Golf 4 diisel
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
Golf 4 diisel
Tere, lugesin siin diisli alafoorumi teemasid ning mõned asjad jäid veidi segaseks. Endal ka plaan vaadata golf/bora masinat, kuid pole veel selge, kas vaadata 1,6 benuskat või siis 1.9 diislit.
Kas kõikidel 1.9 diislitel on kahemassiline hooratas?
Kas kõikidel 1.9 TDI-del on muutuva geomeetriaga turbo?
Lugesin, et päris paljudel kasutajate autodel on probleeme turbodega. Kui nüüd vaadata 50kw masinat, millel turbot pole, kas sellel mootoril on siis muid kulukaid vigu, mis rahakotti augu teha võivad?
Kas kõik golf 4-d, mis on 66 ja 81kw, on tavaliste mitte pumppihustitega?
Kui ma õigesti aru sain, siis 66 ja 81kw mootorite vahe on ainult erinevates pihustites. Turbod on neil samad.
Kui sõita lühikesi otsi a la 3-5km, kas siis diiselmootor annab võrreldes bensiinmootoriga ka mingit säästu või külmalt söövad mõlemad mootorid kütust umbes sama palju? Ringi sõidan 99% linnas ning praeguste kütesehindade juures mõtlen, et diiselkütusel töötav masin annaks mõningase kokkuhoiu. Samas hirmutavad mind jutud turbo kohta, kuna päris paljud kurdavad viimase lagunemise üle.
Kas turbo ja kõrgsurvepumba olukorda annab diagnostika või tehnokontrolli käigus kontrollida? Kui täpselt on seda võimalik hinnata. A la kas töötab või mitte või ka nii, et väike loks on sees, pikka pidu sellega pole või et loksu pole, kõik on korras. Kõrgsurvepumpa on vast keerulisem.
Kas kõikidel 1.9 diislitel on kahemassiline hooratas?
Kas kõikidel 1.9 TDI-del on muutuva geomeetriaga turbo?
Lugesin, et päris paljudel kasutajate autodel on probleeme turbodega. Kui nüüd vaadata 50kw masinat, millel turbot pole, kas sellel mootoril on siis muid kulukaid vigu, mis rahakotti augu teha võivad?
Kas kõik golf 4-d, mis on 66 ja 81kw, on tavaliste mitte pumppihustitega?
Kui ma õigesti aru sain, siis 66 ja 81kw mootorite vahe on ainult erinevates pihustites. Turbod on neil samad.
Kui sõita lühikesi otsi a la 3-5km, kas siis diiselmootor annab võrreldes bensiinmootoriga ka mingit säästu või külmalt söövad mõlemad mootorid kütust umbes sama palju? Ringi sõidan 99% linnas ning praeguste kütesehindade juures mõtlen, et diiselkütusel töötav masin annaks mõningase kokkuhoiu. Samas hirmutavad mind jutud turbo kohta, kuna päris paljud kurdavad viimase lagunemise üle.
Kas turbo ja kõrgsurvepumba olukorda annab diagnostika või tehnokontrolli käigus kontrollida? Kui täpselt on seda võimalik hinnata. A la kas töötab või mitte või ka nii, et väike loks on sees, pikka pidu sellega pole või et loksu pole, kõik on korras. Kõrgsurvepumpa on vast keerulisem.
Viimati muutis argo, 11 Sept 2012, 01:34, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: Lisatud kategooria.
Põhjus: Lisatud kategooria.
-
- Huviline
- Postitusi: 230
- Liitunud: 24 Apr 2006, 21:52
- Telefon: 5237O47
- Auto: Passat B4/B5.5
- Asukoht: Tallinn/Viljandi
Re: Golf 4 diisel
Kas kõikidel 1.9 diislitel on kahemassiline hooratas?
G4 peaks olema algusest peale kahemassilisega
Kas kõik golf 4-d, mis on 66 ja 81kw, on tavaliste mitte pumppihustitega?
