aju softi muutmine uutel autodel
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Klubiline
- Postitusi: 1615
- Liitunud: 21 Jaan 2004, 17:21
- Telefon: 55558855
- Auto: Passat tdi 4M 96kw 04/ Audi 90 tq 134kw/ Bully Syncro 2.1 82kw
- Asukoht: Harjumaa, uuemõisa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 1 kord
aju softi muutmine uutel autodel
Olen aru saanud et uutel autodel on t?is progetavad ajud. Ja ka vw kas on kedagi kes softi n?iteks vahetaks et 96kw softi asemele l?kaks 110kw softi sisse. Peaks olema tehtav lihtsalt kas keegi oskab. Turbod ja mootorid nendel diislitel on minimaalse vahega.
diy alla panin sellep?rast et see pole migni chipi ostmine ega midagi sellist.
[Edited on 21-10-2008 by samzik]
diy alla panin sellep?rast et see pole migni chipi ostmine ega midagi sellist.
[Edited on 21-10-2008 by samzik]
Palun helistada tööpäeviti 17:00-22:00 nädalavahetusel 10-22 ni, Tänu. Tel 55 558 855 Rain.
see oleks k?ll huvitav muudatus.
Kui selline "upgrade" teha kas esindus saadab mind hooldusesse minnes edaspidi ka pikalt v?i paneb ?ige softi tagasi kui sinna l?hen v?i mis...
Kui keegi ka seda oskaks ?telda. Garantii on masinal juba l?bi, seega selles osas probleeme minul ei teki, aga v?ike tuuning oleks k?ll teretulnud
Kui selline "upgrade" teha kas esindus saadab mind hooldusesse minnes edaspidi ka pikalt v?i paneb ?ige softi tagasi kui sinna l?hen v?i mis...
Kui keegi ka seda oskaks ?telda. Garantii on masinal juba l?bi, seega selles osas probleeme minul ei teki, aga v?ike tuuning oleks k?ll teretulnud
-
- Huviline
- Postitusi: 1127
- Liitunud: 01 Mär 2005, 13:30
- Auto: g4 variant `05
- Asukoht: Saaremaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 0
seatil on asi niiviisi, et hoolduse k?igus seda keegi ei vaata mis soft sul peal on
?ldiselt ei vaata seda keegi kunagi kui just ei teki mingi garantii jama kus testri
raport selle ise v?lja toob.
Vanemat softi uuendada saab k?ll orig testriga aga j?uga mingi teist ei ole kunagi proovinud peale panna, sest kui midagi juhtub (?hendus katkeb jne)v?id oma auto ajuga h?vasti j?tta enamus juhtudel
?ldiselt ei vaata seda keegi kunagi kui just ei teki mingi garantii jama kus testri
raport selle ise v?lja toob.
Vanemat softi uuendada saab k?ll orig testriga aga j?uga mingi teist ei ole kunagi proovinud peale panna, sest kui midagi juhtub (?hendus katkeb jne)v?id oma auto ajuga h?vasti j?tta enamus juhtudel
-
- Veteran
- Postitusi: 694
- Liitunud: 26 Apr 2004, 23:47
- Telefon: 5177458
- Auto: BMW
- Asukoht: [ Tallinn ]
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Ei usu et orig kiipi ?le saab kirjutada. See on nagu CDR mis on lukku pandud. Et v?id mingi t?hja hiinaka osta ja mida iganes sinna peale kirjutada, aga mitte orig asja ?le kirjutada.
Selleks on ikka mingi aftermarket chip v?i t?hi chip+aftermarket soft, v?i mingi piggypack laadne asi mis diislitele vahele topitakse. Ma kusjuures suhtuks suht ebausklikult sellesse kui lihtsalt panna teise mootori soft peale, et ta arvaks et tal on suurem cooler jms.
Mu Focusel on k?ll selline aju et saab updateda juhtme abil softi, aga see on hoopis teine teema. Plug and play.
Selleks on ikka mingi aftermarket chip v?i t?hi chip+aftermarket soft, v?i mingi piggypack laadne asi mis diislitele vahele topitakse. Ma kusjuures suhtuks suht ebausklikult sellesse kui lihtsalt panna teise mootori soft peale, et ta arvaks et tal on suurem cooler jms.
Mu Focusel on k?ll selline aju et saab updateda juhtme abil softi, aga see on hoopis teine teema. Plug and play.
