Käivitusprobleemid

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: Käivitusprobleemid

Lugemata postitus Postitas copilot » 11 Sept 2012, 04:01

jyrisoo kirjutas:
copilot kirjutas: ei tea mis "fix" i remapi näol PD moto jaoks vaja on :shock: ? nii palju kui tean ei olnud PD motodel seda soekäivituse softi viga, vaid mingi teatud aasta 66kw vanakoolikatel ja vb ka mõned 81kw vanakoolikad. See nn fix siis vb PD puhul sisuliselt enese petmine st asja tegeliku põhjust ei kõrvaldata vaid minnakse ringiga. Aga nuh, raha sul juba selle peale makstud, kui said selle raha eest lisakilovatte siis OK, kui ainult mingi nn fix i siis arvan et oled vasta püksat saanud. sry kui kedagi asjaosalistest solvan aga räägin seda mida nende TDI kohta lugenud ja kuulnud olen ja PD peaks küll sellest soekäivituse softi veast välja jääma.
Ära siis palun levita kuulujutte kui isiklikud kogemused puuduvad :) . Antud auto softis oli käivituskaart veaga. Viga ka kadus. Tundub, et nüüd järgi andnud muu sõlm, sest auto ei käivitu ka külmalt. Olen nüüdseks juba ~100 1,9tdi, PD ja 2,5tdi V6 käivituma aidanud ja jäädavalt.
pean siinkohal jyrisoole au andma ja häbelikult oma sõnu sööma :oops: tegija teab mida räägib....tõepoolest esineb ka viga PD manuaalkastiga isenditel selles käivitussoftis....sai siis enda 96kw PD Borati aju flashi huvi pärast uuritud ja tõepoolest see viga seal sees on. pmt alates ~75c moto temp on nõutud juba mootori pöördeid ~280rpm et kütte etteanne avataks, veidi mad temp juures veidi vähem, mida aga kulunud starter ei jõua enam saavutada seda enam et kuum moto on ju tihkem ja seega ka raskem vedada.

Huvitaval kombel, käivitus kaart, mis on mõeldud automaat kastile, ei ole selle veaga st automaat kastile olev kaart on nagu allpool olev korras kaart ja seda pmt kõigil masinatel milledel see viga esineb...kaasa arvatud minu 96kw kus üks kaart on ok ja teine siis selle veaga. ühes välismaises teemas väideti et pidi selline pöörete tingimus sooja motoga olema tingitud kuidagi seotud kahemassilise hoorattaga, st pidi kuidagi hooratast säästma, külmalt käivitades lihtsalt on seda kütte etteannet nii v naa vaja et diisel moto käivituks normaalselt ja sp siis seda kütte etteandmist pööretega ei piirata...aga mine tea kas see selle DMF iga seotud on. üritan ka enda masina selle vigase käivituskaardi mingi aeg võrdluseks siia postitada. Osad vennad isegi vahetavad vag comiga seda millist flashi kasutatakse st valitakse automaatkastile mõeldud...pidi muidugi mõningaseid probleeme tekitama nagu näiteks 2 käiguga ei pidanud masin nii liikuma nagu vaja jne.

muidu näide ka vigasest ja nn parandatud kaardist:
Vigane kaart:
Pilt

Korras kaart:
Pilt
Viimati muutis copilot, 11 Sept 2012, 04:38, muudetud 5 korda kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7861
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 48 korda
Tänatud: 228 korda
Kontakt:

Re: Käivitusprobleemid

Lugemata postitus Postitas R36 » 11 Sept 2012, 07:26

DMF säästimiseks asendatakse pöörete teljel 0 50-ga.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: Käivitusprobleemid

Lugemata postitus Postitas copilot » 11 Sept 2012, 12:38

golfi_vend kirjutas:DMF säästimiseks asendatakse pöörete teljel 0 50-ga.

ega jah, usun et kui muuta kütte etteanne sellisest et avatakse etteanne juba 50 v 100 RPM, siis selle peaks ikkagi starter ära küll väntama...kui ei siis peab starter ikka päris väsinud olema. kusjuures pidi see jama isegi 2.0 TDI del esinema ainult et kuna tänapäeva DSG del on kah DMF, siis ei tea kas nendel automaatidel ka selline viga sees :roll: nagu ütlesin siis manuaal kastiga isenditel pidi teist ikka esinema.
Diesel Power KEEPS ME GOING

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: Käivitusprobleemid

Lugemata postitus Postitas copilot » 12 Sept 2012, 14:46

Siin pildil siis minu 96kw masina käivituskaart. nagu ka näha siis kohas kus on kursor annab ka info et kui jahutus vedelik juba 70c siis kui pöörded jääksid 200 ja alla siis etteannet ei avata...tegelt selle temp juures on juba vaja 280 rpm ja isegi 250 juures ei avata etteannet.