Jah
Kui sõita lühikesi otsi a la 3-5km, kas siis diiselmootor annab võrreldes bensiinmootoriga ka mingit säästu või külmalt söövad mõlemad mootorid kütust umbes sama palju? Ringi sõidan 99% linnas ning praeguste kütesehindade juures mõtlen, et diiselkütusel töötav masin annaks mõningase kokkuhoiu. Samas hirmutavad mind jutud turbo kohta, kuna päris paljud kurdavad viimase lagunemise üle.
Kui on tõesti sellised lühikesed otsad ainult, siis on vb tõest mõtekam bensukas võtta. Minu arusaama järgi meeldivad diislitele natukene pikemad otsad rohkem. Samas, kui sa liigud linnas ringi pidevalt, s.t. mitte ainult 3km+3km tööle ja koju, vahest vb ka poodi, siis tasub disla juba rohkem ära.
Mis puutub turbosse, siis kõik mis liigub, see kulub. Kasutades korralikke õlisid ning masinat korralikult hooldades ei ole väljaminekud ülemõistuse suured. Ilma turbota masinal on lihtsalt üks liikuv osa vähem, mis kulub.
A la kas töötab või mitte või ka nii, et väike loks on sees.
Selle, kas töötab, tunneb/kuuleb ära proovisõidul juba. Lõtkude suurust kaabliga ei mõõda.
G4 peaks olema algusest peale kahemassilisega
Kas kõik golf 4-d, mis on 66 ja 81kw, on tavaliste mitte pumppihustitega?
Jah
Kui sõita lühikesi otsi a la 3-5km, kas siis diiselmootor annab võrreldes bensiinmootoriga ka mingit säästu või külmalt söövad mõlemad mootorid kütust umbes sama palju? Ringi sõidan 99% linnas ning praeguste kütesehindade juures mõtlen, et diiselkütusel töötav masin annaks mõningase kokkuhoiu. Samas hirmutavad mind jutud turbo kohta, kuna päris paljud kurdavad viimase lagunemise üle.
Kui on tõesti sellised lühikesed otsad ainult, siis on vb tõest mõtekam bensukas võtta. Minu arusaama järgi meeldivad diislitele natukene pikemad otsad rohkem. Samas, kui sa liigud linnas ringi pidevalt, s.t. mitte ainult 3km+3km tööle ja koju, vahest vb ka poodi, siis tasub disla juba rohkem ära.
Mis puutub turbosse, siis kõik mis liigub, see kulub. Kasutades korralikke õlisid ning masinat korralikult hooldades ei ole väljaminekud ülemõistuse suured. Ilma turbota masinal on lihtsalt üks liikuv osa vähem, mis kulub.
A la kas töötab või mitte või ka nii, et väike loks on sees.
Selle, kas töötab, tunneb/kuuleb ära proovisõidul juba. Lõtkude suurust kaabliga ei mõõda.
Re: Golf 4 diisel
81kw on geomeetriline turbo, 66kw tavaline. Minu g4 on aastast 99 ja tavalise hoorattaga. Turbot mina ei kardaks... Endal siis 81kw. Aga tõsi ta on, et diisel tahab ikka vahest tahma välja ajamist.
[ Postitus tehtud Android'i kaudu ]
[ Postitus tehtud Android'i kaudu ]
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Golf 4 diisel
nope, eksid, 66kw G4/bora on juba geomeetriaga 100%. VNT 15 turbod neil peal. ja kui sul on ühemassiline, siis on see ise hiljem pandud, tehasest 100% DMF id G4/Bora TDI diislitel. olen veidi uurinud ka SDI kohta siis tundub ikkagi(ennem arvasin vastupidi) et enamustel neil kahemassilist pole - ilmselt põhjusel et sdi ei tooda selliseid väände kõveraid nagu TDI. vb mõnel teatud moto koodiga isendil on . kui eksin parandage mind. ehk siis kui tahad pommikindlat siis võta SDI st pole DMF i mis vag diislite murelaps ning samuti puudub turbo...iseasi on muidugi sõidumõnu mis minu arvates SDI puhul puudub.G6S kirjutas:81kw on geomeetriline turbo, 66kw tavaline. Minu g4 on aastast 99 ja tavalise hoorattaga. Turbot mina ei kardaks... Endal siis 81kw. Aga tõsi ta on, et diisel tahab ikka vahest tahma välja ajamist.