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5368
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Tallinn. Peetri
- Tänanud: 60 korda
- Tänatud: 612 korda
Or kiipi kirjutatakse ?le k?ll ja seda nimetatksegi chippimiseks ja maksad selle eest oma 15-20 kilo, kuna see on personaalne soft kerenumbri j?rgi tellitud, siis ei saa seda korduvalt kasutada, st laetakse otse softi m??jalt auto ajju.
Kui aga saaks igamees kodu garages oma suva j?rgi kilovatte ajust muuta, mis m?te siis oleks chipi m??jatel elada.;D
Kui aga saaks igamees kodu garages oma suva j?rgi kilovatte ajust muuta, mis m?te siis oleks chipi m??jatel elada.;D
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
-
- Moderaator
- Postitusi: 7845
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 77 korda
- Tänatud: 179 korda
Olete kindlad et orig. EEPROM saab ?le kirjutada - kas selleks ei ole siiski t?hjad kivid ja vastav programmaator olemas, ega aju kivi pole ometi muutuvm?lu mida vastavalt suvale niisama muuta saaks.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Ostad sellise juraka ja kirjutad sinna ajusse mida vaja on http://www.vag-info.co.uk/
Murelikuks teeb sellel lehek?ljel pakutav ?ks teine jublakas, mis tehase immo maha v?tab
[Muudetud: 22-10-2008 ivar80]
Murelikuks teeb sellel lehek?ljel pakutav ?ks teine jublakas, mis tehase immo maha v?tab
[Muudetud: 22-10-2008 ivar80]
-
- Klubiline
- Postitusi: 2202
- Liitunud: 29 Juun 2003, 14:26
- Auto: Bora
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 82 korda
- Tänatud: 144 korda
Hmm, nii palju kui mina oma koolist m?letan siis EEPROM - Electrically Erasable Programmable Read-Only Memory ehk siis idee poolest peaks ?le kirjutada saama. Ise asi on aga see, et erineva mootori softi anomaaliateta kasutada saaks. Kui see asi toimiks, laseks enda masinalegi uuema golf 5 softi peale.Originally posted by GTI
Olete kindlad et orig. EEPROM saab ?le kirjutada - kas selleks ei ole siiski t?hjad kivid ja vastav programmaator olemas, ega aju kivi pole ometi muutuvm?lu mida vastavalt suvale niisama muuta saaks.
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5368
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Tallinn. Peetri
- Tänanud: 60 korda
- Tänatud: 612 korda
Vanasti vahetati kive, t?nap?evastel kirjutatakse uus soft sisse. V?etakse aju maha ja lahti ning ?hendatakse nn piinapinki n?elte otsa, kus siis otse ajju uus soft peale loetakse ja see on chippimine. Lihtsad updated, mida tehas aegajalt ette n?eb loetakse servise pistikust ja ei h?lma parameetrite muudatusi. Tulevikus pidi ka chippimine hakkama l?bi service pistiku k?ima, et siit aju lammutamine j??b ?ra.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
-
- Huviline
- Postitusi: 16
- Liitunud: 25 Veebr 2004, 12:15
- Asukoht: Pärnu/Tallinn
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
- Kontakt:
Pole siin miskit tulevikku enam, juba m?nda aega k?ib see uuematel masinatel niimoodi. Ots l?katakse diagnostika pistikusse ning ?le selle lastakse teine soft peale.Originally posted by jussike
Tulevikus pidi ka chippimine hakkama l?bi service pistiku k?ima, et siit aju lammutamine j??b ?ra.
Edasi viib ökoliikur VW passat 1,9TDI & Audi S2
-
- Huviline
- Postitusi: 230
- Liitunud: 24 Apr 2006, 21:52
- Telefon: 5237O47
- Auto: Passat B4/B5.5
- Asukoht: Tallinn/Viljandi
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Sellist seadet pakutakse juba p?ris pikka aega Viljandi Dream Caris, millega uus soft sisse laadida ja vajadusel tehase seaded taastada, ilma aju avamata(nii on sellel lehel kirjeldatud) LinkAlgselt postitas: ranz2Pole siin miskit tulevikku enam, juba m?nda aega k?ib see uuematel masinatel niimoodi. Ots l?katakse diagnostika pistikusse ning ?le selle lastakse teine soft peale.Originally posted by jussike
Tulevikus pidi ka chippimine hakkama l?bi service pistiku k?ima, et siit aju lammutamine j??b ?ra.
