Käivitusprobleemid

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

veeruk
Huviline
Postitusi: 23
Liitunud: 25 Mär 2012, 19:15
Auto: VW Passat Variant 1.9TDI 96KW 2003
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Käivitusprobleemid

Lugemata postitus Postitas veeruk » 05 Juul 2013, 17:59

Auto käis täna siis Marja tänaval Gilmont OÜ-s remondis ära, käivitusprobleemi olevat põhjustanud hoopis eelsüüteküünlad, millest 3 olevat läbi olnud, kuigi esinduse diagnostikas väideti kindlalt, et pihustitihendite viga. Samuti öeldi täna, et oleks aeg pihustite vahetamisele mõtlema hakata.
Viimati muutis veeruk, 07 Juul 2013, 10:37, muudetud 3 korda kokku.

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5293
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 66 korda

Re: Käivitusprobleemid

Lugemata postitus Postitas J.Aru » 05 Juul 2013, 20:18

Selle viga nüüd küll olla ei saanud kui suvel ka sul käivitusprobleemid on olnud. Kui jahutusvedeliku temp. on alla 9 kraadi ei lükata eelsüüteküünlaid ültse järgigi.

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7855
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 227 korda
Kontakt:

Re: Käivitusprobleemid

Lugemata postitus Postitas R36 » 05 Juul 2013, 21:17

Pihustitihendite viga avaldub sedasi, et kui õhtul seisma jättes kõik toimib ja hommikul käivitades korraks turtsab käima ja jääb ketrama. Eelsüüteküünlad unusta TDI mootoril suvel ära, sest neil ei rakendatagi.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: Käivitusprobleemid

Lugemata postitus Postitas copilot » 06 Juul 2013, 18:49

veeruk kirjutas:Auto käis täna siis Marja tänaval Galmont OÜ-s remondis ära, käivitusprobleemi olevat põhjustanud hoopis eelsüüteküünlad, millest 3 olevat läbi olnud, kuigi esinduse diagnostikas väideti kindlalt, et pihustitihendite viga. Samuti öeldi täna, et oleks aeg pihustite vahetamisele mõtlema hakata.
Soe soovitus: vali vähe pädevam koht, kes TDI motode koha pealt veidikenegi matsu jagaks, mitte ära pöördu mootori murede puhul nn Ladade remontijate juurde. :wink:
Viimati muutis copilot, 06 Juul 2013, 18:49, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING

Kasutaja avatar
tito
Klubiline
Postitusi: 5170
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Asukoht:
Tänanud: 230 korda
Tänatud: 273 korda

Re: Käivitusprobleemid

Lugemata postitus Postitas tito » 06 Juul 2013, 23:48

veeruk kirjutas:Auto käis täna siis Marja tänaval Galmont OÜ-s remondis ära, käivitusprobleemi olevat põhjustanud hoopis eelsüüteküünlad, millest 3 olevat läbi olnud, kuigi esinduse diagnostikas väideti kindlalt, et pihustitihendite viga. Samuti öeldi täna, et oleks aeg pihustite vahetamisele mõtlema hakata.
Gilmont OÜ
copilot kirjutas:Soe soovitus: vali vähe pädevam koht, kes TDI motode koha pealt veidikenegi matsu jagaks, mitte ära pöördu mootori murede puhul nn Ladade remontijate juurde. :wink:
Sellist kohta pole Eestis olemas!
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: Käivitusprobleemid

Lugemata postitus Postitas copilot » 07 Juul 2013, 11:17

tito kirjutas:Sellist kohta pole Eestis olemas!
No mõni koht ikka leidub, usun mina :wink: :lol:
Viimati muutis copilot, 07 Juul 2013, 11:18, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING

Kasutaja avatar
Siim
Huviline
Postitusi: 2487
Liitunud: 11 Juul 2009, 11:00
Auto: A6 C7 BiTDI, b6 TDI
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 25 korda
Tänatud: 6 korda