Pilt
Diesel Power KEEPS ME GOING

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: Käivitusprobleemid

Lugemata postitus Postitas copilot » 12 Sept 2012, 20:36

uuendus selle eelnevalt mainitud automaat kastiga isendi flashi osas...nagu nimetasin on automaatkastidel jah see käivitus kaart ilma selle 200-280 rpm i nõudeta. Kuid lisaks sellele pidavat olema nii automaadile, manuaalile kui ka 4x4 veolistele kaart mida kasutatakse siis kui autot ei käivitata starterit kasutades a la käima tõmmates/lükates. sisuliselt need kaardid mis ma alguses leidsin oli üks nn tavakäivituse jaoks kus see viga sees ja teine selleks kui starterit ei kasutata. hiljem teise programmiga flashi uurides selgus et käivituskaarte lausa 6. 3 tk siis juhul kui starteriga käivitus milledest 2 on veaga(manuaali ja 4x4 kaart) ja teised 3tk on kõik samasugused nagu automaatkasti oma st ilma veata. :roll: muidugi jääb mulle mõistmatuks kuidas saab automaati käima lükata v ilma starterita käivitada???automaat mulle võõras teema ses suhtes.

ehk siis kes kahtlustab et tal see soekäivitus viga küljes, muutke VAG COM i kasutades aju automaatkasti seadesse(eeldades et ikka saab see õigesti ära muudetud mitte ei näpi midagi muud) ja vaadake kas ikka see viga püsib, kui nüüd käivitub ilusasti ja uuesti tagasi manuaali seadesse pannes tuleb viga tagasi, siis softi viga suht kindlalt. kui automaadi seades ikka sama pikk käivitus siis ilmselt viga mujal a la pump vms teen mina järelduse. Muidugi lõbus sellega sõita ei ole a la mõne käiguga ei ole minek see mis vaja v teeb trikke jne, lihtsalt muuta ajutiselt katse eesmärgil. tundub et paljudel starteritel on probleeme just selle 250 rpm i piiri ületamisega ja 280 saavutamisega mis nõutud kui temp 70c ja üles. lisaks softi muutmisele on võimalus uus starter sebida et sellest jamast üle saada
Viimati muutis copilot, 12 Sept 2012, 20:38, muudetud 3 korda kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING

tartuvaim
Huviline
Postitusi: 349
Liitunud: 20 Juul 2012, 14:44
Telefon: 5114080
Auto: Volkswagen Bora 1.9 Tdi 110kW 4Motion 2002a, Volkswagen Passat 1.9 Tdi 85 kW 4Motion 2000a
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: Käivitusprobleemid

Lugemata postitus Postitas tartuvaim » 14 Sept 2012, 22:18

Vat mina aru ei saa ja mõistus hakkab ka otsa saama. Auto ei taha külmalt ilusti käima minna peab ikka käiama. Vahepeal sai vahetatud kütusefiltel ja tagasivoolu klapp oli ka õhtal - see sai ka uus ostetud ja originaal (kolm tilka verd maksis) eelsüüte küünlad on ka uued. Osad küttevooliku otsad mis jooksevad filtri ja tandem pumba vahel olid ka imelikud sai jupid maha võetud ja uued klambrid pandud osad voolikud sai uued pandud, et asi hetmeetiline oleks. Süüdet sai ka krutitud nii varasemaks kui hilisemaks ehk siis -0.5, -0.8, -1.4 ja 0.5, 0.8, 1.1 kuni 1.5 välja noh jah.. kui süüde oli varajane siis läks külmalt pisut paremini käima. Siis sai õhulugeja ära puhastatud. Tempetartuurid on paiagas nii õhk, vesi kui ka küte- mõõtetud nii külmast peast kui ka sõiduajal kõik vastab reaalsusele. Aga fenonem on ikka sees külma mootoriga ei taha hästi käivituda ja kui korra on käima läinud siis uuesti käivitub poolest pöördest- isegi külama mootoriga. Ja kui auto seisab päev otsa tööjuures parklas ala 8-9h siis läheb käima samuti poolet pöördest aga kui auto seisab kodus ööotsa siis hommikul ei taha käima minna- olgugi, et seismise aeg suht sama ja mõlemad parkimis kohad on tasapinnalised mitte erinevate kallakute peal. Soojast peast käivitamise probleemi ei ole- iga kell läheb. Ah jaa katkised vaakumim voolikud on ka vahetatud ERG klapp ja sisselakse kolle on ka puhastatud samuti õhufilter vahetatud. Kas kellegil on veel häid mõtteid mida teha\keerata\näppida\puhastad\kontrollida. ingel [VW Bot: "Keel korda!"] endal tekib juba asja vastu sportlik huvi, et mis värk on :twisted: kõik mootorid on tööle saadud aga vat see jonnib.
Viimati muutis tartuvaim, 14 Sept 2012, 22:19, muudetud 1 kord kokku.

