Käivitusprobleemid

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

veeruk
Huviline
Postitusi: 23
Liitunud: 25 Mär 2012, 19:15
Auto: VW Passat Variant 1.9TDI 96KW 2003
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Käivitusprobleemid

Lugemata postitus Postitas veeruk » 17 Juul 2012, 19:11

Tere,
jama selline et auto ei lähe enamjaolt soojalt, vahel ka külmast peast käima. Mootor 1.9TDi 96kW. Siiamaani olen ära vahetanud kütusefiltri, samuti on peal jyrisoo "fix", mis algul tundus töötavat, ent praegu jälle probleemne. Kaasiga aidates läheb pika käiamise peale tööle. Oskab keegi öelda milles viga võib olla? Olemas on ka kaabel, mida saaks/võiks sellega testida?(Auto-scan andis ainult mingi V71 klapi, mis minuteada on kliimaga seotud?) Kuna ilmselt tuleb spetsialistide poole pöörduda, siis oskate äkki ka normaalset autoremonti soovitada?
Tänud ette
Viimati muutis argo, 11 Sept 2012, 01:33, muudetud 2 korda kokku.

Failure
Huviline
Postitusi: 80
Liitunud: 01 Juul 2011, 10:25
Auto: 4WD Bora
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Käivitusprobleemid

Lugemata postitus Postitas Failure » 22 Juul 2012, 20:59

Mu autol pealkirjaga sama mure.
'Nimelt ei lähe käima
Sõitsin kodust ~1kilomeetri, parkisin ära, tagasitulles (poest) ei käivitunud enam. Pika käitamise peale hakkas lärmama, et 'öldruck aus' vmt.
Kui mingit asjalikku vastust ei tule, siis vist juhet vaja. Keegi sellega Tartust aidata saab?
Kui asi pole ratastes, siis on ta kummis!

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: Käivitusprobleemid

Lugemata postitus Postitas copilot » 25 Juul 2012, 15:06

veeruk kirjutas:Tere,
jama selline et auto ei lähe enamjaolt soojalt, vahel ka külmast peast käima. Mootor 1.9TDi 96kW. Siiamaani olen ära vahetanud kütusefiltri, samuti on peal jyrisoo "fix", mis algul tundus töötavat, ent praegu jälle probleemne. Kaasiga aidates läheb pika käiamise peale tööle. Oskab keegi öelda milles viga võib olla? Olemas on ka kaabel, mida saaks/võiks sellega testida?(Auto-scan andis ainult mingi V71 klapi, mis minuteada on kliimaga seotud?) Kuna ilmselt tuleb spetsialistide poole pöörduda, siis oskate äkki ka normaalset autoremonti soovitada?
Tänud ette
ei tea mis "fix" i remapi näol PD moto jaoks vaja on :shock: ? nii palju kui tean ei olnud PD motodel seda soekäivituse softi viga, vaid mingi teatud aasta 66kw vanakoolikatel ja vb ka mõned 81kw vanakoolikad. See nn fix siis vb PD puhul sisuliselt enese petmine st asja tegeliku põhjust ei kõrvaldata vaid minnakse ringiga. Aga nuh, raha sul juba selle peale makstud, kui said selle raha eest lisakilovatte siis OK, kui ainult mingi nn fix i siis arvan et oled vasta püksat saanud. sry kui kedagi asjaosalistest solvan aga räägin seda mida nende TDI kohta lugenud ja kuulnud olen ja PD peaks küll sellest soekäivituse softi veast välja jääma.
Diesel Power KEEPS ME GOING

veeruk
Huviline
Postitusi: 23
Liitunud: 25 Mär 2012, 19:15
Auto: VW Passat Variant 1.9TDI 96KW 2003
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Käivitusprobleemid