Re: Käivitusprobleemid

Lugemata postitus Postitas Siim » 07 Juul 2013, 12:18

tito kirjutas:
veeruk kirjutas:Auto käis täna siis Marja tänaval Galmont OÜ-s remondis ära, käivitusprobleemi olevat põhjustanud hoopis eelsüüteküünlad, millest 3 olevat läbi olnud, kuigi esinduse diagnostikas väideti kindlalt, et pihustitihendite viga. Samuti öeldi täna, et oleks aeg pihustite vahetamisele mõtlema hakata.
Gilmont OÜ
copilot kirjutas:Soe soovitus: vali vähe pädevam koht, kes TDI motode koha pealt veidikenegi matsu jagaks, mitte ära pöördu mootori murede puhul nn Ladade remontijate juurde. :wink:
Sellist kohta pole Eestis olemas!
Tiit:
Naabermann mul, Alar Siemann( OISU DIISEL). Tegeleb pumppihustitega peamiselt, kuid helistada tasub ikka.
Plunser OÜ on vist firma nimi, 5137244. Email, alarsiemann@hot.ee. Kahel isa audil pihustid ja pumbad ära vahetanud, pihustid stentitud(1.9 aaz) ja kui ma nüüd ei eksi siis Octavial sai ka süüdet regullitud seal(tdi pd)

Tallinnas vist diislimeistrid vms oü ka ju? Kuulnnud aint kiidusõnu.
Viimati muutis Siim, 07 Juul 2013, 12:19, muudetud 1 kord kokku.

karukusti
Huviline
Postitusi: 124
Liitunud: 14 Sept 2011, 11:01
Auto: passat
Asukoht:
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 0

Re: Käivitusprobleemid

Lugemata postitus Postitas karukusti » 08 Dets 2013, 11:06

MustVälk kirjutas:
Failure kirjutas:Mu autol pealkirjaga sama mure.
'Nimelt ei lähe käima
Sõitsin kodust ~1kilomeetri, parkisin ära, tagasitulles (poest) ei käivitunud enam. Pika käitamise peale hakkas lärmama, et 'öldruck aus' vmt.
Kui mingit asjalikku vastust ei tule, siis vist juhet vaja. Keegi sellega Tartust aidata saab?
öldruck aus - tõlgituna on õlisurvega seoses.
Niipalju kui ma tean on õlisurve PD mootoril koguaeg tähtis.
Kui õlisurve madalam, siis ei hakka pihustid korralikult tööle.
no sa oled küll LAMMAS KUUBIS OMA LOLLI JUTUGA. auto ei lähe siis ka käima kui cd plaati sees pole.

jus5
Huviline
Postitusi: 21
Liitunud: 25 Veebr 2013, 09:12
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Käivitusprobleemid

Lugemata postitus Postitas jus5 » 16 Jaan 2014, 17:09

Mul sarnane mure. Tegemist 2001 a passatiga 96 kw ja mootor koodiga avf. Süüdet sisse keerates mõnikord läheb eelsüüteküünalde tuli põlema ja teinekord ei lähe. Siis kui tuli põlema ei lähe sellisel juhul ka auto tööle ei lähe. Viitab sellele et tegemist on pearelee veaga, aga rooli all relee karbis ühtegi releed number 109 ei ole. Äkki keegi oskab öelda kas sellel aastakäigul muu numbriga? Praegue külmaga süüdet andes ja kui küünalde tuli põlema läheb, siis voolu peale ei tule, kui võtta temp anduri pistik tagant siis on vool ilusti olemas eelsüüteküünaldel. Temp andur on vahetatud aga probleem ei lahenenud. Asja teeb veel huvitavaks see, et rooli all on kaks kruvipead, müüja alguses väitis et see on immo, kui parasjagu eelsüüteküünalde tuli põlema ei lähe ja sinna kruvide peale näpud panna siis süttib ka armatuuris tuli, kui sellegipoolest küünaldele voolu peale ei tule.
Oskab keegi äkki juhatada mind õigele teele. Kui garaazi satun siis vaatan ka kuhu nende kruvide alt juhtmed lähevad siis saab ka ilmselt rohkem aimu.

