G3 47kw 1.9D

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, GTI, dellu, J.Aru

Vasta
slide
Huviline
Postitusi: 60
Liitunud: 25 Apr 2011, 21:13
Auto: Passat B5.5
Asukoht: Lõuna

G3 47kw 1.9D

Lugemata postitus Postitas slide »

Mure siis järgmine golf 3-l 47kw 1.9D surve on karteris sees.
Arvatavasti tuleb rõngaste vahetus teha või teine mootor otsida aga selle ostmine nagu ikka siga kotis.
Kuna masinal on ressurssi veel küll ja küll nii kere kui muude asjade poolest ning plaanis sõita veel hea mitu aastat.
Siit ka nüüd järgmised küsimused:
Kas lihtsam on seda tööd kui mootori maha võetud või siis auto peal timmida??
Kas ainult rõngaste vahetusest piisab või tuleks isegi silindrid üle puurida uude mõõtu??
Kaua kestab mootor peale rõgaste vahetust?
On mõned rääkind, et vaevu 20k km ja tuleb uuesti see töö ette võtta.
Treilerveod tartumaal ja vajadusel üle eesti.
15t kandevõimega.

Kasutaja avatar
HMP
Huviline
Postitusi: 103
Liitunud: 15 Nov 2006, 12:32
Auto: VW Golf -1.9TDI-81kw-97.a. ning VW Phaeton - 3.0TDI-176kw-09.a.
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: G3 47kw 1.9D

Lugemata postitus Postitas HMP »

slide kirjutas:Mure siis järgmine golf 3-l 47kw 1.9D surve on karteris sees.
Arvatavasti tuleb rõngaste vahetus teha või teine mootor otsida aga selle ostmine nagu ikka siga kotis.
Kuna masinal on ressurssi veel küll ja küll nii kere kui muude asjade poolest ning plaanis sõita veel hea mitu aastat.
Siit ka nüüd järgmised küsimused:
Kas lihtsam on seda tööd kui mootori maha võetud või siis auto peal timmida??
Kas ainult rõngaste vahetusest piisab või tuleks isegi silindrid üle puurida uude mõõtu??
Kaua kestab mootor peale rõgaste vahetust?
On mõned rääkind, et vaevu 20k km ja tuleb uuesti see töö ette võtta.
Kui sind vaevavad sellised küsimused, siis ise ära küll seda tegema hakka.
Keretööd, värvimine, projektiautode ehitamine ja vanasõidukite renoveerimine.
Tartu, mob.56 90 10 90

slide
Huviline
Postitusi: 60
Liitunud: 25 Apr 2011, 21:13
Auto: Passat B5.5
Asukoht: Lõuna

Re: G3 47kw 1.9D

Lugemata postitus Postitas slide »

HMP kirjutas:
slide kirjutas:Mure siis järgmine golf 3-l 47kw 1.9D surve on karteris sees.
Arvatavasti tuleb rõngaste vahetus teha või teine mootor otsida aga selle ostmine nagu ikka siga kotis.
Kuna masinal on ressurssi veel küll ja küll nii kere kui muude asjade poolest ning plaanis sõita veel hea mitu aastat.
Siit ka nüüd järgmised küsimused:
Kas lihtsam on seda tööd kui mootori maha võetud või siis auto peal timmida??
Kas ainult rõngaste vahetusest piisab või tuleks isegi silindrid üle puurida uude mõõtu??
Kaua kestab mootor peale rõgaste vahetust?
On mõned rääkind, et vaevu 20k km ja tuleb uuesti see töö ette võtta.
Kui sind vaevavad sellised küsimused, siis ise ära küll seda tegema hakka.

See, et ma foorumist teiste nõu kohe küsin ja uurin ei tähenda, siis kohe et ma ei saaks hakkama koos oma sõbraga tehes.
Treilerveod tartumaal ja vajadusel üle eesti.
15t kandevõimega.