Lugemata postitus Postitas veeruk » 25 Juul 2012, 17:26

copilot kirjutas:
veeruk kirjutas:Tere,
jama selline et auto ei lähe enamjaolt soojalt, vahel ka külmast peast käima. Mootor 1.9TDi 96kW. Siiamaani olen ära vahetanud kütusefiltri, samuti on peal jyrisoo "fix", mis algul tundus töötavat, ent praegu jälle probleemne. Kaasiga aidates läheb pika käiamise peale tööle. Oskab keegi öelda milles viga võib olla? Olemas on ka kaabel, mida saaks/võiks sellega testida?(Auto-scan andis ainult mingi V71 klapi, mis minuteada on kliimaga seotud?) Kuna ilmselt tuleb spetsialistide poole pöörduda, siis oskate äkki ka normaalset autoremonti soovitada?
Tänud ette
ei tea mis "fix" i remapi näol PD moto jaoks vaja on :shock: ? nii palju kui tean ei olnud PD motodel seda soekäivituse softi viga, vaid mingi teatud aasta 66kw vanakoolikatel ja vb ka mõned 81kw vanakoolikad. See nn fix siis vb PD puhul sisuliselt enese petmine st asja tegeliku põhjust ei kõrvaldata vaid minnakse ringiga. Aga nuh, raha sul juba selle peale makstud, kui said selle raha eest lisakilovatte siis OK, kui ainult mingi nn fix i siis arvan et oled vasta püksat saanud. sry kui kedagi asjaosalistest solvan aga räägin seda mida nende TDI kohta lugenud ja kuulnud olen ja PD peaks küll sellest soekäivituse softi veast välja jääma.
Kasutaja jyrisoo väitis, et antud aastakäik jne on see probleem kohane. Kasutaja küll hea mulje jätnud. Eks tuleb uurida mis ta selle peale kostab.

MustVälk
Veteran
Postitusi: 3371
Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
Tänanud: 804 korda
Tänatud: 131 korda

Re: Käivitusprobleemid

Lugemata postitus Postitas MustVälk » 25 Juul 2012, 17:35

Failure kirjutas:Mu autol pealkirjaga sama mure.
'Nimelt ei lähe käima
Sõitsin kodust ~1kilomeetri, parkisin ära, tagasitulles (poest) ei käivitunud enam. Pika käitamise peale hakkas lärmama, et 'öldruck aus' vmt.
Kui mingit asjalikku vastust ei tule, siis vist juhet vaja. Keegi sellega Tartust aidata saab?
öldruck aus - tõlgituna on õlisurvega seoses.
Niipalju kui ma tean on õlisurve PD mootoril koguaeg tähtis.
Kui õlisurve madalam, siis ei hakka pihustid korralikult tööle.
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5293
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 66 korda

Re: Käivitusprobleemid

Lugemata postitus Postitas J.Aru » 25 Juul 2012, 17:56

Must Välk kirjutas:
Failure kirjutas:Mu autol pealkirjaga sama mure.
'Nimelt ei lähe käima
Sõitsin kodust ~1kilomeetri, parkisin ära, tagasitulles (poest) ei käivitunud enam. Pika käitamise peale hakkas lärmama, et 'öldruck aus' vmt.
Kui mingit asjalikku vastust ei tule, siis vist juhet vaja. Keegi sellega Tartust aidata saab?
öldruck aus - tõlgituna on õlisurvega seoses.
Niipalju kui ma tean on õlisurve PD mootoril koguaeg tähtis.
Kui õlisurve madalam, siis ei hakka pihustid korralikult tööle.
Arvatavasti käiamise peale lihtsalt ei tekkinud õlisurvet ja hakkaski lärmama. Pika käiamise peale hakkavad kõik autod ju õlituld vilgutama või kirja ette loopima.

jyrisoo
Huviline
Postitusi: 102
Liitunud: 15 Mai 2008, 20:42
Telefon: 58007330
Auto: VW Multivan
Asukoht: Tallinn, www.CHIP.ee
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 10 korda
Kontakt:

Re: Käivitusprobleemid

Lugemata postitus Postitas jyrisoo » 25 Juul 2012, 18:46

copilot kirjutas: ei tea mis "fix" i remapi näol PD moto jaoks vaja on :shock: ? nii palju kui tean ei olnud PD motodel seda soekäivituse softi viga, vaid mingi teatud aasta 66kw vanakoolikatel ja vb ka mõned 81kw vanakoolikad. See nn fix siis vb PD puhul sisuliselt enese petmine st asja tegeliku põhjust ei kõrvaldata vaid minnakse ringiga. Aga nuh, raha sul juba selle peale makstud, kui said selle raha eest lisakilovatte siis OK, kui ainult mingi nn fix i siis arvan et oled vasta püksat saanud. sry kui kedagi asjaosalistest solvan aga räägin seda mida nende TDI kohta lugenud ja kuulnud olen ja PD peaks küll sellest soekäivituse softi veast välja jääma.
Ära siis palun levita kuulujutte kui isiklikud kogemused puuduvad :) . Antud auto softis oli käivituskaart veaga. Viga ka kadus. Tundub, et nüüd järgi andnud muu sõlm, sest auto ei käivitu ka külmalt. Olen nüüdseks juba ~100 1,9tdi, PD ja 2,5tdi V6 käivituma aidanud ja jäädavalt.
Viimati muutis jyrisoo, 25 Juul 2012, 19:37, muudetud 2 korda kokku.
CHIPTUNING & DPF, EGR, AdBlue, pöördsiibrite jne. EEMALDUS, www.CHIP.ee - 58007330