ejay
Huviline
Postitusi: 14
Liitunud: 01 Dets 2005, 11:38
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Käivitusprobleemid

Lugemata postitus Postitas ejay » 15 Sept 2012, 09:55

Pihusti tihendid? Tandempumba surve?
LISATULED.COM - Lisatuled, LED BARid, töötuled
AedJaKodu24.ee - Eesti Disain T-särgid

tartuvaim
Huviline
Postitusi: 349
Liitunud: 20 Juul 2012, 14:44
Telefon: 5114080
Auto: Volkswagen Bora 1.9 Tdi 110kW 4Motion 2002a, Volkswagen Passat 1.9 Tdi 85 kW 4Motion 2000a
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: Käivitusprobleemid

Lugemata postitus Postitas tartuvaim » 19 Sept 2012, 07:42

Nii tundub, et mina sain oma auto kotermanist lahti ja traktorist töölooma tööle, hommikused käivitused on tip top lausa lust :). Leitsin veel viimase nõrga koha milleks osutus tandempumba vaakum ots ehk siis see kolmas ots mis tandempumba küljes on. Ots käis tandempumba sees ringi vähe küll aga ikkagi oli võimalik otsa keerata/kruttida algul mõtlesin, et käibki keermega sisse välja aga lõpuks selgus, et on ikka pressitus/valsitud. Hetkel sai kasutatud kangemat sorti hermeetikut ja ots ümberringi kinnimätsitud ja kui oli ära kuivand siis voolik uuesti uue klambriga otsa pandud ega see hermeetiguga parandamine üks paras porr ole. Kui uuesti hakkab õhku juurde kahmima või trikitama siis peab kahekomponentset metalliliimi kasutama, et jäädavalt kinni jääks. Ausalt öeldes peale vaadetes ei märgand midagi isegi kergelt käega liigutades ei miskit aga kui seal olevat lühikest kummivooliku juppi hakkasin vahetama ja uut klambrit kinnikeerama siis tundus asi kahtlane, et miks ots liigub? Aga tore on diislit hommikuti sama moodi käivitada nagu bensiinikat :) ptui ptui ptui kolm korda üle õla loodan, et nii ka jääb.

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: Käivitusprobleemid

Lugemata postitus Postitas copilot » 19 Sept 2012, 12:51

to tartuvaim, siis hästi et korras ja viga teada. piab meelde jätma selle võimaliku vea.
Viimati muutis copilot, 19 Sept 2012, 12:51, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING

ejay
Huviline
Postitusi: 14
Liitunud: 01 Dets 2005, 11:38
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Käivitusprobleemid

Lugemata postitus Postitas ejay » 19 Sept 2012, 20:18

Mis moodi saab see vaakum käivitust mõjutada, seletage mulle ka.
LISATULED.COM - Lisatuled, LED BARid, töötuled
AedJaKodu24.ee - Eesti Disain T-särgid

tartuvaim
Huviline
Postitusi: 349
Liitunud: 20 Juul 2012, 14:44
Telefon: 5114080
Auto: Volkswagen Bora 1.9 Tdi 110kW 4Motion 2002a, Volkswagen Passat 1.9 Tdi 85 kW 4Motion 2000a
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: Käivitusprobleemid

Lugemata postitus Postitas tartuvaim » 20 Sept 2012, 07:10

Kus juures tahaks ise ka teda, et mis moodi?..... aga näed mõjutab... ja tean tartus juba kolme juhtumit.

