Milline mootor valida 1,9TDI + vene kütus?

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta

Soovitan ...

66
14
25%
81
21
38%
85
2
4%
kõlbavad kõik
12
21%
ei oska üelda
2
4%
mitte ükski
3
5%
-
2
4%
 
Hääli kokku: 56

elias
Huviline
Postitusi: 340
Liitunud: 02 Mai 2010, 10:36
Asukoht: Rakvere
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Milline mootor valida 1,9TDI + vene kütus?

Lugemata postitus Postitas elias » 02 Apr 2012, 21:12

66/81/85kW, kuidas need mootorid ka seda Vene kütust seedivad?
Kes kasutab? kes proovinud? rääkige kogemustest.

Kas too 66kW on golf 3 ja 4 sama mootorid?
kas see 66kW vanemat tüüpi mootor lollikindlam, kui need 81/85?

Mis motoga masin soetada kui plaanis soojematel aegadel vene küttega sõita?
Tõenäoliselt lisaks türts 2T õligi või kas 50/50 kütus oleks parem variant?
kohalikku pool ja pool vene.
Viimati muutis argo, 05 Mai 2012, 01:08, muudetud 1 kord kokku.

kevva
Veteran
Postitusi: 707
Liitunud: 18 Juul 2007, 19:25
Auto: Golf Mk2 1.6TD '91 & Transporter 2,5TDI 03a. Transporter Kombi 2,5TDI 01a.
Asukoht: Lõunamaa
Tänanud: 17 korda
Tänatud: 5 korda

Re: Milline mootor valida 1,9TDI + vene kütus?

Lugemata postitus Postitas kevva » 02 Apr 2012, 21:20

Ise olen oma pere kõigi autodega ainult puhta vene küttega sõitnud. Pole mingeid probleeme esinenud, küte ju küte, vahet pole kas ostad ta siitpoolt Lukoilist või sealtpoolt. Kusjuures vedu käib ka 66kW TDI'ga. :)
Transportteenused! Treileri ning autoveokonna rent - 56950650

tobimarg
Huviline
Postitusi: 1948
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 155 korda
Tänatud: 55 korda

Re: Milline mootor valida 1,9TDI + vene kütus?

Lugemata postitus Postitas tobimarg » 03 Apr 2012, 09:36

81KW TDI-ga sõitsin pikalt vene küttega, ei seganud mingeid lisandeid või muud jura ka hulka. Kui pump käis tihendite vahetuses siis kiideti pumpa ja öeldi, et pump on seest nagu uus. Korra puhastasin EGR-i ja sisselaset, aga auto oli vapsee kusagilt Marokost, Itaaliast läbi käinud, seega kes teab millega sõitnud.

Kasutaja avatar
rako
Huviline
Postitusi: 5765
Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
Auto: 1 Kolhv 1
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 13 korda
Kontakt:

Re: Milline mootor valida 1,9TDI + vene kütus?

Lugemata postitus Postitas rako » 03 Apr 2012, 10:13

66/81 on kõrgsurve pumbaga.
85/96 on juba PD mootorid mis vb ei seedi väga hästi seda väävlirikkamat kütet ( ei anna loomulikult pead )

Olen sõitnud juba tugevalt üle poole aasta 66kw vene/eesti kütusega pooleks keskmisekst vene kütust kuus umbes 100-150L ning pole probleeme täheldanud. Loomulikult ei tea kuidas elavad pihustud ja pump.
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m

ricardo25
Huviline
Postitusi: 108
Liitunud: 30 Mai 2011, 21:19
Telefon: 55943096
Auto: Passat alltrack 2.0 tdi 130 kw 2013
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Milline mootor valida 1,9TDI + vene kütus?

Lugemata postitus Postitas ricardo25 » 06 Apr 2012, 15:40

1,9 tdi 96kw pd mootor ja sõidan juba 2a veneküttega ja -27 läks ilusti käima ei tossa ega mida kõik väga proo

romeoD
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Milline mootor valida 1,9TDI + vene kütus?

Lugemata postitus Postitas romeoD » 06 Apr 2012, 16:19

Enda 81-sega sõitsin ka vene kyttega, kui seda kätte sain. Mingeid anomaaliaid ei tekitanud.
Tasandil naised saunas rääkisid, siis 85 ja uuemad 66-sed pumpdyysidega masinad on pirtsakad kytuse suhtes. Vbolla seal asi rohkem selles, et kardetakse pihusteid vahetada nende hinna pärast.

Estland
Huviline
Postitusi: 125
Liitunud: 10 Okt 2009, 09:47
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Milline mootor valida 1,9TDI + vene kütus?

