Tere
Ma loodan, et väga vale teema alla ei postita. Nimelt soovin kuulda, kas keegi siinsetest on endale toreda camperi ehitanud? Endal plaan. Oleks tore teiste tehtut näha
Tänud
VW transporterist kämperväniks?
Moderaatorid: etnies858, GTI, dellu, J.Aru
-
- Huviline
- Postitusi: 129
- Liitunud: 19 Okt 2019, 23:06
- Asukoht: Tallinna ümbruses
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 8 korda
VW transporterist kämperväniks?
Esiteks-kas T4 või T5/6 Pikk või lühike kere? Madal , keskmine või kõrge?
Kõigist neist on youtube videosid täis. Eesti omi pole veel leidnud, kuid nii mõnedki projektid peaks pooleli olema.
Rohkem, kui 2 inimese jaoks, pole see ka just kõige parem baasauto. Eestis ikka rohkem muid tootjaid ja mudeleid kasutatud.
Kõigist neist on youtube videosid täis. Eesti omi pole veel leidnud, kuid nii mõnedki projektid peaks pooleli olema.
Rohkem, kui 2 inimese jaoks, pole see ka just kõige parem baasauto. Eestis ikka rohkem muid tootjaid ja mudeleid kasutatud.
OLD VWS` DON´T LEAK OIL
THEY MARK THEIR SPOT!
THEY MARK THEIR SPOT!
-
- Huviline
- Postitusi: 129
- Liitunud: 19 Okt 2019, 23:06
- Asukoht: Tallinna ümbruses
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 8 korda
VW transporterist kämperväniks?
Huvitab ikkagi, kas sai kämperväniks. Minul vindub küll siiani. Sõita saab- ehk siis haagissuvilat vedada, 220V tuleb autosse sisse,akusid selle pealt laeb. magada saab ka . 40 liitrit külmik käib akult 3 päeva.
Puudust tundsin ventikast, nüüd saab sihukese uhke, nagu neil eravärvides politseibussidel (VW T6 baasil) Muidugi selgus, et neid ühendatakse neile nii, et käivad ainult ühte pidi ja mingit kiiruse reguleerimist ei ole.
Arvestades, et juba umbes 2004 aastal sai lühikese kerega T4 Transporterile pandud laeventikas läbi pika kerega bussi õhukanalitega laega nii sisse, kui välja puhuma (külge läks tollal 250 krooni maksnud T4 kiirabi versiooni laeventika revers lüliti ) ja mingist lammarist ostetud ahju takistiplokist ja astmetega lülitist sai ka mootori kiiruseplokk tehtud, siis oli ikkagi asi väga algeline, aga töötas.
Arvestades, et Elamuautode uhkemad katuseluugid on täna lausa puldist reguleeritavad ja puhuvad nii sisse, kui välja, siis võiks ka spetssõidukite tegijad areneda.
Puudust tundsin ventikast, nüüd saab sihukese uhke, nagu neil eravärvides politseibussidel (VW T6 baasil) Muidugi selgus, et neid ühendatakse neile nii, et käivad ainult ühte pidi ja mingit kiiruse reguleerimist ei ole.
Arvestades, et juba umbes 2004 aastal sai lühikese kerega T4 Transporterile pandud laeventikas läbi pika kerega bussi õhukanalitega laega nii sisse, kui välja puhuma (külge läks tollal 250 krooni maksnud T4 kiirabi versiooni laeventika revers lüliti ) ja mingist lammarist ostetud ahju takistiplokist ja astmetega lülitist sai ka mootori kiiruseplokk tehtud, siis oli ikkagi asi väga algeline, aga töötas.
Arvestades, et Elamuautode uhkemad katuseluugid on täna lausa puldist reguleeritavad ja puhuvad nii sisse, kui välja, siis võiks ka spetssõidukite tegijad areneda.
OLD VWS` DON´T LEAK OIL
THEY MARK THEIR SPOT!
THEY MARK THEIR SPOT!