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: Käivitusprobleemid

Lugemata postitus Postitas copilot » 20 Sept 2012, 13:39

tartuvaim kirjutas:Kus juures tahaks ise ka teda, et mis moodi?..... aga näed mõjutab... ja tean tartus juba kolme juhtumit.
kumma poole peal see voolik oli? pmt tandempump koosneb kahest poolest...vaakumi pool asub siis nuka pool, kütte pump väljaspool. aga annan ka ühe teema lugemiseks...pmt peaks olema vaakumpumba ja kütte pumba vahel mingi pisike tihend mis hakkab pika peale õhku läbi laskma ja lasbe küttel veidi tagasi vajuda mis täendab et käivitamisel satub pihustitesse õhku. vaakumi olemasolu otseselt ei tohiks käivitamist mõjutada, küll aga arvan mina et mingi seos seal on kui vaakumi pool lekib, satub ilmselt kuidagi läbi selle poole ja läbi selle tihendi õhk kergemini küttepumba poole peale ja küte vajub kergemini tagasi...eriti kui pikemalt seisab vms ja eriti kui nina veidi rohkem üleval pool kui auto tagumik ja kui paak on alla poole tühi siis võib see probleemi võimedada.
allpool oleval lingil ka veidi sellest lugemist. pmt isegi võimalus selline et auto läheb käima ning siis sureb peale veidi käimist välja sest vahepeal on õhk vahel. kui tihend on korras siis peaks olema kütte pool hermeetiline ja küte ei tohiks tagasi vajuda üldse....tean et vahel on ka tagasivoolu klapid aga juu siis ikkagi kuigi palju vajub ja õhk pääseb otse vaakumi poole pealt vahele kui miskid tihendid vms ei pea.

http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=265442
Diesel Power KEEPS ME GOING

tartuvaim
Huviline
Postitusi: 349
Liitunud: 20 Juul 2012, 14:44
Telefon: 5114080
Auto: Volkswagen Bora 1.9 Tdi 110kW 4Motion 2002a, Volkswagen Passat 1.9 Tdi 85 kW 4Motion 2000a
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: Käivitusprobleemid

Lugemata postitus Postitas tartuvaim » 20 Sept 2012, 14:16

copilot kirjutas:
tartuvaim kirjutas:Kus juures tahaks ise ka teda, et mis moodi?..... aga näed mõjutab... ja tean tartus juba kolme juhtumit.
kumma poole peal see voolik oli? pmt tandempump koosneb kahest poolest...vaakumi pool asub siis nuka pool, kütte pump väljaspool. aga annan ka ühe teema lugemiseks...pmt peaks olema vaakumpumba ja kütte pumba vahel mingi pisike tihend mis hakkab pika peale õhku läbi laskma ja lasbe küttel veidi tagasi vajuda mis täendab et käivitamisel satub pihustitesse õhku. vaakumi olemasolu otseselt ei tohiks käivitamist mõjutada, küll aga arvan mina et mingi seos seal on kui vaakumi pool lekib, satub ilmselt kuidagi läbi selle poole ja läbi selle tihendi õhk kergemini küttepumba poole peale ja küte vajub kergemini tagasi...eriti kui pikemalt seisab vms ja eriti kui nina veidi rohkem üleval pool kui auto tagumik ja kui paak on alla poole tühi siis võib see probleemi võimedada.
allpool oleval lingil ka veidi sellest lugemist. pmt isegi võimalus selline et auto läheb käima ning siis sureb peale veidi käimist välja sest vahepeal on õhk vahel. kui tihend on korras siis peaks olema kütte pool hermeetiline ja küte ei tohiks tagasi vajuda üldse....tean et vahel on ka tagasivoolu klapid aga juu siis ikkagi kuigi palju vajub ja õhk pääseb otse vaakumi poole pealt vahele kui miskid tihendid vms ei pea.

http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=265442
Vaakum voolik on ikka nukapool ja kui mootor on pikku peal siis jääb vasakulepoole. Ega selle ülesleidmisega mingit keemiat ei ole pumpa läheb 3 vooliku : pealevool, tagasivool mis on ühelpool ja kolmas on vaakum.

tartuvaim
Huviline
Postitusi: 349
Liitunud: 20 Juul 2012, 14:44
Telefon: 5114080
Auto: Volkswagen Bora 1.9 Tdi 110kW 4Motion 2002a, Volkswagen Passat 1.9 Tdi 85 kW 4Motion 2000a
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: Käivitusprobleemid

