1.9 81 kw pumba kaane koputamine
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
-
- Huviline
- Postitusi: 288
- Liitunud: 14 Nov 2011, 19:50
- Telefon: 53550592
- Auto: B5(81kw), B6(77kw)
- Asukoht: Lõuna- Eesti
1.9 81 kw pumba kaane koputamine
Tervist
Küsimus oleks selline et kuidas te selle pumba kaane turvapoldi lahti olete saanud?
Ning kas peale erksuse vähenemise kütte vähemaks koputamine mingeid halbu kõrvalmõjusi tekitada võib?
Tänan!
Küsimus oleks selline et kuidas te selle pumba kaane turvapoldi lahti olete saanud?
Ning kas peale erksuse vähenemise kütte vähemaks koputamine mingeid halbu kõrvalmõjusi tekitada võib?
Tänan!
Viimati muutis argo, 11 Sept 2012, 02:38, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: Lisatud kategooria.
Põhjus: Lisatud kategooria.
-
- Huviline
- Postitusi: 1328
- Liitunud: 03 Sept 2007, 22:24
- Telefon: 5176554
- Auto: Audi a4 1,9TDi Quattro VW Golf I Cabri turbo
- Asukoht: Pärnu
Re: 1.9 81 kw pumba kaane koputamine
n7 padrun tuleb sinna peale koputada haamriga ja saab ilusasti lahti
-
- Huviline
- Postitusi: 1956
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 117 korda
- Tänatud: 38 korda
Re: 1.9 81 kw pumba kaane koputamine
Miks sa seda koputada tahad üldse? Kui sealt küte miinimumi koputada ega sellega mingit ülimat ökonoomsust ei lisandu. Pigem võib auto muutuda nii tuimaks, et hakkad rohkem tallama puht alateadlikult ja kütust kulub sama palju või rohkemgi. Pluss kui küte liiga maas siis hakkab auto lötutama gaasi maha lastes. Kui arvuti ja kaabel olemas siis aja ikka pritsekogus sinna kuhu see tehase poolt kunagi pandud on (soovituslik 3-5 mg/str). Ilma arvutita ei tasu kohe kindlasti üldse kaane kallale minnagi. Ja enne kui midagi koputama hakkad vaata arvutiga kas kaas üldse juba paigas pole. Mul sõber läks näiteks ilma arvutita kallale, lõi kaane põhja ja pill läks lõhkuma. Õnneks oli manuaalkast ja sai ära tappa käiguga.
Juhised:
http://www.myturbodiesel.com/1000q/mult ... od-TDI.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Juhised:
http://www.myturbodiesel.com/1000q/mult ... od-TDI.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Huviline
- Postitusi: 288
- Liitunud: 14 Nov 2011, 19:50
- Telefon: 53550592
- Auto: B5(81kw), B6(77kw)
- Asukoht: Lõuna- Eesti
Re: 1.9 81 kw pumba kaane koputamine
Jajah, Mootori töö iseenesest on ideaalilähedane kuid küttekulu on tiba suur. 62 liitriga sai 850 sõita õkotades. Sellepärast mõtlesingi et ehk saab liiga palju kütust lihtsalt. Aga jah ennem kui midagi üldse koputada tuleks juhe järgi panna.
-
- Huviline
- Postitusi: 1956
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 117 korda
- Tänatud: 38 korda
Re: 1.9 81 kw pumba kaane koputamine
Mis auto peal sul see mootor on?
Kui saad kaabli ligi siis mingis ulatuses saab arvutiga ka pritsekogust sättida muutes teatud kohas ära teatud koodijupi. Juhised on seal lingis olemas. Omal ajal ikka katsetasin sellega ja ei tea kas ta kütust maha keerates ökomaks läks, kuid kütusekogust põhja regullides elektrooniliselt oli erksam küll, kuid tahmas ka pisut. Ning see reguleerimisvahemik on suht väike seal.
Kas muud sõlmed on korras, st pidurid ei ole peal, rattalaagrid on korras, mootor hooldatud jne? Kütusekulu on sul tõesti pisut kõrge.
Kui saad kaabli ligi siis mingis ulatuses saab arvutiga ka pritsekogust sättida muutes teatud kohas ära teatud koodijupi. Juhised on seal lingis olemas. Omal ajal ikka katsetasin sellega ja ei tea kas ta kütust maha keerates ökomaks läks, kuid kütusekogust põhja regullides elektrooniliselt oli erksam küll, kuid tahmas ka pisut. Ning see reguleerimisvahemik on suht väike seal.