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Re: G3 47kw 1.9D

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

Kuna siiski on tegemist suht lollikindla(vastupidav) mootoriga,alustaksid ehk täpsustusega---,kui suur on suur surve karteris,enne kui mõtled mootori remondile. Kui tõesti ise hakkad remontima,siis mootori seisukorra hindamine käib hülsi kulumis hindamisest. Igaljuhul spidomeetri näit läheb enne nulli,kui mootor nõuab rõngaste vahetust.(300000)

slide
Huviline
Postitusi: 60
Liitunud: 25 Apr 2011, 21:13
Auto: Passat B5.5
Asukoht: Lõuna

Re: G3 47kw 1.9D

Lugemata postitus Postitas slide »

T6nis2 kirjutas:Kuna siiski on tegemist suht lollikindla(vastupidav) mootoriga,alustaksid ehk täpsustusega---,kui suur on suur surve karteris,enne kui mõtled mootori remondile. Kui tõesti ise hakkad remontima,siis mootori seisukorra hindamine käib hülsi kulumis hindamisest. Igaljuhul spidomeetri näit läheb enne nulli,kui mootor nõuab rõngaste vahetust.(300000)
No päris korralikult tuleb auru kui õlivarras ära võtta ning õlikork maha võtta tuleb ka korralikult auru..
Samas võib suure tõenäosusega karteri tuulutus kinni olla, sest ülevalt poolt on õli lennanud kollektori peale. Esimese asjana teen tuulutuse puhtaks, eks ole näha kas surve väiksemaks ka jääb. Õli võtab samuti mootor, aga selles süüdi klapisääretihendid sest hommikuti lööb korra pahvaka sinist välja. Kuna hetkel käsi kipsis, siis raskendatud olukord ja uue kuu alguses saan lahti, siis saab ka tihendid vahetatud. Mis vahemikus peab hülsside kulumine olema, et kannatab ainult rõngad ära vahetada veel??
Viimati muutis slide, 27 Apr 2011, 15:46, muudetud 1 kord kokku.
Treilerveod tartumaal ja vajadusel üle eesti.
15t kandevõimega.

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Re: G3 47kw 1.9D

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

Kolb 1Y mootoril on79,48. Plokk 79,51. Lõtk 0,03mm. Kolvi rõnga luku vahe DIISLIL kuni 0,2 mm. Hülss,mis on kannatanud läbisõitu ca30000 km,temal on veel näha tehase hoonimise jälgi. Mõõda ja võrdle oma auto mootorit nende ,,komadega,, . Läbisõit siiski oleks 300000.hülsile,parandus minult.

slide
Huviline
Postitusi: 60
Liitunud: 25 Apr 2011, 21:13
Auto: Passat B5.5
Asukoht: Lõuna

Re: G3 47kw 1.9D

Lugemata postitus Postitas slide »

Väike teema uuendus...
Mootorile kap remont tehtud ning õlirõngaid enam polnudki alles sai siis rõngad kepsusaaled ja muud asjad sinna kuuluvaga ära vahetatud. Kaane viisin remonti sooveldati ja tehti kaas ka korda ning vahetati sääretihendid ka ära ning nüüd ei ole mingit sinist suitsu enam hommikuti..
Viimane mure jäänud järgi, et ei taha sooja mootoriga käima minna kohe ning kui käima läheb lööb sumbutist musta londi välja...Ja hommikuti peab andma 2 korda eelsüüdet siis läheb ilusti käima..vw peaks nii olema, et sooja mootoriga ta ei võtagi eelsüüteküünlaid järgi ??
See probleem tuli vara talvel kui hakkas jamama sooja mootoriga, sest varem läks kogu aeg ilusti käima kui võtit keerasid poolest pöördest.
Ise kahtlustan kõrgsurvepumpa, et mis teie arvate...
Aga ei tea kui pihusti nii öelda "kuseb" kas võib ka selliseid sümptomeid põhjustada?

Ja paluks sellist vastust mitte postitada, et ära seda tööd ise ette võta nagu varem siin mõni inimene soovitas selle asemel, et aidata muret lahendada.
Sest pumpa ma nkn ise remontima ei hakkaks vaid võtaksin maha ja viiksin vajadusel DiisliABC-sse või kuskile mujale tartusse..

Olen väga tänulik kes võtab aega mu mure läbi lugeda ja veel rohkem olen tänulik kui raatsib vastata...

Lugupidamisega Slide
Viimati muutis slide, 10 Juun 2011, 15:44, muudetud 1 kord kokku.
Treilerveod tartumaal ja vajadusel üle eesti.
15t kandevõimega.

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Re: G3 47kw 1.9D

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

Kõrgsurve pumbale,pumba otsale(malm korpus) kalla peale külma vett. Kui siis sooja mootori korral on tuntav käivitus paranemine,on läbi pumba plunzer.

Vasta

Mine “Diislid”