DIY:VW 1.8-2.0 16v sisselaske nukkv?lli vahetus.

Do It Yourself, ehk siis tee ise ja õpeta teisi.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
RKsilver
Veteran
Postitusi: 710
Liitunud: 08 Jaan 2008, 21:56
Auto: Audi B8 3.0TFSI manuaal Stage1 2009 vs Audi V8 1991 vs Touran 2011
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 0

DIY:VW 1.8-2.0 16v sisselaske nukkv?lli vahetus.

Lugemata postitus Postitas RKsilver » 04 Dets 2008, 17:13

Nii..

suurema osa oma inspiratsioonist sain siit:

Link Vortexi teemasse.

Enne midagi tegemist soovitan ?leval antud teema l?bi lugeda !, 2 korda !

?ldiselt p?hjus miks vahetada:

Originaal sisselaskel: Kestus, mille jooksul nukkv?ll klappi lahti hoiab: 195 kraadi ,354" t?us.

Euro nukkv?llil: Kestus, mille jooksul nukkv?ll klappi lahti hoiab: 207kraadi , 378" t?us.

V?ljalaske nukkv?llil: Kestus, mille jooksul nukkv?ll klappi lahti hoiab: 215 kraadi ,402" t?us.


ja siis hakkasin ka tegema, algul rahulikult teisel v?ljalaske nukkv?llil l?ikasin rihmaratta juurde jooksva osa maha.

L?igatud osa.
Pildilt tundub krobe, aga tegelikkuses asi sile.

tegin ka pildi mis vahe on stock sisselaskel ja v?ljalaske nukal.

Originaal nukk

Modifitseeritud v?ljalaskenukk sisselaske jaoks


l?pptulemus PEAKS j??ma nuka ajastusega nii

PILT.


ja nukad ei tohi j??da nii nagu pildil, peavad olema s?meetrilised v?i noh, peaaegu s?mmetrilised..
Pilt


aga eks uurime ja n?eme, ning ka hiljem, testime !

[Muudetud: 5-12-2008 RKsilver]

RKsilver
Veteran
Postitusi: 710
Liitunud: 08 Jaan 2008, 21:56
Auto: Audi B8 3.0TFSI manuaal Stage1 2009 vs Audi V8 1991 vs Touran 2011
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas RKsilver » 05 Dets 2008, 21:37

Nunii, asi ka siis proovitud, alla 2900-3000 p??rde pole mingit ?ks?nit, peale seda on juba tunne, et mootor pandi kapotiall t??le ja ilusti surub istmesse kuni 7200 p??rdeni, mis ma oskan ?elda, success ;)

reino11
Huviline
Postitusi: 45
Liitunud: 14 Okt 2006, 12:56
Telefon: 53330121
Auto: VW Passat 1,9TD syncro
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas reino11 » 07 Dets 2008, 13:02

Huvitav
:)
Saagisid v?ljalaske nukal otsa maha, paigaldasid v?ljalaske nuka sissellaske nukaks keerates moditud nuka m?rgi 6 hammast vastup?eva ja ongi k?ik v?i viilisid veel kiilu s?vendit kah.


Midagi huvitavat: 1,8 KR ja 2,0 9A sisselaske nukkade erinevused,
1,8 avaneb sisselase natuke hiljem aga sulgub palju hiljem,
v?ljalase on sama ajastusega.
M?lemad motod 100kw

Steuerzeiten bei 1 mm Ventilhub



Motorkennbuchstaben


KR
9A

Einla? ?ffnet nach OT
3 ?
1 ?

Einla? schlie?t nach UT
35 ?
21 ?

Ausla? ?ffnet vor UT
43 ?
43 ?