Kas muud sõlmed on korras, st pidurid ei ole peal, rattalaagrid on korras, mootor hooldatud jne? Kütusekulu on sul tõesti pisut kõrge.
Re: 1.9 81 kw pumba kaane koputamine
Ise olen teda ilma arvutit ka löönud ja ei juhtu seal midagi. Häälest on tunda, et kui liiga palju lööd, siis hakkab lonkama ja kui liiga vähe, siis sureb välja. Lõhkuma mul pole veel kunagi läinud ja kas see üldse võimalik on?
On sul see uus või vana auto, et esimese paagitäiega said sõita 850km või võtab koguaeg sama? Vahest on ka küte halb ja võtab lihtsalt rohkem.
Hetkel väljas veel külmemad ilmad ka ja ega diisel ei sõidagi ainult õhust ja armastusest.
On sul see uus või vana auto, et esimese paagitäiega said sõita 850km või võtab koguaeg sama? Vahest on ka küte halb ja võtab lihtsalt rohkem.
Hetkel väljas veel külmemad ilmad ka ja ega diisel ei sõidagi ainult õhust ja armastusest.
-
- Huviline
- Postitusi: 288
- Liitunud: 14 Nov 2011, 19:50
- Telefon: 53550592
- Auto: B5(81kw), B6(77kw)
- Asukoht: Lõuna- Eesti
Re: 1.9 81 kw pumba kaane koputamine
Auto Passat Variant Highline B5. Ta on alles jah soetatud mingi kuu tagasi. Pidurid peal ei ole, minek on päris hea, käivitub hommikuti ülihästi, ei tossa grammigi, mootori temp 90 kraadi, õli just vahetasin Mobil 5W-40 täissünt, ei ole üldse raske jalaga. Sellepärast mõtlesingi et ehk ainult küttekogust vähemaks ja ongi hea. Peaks jah arvutiga kõigepealt proovima.
Tangin Statoilist. Eile panin uue paagitäie, eks näis mis see tuleb
Tangin Statoilist. Eile panin uue paagitäie, eks näis mis see tuleb
Re: 1.9 81 kw pumba kaane koputamine
Pehme nr7 padrun sobib sinna 3kandi otsa
Mul soovitati see sinna jätta, kui juba otsa on löödud - diislitegijad (juhul, kui peaks vaja olema pöörduda) olevat
üpris mornid nähes rikutud 3kanti. Parem olgu siis see 7 seal
Oled Sa kindel, et 62l paaki läks? Ma tangin kah servani ja tühjaks jne, pole suutnud üle 54l sinna lasta. Paak peaks 60l olema.
Kas külmal ( ok, jahedal ) ajal on siis 7,2l sajale palju 81kw puhul?
Mul soovitati see sinna jätta, kui juba otsa on löödud - diislitegijad (juhul, kui peaks vaja olema pöörduda) olevat
üpris mornid nähes rikutud 3kanti. Parem olgu siis see 7 seal
Oled Sa kindel, et 62l paaki läks? Ma tangin kah servani ja tühjaks jne, pole suutnud üle 54l sinna lasta. Paak peaks 60l olema.
Kas külmal ( ok, jahedal ) ajal on siis 7,2l sajale palju 81kw puhul?
-
- Huviline
- Postitusi: 288
- Liitunud: 14 Nov 2011, 19:50
- Telefon: 53550592
- Auto: B5(81kw), B6(77kw)
- Asukoht: Lõuna- Eesti
Re: 1.9 81 kw pumba kaane koputamine
Loodame et ei ole palju, Muidu auto ülimugav ja meeldib väga.
