selgus 23 kanali ( sõitmisel mõõtmine)alt, et ühe pihusti näitaja jääb 127 peale ja teised on 20-25 peal kui masin juba tühikäigul käib. Järelikult 4 pihusti vajaks kohe kindlasti vahetust. Sain sõbra käest prooviks 2 pihustit koodiga 038130073AR mis olid 1,9 96 kw AWX manuaal mootorilt. Minu 1,9 96 kw AVF manuaal mootoril on 038130073AL. Kas tasub üldse neid pihusteid katsetada sest koodi erinevus neil on?

CharlieF
Huviline
Postitusi: 50
Liitunud: 28 Veebr 2010, 18:17
Auto: VW Passat`04, VW Polo`96
Asukoht:

Re: Passat 2002 1,9 TDI 96kw pumppihusti jamab

Lugemata postitus Postitas CharlieF »

keegi siin foorumites väitis et vahetas pihusteid nii et koodid ei klappinud ja olevat olnud ok. Kahjuks ei suuda leida enam seda, sest olen viimastel päevadel väga palju siinseid foorumeid kamminud seoses oma auto jamadega

aga sa otsi natuke, äkki leiad sarnaseid teemasid.
Viimati muutis CharlieF, 07 Dets 2010, 17:19, muudetud 1 kord kokku.

falcon
Huviline
Postitusi: 15
Liitunud: 04 Dets 2010, 15:36
Asukoht:

Re: Passat 2002 1,9 TDI 96kw pumppihusti jamab

Lugemata postitus Postitas falcon »

Pilt

Uploaded with ImageShack.us
Viimati muutis falcon, 07 Dets 2010, 18:53, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
erki1974
Huviline
Postitusi: 194
Liitunud: 20 Juun 2008, 00:01
Telefon: 56458883
Auto: VW Passat 2,0 4WD 130 kw R-Line 12.2013
Asukoht: Viljandimaa

Re: Passat 2002 1,9 TDI 96kw pumppihusti jamab

Lugemata postitus Postitas erki1974 »

Probleemid pihustitega jätkuvad. VW Passat 2002.a. 1,9 TDI 96 kw veojõukontrolli põlema hakkamisega algasid novembri kuus kui oli vihmane. Hakkasid valgustuse ja keskluku jamad. Nendest sain lahti kuid see veojõukontrolli asi aina süvenes ja viskas 2 ja 4 pihusti vead sisse(kõigil ühesugused" Regulation Range Exceeded"). Mõtlesin algus, et viga võib olla elektrijuhtmetes ja nende ühendustes.Vahetasin pihustite kaablipuu ära ja 2 ja 4-ndal pihustil tihendid. Omavahel neil pihustil ma asukohta ei vahetanud. Nüüd on veel selline asi et nädal tagasi viskas ka aegajalt lisaks neile 2 ja 4-dale sisse ka 3 pihusti sama veakoodi "Regulation Range Exceeded". 08.12.10 viskas kõigi nelja pihusti veakoodid sisse. Kui sõiduk käis tühikäigul siis lasi vag-com kaabliga ära kustutada 1 ja 3 pihusti vead kuid 2 ja 4 jäid. peale süüte väljakeeramist sai siis neid samuti kustutada kuid mõne aja pärast hakkab sõidu ajal jälle umbes 2000 pöörde juures väristama ja siis saab enamvähem sõita 3-daga ja 3000 pöördega. Kohapeal käies näitab 13 kanali alt, et 4 pihusti käib sinna +1,50 kanti. Kas on võimalik, et see 4-s ajab rivist ka oma jukerdamisega 2 ja 3 välja. Kanal 23 alt sõidu ajal viskab rahuliku sõidu ajal 127 peale põhja 2 ja 4-da pihusti ja piitsa andmisel kõik pihusti näitajad 127 peal. Kui nüüd tühikäigule jätan siis 23 kanali all on 1,2ja3 näitajad + 20 kuni +25 vahel kuid 4 pihusti jääb 127 peale kuini ma veakoodid kustutada saan. Sedasi juhtub ka teise variandina, et 1,2 ja 4 jäävad +20 kuni +25 vahele ning 3 jääb 127 peale kuni veakoodid jälle kustutan. Kas mingi asi võib veel jamada peale nende pihustite. Kui kellegil on infi siis ootan seda hea meelega.Lisan , et ca 1aasta tagasi panin autole peale küttetemperatuuri petja mille ma juba eemaldasin ca 2 nädalat tagasi. Sain sõbra käest prooviks 2 töötanud pihustit 038130073AR mis olid tal AWX mootoril 1,9 TDI 96 kw. Minul endal olid 038130073AL AVF-mootoril. Ei ole jõudnud uurida kas on mõtet neid pihusteid proovida sest koodi lõpp ju erinev. Sain ka infot, et AVF mootorile sobivad ka pihustid koodiga 038130079BX.