Ausla? schlie?t vor OT
3 ?
3 ?
vw meest ei muuda kuid mees vw-it küll

RKsilver
Veteran
Postitusi: 710
Liitunud: 08 Jaan 2008, 21:56
Auto: Audi B8 3.0TFSI manuaal Stage1 2009 vs Audi V8 1991 vs Touran 2011
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas RKsilver » 07 Dets 2008, 15:12

kiilu ise ei viilinud, viilisin seda ketiratta kiilu pesa ise 1.96mm

[Muudetud: 7-12-2008 RKsilver]

rg3
Huviline
Postitusi: 18
Liitunud: 19 Juul 2007, 13:01
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas rg3 » 11 Dets 2008, 00:16

kas ma sain n??d ?gesti aru et sa asendasid 1.8moto sisselaske nuka 2.0 16v v?ljalase nukaga?????

reino11
Huviline
Postitusi: 45
Liitunud: 14 Okt 2006, 12:56
Telefon: 53330121
Auto: VW Passat 1,9TD syncro
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas reino11 » 11 Dets 2008, 20:52

1,8l 16v mootoritel on v?ljalaske nukkv?ll sama mis 2,0 16v mootoritel,
vahet pole mis vw 16v mootorilt sa v?ljalaske nuka sisselaske nukaks tuunid,
1,8 16v mootoril on originaalis teravam sisselaskenukk kui 2,0 16v mootoril, nii et v?iks isegi 1,8 sisselaske nukka 2,0 mootorile proovida.;D

cooler
Huviline
Postitusi: 158
Liitunud: 22 Juun 2006, 20:48
Auto: Impreza STI
Asukoht: Pärnu mk. / Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas cooler » 11 Dets 2008, 22:38

Ma usun, et insenerid volkswageni tehases kah p?ris lollid polnud aga respect kui viitsite sellise asjaga tegeleda, RKsilver oleksid pidanud ikka korralikult j?udu kah m??tma ennem ja p?rast, oleks teada saanud kas asi andis midagi reaalselt juurde kah v?i tunne lihtsalt peas, et l?heb kiiremini edasi:D

rg3
Huviline
Postitusi: 18
Liitunud: 19 Juul 2007, 13:01
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas rg3 » 11 Dets 2008, 23:26

aha se siis kehtib anult 16v klapilisel motol?? aga kas 8v?

RKsilver
Veteran
Postitusi: 710
Liitunud: 08 Jaan 2008, 21:56
Auto: Audi B8 3.0TFSI manuaal Stage1 2009 vs Audi V8 1991 vs Touran 2011
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas RKsilver » 12 Dets 2008, 00:58

aga 8v mootoril on lihtsalt sisselaskeklapid kui v?ljalaske klapid 1 nuka peal, seal pole muud teha kui kangem nukk..

rg3
Huviline
Postitusi: 18
Liitunud: 19 Juul 2007, 13:01
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas rg3 » 12 Dets 2008, 22:11

t?nud et viitsisid v?hikule selle asja ?ra seletada;D

SEN
Huviline
Postitusi: 442
Liitunud: 26 Jaan 2004, 15:43
Telefon: 56930622
Auto: Passat B7 4motion, Audi B5 TQ
Asukoht: Eesti, Jüri
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas SEN » 22 Dets 2008, 21:02

Algselt postitas: cooler
Ma usun, et insenerid volkswageni tehases kah p?ris lollid polnud aga respect kui viitsite sellise asjaga tegeleda, RKsilver oleksid pidanud ikka korralikult j?udu kah m??tma ennem ja p?rast, oleks teada saanud kas asi andis midagi reaalselt juurde kah v?i tunne lihtsalt peas, et l?heb kiiremini edasi:D
Insenerid m?tlesid ka sellele, et k?tusekulu, co, mootor ?htlaselt vaikselt k?iks ja normis oleks

:)

RKsilver
Veteran
Postitusi: 710
Liitunud: 08 Jaan 2008, 21:56
Auto: Audi B8 3.0TFSI manuaal Stage1 2009 vs Audi V8 1991 vs Touran 2011
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas RKsilver » 23 Dets 2008, 10:44

Kuna endal auto vahetus, siis nukk on kasutaja Meelis36 k?es, ja ma usun, et ta laseb paar asja selle nukarattaga ?ra teha, siis peale panna, v?i siis paneme koos peale ;)

[Muudetud: 12-1-2009 RKsilver]

Vasta

Mine “DIY”