Viimati tankides läks tankla ligidal kütusetuli põlema ja ja kohe tankides läks 55l sisse. Nüüd esimene kriipsuvahe sõidetud ja kilomeetreid on 180. Aga tuleb arvestada seda et esimene sada kilomeetrit seier veel ei liigu mul. Kas tõesti 80 kilomeetrit maanteel ühe kriipsuvahega
Viimati tankides läks tankla ligidal kütusetuli põlema ja ja kohe tankides läks 55l sisse. Nüüd esimene kriipsuvahe sõidetud ja kilomeetreid on 180. Aga tuleb arvestada seda et esimene sada kilomeetrit seier veel ei liigu mul. Kas tõesti 80 kilomeetrit maanteel ühe kriipsuvahega
-
- Huviline
- Postitusi: 263
- Liitunud: 11 Mai 2011, 19:13
- Auto: Golf 3
- Asukoht: Tallinn
Re: 1.9 81 kw pumba kaane koputamine
Polt välja ja Baltic Boldi külastus..coZy kirjutas:Mul soovitati see sinna jätta, kui juba otsa on löödud - diislitegijad (juhul, kui peaks vaja olema pöörduda) olevat
üpris mornid nähes rikutud 3kanti. Parem olgu siis see 7 seal
-
- Huviline
- Postitusi: 1956
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 117 korda
- Tänatud: 38 korda
Re: 1.9 81 kw pumba kaane koputamine
Eks löö ta maksimumi ja vaata kas läheb lõhkuma. Volvo 2.5TDI igal juhul läheb ja see on sisuliselt VAG mootor. Ma seda ei katsetaks parem. Ja see kõrva järgi panek on selline poolkõva panek, a'la kuidas vene ajal traktoreid remonditi. Et saavutada optimaalne pritsekogus tasuks siiski arvutiga teha täppisreguleering. Aga eks igaühele oma.sillu7 kirjutas:Ise olen teda ilma arvutit ka löönud ja ei juhtu seal midagi. Häälest on tunda, et kui liiga palju lööd, siis hakkab lonkama ja kui liiga vähe, siis sureb välja. Lõhkuma mul pole veel kunagi läinud ja kas see üldse võimalik on?
On sul see uus või vana auto, et esimese paagitäiega said sõita 850km või võtab koguaeg sama? Vahest on ka küte halb ja võtab lihtsalt rohkem.
Hetkel väljas veel külmemad ilmad ka ja ega diisel ei sõidagi ainult õhust ja armastusest.
Re: 1.9 81 kw pumba kaane koputamine
Kui see Sind huvitab, siis leiad minu tehtud topicu
pumba tihendite vahetusest - kus on lingitud ka õpetus. Seal näed, et tüübid teevad terava asjaga korpusele kriipsu. See on ainult selleks, et paneksid kokku enam-vähem õigesti. Kaane koputamise juures on 0.0... mm päris suuri muutusi põhjustav.
Oleks targem see lasta paikka panna.
Natuke OT ka;) Kui Sa oled kaane maha juba kiskunud, siis oleks ka kasulik too plunser (või mis tolle õige nimi on - see auguga jubin mis liigub pumbavõllil) üle vaadata. See peab väga vabalt kogu ulatuses liikuma. Kui ta seda ei tee, soovitatakse 2takti õli vahele ja niikaua liigutad näppudega kuni liikuma hakkab. Aga see on selline külaseppade jutt , kindlasti on ka paremaid mooduseid too liikuma saada.
[ Postitus tehtud iPhone'i kaudu ]
pumba tihendite vahetusest - kus on lingitud ka õpetus. Seal näed, et tüübid teevad terava asjaga korpusele kriipsu. See on ainult selleks, et paneksid kokku enam-vähem õigesti. Kaane koputamise juures on 0.0... mm päris suuri muutusi põhjustav.
Oleks targem see lasta paikka panna.
Natuke OT ka;) Kui Sa oled kaane maha juba kiskunud, siis oleks ka kasulik too plunser (või mis tolle õige nimi on - see auguga jubin mis liigub pumbavõllil) üle vaadata. See peab väga vabalt kogu ulatuses liikuma. Kui ta seda ei tee, soovitatakse 2takti õli vahele ja niikaua liigutad näppudega kuni liikuma hakkab. Aga see on selline külaseppade jutt , kindlasti on ka paremaid mooduseid too liikuma saada.
[ Postitus tehtud iPhone'i kaudu ]
- anti555
- Huviline
- Postitusi: 145
- Liitunud: 09 Aug 2006, 11:22
- Auto: VW Passat B8 Variant 4Motion Highline 2.0TDi 140kw
- Asukoht: tartu
Re: 1.9 81 kw pumba kaane koputamine
Koos tuulutusega läheb 74 sisse tegelt.coZy kirjutas:Pehme nr7 padrun sobib sinna 3kandi otsa
Mul soovitati see sinna jätta, kui juba otsa on löödud - diislitegijad (juhul, kui peaks vaja olema pöörduda) olevat
üpris mornid nähes rikutud 3kanti. Parem olgu siis see 7 seal
Oled Sa kindel, et 62l paaki läks? Ma tangin kah servani ja tühjaks jne, pole suutnud üle 54l sinna lasta. Paak peaks 60l olema.