Lugemata postitus Postitas tartuvaim » 09 Nov 2012, 22:40

tartuvaim kirjutas:Nii tundub, et mina sain oma auto kotermanist lahti ja traktorist töölooma tööle, hommikused käivitused on tip top lausa lust :). Leitsin veel viimase nõrga koha milleks osutus tandempumba vaakum ots ehk siis see kolmas ots mis tandempumba küljes on. Ots käis tandempumba sees ringi vähe küll aga ikkagi oli võimalik otsa keerata/kruttida algul mõtlesin, et käibki keermega sisse välja aga lõpuks selgus, et on ikka pressitus/valsitud. Hetkel sai kasutatud kangemat sorti hermeetikut ja ots ümberringi kinnimätsitud ja kui oli ära kuivand siis voolik uuesti uue klambriga otsa pandud ega see hermeetiguga parandamine üks paras porr ole. Kui uuesti hakkab õhku juurde kahmima või trikitama siis peab kahekomponentset metalliliimi kasutama, et jäädavalt kinni jääks. Ausalt öeldes peale vaadetes ei märgand midagi isegi kergelt käega liigutades ei miskit aga kui seal olevat lühikest kummivooliku juppi hakkasin vahetama ja uut klambrit kinnikeerama siis tundus asi kahtlane, et miks ots liigub? Aga tore on diislit hommikuti sama moodi käivitada nagu bensiinikat :) ptui ptui ptui kolm korda üle õla loodan, et nii ka jääb.
Lõpptulemus oli see, et silikon pidama ei jäänud ja ostsin k-rautas tootja moment kohekomponentset metalliliimi. Nüüd asi korras .....nii, et kui vaakum pumba otsik liigub siis sellepärats ei ole vaja uut tandempumpa ostma hakata. Mõned eurod veits näpitööd ja asi korras ......ütlme siis nii, et proovida tasub alati :) ja kui see ei aita siis tuleb uue pumba ostmise peale mõtlema hakata. Nii palju veel, et tandempumpa pole vaja maha võtma hakata aga peegel on tööjuures väga abiks :)
Viimati muutis tartuvaim, 09 Nov 2012, 22:40, muudetud 1 kord kokku.

tartuvaim
Huviline
Postitusi: 349
Liitunud: 20 Juul 2012, 14:44
Telefon: 5114080
Auto: Volkswagen Bora 1.9 Tdi 110kW 4Motion 2002a, Volkswagen Passat 1.9 Tdi 85 kW 4Motion 2000a
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: Käivitusprobleemid

Lugemata postitus Postitas tartuvaim » 09 Nov 2012, 22:58

tartuvaim kirjutas:Vat mina aru ei saa ja mõistus hakkab ka otsa saama. Auto ei taha külmalt ilusti käima minna peab ikka käiama. Vahepeal sai vahetatud kütusefiltel ja tagasivoolu klapp oli ka õhtal - see sai ka uus ostetud ja originaal (kolm tilka verd maksis) eelsüüte küünlad on ka uued. Osad küttevooliku otsad mis jooksevad filtri ja tandem pumba vahel olid ka imelikud sai jupid maha võetud ja uued klambrid pandud osad voolikud sai uued pandud, et asi hetmeetiline oleks. Süüdet sai ka krutitud nii varasemaks kui hilisemaks ehk siis -0.5, -0.8, -1.4 ja 0.5, 0.8, 1.1 kuni 1.5 välja noh jah.. kui süüde oli varajane siis läks külmalt pisut paremini käima. Siis sai õhulugeja ära puhastatud. Tempetartuurid on paiagas nii õhk, vesi kui ka küte- mõõtetud nii külmast peast kui ka sõiduajal kõik vastab reaalsusele. Aga fenonem on ikka sees külma mootoriga ei taha hästi käivituda ja kui korra on käima läinud siis uuesti käivitub poolest pöördest- isegi külama mootoriga. Ja kui auto seisab päev otsa tööjuures parklas ala 8-9h siis läheb käima samuti poolet pöördest aga kui auto seisab kodus ööotsa siis hommikul ei taha käima minna- olgugi, et seismise aeg suht sama ja mõlemad parkimis kohad on tasapinnalised mitte erinevate kallakute peal. Soojast peast käivitamise probleemi ei ole- iga kell läheb. Ah jaa katkised vaakumim voolikud on ka vahetatud ERG klapp ja sisselakse kolle on ka puhastatud samuti õhufilter vahetatud. Kas kellegil on veel häid mõtteid mida teha\keerata\näppida\puhastad\kontrollida. ingel endal tekib juba asja vastu sportlik huvi, et mis värk on :twisted: kõik mootorid on tööle saadud aga vat see jonnib.
Ja nii nagu mainisin tekkis asja vastu sportlik huvi....eesti mees jonni ei jäta :) . Mida külmeks ja niiskemaks ilmad läksid seda veeel kehvemaks hommikune külmkäivitus läks ...lõpp tulemus oli see, et sain käima ainult tõmmates kuigi ja ainult 4-5m ja auto käis aga starteri jõul käima ei läinud. Tagasivoolule panin meetrise läbipaistva vooliku vahele ja kui hommikul oli voolik kütust täis siis käivitus aga kui öösel oli ala 0....-3 külma siis oli voolik mulle täis ja kütusest tühi starterit andes tuli torusse ainut vahtu .....ja mootor muudkui lubab ja lubad ja lubab pöörded on juba 600 juures aga käima ei lähe :fake sniffle: . Lõpp tulemus oli see, et pihustitihendid olid õhtal ja sellest kogu see jama .... edasist asjade kulgu lugege ju teemast http://foorum.vwklubi.ee/viewtopic.php?f=74&t=95462" onclick="window.open(this.href);return false;