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: Käivitusprobleemid

Lugemata postitus Postitas copilot » 26 Juul 2012, 06:29

jyrisoo kirjutas:
copilot kirjutas: ei tea mis "fix" i remapi näol PD moto jaoks vaja on :shock: ? nii palju kui tean ei olnud PD motodel seda soekäivituse softi viga, vaid mingi teatud aasta 66kw vanakoolikatel ja vb ka mõned 81kw vanakoolikad. See nn fix siis vb PD puhul sisuliselt enese petmine st asja tegeliku põhjust ei kõrvaldata vaid minnakse ringiga. Aga nuh, raha sul juba selle peale makstud, kui said selle raha eest lisakilovatte siis OK, kui ainult mingi nn fix i siis arvan et oled vasta püksat saanud. sry kui kedagi asjaosalistest solvan aga räägin seda mida nende TDI kohta lugenud ja kuulnud olen ja PD peaks küll sellest soekäivituse softi veast välja jääma.
Ära siis palun levita kuulujutte kui isiklikud kogemused puuduvad :) . Antud auto softis oli käivituskaart veaga. Viga ka kadus. Tundub, et nüüd järgi andnud muu sõlm, sest auto ei käivitu ka külmalt. Olen nüüdseks juba ~100 1,9tdi, PD ja 2,5tdi V6 käivituma aidanud ja jäädavalt.

ei levita mingeid kuulujute. see nn soekäivituse viga avaldub teistmoodi kui teema algatajal olev jama. see soekäivituse probleem pmt lahendatakse sellega et lubatakse kütte etteanne madalamalt kui 250 rpm i. soekäivituse probleemi puhul peaks ikkagi auto peale pikemat käiamist tööle minema a la moto käib ringi 6 korda vms ja seda ilma et peaks gaasiga kaasa aitama. Arvan et olen ikka ühtteist selle TDI hingeelu kohta lugedes kõrva taha pannud ja mingeid kuulujutte ei levita.

ja nagu loen siis see külmalt käiv jama olnud kaasas selle soekäivituse asjaga.

aga siinkohal teema algatajale veidi lugemist sarnase anomaalia kohta, sama kw pd kah pealegi

http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=323606

et siis küsimus kas pritse nurk on ikka OK?ühtlasi küsiks ka et millal ja kuidas viga avaldus st kas hakkas aegamisi esinema v suht lampi? ja kas on läinud suht kiiresti hullemaks st algul oli väga harva ja a la kuu aega hiljem päris hull juba?
Viimati muutis copilot, 26 Juul 2012, 06:31, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING

lohe
Huviline
Postitusi: 127
Liitunud: 06 Juul 2008, 15:55
Auto: VW Passat Variant 4motion TDI 96kw; T5 Shuttle Long 2,5TDI 96kw
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Käivitusprobleemid

Lugemata postitus Postitas lohe » 26 Juul 2012, 07:21

Ma lisan omalt poolt ühe kuulujutu 8)
Kui kurtsin, et mul sarnase mootoriga Passat tahab vahest soojast peast pikemat käivitamist, oli esindusest esimene küsimus, kas temp andur on n.ö. rohelise pistikuga või veel vana musta värvi. Viimased pidi sagedasti viga andma ja peale selle vahetamist on viimase paari aasta jooksul olnud üksikud pisut pikemad soojad käivitused.

Failure
Huviline
Postitusi: 80
Liitunud: 01 Juul 2011, 10:25
Auto: 4WD Bora
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Käivitusprobleemid

Lugemata postitus Postitas Failure » 26 Juul 2012, 10:41

Kaabliga sai torgitud.. mingeid vigu ei näitad ei käimise jooksul ega käivitamisel.
Aga täheldasin sellist asja.. et kui enne käivitamiset eelsüüteküünalde tuliei põle, sis käima ei lähe ja vastupidi. On see seotud eelsüüteküünaldega või muude elektriliste vidinatega?
Kui asi pole ratastes, siis on ta kummis!