Kas külmal ( ok, jahedal ) ajal on siis 7,2l sajale palju 81kw puhul?
Re: 1.9 81 kw pumba kaane koputamine
Pole kindel, kas see OT on ....vast on kaanega seotud minu järgnev nutt ja hala.
Sooviks targemate arvamust oma mure kohta.
Asi on siis nii :
Sõites paaril korral hommikul tööle ( 10 km) -10C juures, ei saa mootor oma 90 kraadi kätte.
Jääb selle maa peale umbes 70-80 kraadi juurde. Salongi sooja tuleb - mitte kuuma.
Plokisoe oli järgi, küttis ca 1,5 tundi ennem - ehk siis oli mootori temp enne käivitust ca 40C.
Eelmine talv oli 90C käes -20...25 juures ca 5-6 km.
Mis on muutunud :
Vahetasin pumba tihendid sügisel ja lasin pumbakaane ( kütteannuse) arvuti abil paika kolkida.
Palju sai too nr - ei tea, polnud juures ise.
Põhjakatet enam pole. Eks see laseb tuulel paremini mootorit jahutada.
Tegi siin ca kuu aega tagasi kah ju -10, oli sama jama. Lasin termostaadi ära vahetada.
Tolku ei miskit, nagu eelnevast jutust paistis. Paraku ei kontrollinud, kas termostaat oli ka töökorras.
On võimalus, et kuna käitub täpselt samuti, siis kas oli vana ja on uus korras või pole neist kumbki.
.... kui see nüüd välistada..
Kas too kütteannus , olles vähemaks koputatud võib nii meeletult temperatuuri muuta ?
Paistab, et kütteannus sai paika - kui varem kiirendada 3500 pöördeni, oli peeglist tahma näha.
Nüüd enam pole....peaks ju paigas olema ? Mootor käib vägagi ilusti, sama uimane kui ennem, käivitub pmt poolest pöördest.
Mul said ideed otsa, panin täna õhtupoole papilätaka radika ette.
Muutus niipalju, et sain 10min kohalkäimist + ca 4km sõitu -7C juures 90kraadi kätte.
Ma ei taha eriti uskuda,et mõlemad termostaadid vigased on ( too mis sees oli ja nüüd uus )
Homme õhtul saan raalile ligi, äkki too näitab süütenurka ja kütteannust mulle.
Aga kuna teema on mulle ülepea, mõtlesin et küsin ennem arvamust.
Seoses kaanekoputmisega - pole enam kohanud "limp mode" minekut. Küttekulu on pmt sama mis varem.
Võib-olla on mootor tibake lahjem kiirendusel, kui- siis väga vähe.
Ette tänades!
Edit: ...miks ingel [VW Bot: "Keel korda!"] ei võiks esimese joruga kõik ära kirjutada
Pikemal sõidul saab 90C kätte ja hoiab seda. Muidugi, kui seisma jääda temp langeb nagu diisel ikka.
Sooviks targemate arvamust oma mure kohta.
Asi on siis nii :
Sõites paaril korral hommikul tööle ( 10 km) -10C juures, ei saa mootor oma 90 kraadi kätte.
Jääb selle maa peale umbes 70-80 kraadi juurde. Salongi sooja tuleb - mitte kuuma.
Plokisoe oli järgi, küttis ca 1,5 tundi ennem - ehk siis oli mootori temp enne käivitust ca 40C.
Eelmine talv oli 90C käes -20...25 juures ca 5-6 km.
Mis on muutunud :
Vahetasin pumba tihendid sügisel ja lasin pumbakaane ( kütteannuse) arvuti abil paika kolkida.
Palju sai too nr - ei tea, polnud juures ise.
Põhjakatet enam pole. Eks see laseb tuulel paremini mootorit jahutada.
Tegi siin ca kuu aega tagasi kah ju -10, oli sama jama. Lasin termostaadi ära vahetada.
Tolku ei miskit, nagu eelnevast jutust paistis. Paraku ei kontrollinud, kas termostaat oli ka töökorras.
On võimalus, et kuna käitub täpselt samuti, siis kas oli vana ja on uus korras või pole neist kumbki.
.... kui see nüüd välistada..
Kas too kütteannus , olles vähemaks koputatud võib nii meeletult temperatuuri muuta ?