Tarkur
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 18 Nov 2010, 18:19
Asukoht:

Re: Passat 2002 1,9 TDI 96kw pumppihusti jamab

Lugemata postitus Postitas Tarkur »

Mõõda tandempumba surve ära, kui see on korras
siis tuleb lihtsalt uued pihustid osta!

Kasutaja avatar
erki1974
Huviline
Postitusi: 194
Liitunud: 20 Juun 2008, 00:01
Telefon: 56458883
Auto: VW Passat 2,0 4WD 130 kw R-Line 12.2013
Asukoht: Viljandimaa

Re: Passat 2002 1,9 TDI 96kw pumppihusti jamab

Lugemata postitus Postitas erki1974 »

Kui auto on seisnud pikalt s.t. maha jahtunud siis sõitma hakates on kõik ok. kuni umbes 50-60 kraadini siis lööb veojõukontrolli tule põlema. Võimalik, et tandempump jamab sest mul on piduritega anomaalia. Kui sõidan trassil ja hakkan hoogu maha pidurdama ja tipin s.t. vajutan umbes 3-4 korda piduripedaalile siis viimase pedaalilevajutamise ajal jääb pedaal kangeks ja pidurdamine on vaevaline. Kas sul on selle tandempumbaga jamad olnud?

Tarkur
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 18 Nov 2010, 18:19
Asukoht:

Re: Passat 2002 1,9 TDI 96kw pumppihusti jamab

Lugemata postitus Postitas Tarkur »

Tandempumba tööks on kaks asja, kõige tähtsam plokikaante pihustitele õige kütusesurve tagamiseks.
Teiseks pidurivaakumi imemiseks. Pedaal läheb sul sellepärast niiöelda kõvaks ,sest selles vanuses autodel tekib tandempumba vaakumstutsile lõtk, kus ta imeb rohkem õhku tühja, kui pidurivaakumiks.
Mul endal ei ole pumppihustiga autot veel:D aga ma olen neid näinud ja nende muresid veel rohkem.
Tandempumba madal efektiivsus võib ka pihustite vigu sisse loopida.
Aga ma ise arvan, et su autol tahavad pihustid vahetust.

nailboard
Huviline
Postitusi: 57
Liitunud: 12 Jaan 2009, 17:14
Telefon: 56759651
Auto: VW Passat TDI 1.9 TDI
Asukoht: Pärnumaa

Re: Passat 2002 1,9 TDI 96kw pumppihusti jamab

Lugemata postitus Postitas nailboard »

Sai ka kaabel muretsetud seoses sellega, et auto teatud pööretel ebaloomulikult mootorit väristab (eelnevalt on juba 2 pumppihustit vahetatud) ja ka nüüd on pumppihusti viga! Diagnostiga viskas sellise vea ette (autoks vw passat 85 kw)

1 Fault Found:
17678 - PD Unit Injector: Cylinder 4 (N243): Regulation Range Exceeded
P1270 - 35-10 - - - Intermittent
Readiness: 0 0 X X X

Siit ka väike küsimus, kus alt ma saan selle veateate kustutada, et saaks edasi uurida mis tal viga võiks olla, kui just pihusti õhtal ei ole (programmiks on VCDS) Ja kui pihusti läbi on siis kus kohast ma selle koodi võtan mille järgi uue pihusti saab tellida?
Powered by TDi

Kasutaja avatar
erki1974
Huviline
Postitusi: 194
Liitunud: 20 Juun 2008, 00:01
Telefon: 56458883
Auto: VW Passat 2,0 4WD 130 kw R-Line 12.2013
Asukoht: Viljandimaa

Re: Passat 2002 1,9 TDI 96kw pumppihusti jamab

Lugemata postitus Postitas erki1974 »

nailboard kirjutas:Sai ka kaabel muretsetud seoses sellega, et auto teatud pööretel ebaloomulikult mootorit väristab (eelnevalt on juba 2 pumppihustit vahetatud) ja ka nüüd on pumppihusti viga! Diagnostiga viskas sellise vea ette (autoks vw passat 85 kw)

1 Fault Found:
17678 - PD Unit Injector: Cylinder 4 (N243): Regulation Range Exceeded
P1270 - 35-10 - - - Intermittent
Readiness: 0 0 X X X

Siit ka väike küsimus, kus alt ma saan selle veateate kustutada, et saaks edasi uurida mis tal viga võiks olla, kui just pihusti õhtal ei ole (programmiks on VCDS) Ja kui pihusti läbi on siis kus kohast ma selle koodi võtan mille järgi uue pihusti saab tellida?
Minu nr. 56458883. Erki, Viljandimaalt. Kui huvi on siis helista ja jagame infi.

Vasta

Mine “Diislid”