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5293
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 66 korda

Re: Käivitusprobleemid

Lugemata postitus Postitas J.Aru » 26 Juul 2012, 10:59

Kellelgi oli sama mure ning aitaski eelsüüte küünalde relee vahetus.

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: Käivitusprobleemid

Lugemata postitus Postitas copilot » 26 Juul 2012, 15:12

roomlane2 kirjutas:Kellelgi oli sama mure ning aitaski eelsüüte küünalde relee vahetus.
jap, piaks olema relee 109 viga. eelsüüte tuli peaks minema korraks ikkagi põlema olenemata kas moto soe v külm ja olenemata kas tegelikult ka küünlaid järgi lükatakse. See relee võib tõepoolest vahest töötada a la paar päeva v rohkemgi ja siis jälle mitte.
Diesel Power KEEPS ME GOING

veeruk
Huviline
Postitusi: 23
Liitunud: 25 Mär 2012, 19:15
Auto: VW Passat Variant 1.9TDI 96KW 2003
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Käivitusprobleemid

Lugemata postitus Postitas veeruk » 26 Juul 2012, 17:12

copilot kirjutas: et siis küsimus kas pritse nurk on ikka OK?
Ei oska selle peale midagi kosta :oops:
copilot kirjutas: ühtlasi küsiks ka et millal ja kuidas viga avaldus st kas hakkas aegamisi esinema v suht lampi?
Suht lampi, viga esineb vahelduva eduga, mõni päev läheb ilusti käima, samas mõni päev ei taha minna.
copilot kirjutas: ja kas on läinud suht kiiresti hullemaks st algul oli väga harva ja a la kuu aega hiljem päris hull juba?
Ei ole muutusi täheldanud.

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: Käivitusprobleemid

Lugemata postitus Postitas copilot » 26 Juul 2012, 19:32

et siis vaheta see relee 109 ära. Pritse nurk peaks olema sul vast ok st muidu neil kordadel kui käivitub siis pmt paugust nagu aru saan ja käivitus ka ennem seda nn softi "fixi"paugust nii soojalt kui ka külmalt?
Viimati muutis copilot, 26 Juul 2012, 19:33, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING

MustVälk
Veteran
Postitusi: 3371
Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
Tänanud: 804 korda
Tänatud: 131 korda

Re: Käivitusprobleemid

Lugemata postitus Postitas MustVälk » 27 Juul 2012, 17:42

Andke teada kuidas asi laheneb.
Mul külmalt suvel läheb masin enamasti poolest pöördest, töösoojalt läheb nagu ECU juhatab.
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7855
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 227 korda
Kontakt:

Re: Käivitusprobleemid

Lugemata postitus Postitas R36 » 27 Juul 2012, 23:51

Samuti ehk aju mapi probleem? Võta temp anduri pistik tagant ja proovi siis.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

Riho72
Huviline
Postitusi: 554
Liitunud: 23 Dets 2009, 10:50
Auto: 4x4 Bora Variant, Bora Variant
Asukoht: Tln
Tänanud: 0
Tänatud: 2 korda

Re: Käivitusprobleemid

Lugemata postitus Postitas Riho72 » 28 Juul 2012, 09:33

Seoses soekäivitusprobleemiga sain küll kasutajalt Jyrisoo abi ning julgen väita et PD mootoritel ikkagi
esineb seda softi viga.
Lugupidamisega Riho

Rahulolu on peamine

Failure
Huviline
Postitusi: 80
Liitunud: 01 Juul 2011, 10:25
Auto: 4WD Bora
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Käivitusprobleemid

Lugemata postitus Postitas Failure » 28 Juul 2012, 10:27

Täitsa võhiklik küsimus vast.. Kas need releed on rooliall (põlvede vastas) oleva plastiku all peidus mis on kruvidega kinni? Ei leidnud ühtegi kaant, mis oleks pelgalt plastikkõrvadega kinni.. ikka miskit kruvida vaja?
Kui asi pole ratastes, siis on ta kummis!

veeruk
Huviline
Postitusi: 23
Liitunud: 25 Mär 2012, 19:15
Auto: VW Passat Variant 1.9TDI 96KW 2003
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Käivitusprobleemid

Lugemata postitus Postitas veeruk » 28 Juul 2012, 10:34

Samuti võhiklik küsimus :D. Kus temp anduri pistik asub?