Paistab, et kütteannus sai paika - kui varem kiirendada 3500 pöördeni, oli peeglist tahma näha.
Nüüd enam pole....peaks ju paigas olema ? Mootor käib vägagi ilusti, sama uimane kui ennem, käivitub pmt poolest pöördest.
Mul said ideed otsa, panin täna õhtupoole papilätaka radika ette.
Muutus niipalju, et sain 10min kohalkäimist + ca 4km sõitu -7C juures 90kraadi kätte.
Ma ei taha eriti uskuda,et mõlemad termostaadid vigased on ( too mis sees oli ja nüüd uus )
Homme õhtul saan raalile ligi, äkki too näitab süütenurka ja kütteannust mulle.
Aga kuna teema on mulle ülepea, mõtlesin et küsin ennem arvamust.
Seoses kaanekoputmisega - pole enam kohanud "limp mode" minekut. Küttekulu on pmt sama mis varem.
Võib-olla on mootor tibake lahjem kiirendusel, kui- siis väga vähe.
Ette tänades!
Edit: ...miks ingel [VW Bot: "Keel korda!"] ei võiks esimese joruga kõik ära kirjutada
Pikemal sõidul saab 90C kätte ja hoiab seda. Muidugi, kui seisma jääda temp langeb nagu diisel ikka.
Viimati muutis .coZy, 24 Jaan 2012, 19:18, muudetud 1 kord kokku.
Re: 1.9 81 kw pumba kaane koputamine
Hommik on õhtust targem - my ass.
Täna tööle , 10 km, -11C , papp ees - täpselt samuti käitub nagu eile. See välistab termostaadi vea. Eks õhtul järgmine update , kui kaabel sabas on käinud.
[ Postitus tehtud iPhone'i kaudu ]
Täna tööle , 10 km, -11C , papp ees - täpselt samuti käitub nagu eile. See välistab termostaadi vea. Eks õhtul järgmine update , kui kaabel sabas on käinud.
[ Postitus tehtud iPhone'i kaudu ]
-
- Huviline
- Postitusi: 1956
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 117 korda
- Tänatud: 38 korda
Re: 1.9 81 kw pumba kaane koputamine
Oma TDi kogemusest võin öelda, et põhjakate eriti midagi ei mõjuta. Lootsin, et mõjutab kui katte paigaldasin aga ei, siiski käib sealt endiselt igalt poolt sama palju tuult läbi ja midagi ei muutu. Lihtsalt lumetuisku jääb vähemaks kapoti all. Põhiline jahutus efekt käib ikka radika kaudu. Küttekogusega eksperimenteerisin ka seinast- seina. Ei mõjutanud ka see soojaks minekut. Üldjoontes oli nii, et mingi -10c juures läks ta siiski umbes 10km läbimisel soojaks (90c). Ka siis kui kõik oli perfektne- rihmad, jahutusvedelik, termostaat ja kõik muu pudi-padi just vahetatud.
Re: 1.9 81 kw pumba kaane koputamine
Raal sappa aetud. Kõik kõige paremas korras - kütteannus õige, andurid ei valeta jne.
Pmt tehti mulle selgeks, et ma olen :
1) õnnelik, et varasema võimaliku liigse kogusega kolbe maha ei põletanud
2) seniilne, et mäletan valesti ( eriti tollele vastu ei vaidle )
... ühesõnaga - osta mõni muu masin, kui soovid viisakalt mootorit soojaks saada ( salongi hakkab külmalt startides leiget pussu
puhuma ca1...1,5 km pärast, tolles pole probleem. Selle testisin lõunaajal ära)
Auto mehaanilist poolt olen ikka korras hoidnud, raha säästmata. Ei paista ka sedamoodi, et midagi tuksis oleks.
Ju ma siis olen seniilne jah, või oli too kütteannus meeletult kõrge varem.
Las siis jääb nii. Ideid nagunii rohkem ei ole.
Pmt tehti mulle selgeks, et ma olen :
1) õnnelik, et varasema võimaliku liigse kogusega kolbe maha ei põletanud
2) seniilne, et mäletan valesti ( eriti tollele vastu ei vaidle )
... ühesõnaga - osta mõni muu masin, kui soovid viisakalt mootorit soojaks saada ( salongi hakkab külmalt startides leiget pussu
puhuma ca1...1,5 km pärast, tolles pole probleem. Selle testisin lõunaajal ära)
Auto mehaanilist poolt olen ikka korras hoidnud, raha säästmata. Ei paista ka sedamoodi, et midagi tuksis oleks.