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: Käivitusprobleemid

Lugemata postitus Postitas copilot » 16 Jaan 2014, 17:27

Jus,golfi vend mainis ühes teises teemas releed 458 vms. Ning see küünalde voolu teema....kas sa kontrollid seda ikka mootoriga,mille temp langenud alla +9c mitte et moto pmt veidi soe...loeb see kui soe on moto. Soojalt ei lükata küünlaid järgi ka siis mitte kui väljas -25c.
Diesel Power KEEPS ME GOING

sanx55
Uustulnuk
Postitusi: 3
Liitunud: 08 Dets 2013, 20:27
Telefon: 5151916
Auto: volksud
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Käivitusprobleemid

Lugemata postitus Postitas sanx55 » 16 Jaan 2014, 21:20

Veel üks kehv käimaminemise põhjus võib olla kulunud hüdrotõukurid ja nukk. Kogemused kui hommikuti viskab pärast käiamist paraja pahvaka halli ja jääb natuke värisedes tööle, kõik see siis kui temp õues alla +10. Autol oli ka webasto ja sellega eelsoojendades käivitus koheselt. Lõpuks jõudsin nuka ja tõukuriteni-seal siis tõukurite keskele augud kulunud ja see just käivitamist ei paranda. Põhjus-eelmise omaniku vale õli kasutus, auto oli reaalselt 240tkm.

jus5
Huviline
Postitusi: 21
Liitunud: 25 Veebr 2013, 09:12
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Käivitusprobleemid

Lugemata postitus Postitas jus5 » 16 Jaan 2014, 21:24

Ma alustaks siiski vea otsimist selest, et miks mul eelsüüteküünlad ei rakendu siis kui peaks.

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: Käivitusprobleemid

Lugemata postitus Postitas copilot » 16 Jaan 2014, 21:40

jus5 kirjutas:Ma alustaks siiski vea otsimist selest, et miks mul eelsüüteküünlad ei rakendu siis kui peaks.
Ma vist küsisin, et kuidas sa seda voolu peale tulekut kontrollisid? Kas moto oli täiesti külm üle öö seisnud?
Diesel Power KEEPS ME GOING

jus5
Huviline
Postitusi: 21
Liitunud: 25 Veebr 2013, 09:12
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Käivitusprobleemid

Lugemata postitus Postitas jus5 » 16 Jaan 2014, 22:09

Testisin kui auto oli pikalt seisnud.

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: Käivitusprobleemid

Lugemata postitus Postitas copilot » 16 Jaan 2014, 23:49

jus5 kirjutas:Testisin kui auto oli pikalt seisnud.
Kui pikalt on pikalt? See, et sa võtsid temp andurilt juhtme tagant ja vool kohe olemas ning temp andur vahetatud, jätab mulle hetkel kaks võimalust: sa oled vaadanud voolu peale saamist ajal, mis mootor ikkagi sutsuke soe, mitte ei ole maha jahtunud temperatuurini, mis väljas tänaseks päevaks, v siis on ka selle uue temp anduriga mingu kala. Isiklikult, lükkaks hommikul kaabli sappa(mootorit mitte mingil juhul ei käivita ei ennem ega ka mitte vaatamise ajal) ning vaataks, kas moto temp on suurusjärgus sama, mis välis temp....niiviisi on kõige kindlam näha, milliseid temperatuure aju näeb ja kas temp andur ei näita aia teibaid. Edasi, see armatuuri alune nn immo v mis iganes aretis seal on: kui ise elektrist ei jaga, soovitan minna kellegi juurde, kes oskab öelda, millega siis ikkagi tegu v mis kala seal on(kui on).