Lugemata postitus Postitas Estland » 14 Apr 2012, 22:28

Piiril siiski enamus 66kw, ju siis kõige lollikindlam.

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: Milline mootor valida 1,9TDI + vene kütus?

Lugemata postitus Postitas copilot » 15 Apr 2012, 00:10

Estland kirjutas:Piiril siiski enamus 66kw, ju siis kõige lollikindlam.

ega 81kw vanakoolikal erilist vahet pole selle 66 kw motoga...aga mina isiklikult ei usu et see vene küte nii hullult sitem on...vähemasti mitte ennem kui keegi paberil laborist tulnud tulemustega määrdeomaduste kohta posti ei tee + puust ja punaseks tõestus et see just pihusteid ja pumpa rikub vs mingi euro joga. Ei tea miks siis läänest tulnud pillidel kah pumbad kulunud jne jne, pigem on siis võrdusmärk läbisõiduga mitte nii väga küttega...ja kui hakata järele mõtlema siis ei teagi millal see nn "si** vene kütte" jutt liikvele läinud? Rohkem tundub et tegu mingi liikvele lastud jutuga v "naised saunas rääkisid".
Ja rääkida vanakooli omast siis minu kunagine G2 põletas punast(nn ahjukas siis), sinist ja ka suht kaua aega seisnud ja settinud petrooli ja seda ikka omajagu...punast ja petrooli sai siis "pehmendatud" igaks juhuks 2T õliga ja lendas nende kahe küttega nagu rakett vs tava tankla küttega ning tiksub see süda siiani uue omaniku käes ja ls üle 500tkm kõvasti nii et see vene küte ei tee sellele midagi.

Kui mina seda pidevalt odavalt kätte saaks siis uhaks mina sellega nii mis hirmus ja vahet poleks kas PD v vanakoolikas...vahe oleks aint see et ma ei jälgiks kütte kulu st oma sõdustiili ökonoomsust :lol: Lisaks sellele on venes kah ju kallid ja uued masinad olemas.Ja pakuks et ennem rikub PD pihusteid lohakas omanik kes laseb õlivahetuse välpadest üle v kasutab nn "longlife" välpa v vale õli selle moto jaoks...eriti ajuvaba on diisli puhul just see "longlife".

Ainuke, kellele on kasulik, et ostaksid seda EURO juudi diislit on olematu EV.
Viimati muutis copilot, 15 Apr 2012, 00:14, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING

VeiksK
Huviline
Postitusi: 315
Liitunud: 13 Juul 2011, 20:59
Auto: VW Sharan, 1.9 TDI 81 kw
Asukoht: Võru
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Milline mootor valida 1,9TDI + vene kütus?

Lugemata postitus Postitas VeiksK » 15 Apr 2012, 08:13

Venemaal sõidavad selle s.ta vene küttega ka kõik uued autod. Venelased ei käi välismaal tankimas. Seega kogu see jutt on üldiselt jama. Kui see asi oleks mootorile ohtlik, siis ei sõidaks sellega ju keegi. Inimestel on kusagil sisemuses ikka veel arvamus, et venemaal vuravad endiselt ringi mossed ja žigullid, mis õgivad suvalist kütet. Halloo, ärgake üles! Venemaa palgad lähenevad Eesti omadele, mõnedes valdkondades on nende palgad meist ammu ees.
Tean inimesi, kes sõidavad ainult vene küttega. Autodel on läbisõidud väga suured. Samas on ka uusi masinaid (2008 ja uuemad) ning ei ole küll midagi juhtunud.
Omal oli juhus, kus turbo limpimine kadus ära, kui võtsin kütet tanklast. Aga ma arvan, et see oli juhus, sest küte ei tohiks küll turbo tööd mõjutada, pealegi oli see limp suht kaootiline, mõnikord oli ja siis jälle mitte. Paraku sai auto müüdud, eks uus omanik teaks täpsemalt seletada.

olc
Huviline
Postitusi: 59
Liitunud: 12 Mär 2007, 15:45
Auto: Golf6 TSI DSG 2012
Asukoht: Põlva - Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Milline mootor valida 1,9TDI + vene kütus?

Lugemata postitus Postitas olc » 15 Apr 2012, 11:33

VeiksK kirjutas:Venemaal sõidavad selle s.ta vene küttega ka kõik uued autod.
DPF'ga masinatel on ilmselt ikka probleeme. Luks masinad sõidavad seal ka bensiiniga. Ilmselt mitte ilma asjata. Kas on mõni auto ette näidata, millel on CRDi mootor ja DPF vahel ja on läbinud vene küttega vähemalt 100 tuhat km.

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: Milline mootor valida 1,9TDI + vene kütus?