Ju ma siis olen seniilne jah, või oli too kütteannus meeletult kõrge varem.
Las siis jääb nii. Ideid nagunii rohkem ei ole.
Viimati muutis .coZy, 29 Jaan 2012, 21:58, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 288
- Liitunud: 14 Nov 2011, 19:50
- Telefon: 53550592
- Auto: B5(81kw), B6(77kw)
- Asukoht: Lõuna- Eesti
Re: 1.9 81 kw pumba kaane koputamine
Väike update mu küttekulu kohta. Nüüdseks on nõks üle poole paagi sõidetud ning kilomeetreid on 480.
Re: 1.9 81 kw pumba kaane koputamine
.coZy kirjutas: 1) õnnelik, et varasema võimaliku liigse kogusega kolbe maha ei põletanud
Ohjahhh....
Re: 1.9 81 kw pumba kaane koputamine
Helistasin täna diisli-tegijale ja kurtsin oma totakat häda.
Pmt jutt oli sama, et kõik on korras jne. Oli päris kindel, et mitte liigne kütteannus polnud see
mis eelmised talved masinat kenasti küttis, vaid liiga varane süütenurk.
Loomulikult ta ei mäleta mind ega masinat enam ( sai ju sügisel kaant koputada ) , aga väitis, et kontrollib alati ka süütenurga ja korrigeerib kui vaja.
Ma ei ole päris kindel, mida ma nüüd selle teadmisega peale hakkan
....et korras auto on paras risu, et pane sõidusoojendi peale, kui sooja tahad. wtf ?? milleks mootor siis on?
1 asi on päris kindel, et järgmiseks ostan bensuka.
Et mitte liigne küte ei kuumuta vaid vähene ? Mulle meenub jah kuskilt, et vähene on kolvisulataja.
Kui seda, siis nii võiks ka kirjutada
Paraku on auto minu jaoks tarbeese, tolle hingeelu ei koti seni, kuni on vaja parandada.
Ja eks ma saan asjadest siis valesti aru ja ajan muidu segast.
Vabandan ristokkk, et Sinu topikusse sellist asjasse mittepuutuvat sodi kirjutasin Enam ei tee
Pmt jutt oli sama, et kõik on korras jne. Oli päris kindel, et mitte liigne kütteannus polnud see
mis eelmised talved masinat kenasti küttis, vaid liiga varane süütenurk.
Loomulikult ta ei mäleta mind ega masinat enam ( sai ju sügisel kaant koputada ) , aga väitis, et kontrollib alati ka süütenurga ja korrigeerib kui vaja.
Ma ei ole päris kindel, mida ma nüüd selle teadmisega peale hakkan
....et korras auto on paras risu, et pane sõidusoojendi peale, kui sooja tahad. wtf ?? milleks mootor siis on?
1 asi on päris kindel, et järgmiseks ostan bensuka.
Kui küsida tohib, mis selle kahtlemata aruka lause mõte oli ?sillu7 kirjutas: Ohjahhh....
Et mitte liigne küte ei kuumuta vaid vähene ? Mulle meenub jah kuskilt, et vähene on kolvisulataja.
Kui seda, siis nii võiks ka kirjutada
Paraku on auto minu jaoks tarbeese, tolle hingeelu ei koti seni, kuni on vaja parandada.
Ja eks ma saan asjadest siis valesti aru ja ajan muidu segast.
Vabandan ristokkk, et Sinu topikusse sellist asjasse mittepuutuvat sodi kirjutasin Enam ei tee
-
- Huviline
- Postitusi: 288
- Liitunud: 14 Nov 2011, 19:50
- Telefon: 53550592
- Auto: B5(81kw), B6(77kw)
- Asukoht: Lõuna- Eesti
Re: 1.9 81 kw pumba kaane koputamine
Varsti hakkab mul paak tühjaks saama, siis saan täpse kilometraazi öelda teistele teadmiseks! Siis mõtleme üheskoos kas võtab palju või ei
Viimati muutis ristokkk, 28 Jaan 2012, 01:28, muudetud 1 kord kokku.
Re: 1.9 81 kw pumba kaane koputamine
ristokkk kirjutas:55 liitrit ja 650 km. Midagi pole vist ikkagi paigas.
Kindel see. Saan enda g4 81kW-ga sõita ca 600km (59x,x) 30 liitriga:P