EDIT! Eeldan, et auto ei seisa garaazis vms.
Viimati muutis copilot, 16 Jaan 2014, 23:52, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7855
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 227 korda
Kontakt:

Re: Käivitusprobleemid

Lugemata postitus Postitas R36 » 16 Jaan 2014, 23:53

Odavad andurid, või siis noname käkkid on juba karbist jurad.
On juhtunud ka kallimatega, et on jama aga see juba väga harv juhus.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

jus5
Huviline
Postitusi: 21
Liitunud: 25 Veebr 2013, 09:12
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Käivitusprobleemid

Lugemata postitus Postitas jus5 » 17 Jaan 2014, 12:44

Kas keegi oskab selle relee kohta ka midagi komenteerida. Mis numbriga peaks olema selle aastakäigu passati pearelee ja kus see asuda võiks. Hea oleks terve releeploki skeem.

85GTI
Huviline
Postitusi: 174
Liitunud: 31 Okt 2007, 20:22
Telefon: 53814821
Auto: Passat b5.5 1.9tdi, Audi 200 treser 10VTQ
Asukoht: Tartumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Käivitusprobleemid

Lugemata postitus Postitas 85GTI » 20 Jaan 2014, 14:41

Tartuvaim kirjutas siin, et tandempumba ots logises, kas jutt käis sellest otsast mis läheb pidurivõimendisse voolikuga(tandempumba ots suunaga kõrvalistuja poolele)?
Mul see ots tandempumba küljes käib korralikult tillatölla seal ja Piduritega ka jama ühtlasi.

tartuvaim
Huviline
Postitusi: 349
Liitunud: 20 Juul 2012, 14:44
Telefon: 5114080
Auto: Volkswagen Bora 1.9 Tdi 110kW 4Motion 2002a, Volkswagen Passat 1.9 Tdi 85 kW 4Motion 2000a
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: Käivitusprobleemid

Lugemata postitus Postitas tartuvaim » 20 Jaan 2014, 15:43

85GTI kirjutas:Tartuvaim kirjutas siin, et tandempumba ots logises, kas jutt käis sellest otsast mis läheb pidurivõimendisse voolikuga(tandempumba ots suunaga kõrvalistuja poolele)?
Mul see ots tandempumba küljes käib korralikult tillatölla seal ja Piduritega ka jama ühtlasi.

Järelikult sest teised kaks on ju kütusega seotud kui need läbi laseks siis oleks kõik kohad kütust täis. Aga piduri koha pealt ma ei oska öelda, arvata on et ega lahtine ots hästi ei mõju, mul ta nii lahti ei olnud, et lausa tilla tölla logiseks otsas. Kinni liimimisel kasutasin kahe komponentset metalliliimi, moment-siiani peab väga hästi.

85GTI
Huviline
Postitusi: 174
Liitunud: 31 Okt 2007, 20:22
Telefon: 53814821
Auto: Passat b5.5 1.9tdi, Audi 200 treser 10VTQ
Asukoht: Tartumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Käivitusprobleemid

Lugemata postitus Postitas 85GTI » 28 Okt 2015, 16:45

Tere taas, tandempumba otsa kohta võin öelda, et see ei mängi pidurite juures suurt rolli. Minu puhul oli viga piduri peapumbas.

Teemasse taas sukeldudes on mul nüüd uus passat vahepeal tekkinud ja probleemiks on üllaülla taas käivitumine.
Mootor 1.9tdi 96kw avf 2002a.
Probleem selline, et käivitub iga kord kuid alles paari sekundit käiamise peale või kaks täisringi vms. ja niimodi koguaeg. Ei ole vahet kas külm või soe mootor.
Peale käima minemist õlituli vilgub kollaselt mõned sekundid.
Veakoode 2:
00562 oil sensor, short circuit to positive or open circuit, permanent
01336 CAN bus, comfort, no communication, permanent

Proovisin ka teist tandempumpa, korrigeerisin süütenurka ja vahetasin ka küttefiltri kuid ei miskit.

Kellegil ideid, arvamusi, kogemusi?