Lugemata postitus Postitas copilot » 15 Apr 2012, 11:56

olc kirjutas:
VeiksK kirjutas:Venemaal sõidavad selle s.ta vene küttega ka kõik uued autod.
DPF'ga masinatel on ilmselt ikka probleeme. Luks masinad sõidavad seal ka bensiiniga. Ilmselt mitte ilma asjata. Kas on mõni auto ette näidata, millel on CRDi mootor ja DPF vahel ja on läbinud vene küttega vähemalt 100 tuhat km.
õnneks on võimalik selline lollus nagu DPF vahelt välja visata. :lol:
Diesel Power KEEPS ME GOING

VeiksK
Huviline
Postitusi: 315
Liitunud: 13 Juul 2011, 20:59
Auto: VW Sharan, 1.9 TDI 81 kw
Asukoht: Võru
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Milline mootor valida 1,9TDI + vene kütus?

Lugemata postitus Postitas VeiksK » 15 Apr 2012, 12:16

Ma ei saa aru, miks mõned ikka nii vägisi tahavad uskuda, et see on halb kütus. On ILMSELT probleeme? Kas on siis või ei? Kui see kütus nii vilets on, miks seda venemaal siis üldse müüakse ja ostetakse? Kas seal elavad migid idioodid? Pole kuulnud, et nad käiksid siin tankimas, samas on meil vene kütuse müük massiline. Aga ILMSELT on ikkagi halb kütus. Härrased, puhake jalga väheke...

Kasutaja avatar
rako
Huviline
Postitusi: 5765
Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
Auto: 1 Kolhv 1
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 13 korda
Kontakt:

Re: Milline mootor valida 1,9TDI + vene kütus?

Lugemata postitus Postitas rako » 15 Apr 2012, 14:23

ricardo25 kirjutas:1,9 tdi 96kw pd mootor ja sõidan juba 2a veneküttega ja -27 läks ilusti käima ei tossa ega mida kõik väga proo
Kahtlane lause oli see :) minu vene diiler ei julgenud enam müüa kui oli üle -20 kuna garaages külmus kütus ära :)
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m

elias
Huviline
Postitusi: 340
Liitunud: 02 Mai 2010, 10:36
Asukoht: Rakvere
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Re: Milline mootor valida 1,9TDI + vene kütus?

Lugemata postitus Postitas elias » 15 Apr 2012, 15:13

Ei tea kas minul sattus si** kütus või lihtsalt vana...valasin täna siis paaki eelmisest sügisest seisnud vene dislat, kergelt hägune, kergelt kisseljas ja lehtrisse paistis päike ja sees nagu läigiksid metalli osakesed ringi :shock: diiler väidetavalt pole midagi sinna seganud.
Homme tangin igaks juhuks vähe paremat peale ...

Kasutaja avatar
HawkHill
Foorumi ja kodulehe admin
Postitusi: 3323
Liitunud: 03 Mai 2009, 23:51
Telefon: 58043333
Auto: VW CC Sport Plus
Asukoht: Tallinn / Haapsalu
Tänanud: 135 korda
Tänatud: 128 korda
Kontakt:

Re: Milline mootor valida 1,9TDI + vene kütus?

Lugemata postitus Postitas HawkHill » 15 Apr 2012, 15:29

Suhteliselt mõttetu on mingi nurgataguse vene kütusega jamada. Kunagi ei tea, mis jama võid paaki kallata ja pärast lihtsalt peksad kogu "võidetud" raha remonti. Ok erand võib olla kütus, mis ostetud Venamaalt korralikumast tanklast aga miks peaks äritseja seda sealt ostma kui Venemaal on ilmselt piisavalt rongi, bussi, traktori ja teab veel mille juhti, kellel kütusega võimalik äritseda. Ja autot pole mitte mingisugust mõtet hakata valima vene kütuse järgi, kuna peatse seaduse muudatusega lõppeb see äri niikuinii ära.

[ Postitus tehtud Android'i kaudu ] Pilt

romeoD
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Milline mootor valida 1,9TDI + vene kütus?

Lugemata postitus Postitas romeoD » 16 Apr 2012, 10:28

HawkHill kirjutas: Ja autot pole mitte mingisugust mõtet hakata valima vene kütuse järgi, kuna peatse seaduse muudatusega lõppeb see äri niikuinii ära.

Oskad ehk sellest seadusemuudatusest miskit täpsemalt rääkida, olen aind midagi poole kõrvaga kuulnud, aga asjast täpsemalt ei tea.

dellu
Moderaator
Postitusi: 4429
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 75 korda
Kontakt:

Re: Milline mootor valida 1,9TDI + vene kütus?