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5293
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 66 korda

Re: Käivitusprobleemid

Lugemata postitus Postitas J.Aru » 28 Juul 2012, 10:39

Failure kirjutas:Täitsa võhiklik küsimus vast.. Kas need releed on rooliall (põlvede vastas) oleva plastiku all peidus mis on kruvidega kinni? Ei leidnud ühtegi kaant, mis oleks pelgalt plastikkõrvadega kinni.. ikka miskit kruvida vaja?
Releed asuvad jah rooli all selle plastiku taga.

MustVälk
Veteran
Postitusi: 3371
Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
Tänanud: 804 korda
Tänatud: 131 korda

Re: Käivitusprobleemid

Lugemata postitus Postitas MustVälk » 28 Juul 2012, 11:34

veeruk kirjutas:Samuti võhiklik küsimus :D. Kus temp anduri pistik asub?
Sinine pistik mootori peal.

Selle tarkvara paranduse eest tahetakse ka hinge hinda saada.
Ja viga võib ka olla mõnes pistikus, relees, vanas kulunud starteris, pool tühjas akus, süüteluku põhjas ja kulunud pihustites.
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!

veeruk
Huviline
Postitusi: 23
Liitunud: 25 Mär 2012, 19:15
Auto: VW Passat Variant 1.9TDI 96KW 2003
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Käivitusprobleemid

Lugemata postitus Postitas veeruk » 29 Juul 2012, 18:05

Vahetasin eelsüüte küünalde relee ära.(Minu autol 202) Tolku polnud.
Seda temperatuuri anduri pistikut üles ei leidnud. Saab keegi selle asukoha pildil ära märkida?
Pilt

MustVälk
Veteran
Postitusi: 3371
Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
Tänanud: 804 korda
Tänatud: 131 korda

Re: Käivitusprobleemid

Lugemata postitus Postitas MustVälk » 29 Juul 2012, 19:20

Sellel sinu pildil seda näha ei ole.
Oleks pidand kohe autodatast vaatama.
Number 14 on Engine Coolant Temperature sensor.
Pilt
Viimati muutis MustVälk, 29 Juul 2012, 19:21, muudetud 1 kord kokku.
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: Käivitusprobleemid

Lugemata postitus Postitas copilot » 29 Juul 2012, 20:01

veeruk kirjutas:Vahetasin eelsüüte küünalde relee ära.(Minu autol 202) Tolku polnud.
Seda temperatuuri anduri pistikut üles ei leidnud. Saab keegi selle asukoha pildil ära märkida?
Pilt
eelsüüte küünalde relee peaks olema ikkagi hoopis midagi muud kui relee 109 olgu v tegu PD ga :roll: st otsi ikkagi see relee üles....olen lugenud siit ja sealt et mingil põhjusel on kunagi asenduse käigus pandud mingi relee millel teine nr peal a la 103 vms ja masin on kuidagi ikkagi töödanud....ärge küsige kuidas aga mõned välismaised teemad ette jäänud et seal kus peaks olema 109 on midagi muud olnud. Ja praeguste ilmadega ei lükata küünlaid reaalselt nii kui nii järgi olgu su masin seisnud v nädal aega(va juhul kui hoiad masinat kuskil külmas keldris kus temp alla 9c vms).
Aga ma ei anna pead et see pearelee(nii nad seda 109 nimetavad) võib olla ka mingi muu numbriga olenevalt aastakäigust ja mudelist. V saan ma valesti aru et kas sa vahetasid ikka õige relee ära v kuidas?
Viimati muutis copilot, 29 Juul 2012, 20:07, muudetud 2 korda kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING

veeruk
Huviline
Postitusi: 23
Liitunud: 25 Mär 2012, 19:15
Auto: VW Passat Variant 1.9TDI 96KW 2003
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Käivitusprobleemid

Lugemata postitus Postitas veeruk » 29 Juul 2012, 20:37

Selle, et relee 109 on eelsüüteküünalde relee lugesin välja sellisest postist
copilot kirjutas:
roomlane2 kirjutas:Kellelgi oli sama mure ning aitaski eelsüüte küünalde relee vahetus.
jap, piaks olema relee 109 viga. eelsüüte tuli peaks minema korraks ikkagi põlema olenemata kas moto soe v külm ja olenemata kas tegelikult ka küünlaid järgi lükatakse. See relee võib tõepoolest vahest töötada a la paar päeva v rohkemgi ja siis jälle mitte.

Vasta

Mine “Diislid”