[ Postitus tehtud Android'i kaudu ]
Viimati muutis copilot, 08 Sept 2012, 11:31, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
Re: Golf 4 diisel
Uurisin ja puurisin veel kord erinevaid auto teemasid. Plaan ikka mitu aastat autot pidada. Täna sõitsin ringi ühe Fordi 1.8 TDC diisliga. Ilma turbota auto liigub päris mõistlikult. Samas kui turbo taha tuleb siis oioioi. Minek on tunduvalt parem kui mu 6 silindrilisel BMW-l. Samas kütusekulu on 2x väiksem .
Nende kahemassiliste hoorataste kohta küsiks seda, et palju nende remont/vahetamine võib maksma minna? Kahel sõbral on selle sajandi algusaastate Mondeod. Mõlemil on kahemassilised hoorattad ühemassiliste vastu vahetatud. Üks sõber ütles, et kogu kompott läks maksma kusagil 300 eurot+vahetus. See pole sugugi hull summa juppide eest, et kahemassiline ühese vastu vahetada.
Saksa ebayst vaatasin ja leidsin sealt ka uusi turbosid 300-400 euro eest. Samas alati saab asju remontida ja ei pea alati uut ostma. Kas VW jupid on samasse klassi nagu Fordil või asjad kallimad?
Pihustite kohta lugesin, et taastamine kusagil 100 eurot tükk. Eks bensiiniga mootoril samuti jupid, mis kuluvad ning mille vahetamine päris kallis.
Kuidas golfi roolilatid vastu peavad? BMW-le saab taastatud lati kusagil 400 euroga. Kas Golfil on hind samas kandis või rahvaauto oma on siiski odavam?
Mõte liigub vaikselt Golf 4 variant 1.9 TDI 81kw 4motioni poole. Vana kooli diisel ning 4 vedu peaksid andma kokku päris hea kompoti. 4 motion peaks päris hästi vastu ka pidama. Kardaaniristid pidid neil kuluma. Samas kas sel süsteemil mingi eraldi sidur ka, mis maksab mitu tuhat eurot? Eesmärk leida võimalikult hea sõidumõnu/ülalpidamiskuludega auto. 4 veoga peaks talvel päris muretu olema. Diisel peaks loomu poolest ka säästlik olema. Lühikesi ja pikki otsi sõidan segamini. Tudeng nagu ikka, siis 2-3km kooli ja tagasi. Trenni kusagil 5km edasi tagasi ning muud linnapiires sõidud. Talvel eelmine R4 mootoriga 1.8 BMW võttis selliste otste peale kusagil 12-13l kütust. Tuttav arvas, et see ok, kuna palju külma mootoriga sõite. Diislil laseks kohapeal soojeneda kusagil 5 minutit ning siis sõitma hakates peaks juba kütusekulu üpris madal olema. Mootor ju soe juba.
Kas 4motion golf on ka kõrgem kui tavaline esiveoline?
Nende kahemassiliste hoorataste kohta küsiks seda, et palju nende remont/vahetamine võib maksma minna? Kahel sõbral on selle sajandi algusaastate Mondeod. Mõlemil on kahemassilised hoorattad ühemassiliste vastu vahetatud. Üks sõber ütles, et kogu kompott läks maksma kusagil 300 eurot+vahetus. See pole sugugi hull summa juppide eest, et kahemassiline ühese vastu vahetada.