Lugemata postitus Postitas dellu » 16 Apr 2012, 12:51

Eelnõust ei tea, aga uudistes midagi kommenteeris jah, et riik on mõtlemas, et mida teha. Ühes küljest on see elatusallikaks piiriäärsetele "töötutele", aga teisest küljest jääb riigil tohutul hulgal aktsiisi saamata. Et kumb on lõppkokkuvõttes siiski riigile kasulikum/kahjulikum. Aga mulje jäi jah pigem ikkagi sinna suunda, et panevad sellele pullile lõpu.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

RioShine
Uustulnuk
Postitusi: 1
Liitunud: 16 Apr 2012, 17:56
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Milline mootor valida 1,9TDI + vene kütus?

Lugemata postitus Postitas RioShine » 16 Apr 2012, 18:04

Vene kütusel ja vene kütusel on vahe. Üks küte võib olla pärit A klassi tanklast, teine aga kuskilt B või C tanklast. Ja kindlasti osta 66 või 81kw mootoriga, pumppihustitest käi suure kaarega ümber, sest rohkem on neil miinuseid kui plusse. Pumppihustid võivad juba väikse erinevuse peale köhima hakata, samas kui tavalise küttesüsteemiga auto ei tee teist nägugi. Omadest kogemustest tean, et vene kütus võttsi mingisugusel uuemal volkari köhima, sams kui s80 2.5tdi käib eeskujulikult. Ja salaküte ei saa kunagi otsa, ega siis rongid seisma jää.

ricardo25
Huviline
Postitusi: 108
Liitunud: 30 Mai 2011, 21:19
Telefon: 55943096
Auto: Passat alltrack 2.0 tdi 130 kw 2013
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Milline mootor valida 1,9TDI + vene kütus?

Lugemata postitus Postitas ricardo25 » 16 Apr 2012, 21:20

rako kirjutas:
ricardo25 kirjutas:1,9 tdi 96kw pd mootor ja sõidan juba 2a veneküttega ja -27 läks ilusti käima ei tossa ega mida kõik väga proo
Kahtlane lause oli see :) minu vene diiler ei julgenud enam müüa kui oli üle -20 kuna garaages külmus kütus ära :)
ma arvan et su diiler on kahtlane kui tal -20 küte ära külmub
minu diiler rääkis midagi -40

daff
Huviline
Postitusi: 601
Liitunud: 06 Dets 2006, 00:25
Auto: GMC Suburban 5.7, Golf III 1.8
Asukoht: Rakvere-Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Milline mootor valida 1,9TDI + vene kütus?

Lugemata postitus Postitas daff » 16 Apr 2012, 22:12

Diisli osas otseselt kommenteerida ei oska, aga üks kõik, mis mootoriga, tuleb nn tarnijat valida. Mul üks tuttav keskealine autoremontija rääkis, et tal tütar sõitis vene bensiiniga ja 1-1.5 aasta järel oli mootoril suurem remont, kolvirõngad täiesti otsas omadega. Auto oli küll Audi A4 1.8 või 2.0, aga mõte jääb samaks. Mina usun, et Venemaalt toodi 95 asemel oktaanarvuga 91 kütust, et veel rohkem kasu saada, aga tulemus oli detoneeriv mootor kliendil.

Kasutaja avatar
HawkHill
Foorumi ja kodulehe admin
Postitusi: 3323
Liitunud: 03 Mai 2009, 23:51
Telefon: 58043333
Auto: VW CC Sport Plus
Asukoht: Tallinn / Haapsalu
Tänanud: 135 korda
Tänatud: 128 korda
Kontakt:

Re: Milline mootor valida 1,9TDI + vene kütus?

Lugemata postitus Postitas HawkHill » 16 Apr 2012, 23:59

romeoD kirjutas:
HawkHill kirjutas: Ja autot pole mitte mingisugust mõtet hakata valima vene kütuse järgi, kuna peatse seaduse muudatusega lõppeb see äri niikuinii ära.

Oskad ehk sellest seadusemuudatusest miskit täpsemalt rääkida, olen aind midagi poole kõrvaga kuulnud, aga asjast täpsemalt ei tea.
Täpsemalt pole veel vist midagi teada, mingil määral võidakse eeskuju võtta Lätist, kus täis paagiga on lubatud riiki siseneda piiratud arv kordi kuus.
Sellest oli juttu mingi aeg tagasi ka Reporteris:
http://www.reporter.ee/2012/04/13/venem ... lopp/feed/" onclick="window.open(this.href);return false;
ja selles artiklis:
http://www.postimees.ee/806664/venemaa- ... vad-kinni/" onclick="window.open(this.href);return false;
Viimati muutis HawkHill, 17 Apr 2012, 00:05, muudetud 1 kord kokku.

Vasta

Mine “Diislid”