Paljude ajude softid on t?iesti ?lekirjutatavad. Vaja on ainult programmatorit ja uut softi ennast. Vanematel autodel saab keerata aju lahti, seal on sees kivi millel on tavaliselt peal "kleeps". Selle kleepsu all on aken, mis UV kiirgust saades kustutab kogu softi mis salvestatud sellele kivile. Kivile pannakse kleeps uuesti peale ja l?bi progeja kirjutatakse sisse uus soft . Teema on v?ga huvitav, kui oleks mehi kes nende softidega tegeleks. Eks se chippimine on analoogne teema ainult seal ei progeta vana kivi ?mber vaid vahetatakse vastava teise kivi vastu v?lja. Uuematel on se v?imalus loodud juba ajusse kivipesa panekuga.
Softe on saadaval palju kuid need on k?ik ikkagi v?idus?idu tarbeks ja tavaajudega mitte kasutatavad.
Usun, et on taibusi kes on v?imelised lugema maha neid softe ja kirjutama sisse ka uusi aga selleks peax ikkagi omama vastavat "?lemist korrust".
Softe on saadaval palju kuid need on k?ik ikkagi v?idus?idu tarbeks ja tavaajudega mitte kasutatavad.
Usun, et on taibusi kes on v?imelised lugema maha neid softe ja kirjutama sisse ka uusi aga selleks peax ikkagi omama vastavat "?lemist korrust".
plokikaante remont, survestamine, lihvimine, valuvelgede sirgestamine, sõiduautode veermiku ja mootori remont.
-
- Huviline
- Postitusi: 411
- Liitunud: 22 Jaan 2004, 13:40
- Auto: Passat 3C 2.0 TFSI Tip. Highline
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
- Kontakt:
Jah t?iesti v?imalikk. Saksa Auto ja ka muud VW esindused Eestis pakuvad l?bi Saksa Auto AMK klubi v?imalust lasta oma turbomootoriga VW aju MTM'i pollt ?le kirjutada. Ja tehasegarantii s?ilib.Algselt postitas: olc
Oma autol on 1,9 TDi 77kW mootor. M??gimees ?tles et saab ka seda mootorit uue softiga v?imsamaks, r??kis miskit 100kW'st. Hinnaks ?tles 12k eeku nii et anna aga minna, auto garantiile ka ei pidavat m?juma
[Muudetud: 4-5-2009 olc]
n?iteks 1,9 TDI uuendus sisaldab siis:
V?imsus 77 kW -> 103 kW
V??ndemoment 250 Nm -> 320 Nm
Kiirendus 11,3 sek. -> 10,7 sek.
Keskmine k?tusekulu 5,3 -> 5,5
Kel huvi MTMi pakutava vastu, siis MTM (Motoren Technik Mayer) koduleht on siin.
'07 VW Passat 2,0 Tfsi Tiptronic Highline, SpiceyRed metallik, beež alcantara/nahk, -15mm OEM sport vedrustus, 70% toon
Eesti Jeti ja Mootorkelgu Liit - www.ejml.ee
Eesti Jeti ja Mootorkelgu Liit - www.ejml.ee
-
- Huviline
- Postitusi: 59
- Liitunud: 12 Mär 2007, 15:45
- Auto: Golf6 TSI DSG 2012
- Asukoht: Põlva - Tartu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Ainus millest ma ei saa aru on selle teenuse hind. Uut aju ju ei panda, miskit hirmsat jootmist??d ka ei tehta. Samas ka h?si ei usu et lihtsalt progetakse 10 minutiga ?mber ja v?id j?lle teele asuda. 6k eest v?taks k?ll kohe ligi;DAlgselt postitas: DaveWossJah t?iesti v?imalikk. Saksa Auto ja ka muud VW esindused Eestis pakuvad l?bi Saksa Auto AMK klubi v?imalust lasta oma turbomootoriga VW aju MTM'i pollt ?le kirjutada. Ja tehasegarantii s?ilib.Algselt postitas: olc
Oma autol on 1,9 TDi 77kW mootor. M??gimees ?tles et saab ka seda mootorit uue softiga v?imsamaks, r??kis miskit 100kW'st. Hinnaks ?tles 12k eeku nii et anna aga minna, auto garantiile ka ei pidavat m?juma
[Muudetud: 4-5-2009 olc]
n?iteks 1,9 TDI uuendus sisaldab siis:
V?imsus 77 kW -> 103 kW
V??ndemoment 250 Nm -> 320 Nm
Kiirendus 11,3 sek. -> 10,7 sek.