Saksa ebayst vaatasin ja leidsin sealt ka uusi turbosid 300-400 euro eest. Samas alati saab asju remontida ja ei pea alati uut ostma. Kas VW jupid on samasse klassi nagu Fordil või asjad kallimad?
Pihustite kohta lugesin, et taastamine kusagil 100 eurot tükk. Eks bensiiniga mootoril samuti jupid, mis kuluvad ning mille vahetamine päris kallis.
Kuidas golfi roolilatid vastu peavad? BMW-le saab taastatud lati kusagil 400 euroga. Kas Golfil on hind samas kandis või rahvaauto oma on siiski odavam?
Mõte liigub vaikselt Golf 4 variant 1.9 TDI 81kw 4motioni poole. Vana kooli diisel ning 4 vedu peaksid andma kokku päris hea kompoti. 4 motion peaks päris hästi vastu ka pidama. Kardaaniristid pidid neil kuluma. Samas kas sel süsteemil mingi eraldi sidur ka, mis maksab mitu tuhat eurot? Eesmärk leida võimalikult hea sõidumõnu/ülalpidamiskuludega auto. 4 veoga peaks talvel päris muretu olema. Diisel peaks loomu poolest ka säästlik olema. Lühikesi ja pikki otsi sõidan segamini. Tudeng nagu ikka, siis 2-3km kooli ja tagasi. Trenni kusagil 5km edasi tagasi ning muud linnapiires sõidud. Talvel eelmine R4 mootoriga 1.8 BMW võttis selliste otste peale kusagil 12-13l kütust. Tuttav arvas, et see ok, kuna palju külma mootoriga sõite. Diislil laseks kohapeal soojeneda kusagil 5 minutit ning siis sõitma hakates peaks juba kütusekulu üpris madal olema. Mootor ju soe juba.
Kas 4motion golf on ka kõrgem kui tavaline esiveoline?
-
- Huviline
- Postitusi: 263
- Liitunud: 11 Mai 2011, 19:13
- Auto: Golf 3
- Asukoht: Tallinn
Re: Golf 4 diisel
Nii lühikese otsa peale ma diislit väga ei tahaks. Odava bensuka ja odava disla hinnal on tihtipeale korralik vahe ju, seega kas tasub ikka ära (+ ühistranspordi võimalus, sest kool paistab üsna lähedal olevat )?
Minu 81kw koha peal soojeneda üldse ei soovi Ja kui sõita piisavalt ökolt, siis eile öösel sõitsin ~12 kilti ja noh vist jõudis vesi kuskil tiba üle 70 kraadi peale. Muidugi kui üks käik alla lapata oleks temperatuurid hoopis teised vist.
Aga võibolla on mul imelik mootor, sest tehnika selle poole pealt täiesti korras.
E: täna proovisin - õues 10*c, 50*C õliteperatuur saavutati ~5km sõidu järel. ~8km peal tundus, et vesi on jõudnud ~90*C ligidusse, õli saavutas veetembi vist ~11km peal. Sõitsin 4 käiguga, ehk 1500-1700 pööret (52-62 km/g kuskil) pidevalt.
Minu 81kw koha peal soojeneda üldse ei soovi Ja kui sõita piisavalt ökolt, siis eile öösel sõitsin ~12 kilti ja noh vist jõudis vesi kuskil tiba üle 70 kraadi peale. Muidugi kui üks käik alla lapata oleks temperatuurid hoopis teised vist.
Aga võibolla on mul imelik mootor, sest tehnika selle poole pealt täiesti korras.
E: täna proovisin - õues 10*c, 50*C õliteperatuur saavutati ~5km sõidu järel. ~8km peal tundus, et vesi on jõudnud ~90*C ligidusse, õli saavutas veetembi vist ~11km peal. Sõitsin 4 käiguga, ehk 1500-1700 pööret (52-62 km/g kuskil) pidevalt.
Viimati muutis ValgeKotkas, 09 Sept 2012, 07:34, muudetud 4 korda kokku.
