aju softi muutmine uutel autodel

Do It Yourself, ehk siis tee ise ja õpeta teisi.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

olc
Huviline
Postitusi: 59
Liitunud: 12 Mär 2007, 15:45
Auto: Golf6 TSI DSG 2012
Asukoht: Põlva - Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas olc » 07 Mai 2009, 22:11

On mis on, j?lle rikkaks saan siis lasen ?ra teha:D

Enrico_P
Huviline
Postitusi: 12
Liitunud: 09 Juul 2008, 18:13
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 0
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Enrico_P » 12 Mai 2009, 16:24

Algselt postitas: olc
On mis on, j?lle rikkaks saan siis lasen ?ra teha:D
Palju see MTM?i chippimine maksab ?ldse?

olc
Huviline
Postitusi: 59
Liitunud: 12 Mär 2007, 15:45
Auto: Golf6 TSI DSG 2012
Asukoht: Põlva - Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas olc » 12 Mai 2009, 19:50

Algselt postitas: Enrico_P
Algselt postitas: olc
On mis on, j?lle rikkaks saan siis lasen ?ra teha:D
Palju see MTM?i chippimine maksab ?ldse?
loe teemat!
Ei chipita midagi, puhtalt tarkvara abil ja hinnaks ?eldi 12k

corbe
Huviline
Postitusi: 1203
Liitunud: 16 Juul 2005, 00:38
Auto: A5
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 4 korda

Lugemata postitus Postitas corbe » 14 Mai 2009, 10:50

Enda mootori kohta leidsin j?rgmise pakkumise MTM kodukalt:

1,9TDI 110 kW (150 PS) 4motion Conversion kit --> VW GOLF TDI 177 hp (131kW) 500,00 EUR

Enrico, kui sul G4, siis vaata sellelt lingilt http://www.mtm-online.de/en/index.php?n" onclick="window.open(this.href);return false; ... l=Golf%204
Kasutaja Garfieldi on oma 96kw diislile MTM toodangu vahele pannud Saksa Autos.

vwyxx
Huviline
Postitusi: 8
Liitunud: 10 Okt 2008, 20:45
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas vwyxx » 21 Aug 2009, 12:14

Selle MTM Tuninguga tuleb arvestada, et lisa "võim" hakkab toimima teatud pööretest, mitte kohe- näide kodukalt-
MTM Series
max. performance kW/Umin 144/5900 110/5800
max. torque Nm/Umin 290/3200 220/1950-4500
v-max 225 km/h 216 km/h
0-100 km/h 7,4 s 8,2 s
consumption 8,3 l 7,9 l

Siin siis tehakse Polo 110 kW GTIst 144 kWne.
Ise olen sõitnud 2.0 TDIle tehtud MTM Tuning variandiga ja toimima hakkas ta tõepoolest kõrgematest pööretest.
Üleminek ei olnud järsk (nagu vanadel turbomootoritel), küll aga siiski selgelt tajutav, et sellest konkreetsest hetkest sai mootor võimu juurde.

Küll aga pakutakse asjale MTM garantiid, vist 2 aastat kui õigesti mäletan.


[Muudetud: 21-8-2009 vwyxx]

samzik
Klubiline
Postitusi: 1615
Liitunud: 21 Jaan 2004, 17:21
Telefon: 55558855
Auto: Passat tdi 4M 96kw 04/ Audi 90 tq 134kw/ Bully Syncro 2.1 82kw
Asukoht: Harjumaa, uuemõisa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas samzik » 21 Aug 2009, 12:56

Ilmselt ikka kõige õigem võtta lasta lamineerida pidurimeistris uus sidur leevenditega, mis kannataks korralikult. Panna ühemassiline hooratas ja natuke suurem muutuva geomeetriaga diisli turbo, ning suur korralik intercooler. Sõita soome ja lasta dyno pingis diisel ära seadistada. Räägivad et 74kw pd mootoriga diislist said mehed 250hp mida on pea aegu 200kw. Kokku kogu lõbu ilmselt 30 000 aga passati peale ma ei näe põhjust et asi ei kestaks golfidel ja teistel tuleb mootori padjad vahetada ja natuke veel teha. Haldeks peaks vastu pidama. Kütte kulu väidetavalt rahulikul sõidul suurt ei suurene. Pole ka põhjust kuna pihustid suudavad normaalselt kütet anda 74kw puhul ja manteekulu ju neil ca 5.

[Edited on 21-8-2009 by samzik]
Palun helistada tööpäeviti 17:00-22:00 nädalavahetusel 10-22 ni, Tänu. Tel 55 558 855 Rain.

Vasta

Mine “DIY”