Keskmine k?tusekulu 5,3 -> 5,5
Kel huvi MTMi pakutava vastu, siis MTM (Motoren Technik Mayer) koduleht on siin.
V??ndemomendi t?us on k?ll p?ris kobe
-
- Huviline
- Postitusi: 411
- Liitunud: 22 Jaan 2004, 13:40
- Auto: Passat 3C 2.0 TFSI Tip. Highline
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
- Kontakt:
Hinna annab t??le see, et progemine toimub Saksamaal mitte Eestis. St aju monteeritakse siin maha ja saadetakse kulleriga Saksamaale MTMi ?mberkirjutamisele. Peale uue softi peale panekut saadetakse aju kulleriga tagasi Eestisse, kus see j?lle autole paigaldatakse.Algselt postitas: olc
Ainus millest ma ei saa aru on selle teenuse hind. Uut aju ju ei panda, miskit hirmsat jootmist??d ka ei tehta. Samas ka h?si ei usu et lihtsalt progetakse 10 minutiga ?mber ja v?id j?lle teele asuda. 6k eest v?taks k?ll kohe ligi;D
V??ndemomendi t?us on k?ll p?ris kobe
Samas v?ibolla on AMK piisavalt usaldusv??rne partner MTMile ja neil lastakse ajusid ise kohapeal progeda, pole kursis sellega.
'07 VW Passat 2,0 Tfsi Tiptronic Highline, SpiceyRed metallik, beež alcantara/nahk, -15mm OEM sport vedrustus, 70% toon
Eesti Jeti ja Mootorkelgu Liit - www.ejml.ee
Eesti Jeti ja Mootorkelgu Liit - www.ejml.ee
-
- Huviline
- Postitusi: 16
- Liitunud: 25 Veebr 2004, 12:15
- Asukoht: Pärnu/Tallinn
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
- Kontakt:
Niipalju kui aastake poolteist tagasi Audi S3-e kohta uurisime siis tehakse seda programmi muutmist ikka siin kohapeal, ei hakka keegi aju maha v?tma ja kuskile saatma, l?bi diagnostika pistiku uus soft peale ja valmis.Algselt postitas: DaveWossHinna annab t??le see, et progemine toimub Saksamaal mitte Eestis. St aju monteeritakse siin maha ja saadetakse kulleriga Saksamaale MTMi ?mberkirjutamisele. Peale uue softi peale panekut saadetakse aju kulleriga tagasi Eestisse, kus see j?lle autole paigaldatakse.Algselt postitas: olc
Ainus millest ma ei saa aru on selle teenuse hind. Uut aju ju ei panda, miskit hirmsat jootmist??d ka ei tehta. Samas ka h?si ei usu et lihtsalt progetakse 10 minutiga ?mber ja v?id j?lle teele asuda. 6k eest v?taks k?ll kohe ligi;D
V??ndemomendi t?us on k?ll p?ris kobe
Samas v?ibolla on AMK piisavalt usaldusv??rne partner MTMile ja neil lastakse ajusid ise kohapeal progeda, pole kursis sellega.
-
- Huviline
- Postitusi: 427
- Liitunud: 27 Juun 2006, 14:41
- Auto: BMW i4 M50
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 26 korda
- Kontakt:
Keegi tarkvara litsentsidest, patentidest, koopia- ja autori?igustest jne on kuulnud ? Vihjeks niipalju, et sealt need hinnad tulevadki
Pealegi, kui iga mats nurgataga hakkaks autode ajusid ?mber kirjutama, siis mina ei julgeks enam autoga s?itagi - kunagi ei tea kas n?iteks su aktiivsed turvaseadmed veel t??tavad v?i mitte
Pealegi, kui iga mats nurgataga hakkaks autode ajusid ?mber kirjutama, siis mina ei julgeks enam autoga s?itagi - kunagi ei tea kas n?iteks su aktiivsed turvaseadmed veel t??tavad v?i mitte
▇ ▅ █ ▅ ▇ ▂ ▃ ▁ ▁ ▅ ▃ ▅ ▅ ▄
Tere.