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: Käivitusprobleemid

Lugemata postitus Postitas copilot » 09 Nov 2012, 23:13

tartuvaim kirjutas:
tartuvaim kirjutas:Vat mina aru ei saa ja mõistus hakkab ka otsa saama. Auto ei taha külmalt ilusti käima minna peab ikka käiama. Vahepeal sai vahetatud kütusefiltel ja tagasivoolu klapp oli ka õhtal - see sai ka uus ostetud ja originaal (kolm tilka verd maksis) eelsüüte küünlad on ka uued. Osad küttevooliku otsad mis jooksevad filtri ja tandem pumba vahel olid ka imelikud sai jupid maha võetud ja uued klambrid pandud osad voolikud sai uued pandud, et asi hetmeetiline oleks. Süüdet sai ka krutitud nii varasemaks kui hilisemaks ehk siis -0.5, -0.8, -1.4 ja 0.5, 0.8, 1.1 kuni 1.5 välja noh jah.. kui süüde oli varajane siis läks külmalt pisut paremini käima. Siis sai õhulugeja ära puhastatud. Tempetartuurid on paiagas nii õhk, vesi kui ka küte- mõõtetud nii külmast peast kui ka sõiduajal kõik vastab reaalsusele. Aga fenonem on ikka sees külma mootoriga ei taha hästi käivituda ja kui korra on käima läinud siis uuesti käivitub poolest pöördest- isegi külama mootoriga. Ja kui auto seisab päev otsa tööjuures parklas ala 8-9h siis läheb käima samuti poolet pöördest aga kui auto seisab kodus ööotsa siis hommikul ei taha käima minna- olgugi, et seismise aeg suht sama ja mõlemad parkimis kohad on tasapinnalised mitte erinevate kallakute peal. Soojast peast käivitamise probleemi ei ole- iga kell läheb. Ah jaa katkised vaakumim voolikud on ka vahetatud ERG klapp ja sisselakse kolle on ka puhastatud samuti õhufilter vahetatud. Kas kellegil on veel häid mõtteid mida teha\keerata\näppida\puhastad\kontrollida. ingel endal tekib juba asja vastu sportlik huvi, et mis värk on :twisted: kõik mootorid on tööle saadud aga vat see jonnib.
Ja nii nagu mainisin tekkis asja vastu sportlik huvi....eesti mees jonni ei jäta :) . Mida külmeks ja niiskemaks ilmad läksid seda veeel kehvemaks hommikune külmkäivitus läks ...lõpp tulemus oli see, et sain käima ainult tõmmates kuigi ja ainult 4-5m ja auto käis aga starteri jõul käima ei läinud. Tagasivoolule panin meetrise läbipaistva vooliku vahele ja kui hommikul oli voolik kütust täis siis käivitus aga kui öösel oli ala 0....-3 külma siis oli voolik mulle täis ja kütusest tühi starterit andes tuli torusse ainut vahtu .....ja mootor muudkui lubab ja lubad ja lubab pöörded on juba 600 juures aga käima ei lähe :fake sniffle: . Lõpp tulemus oli see, et pihustitihendid olid õhtal ja sellest kogu see jama .... edasist asjade kulgu lugege ju teemast http://foorum.vwklubi.ee/viewtopic.php?f=74&t=95462" onclick="window.open(this.href);return false;

Hea et ikka lõpptulemusest teada andsid, siis järgmised ehk oskavad neid asju sarnase jama korral kontrollida. Aga see et just suurtemate külmadega asi veel hullemaks läheb tuleneb vast sellisest, et soojaga ju erinevad materjalid paisuvad sutsu(soojuspaisumine). Külmaga aga tihendid ja plokikaane metall tõmbuvad nn kokku ning õhk pääseb niiviisi kergemini vahele, seda enam kui tihedid veidi juba väsinud v kulunud kuidagi on. :roll: Selline on minu loogika :roll:
Diesel Power KEEPS ME GOING

tartuvaim
Huviline
Postitusi: 349
Liitunud: 20 Juul 2012, 14:44
Telefon: 5114080
Auto: Volkswagen Bora 1.9 Tdi 110kW 4Motion 2002a, Volkswagen Passat 1.9 Tdi 85 kW 4Motion 2000a
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: Käivitusprobleemid

