DIY:VW 1.8-2.0 16v sisselaske nukkv?lli vahetus.
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Veteran
- Postitusi: 710
- Liitunud: 08 Jaan 2008, 21:56
- Auto: Audi B8 3.0TFSI manuaal Stage1 2009 vs Audi V8 1991 vs Touran 2011
- Asukoht: Harjumaa
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 0
DIY:VW 1.8-2.0 16v sisselaske nukkv?lli vahetus.
Nii..
suurema osa oma inspiratsioonist sain siit:
Link Vortexi teemasse.
Enne midagi tegemist soovitan ?leval antud teema l?bi lugeda !, 2 korda !
?ldiselt p?hjus miks vahetada:
Originaal sisselaskel: Kestus, mille jooksul nukkv?ll klappi lahti hoiab: 195 kraadi ,354" t?us.
Euro nukkv?llil: Kestus, mille jooksul nukkv?ll klappi lahti hoiab: 207kraadi , 378" t?us.
V?ljalaske nukkv?llil: Kestus, mille jooksul nukkv?ll klappi lahti hoiab: 215 kraadi ,402" t?us.
ja siis hakkasin ka tegema, algul rahulikult teisel v?ljalaske nukkv?llil l?ikasin rihmaratta juurde jooksva osa maha.
L?igatud osa.
Pildilt tundub krobe, aga tegelikkuses asi sile.
tegin ka pildi mis vahe on stock sisselaskel ja v?ljalaske nukal.
Originaal nukk
Modifitseeritud v?ljalaskenukk sisselaske jaoks
l?pptulemus PEAKS j??ma nuka ajastusega nii
PILT.
ja nukad ei tohi j??da nii nagu pildil, peavad olema s?meetrilised v?i noh, peaaegu s?mmetrilised..
aga eks uurime ja n?eme, ning ka hiljem, testime !
[Muudetud: 5-12-2008 RKsilver]
suurema osa oma inspiratsioonist sain siit:
Link Vortexi teemasse.
Enne midagi tegemist soovitan ?leval antud teema l?bi lugeda !, 2 korda !
?ldiselt p?hjus miks vahetada:
Originaal sisselaskel: Kestus, mille jooksul nukkv?ll klappi lahti hoiab: 195 kraadi ,354" t?us.
Euro nukkv?llil: Kestus, mille jooksul nukkv?ll klappi lahti hoiab: 207kraadi , 378" t?us.
V?ljalaske nukkv?llil: Kestus, mille jooksul nukkv?ll klappi lahti hoiab: 215 kraadi ,402" t?us.
ja siis hakkasin ka tegema, algul rahulikult teisel v?ljalaske nukkv?llil l?ikasin rihmaratta juurde jooksva osa maha.
L?igatud osa.
Pildilt tundub krobe, aga tegelikkuses asi sile.
tegin ka pildi mis vahe on stock sisselaskel ja v?ljalaske nukal.
Originaal nukk
Modifitseeritud v?ljalaskenukk sisselaske jaoks
l?pptulemus PEAKS j??ma nuka ajastusega nii
PILT.
ja nukad ei tohi j??da nii nagu pildil, peavad olema s?meetrilised v?i noh, peaaegu s?mmetrilised..
aga eks uurime ja n?eme, ning ka hiljem, testime !
[Muudetud: 5-12-2008 RKsilver]
-
- Huviline
- Postitusi: 45
- Liitunud: 14 Okt 2006, 12:56
- Telefon: 53330121
- Auto: VW Passat 1,9TD syncro
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Huvitav
Saagisid v?ljalaske nukal otsa maha, paigaldasid v?ljalaske nuka sissellaske nukaks keerates moditud nuka m?rgi 6 hammast vastup?eva ja ongi k?ik v?i viilisid veel kiilu s?vendit kah.
Midagi huvitavat: 1,8 KR ja 2,0 9A sisselaske nukkade erinevused,
1,8 avaneb sisselase natuke hiljem aga sulgub palju hiljem,
v?ljalase on sama ajastusega.
M?lemad motod 100kw
Steuerzeiten bei 1 mm Ventilhub
Motorkennbuchstaben
KR
9A
Einla? ?ffnet nach OT
3 ?
1 ?
Einla? schlie?t nach UT
35 ?
21 ?
Ausla? ?ffnet vor UT
43 ?
43 ?
Ausla? schlie?t vor OT
3 ?
3 ?
Saagisid v?ljalaske nukal otsa maha, paigaldasid v?ljalaske nuka sissellaske nukaks keerates moditud nuka m?rgi 6 hammast vastup?eva ja ongi k?ik v?i viilisid veel kiilu s?vendit kah.
Midagi huvitavat: 1,8 KR ja 2,0 9A sisselaske nukkade erinevused,
1,8 avaneb sisselase natuke hiljem aga sulgub palju hiljem,
v?ljalase on sama ajastusega.
M?lemad motod 100kw
Steuerzeiten bei 1 mm Ventilhub
Motorkennbuchstaben
KR
9A
Einla? ?ffnet nach OT
3 ?
1 ?
Einla? schlie?t nach UT
35 ?
21 ?
Ausla? ?ffnet vor UT
43 ?
43 ?
Ausla? schlie?t vor OT
3 ?
3 ?
vw meest ei muuda kuid mees vw-it küll
-
- Huviline
- Postitusi: 158
- Liitunud: 22 Juun 2006, 20:48
- Auto: Impreza STI
- Asukoht: Pärnu mk. / Tallinn
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Ma usun, et insenerid volkswageni tehases kah p?ris lollid polnud aga respect kui viitsite sellise asjaga tegeleda, RKsilver oleksid pidanud ikka korralikult j?udu kah m??tma ennem ja p?rast, oleks teada saanud kas asi andis midagi reaalselt juurde kah v?i tunne lihtsalt peas, et l?heb kiiremini edasi:D
-
- Huviline
- Postitusi: 442
- Liitunud: 26 Jaan 2004, 15:43
- Telefon: 56930622
- Auto: Passat B7 4motion, Audi B5 TQ
- Asukoht: Eesti, Jüri
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Insenerid m?tlesid ka sellele, et k?tusekulu, co, mootor ?htlaselt vaikselt k?iks ja normis oleksAlgselt postitas: cooler
Ma usun, et insenerid volkswageni tehases kah p?ris lollid polnud aga respect kui viitsite sellise asjaga tegeleda, RKsilver oleksid pidanud ikka korralikult j?udu kah m??tma ennem ja p?rast, oleks teada saanud kas asi andis midagi reaalselt juurde kah v?i tunne lihtsalt peas, et l?heb kiiremini edasi:D