Re: Golf 4 diisel
Kui see hooratas peaks mul ka kahe massiline olema, siis..... mina küll ei oska kurta, et ta ühesevastu on vahetatud
[ Postitus tehtud Android'i kaudu ]
[ Postitus tehtud Android'i kaudu ]
Re: Golf 4 diisel
Keeruline see vahetus olla võib?
Kas 4motion süsteem on vastupidav või vaevlev tihti probleemide käes?
Praegu tegelikult sõidangi ühistranspordiga ning enne kevade tulekut ma autot kindlasti ei osta. Need kooli-trenni muud sõidud pole nii pikad ning võib bussipeatustes värsket õhku hingata küll Kuna minu puhul on alati nii, et suveperioodil sõitude arv kasvab päris palju, siis hakkasingi aegsasti asju uurima, et aasta algusest saaks juba turgudel silma peal hoida. Maanteeotsad Pärnusse ja Tartusse. Tööle nii 2x15-20km päevas. See suvi sõitsin kusagil 2000 km kuus. Mõtlesin, et vast selliste tiirude peale oleks diislist rohkem kasu kui bensiinist ja seepärast VW grupi diisleid uurima hakkasingi. Tuttav soovitas ka Peugeut-i HDI diisleid, kuid minu arust prantsuse masin pole ikka see kõige parem variant.
E: Kui 4motionit tehti nendele mootoritele, siis peaks vana kooli 66kw otsima hakkama. Ülejäänud on vist pumppihustitega mootorid.
Kas 4motion süsteem on vastupidav või vaevlev tihti probleemide käes?
Praegu tegelikult sõidangi ühistranspordiga ning enne kevade tulekut ma autot kindlasti ei osta. Need kooli-trenni muud sõidud pole nii pikad ning võib bussipeatustes värsket õhku hingata küll Kuna minu puhul on alati nii, et suveperioodil sõitude arv kasvab päris palju, siis hakkasingi aegsasti asju uurima, et aasta algusest saaks juba turgudel silma peal hoida. Maanteeotsad Pärnusse ja Tartusse. Tööle nii 2x15-20km päevas. See suvi sõitsin kusagil 2000 km kuus. Mõtlesin, et vast selliste tiirude peale oleks diislist rohkem kasu kui bensiinist ja seepärast VW grupi diisleid uurima hakkasingi. Tuttav soovitas ka Peugeut-i HDI diisleid, kuid minu arust prantsuse masin pole ikka see kõige parem variant.
E: Kui 4motionit tehti nendele mootoritele, siis peaks vana kooli 66kw otsima hakkama. Ülejäänud on vist pumppihustitega mootorid.
Viimati muutis tavka0007, 09 Sept 2012, 10:03, muudetud 1 kord kokku.
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7918
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 38 korda
- Tänatud: 184 korda
- Kontakt:
Re: Golf 4 diisel
Ole nyyd, 66kw tehti ja paremale 81kw ei tehtud?romeoD kirjutas:g4 4motsioone tehti aind 66kw, 85 ja 96 ju ....
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 2772
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 36 korda
Re: Golf 4 diisel
copilot. lubasid ennast parandada.(kui eksin.parandage mind), kuid 66KW.mootoril EI ole muutuva geomeetriga turbot.
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7918
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 38 korda
- Tänatud: 184 korda
- Kontakt:
Re: Golf 4 diisel
Tõnis mängib tarka, kuid tegelikult ei tea midagi.
66kw ALH mootor on geomeetriaga turboga.
66kw ALH mootor on geomeetriaga turboga.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 554
- Liitunud: 23 Dets 2009, 10:50
- Auto: 4x4 Bora Variant, Bora Variant
- Asukoht: Tln
- Tänatud: 1 kord
Re: Golf 4 diisel
Siin teemas lausa pilt et on geomeetriaga: http://foorum.vwklubi.ee/viewtopic.php?f=50&t=88394" onclick="window.open(this.href);return false;t6nis3 kirjutas:copilot. lubasid ennast parandada.(kui eksin.parandage mind), kuid 66KW.mootoril EI ole muutuva geomeetriga turbot.