Lugemata postitus Postitas tartuvaim » 09 Nov 2012, 23:52

copilot kirjutas:
tartuvaim kirjutas:
tartuvaim kirjutas:Vat mina aru ei saa ja mõistus hakkab ka otsa saama. Auto ei taha külmalt ilusti käima minna peab ikka käiama. Vahepeal sai vahetatud kütusefiltel ja tagasivoolu klapp oli ka õhtal - see sai ka uus ostetud ja originaal (kolm tilka verd maksis) eelsüüte küünlad on ka uued. Osad küttevooliku otsad mis jooksevad filtri ja tandem pumba vahel olid ka imelikud sai jupid maha võetud ja uued klambrid pandud osad voolikud sai uued pandud, et asi hetmeetiline oleks. Süüdet sai ka krutitud nii varasemaks kui hilisemaks ehk siis -0.5, -0.8, -1.4 ja 0.5, 0.8, 1.1 kuni 1.5 välja noh jah.. kui süüde oli varajane siis läks külmalt pisut paremini käima. Siis sai õhulugeja ära puhastatud. Tempetartuurid on paiagas nii õhk, vesi kui ka küte- mõõtetud nii külmast peast kui ka sõiduajal kõik vastab reaalsusele. Aga fenonem on ikka sees külma mootoriga ei taha hästi käivituda ja kui korra on käima läinud siis uuesti käivitub poolest pöördest- isegi külama mootoriga. Ja kui auto seisab päev otsa tööjuures parklas ala 8-9h siis läheb käima samuti poolet pöördest aga kui auto seisab kodus ööotsa siis hommikul ei taha käima minna- olgugi, et seismise aeg suht sama ja mõlemad parkimis kohad on tasapinnalised mitte erinevate kallakute peal. Soojast peast käivitamise probleemi ei ole- iga kell läheb. Ah jaa katkised vaakumim voolikud on ka vahetatud ERG klapp ja sisselakse kolle on ka puhastatud samuti õhufilter vahetatud. Kas kellegil on veel häid mõtteid mida teha\keerata\näppida\puhastad\kontrollida. ingel endal tekib juba asja vastu sportlik huvi, et mis värk on :twisted: kõik mootorid on tööle saadud aga vat see jonnib.
Ja nii nagu mainisin tekkis asja vastu sportlik huvi....eesti mees jonni ei jäta :) . Mida külmeks ja niiskemaks ilmad läksid seda veeel kehvemaks hommikune külmkäivitus läks ...lõpp tulemus oli see, et sain käima ainult tõmmates kuigi ja ainult 4-5m ja auto käis aga starteri jõul käima ei läinud. Tagasivoolule panin meetrise läbipaistva vooliku vahele ja kui hommikul oli voolik kütust täis siis käivitus aga kui öösel oli ala 0....-3 külma siis oli voolik mulle täis ja kütusest tühi starterit andes tuli torusse ainut vahtu .....ja mootor muudkui lubab ja lubad ja lubab pöörded on juba 600 juures aga käima ei lähe :fake sniffle: . Lõpp tulemus oli see, et pihustitihendid olid õhtal ja sellest kogu see jama .... edasist asjade kulgu lugege ju teemast http://foorum.vwklubi.ee/viewtopic.php?f=74&t=95462" onclick="window.open(this.href);return false;

Hea et ikka lõpptulemusest teada andsid, siis järgmised ehk oskavad neid asju sarnase jama korral kontrollida. Aga see et just suurtemate külmadega asi veel hullemaks läheb tuleneb vast sellisest, et soojaga ju erinevad materjalid paisuvad sutsu(soojuspaisumine). Külmaga aga tihendid ja plokikaane metall tõmbuvad nn kokku ning õhk pääseb niiviisi kergemini vahele, seda enam kui tihedid veidi juba väsinud v kulunud kuidagi on. :roll: Selline on minu loogika :roll:
Miks mitte tulemusest teda anda kui ala 30€ on võimalik auto tööle saada. Jah muidugi oleks võinud osta tihendid mis maksavad ala 20€ pihusti kohta aga jah kui need odavamad kolm,-neli aastat vastu peavad siis polehullu midagi ja eks siis tulevikus teen suurema investeeringu :) aga see selleks.....
Jaaaa loogika on Sul väga õige selle pärast päeval läkski mootor ilusti ilma viperusteta käima ehk plokk on soe ja ilma on soe, temperatuur on ühtlane ja pole probleemi aga kui on öö ja jahedam siis tekibki metallide eri ``kokkutõmbumine\jahtumine``ja kuna plokk on ühest materjalist ja pihustid ise on teisest materjalist ja nende vahel on ``surnud kummist tihendid`` siis pääsebki õhk öösel küttetrassi sisse....lihtne füüsika ei mingit tuuma füüsikat :). Suurem jama on selle õige vea dignoosimine ja tervete asjade\komponentide välistamine.... nagu öeldakse, et autot ei ole mõtet katki remontida :)

veeruk
Huviline
Postitusi: 23
Liitunud: 25 Mär 2012, 19:15
Auto: VW Passat Variant 1.9TDI 96KW 2003
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Käivitusprobleemid