Ju sul ikka mootori ECU ja ABS-i ja B??gide juhtblokid on ikka erinevad asjad. Mootorisoft ei muuda b??gide avanemist ega pidurite t??d. Need on ikka t?iesti erinevad teemad ja juhtahelad.
Edu.
Ju sul ikka mootori ECU ja ABS-i ja B??gide juhtblokid on ikka erinevad asjad. Mootorisoft ei muuda b??gide avanemist ega pidurite t??d. Need on ikka t?iesti erinevad teemad ja juhtahelad.
Edu.
plokikaante remont, survestamine, lihvimine, valuvelgede sirgestamine, sõiduautode veermiku ja mootori remont.
-
- Veteran
- Postitusi: 698
- Liitunud: 20 Veebr 2009, 01:35
- Telefon: +3725204426
- Auto: VW Polo 82/VW Caravelle 86
- Asukoht: Tallinn, Kesklinn
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
- Kontakt:
MTMi soft pannaks siin peale aga selleks vaja kiip ajust v?lja v?tta, diagnostika kaabli kaudu ei tohiks saada seda kuidagi teha (mingi osa aju softis on v?imalikk ?le kirjutada kuid ainult tehase orginaal softiga [update]). MTMi softile annab nii suure hinna see et asi on usaldusv??rne, pole lihtsalt mingi patsiga vend arvanud et k?ll ta nii palju j?udu vastu peab. MTM on ikka korralikult k?ik asjad l?bi testinud ja t?nu sellele j??b tehase garantii ka kehtima.
Lowlifer@FB | "I'm starting to think my cars enjoy my money more than I do... "
Kermo - tel. 5204426 | Meeldivad vanad autod ja noored naised!
Kermo - tel. 5204426 | Meeldivad vanad autod ja noored naised!
-
- Huviline
- Postitusi: 427
- Liitunud: 27 Juun 2006, 14:41
- Auto: BMW i4 M50
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 26 korda
- Kontakt:
OT:Algselt postitas: vibla
Tere.
Ju sul ikka mootori ECU ja ABS-i ja B??gide juhtblokid on ikka erinevad asjad. Mootorisoft ei muuda b??gide avanemist ega pidurite t??d. Need on ikka t?iesti erinevad teemad ja juhtahelad.
Edu.
Need on k?ik omavahel seotud ja m?jutavad k?ik ?ksteise t??d. Kuidas aktiivturvalisus (?hisnimetuse all ESP n?iteks) su arust siis ?ldse t??tab? Mootori t??d ?ldse ei muudeta kui auto k?lglibisemisse satub? Ratas "k?ib ringi" siis mootori t??d ei juhita? Kokkup?rke korral l??akse ainult padjad lahti ja ?hegi muu auto elektroonilise s?lmega ei suhelda ?
V?ibolla ongi nii .. kuigi ma loodan, et VW suudab toota autosid, mille erinevad elektroonilised komponendid oskavad ?ksteisega suhelda .. loodetavasti v?hemalt ei ole turvaseadmete flashimine v?imalik
▇ ▅ █ ▅ ▇ ▂ ▃ ▁ ▁ ▅ ▃ ▅ ▅ ▄
See kuidas ESP-ga suksud k?lglibisemise korral mootorilt veo tagant ?rav?tavad on teine teema. Nad ei muuda mootori j?ugraafikuid vaid l?hevad lihtsalt avariireziimi ja hakkavad ABS-iga samuti m?ngima. K?ige lollimad ongi need "isem?tlevad" autod, milledel pumpa juhib aju aga mitte sinujalg. Seda teemat olen k?ll oma A6 2,5TDI Qua.... ga tundnud. See on k?ll hoopis teine teema.
?ks suht tuntud rallyautode m??ja tegi kah eestis oma uuele autole promo ja 1 auto keerati katusele aga teine k?is lihtsalt kraavis peale seda kui elektroonika hakkas juhi eest m?tlema ja jalaalune t?hjaks j?i.
?ks suht tuntud rallyautode m??ja tegi kah eestis oma uuele autole promo ja 1 auto keerati katusele aga teine k?is lihtsalt kraavis peale seda kui elektroonika hakkas juhi eest m?tlema ja jalaalune t?hjaks j?i.
plokikaante remont, survestamine, lihvimine, valuvelgede sirgestamine, sõiduautode veermiku ja mootori remont.