Lugupidamisega Riho
Rahulolu on peamine
Rahulolu on peamine
-
- Huviline
- Postitusi: 2772
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 36 korda
Re: Golf 4 diisel
Tore teiega arutleda,kuid kõik on võimalik. 66 kw. sai oma maksimumi rootor pumbast .Samast rootor pumbast saadi veel 81 KW. ,TEHTI MUUTUVA GEOMEETRIGA TURBO. Ei vaidle,kuid 66 KW.jääb 66 kw-seks ilma muutuva turbo geomeetrita. Siis tuli PDI. ja asi tehniliselt on HOOPIS teine.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Golf 4 diisel
t6nis3 kirjutas:copilot. lubasid ennast parandada.(kui eksin.parandage mind), kuid 66KW.mootoril EI ole muutuva geomeetriga turbot.
ütlesin seda DMF i kohta, st kui keegi teab et SDI motodel ikkagi kah kahemassiline hooratas siis parandagu minu väidet! Selle geomeetriaga turbode olemasolu kohta G4/Borade TDIde peal ütlesin et 100% neil juba geomeetriaga "föönid" peal. ütle mulle üks G4/Bora diisli moto kood millel ei ole sinu arust geomeetriaga turbsi? kui oled mõnda näinud siis ilmselt on see sinna ise kuidagi aretatud koos ülerõhu klapi juhtimise muutmisega+ajus vajalikud muudatused usun mina....pole ise küll mitte üheskis TDI foorumis ühelegile teemale peale sattunud kus kellelgil selline idee oleks olnud rääkimata juba tehtud lahendustest.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Golf 4 diisel
t6nis3 kirjutas:Tore teiega arutleda,kuid kõik on võimalik. 66 kw. sai oma maksimumi rootor pumbast .Samast rootor pumbast saadi veel 81 KW. ,TEHTI MUUTUVA GEOMEETRIGA TURBO. Ei vaidle,kuid 66 KW.jääb 66 kw-seks ilma muutuva turbo geomeetrita. Siis tuli PDI. ja asi tehniliselt on HOOPIS teine.
kulla tõnis, minu 81kw AHF motol on täpselt samasugune föön peal nagu 66kw ALH motol. Tegu on VNT 15 turboga. tee veidi otsimistööd. Me ei räägi siin mingitest G3 edest v vanematest TDI passatitest kus rõhku reguleeritakse ülerõhu klapiga. ma ei hakka siinkohal isegi sind sõimama sest ei saa sa niikuinii aru mida sulle selgeks tahetakse teha.
välismaa TDI foorumid, eriti USA omad täis teemasid, DIY materjali jne nende 66kw ALH motode kohta, 81kw enamus vendi pole näinudi seal ega ka mitte kuulnud. 66kw ja 81kw moto blokk sama koos ülemise osaga, erinev on ainult pihustid, aju flash...ülejäänud raud sama.
Edit, selles osas tõnnil õigus et pumba pea on ikka sama mõlemal. aga jah, flash ja teised pihustid see mis selle lisajõu sellele motole võrreldes 66kw annab
Viimati muutis copilot, 09 Sept 2012, 17:47, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 2772
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 36 korda
Re: Golf 4 diisel
Minul on kaks autot. Mootorid 1Z. ja AFN. 1Z annab 66kw. ja AFN. muutuva geomeetriga turbo annab 81KW. Kus on loogika.et muutuva geomeetriga 1,9 TDI annab võimsuseks 66KW. Lugege postitaja copilot. teksti esimesi ridu.(samasugune föön).
