aju softi muutmine uutel autodel
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 1203
- Liitunud: 16 Juul 2005, 00:38
- Auto: A5
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 4 korda
Enda mootori kohta leidsin j?rgmise pakkumise MTM kodukalt:
1,9TDI 110 kW (150 PS) 4motion Conversion kit --> VW GOLF TDI 177 hp (131kW) 500,00 EUR
Enrico, kui sul G4, siis vaata sellelt lingilt http://www.mtm-online.de/en/index.php?n" onclick="window.open(this.href);return false; ... l=Golf%204
Kasutaja Garfieldi on oma 96kw diislile MTM toodangu vahele pannud Saksa Autos.
1,9TDI 110 kW (150 PS) 4motion Conversion kit --> VW GOLF TDI 177 hp (131kW) 500,00 EUR
Enrico, kui sul G4, siis vaata sellelt lingilt http://www.mtm-online.de/en/index.php?n" onclick="window.open(this.href);return false; ... l=Golf%204
Kasutaja Garfieldi on oma 96kw diislile MTM toodangu vahele pannud Saksa Autos.
Selle MTM Tuninguga tuleb arvestada, et lisa "võim" hakkab toimima teatud pööretest, mitte kohe- näide kodukalt-
MTM Series
max. performance kW/Umin 144/5900 110/5800
max. torque Nm/Umin 290/3200 220/1950-4500
v-max 225 km/h 216 km/h
0-100 km/h 7,4 s 8,2 s
consumption 8,3 l 7,9 l
Siin siis tehakse Polo 110 kW GTIst 144 kWne.
Ise olen sõitnud 2.0 TDIle tehtud MTM Tuning variandiga ja toimima hakkas ta tõepoolest kõrgematest pööretest.
Üleminek ei olnud järsk (nagu vanadel turbomootoritel), küll aga siiski selgelt tajutav, et sellest konkreetsest hetkest sai mootor võimu juurde.
Küll aga pakutakse asjale MTM garantiid, vist 2 aastat kui õigesti mäletan.
[Muudetud: 21-8-2009 vwyxx]
MTM Series
max. performance kW/Umin 144/5900 110/5800
max. torque Nm/Umin 290/3200 220/1950-4500
v-max 225 km/h 216 km/h
0-100 km/h 7,4 s 8,2 s
consumption 8,3 l 7,9 l
Siin siis tehakse Polo 110 kW GTIst 144 kWne.
Ise olen sõitnud 2.0 TDIle tehtud MTM Tuning variandiga ja toimima hakkas ta tõepoolest kõrgematest pööretest.
Üleminek ei olnud järsk (nagu vanadel turbomootoritel), küll aga siiski selgelt tajutav, et sellest konkreetsest hetkest sai mootor võimu juurde.
Küll aga pakutakse asjale MTM garantiid, vist 2 aastat kui õigesti mäletan.
[Muudetud: 21-8-2009 vwyxx]
-
- Klubiline
- Postitusi: 1615
- Liitunud: 21 Jaan 2004, 17:21
- Telefon: 55558855
- Auto: Passat tdi 4M 96kw 04/ Audi 90 tq 134kw/ Bully Syncro 2.1 82kw
- Asukoht: Harjumaa, uuemõisa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 1 kord
Ilmselt ikka kõige õigem võtta lasta lamineerida pidurimeistris uus sidur leevenditega, mis kannataks korralikult. Panna ühemassiline hooratas ja natuke suurem muutuva geomeetriaga diisli turbo, ning suur korralik intercooler. Sõita soome ja lasta dyno pingis diisel ära seadistada. Räägivad et 74kw pd mootoriga diislist said mehed 250hp mida on pea aegu 200kw. Kokku kogu lõbu ilmselt 30 000 aga passati peale ma ei näe põhjust et asi ei kestaks golfidel ja teistel tuleb mootori padjad vahetada ja natuke veel teha. Haldeks peaks vastu pidama. Kütte kulu väidetavalt rahulikul sõidul suurt ei suurene. Pole ka põhjust kuna pihustid suudavad normaalselt kütet anda 74kw puhul ja manteekulu ju neil ca 5.
[Edited on 21-8-2009 by samzik]
[Edited on 21-8-2009 by samzik]
Palun helistada tööpäeviti 17:00-22:00 nädalavahetusel 10-22 ni, Tänu. Tel 55 558 855 Rain.