Lugemata postitus Postitas veeruk » 29 Mär 2013, 12:04

Uuenduseks siis minu poolt, et pole siiani midagi teinud veel. Uus termostaat ja temp. andur on olemas, lähiajal peaks vahetatud saama.
Viimati muutis veeruk, 14 Mai 2013, 16:08, muudetud 2 korda kokku.

veeruk
Huviline
Postitusi: 23
Liitunud: 25 Mär 2012, 19:15
Auto: VW Passat Variant 1.9TDI 96KW 2003
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Käivitusprobleemid

Lugemata postitus Postitas veeruk » 14 Mai 2013, 16:09

Endiselt pole saanud vahetatud. :oops: Vahepeal juhtus selline asi, et peale pikemat maantesõitu ei saanud enam üldse käima, tõmmates siiski läks. Parklas sai juhe taha pandud ja näitas "Charge Pressure Control: Positive Deviation". Tundub, et mingi voolikuteema?

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7861
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 48 korda
Tänatud: 228 korda
Kontakt:

Re: Käivitusprobleemid

Lugemata postitus Postitas R36 » 14 Mai 2013, 16:48

veeruk kirjutas:Endiselt pole saanud vahetatud. :oops: Vahepeal juhtus selline asi, et peale pikemat maantesõitu ei saanud enam üldse käima, tõmmates siiski läks. Parklas sai juhe taha pandud ja näitas "Charge Pressure Control: Positive Deviation". Tundub, et mingi voolikuteema?
Turbo ülerõhk.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

veeruk
Huviline
Postitusi: 23
Liitunud: 25 Mär 2012, 19:15
Auto: VW Passat Variant 1.9TDI 96KW 2003
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Käivitusprobleemid

Lugemata postitus Postitas veeruk » 18 Juun 2013, 21:46

Sai siis termostaat ja temperatuuriandur lõpuks ära vahetatud- temperatuur on nüüd normaalne(90 saab kätte). Käivitusprobleem on endiselt alles. Sai ka väike video tehtud (see kord läks pikapeale käima isegi) https://docs.google.com/file/d/0B1NLe2r ... sp=sharing Niimoodi käiab, tagant tuleb suitsu ja enamasti käima ei lähe.
Viimati muutis veeruk, 18 Juun 2013, 22:08, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7861
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 48 korda
Tänatud: 228 korda
Kontakt:

Re: Käivitusprobleemid

Lugemata postitus Postitas R36 » 19 Juun 2013, 00:25

Pihustitihendid ehk.

Kui vahetad siis bosch ja mitte midagi muud!!!
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

tartuvaim
Huviline
Postitusi: 349
Liitunud: 20 Juul 2012, 14:44
Telefon: 5114080
Auto: Volkswagen Bora 1.9 Tdi 110kW 4Motion 2002a, Volkswagen Passat 1.9 Tdi 85 kW 4Motion 2000a
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: Käivitusprobleemid

Lugemata postitus Postitas tartuvaim » 19 Juun 2013, 07:08

Kas tõmmates läheb esimese 5-10m peale käima? Kui JAH siis on pihustitihendid läbi. Vaheta ära enne kui suure ketramisega starteri ka tuksi keerad. Ja golfi-venna jutt õige mitte mingit muud jama pole mõte sisse toppida.

veeruk
Huviline
Postitusi: 23
Liitunud: 25 Mär 2012, 19:15
Auto: VW Passat Variant 1.9TDI 96KW 2003
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Käivitusprobleemid

Lugemata postitus Postitas veeruk » 19 Juun 2013, 09:58

Selge, oskate Tallinnas mingit kohta soovitada, kus sellega tegeletakse?

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7861
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 48 korda
Tänatud: 228 korda
Kontakt:

Re: Käivitusprobleemid

Lugemata postitus Postitas R36 » 19 Juun 2013, 13:12

Kasutaja andrec

http://foorum.vwklubi.eu/memberlist.php ... le&u=16548" onclick="window.open(this.href);return false;
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

Vasta

Mine “Diislid”