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Golf 4 diisel
Niih, ja tahad öelda et see 1Z on sul G4 peal? tee ikka selgeks mis mudelitest me siin räägime kõige pealt siis tule alles midagi väitma. ütlesin et G3 66kw ja vanemad passatid ei ole jah muutuva geomeetriaga. praegu jutt VW GOLF MK4/Bora põlvkonnast ja nende diislid. eeldan et see sul mingi G3 v passat vms millel see 1Z peal. AFN on jah muutuva geomeetriaga. aga tõnn, ma ei viitsi suga enam vaielda. Kui sa väga tahad siis ma võin sulle äkki jõuludeks sellise vag grupi varosade kataloogi nagu ETKA sulle kinkida, saad veidi vb targemaks. saab sel ka vene keelt valida millest sina aru saad. ja muidugi kui ei tea siis olemas selline asi interneti avarustes nagu http://www.google.ee.t6nis3 kirjutas:Minul on kaks autot. Mootorid 1Z. ja AFN. 1Z annab 66kw. ja AFN. muutuva geomeetriga turbo annab 81KW. Kus on loogika.et muutuva geomeetriga 1,9 TDI annab võimsuseks 66KW. Lugege postitaja copilot. teksti esimesi ridu.(samasugune föön).
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 839
- Liitunud: 24 Sept 2008, 14:51
- Auto: Passat '00 Passat '92 Transporter '86 Polo '78
- Asukoht: Tallinn/Põlvamaa
- Tänatud: 6 korda
Re: Golf 4 diisel
Geomeetria ei ole otseselt seotud võimsusega ju. Tänu geomeetriale on lihtsalt turbo rõhk suuremas pöörete vahemikus saadaval.
-
- Huviline
- Postitusi: 2772
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 36 korda
Re: Golf 4 diisel
copilot,meie ei vaidle,meie arutleme tehnilist probleemi. G4- on kere mudel, 1Z on mootori kood. Leia turult G4. millel on mootoriks 1,9 TDI. 66kw. ja turbo on ,,liigutavate labadega,, ST muutuva geomeetriaga.
-
- Huviline
- Postitusi: 263
- Liitunud: 11 Mai 2011, 19:13
- Auto: Golf 3
- Asukoht: Tallinn
Re: Golf 4 diisel
ALH mootor 66kw - http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Vo ... el_engines" onclick="window.open(this.href);return false;
turbo ALH jaoks - http://www.turbolader-24.de/en/turbocha ... vw-en.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Aga vist juba veits teemast kõrval?
E: tõsi Ivo, jätkakem
turbo ALH jaoks - http://www.turbolader-24.de/en/turbocha ... vw-en.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Aga vist juba veits teemast kõrval?
E: tõsi Ivo, jätkakem
Viimati muutis ValgeKotkas, 09 Sept 2012, 19:34, muudetud 4 korda kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 839
- Liitunud: 24 Sept 2008, 14:51
- Auto: Passat '00 Passat '92 Transporter '86 Polo '78
- Asukoht: Tallinn/Põlvamaa
- Tänatud: 6 korda
Re: Golf 4 diisel
G4'l 81kw(AHF) ja 66kw(ALH) turbod on identsed. Igaljuhul on G4'l geomeetriaga turbo.
Teema vist ei lähe mööda, kuna algataja üks küsimustest oli täpselt geomeetria kohta.
Siiamaani on sul täiesti õigus, ainult et kere mudelil G4 ei ole mootorit koodiga 1Z.t6nis3 kirjutas:copilot,meie ei vaidle,meie arutleme tehnilist probleemi. G4- on kere mudel, 1Z on mootori kood.
Teema vist ei lähe mööda, kuna algataja üks küsimustest oli täpselt geomeetria kohta.
-
- Huviline
- Postitusi: 2772
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 36 korda
Re: Golf 4 diisel
Panen punkti Kui on 66 KW. TDI siis on mootoril turbo. KUI on G4. 74,77 ,84,96 kw. PDI-d ja rootor pumbaga 81 kw. mootor,siis on turbo liigutavate labadega. 66 KW tdi. on tava turbo.