85GTI
Huviline
Postitusi: 174
Liitunud: 31 Okt 2007, 20:22
Telefon: 53814821
Auto: Passat b5.5 1.9tdi, Audi 200 treser 10VTQ
Asukoht: Tartumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Käivitusprobleemid

Lugemata postitus Postitas 85GTI » 30 Okt 2015, 10:54

Et siis?

RainerKop
Huviline
Postitusi: 8
Liitunud: 26 Okt 2015, 09:13
Telefon: 57803878
Auto: Passat B5 1,9TDi 96kw
Asukoht: Türi
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Käivitusprobleemid

Lugemata postitus Postitas RainerKop » 02 Nov 2015, 15:23

Mure järgmine, et millest tingitud asi: külmast peast ei ole olnud kordagi probleeme. Hopsti käima jne. Aga nii kui moto soe ja jätta seisma ja oletame, et peale poes käiku tagasi autosse istudes ja käivitades auto veab starter korra ringi kui siis lõpetab. Ja nii kaks kolm korda teeb kindlasti. Ja pärast seda jälle hopsti käima.
Ilmselt starteri vahetus ees ootamas?

85GTI
Huviline
Postitusi: 174
Liitunud: 31 Okt 2007, 20:22
Telefon: 53814821
Auto: Passat b5.5 1.9tdi, Audi 200 treser 10VTQ
Asukoht: Tartumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Käivitusprobleemid

Lugemata postitus Postitas 85GTI » 02 Nov 2015, 20:48

Tõenäoliselt küll, ilmselt on puksid juba kulunud ja poob kinni. Seda on ennegi olnud.

85GTI
Huviline
Postitusi: 174
Liitunud: 31 Okt 2007, 20:22
Telefon: 53814821
Auto: Passat b5.5 1.9tdi, Audi 200 treser 10VTQ
Asukoht: Tartumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Käivitusprobleemid

Lugemata postitus Postitas 85GTI » 10 Nov 2015, 18:56

Sai siin nüüd teine aku pandud ja pealevoolu vooliku asemele läbipaistev voolik pandud ja kui süüde sisse keerata siis aeglaselt hakkab kütus voolama ja varsti jääb juba seisma see voolamine. Kui uuesti süüde sisse panna siis jälle natuke voolab. Kui mootor käima panna siis nati aja pärast täitis vooliku täis ja õhumulle polnud kui seisma jätta siis kohe vajus voolikust suur osa kütust ära ja tekkis tühimik. Kas võib olla, et pihusti tihendid lekivad ja lisaks on etteandepump kutu? Panin pumpa ka arvutiga tööle kuid siis ei voolanud midagi.

Uurisin ka pagasnikus oleva teenindusluugi kaudu, et ega sealt saa pumba tööd uurida läbi juhtmete või teise aku pealt aga seal oli vist hoopis bensukoguse ujuki andur (2 juhet läheb sisse kuigi lahtiühendamisel ikka näitas kütusekogust)
Auto on B5.5 4motion universaal millel etteandepump asub natuke paremal pool sellest teenindusluugist mis tähendab paagi maha võtmist kui pump on kutu? :( mis omakorda tähendab päris suurt tööd.
Viimati muutis 85GTI, 10 Nov 2015, 19:08, muudetud 1 kord kokku.

tartuvaim
Huviline
Postitusi: 349
Liitunud: 20 Juul 2012, 14:44
Telefon: 5114080
Auto: Volkswagen Bora 1.9 Tdi 110kW 4Motion 2002a, Volkswagen Passat 1.9 Tdi 85 kW 4Motion 2000a
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: Käivitusprobleemid

Lugemata postitus Postitas tartuvaim » 05 Dets 2015, 19:00

Kui pihutitihendid nii läbi oleksid, et silm nähtavalt kohe küte ära vajub siis sul see mootor ei käiks ültse. Otsi ülesse tagasivooluklapp kui tagasivooli klapp mõlematpidi läbil aseb siis vajubki küte kohe alla.

Vasta

Mine “Diislid”