89-96 aasta VW s?nkrost pidev nelikvedu?

Do It Yourself, ehk siis tee ise ja õpeta teisi.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

reino11
Huviline
Postitusi: 45
Liitunud: 14 Okt 2006, 12:56
Telefon: 53330121
Auto: VW Passat 1,9TD syncro
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

89-96 aasta VW s?nkrost pidev nelikvedu?

Lugemata postitus Postitas reino11 » 20 Dets 2008, 15:09

http://www.torsen.com/products/T-3.htm" onclick="window.open(this.href);return false;


vw s?nkrost v?idetavalt saab lihtsa vaevaga teha pideva nelikveo - vahetades esidiffri toppelttifri vastu milles keskdifferantsiaali rollis differ kannab j?udu edasi tagaratastele l?bi torsen diffri ja esiratastele kannab j?udu edasi tava planetaar differ.

topeltdiffrer asendab viskosiduri st viskosiduri saab j?igaks teha ilma et s?idut?naamika selle all kannataks ja ongi esi ja tagarattad pideva veoga.

[Muudetud: 22-12-2008 reino11]
vw meest ei muuda kuid mees vw-it küll

samzik
Klubiline
Postitusi: 1615
Liitunud: 21 Jaan 2004, 17:21
Telefon: 55558855
Auto: Passat tdi 4M 96kw 04/ Audi 90 tq 134kw/ Bully Syncro 2.1 82kw
Asukoht: Harjumaa, uuemõisa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas samzik » 20 Dets 2008, 15:46

mina seda k?l ei lugenud kusagilt v?lja :D

The unique (patent pending) Twin Differential configuration makes the TORSEN T-3 especially well suited for front wheel drive based applications that relied on external-mounted torque-on-demand couplings to drive the rear axle.

aga siiski leidisn ?les selle jutu.

[Edited on 20-12-2008 by samzik]

reino11
Huviline
Postitusi: 45
Liitunud: 14 Okt 2006, 12:56
Telefon: 53330121
Auto: VW Passat 1,9TD syncro
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas reino11 » 20 Dets 2008, 20:18

nii ta on leidsid ?ige lause ?lesse.
vw s?nkro s?steemiga hakataksegi tagaratastele vedu alles siis rakendama kui esirattastel enam pidamist pole ehk siis s?nkro ongi esi vedu vajadusel taga veo toetusega, pidevalt veavad ainult esirattad.
see topeltdiffer on kaks-?hes differ koosnedes torsen kesk diffrist ja tava vaba liikumisega esi diffrist.
topeltdiffri kasutamine lubab loobuda viskosidurist ehk siis sellest kurjajuurest kes s?nkro s?steemi puhul tagarattaid pidevalt kaasa vedada ei lase.
topeltdiffriga toimiks pidev esi ja tagasilla vedu.
sildade erinevaid veo kiiruseid kurvis hakkab lubama torsen differ mis vajadusel olenevalt olukorrast on ka v?imeline rohkem veoj?udu suunama esi- v?i tagasilda.

samzik
Klubiline
Postitusi: 1615
Liitunud: 21 Jaan 2004, 17:21
Telefon: 55558855
Auto: Passat tdi 4M 96kw 04/ Audi 90 tq 134kw/ Bully Syncro 2.1 82kw
Asukoht: Harjumaa, uuemõisa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas samzik » 21 Dets 2008, 11:03

Icc, kui sa seda mulle r??gid valisid v??ga vale inimese. ;) aga muidu jah oleks see enam v?hem s?steem. n?en siin mitut probleemi:
Esiteks ei leidnud ma netist kus neid m??daks kui keegi leib siis usun, et meil foorumis m?ni huviline leidub isegi :) n?iteks kaido.
Teine probleem tekib asja kestvaks saamisega, vahe kast ei pea seda pauku vastu mis tagasillale tuleb. Arvestades seda et ennem veab esi sild alati siis n??d v?imalus et kogu tagasild veab kogu mootori v?imsust. Kui eest pidamine kaob siis on see julm pauk vahe kastile.
Kolmandaks tagadifri v?ib muidugi p??sasse visata ja asendada m?ne audi v?i kellegi teise difriga. Aga see pole kindlasti veel k?ik. poolteljed ja muu v?rk ....

Samas kes tahab autost autot saada siis peaks selle kindlasti ette v?tma.

http://www.cortera.com/products/" onclick="window.open(this.href);return false; midagi leidsin

[Edited on 21-12-2008 by samzik]
Palun helistada tööpäeviti 17:00-22:00 nädalavahetusel 10-22 ni, Tänu. Tel 55 558 855 Rain.

rat_013
Huviline
Postitusi: 108
Liitunud: 14 Mär 2007, 18:36
Skype: rat@pesake.com
Auto: a6 3.0q
Asukoht: tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas rat_013 » 21 Dets 2008, 11:12

k?simus ?ks - kuidas saab r??kida syncrost kui tehnoloogiast kui syncro on vaid kaubam?rk nagu 4motion ja quattro audil jne.. mul on ka syncro, ja t?iesti pidev nelivedu... selles m?ttes ei ole hea segadust tekitada...

freeser
Huviline
Postitusi: 1328
Liitunud: 03 Sept 2007, 22:24
Telefon: 5176554
Auto: Audi a4 1,9TDi Quattro VW Golf I Cabri turbo
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas freeser » 21 Dets 2008, 13:35

seat leonil ka nagu pidev 4 vedu ainult kohapealt minekuga on selline v?ike viivitus ennem hakkavad esimesed rattad vedama ja siis tagumised. see pidigi nii olema kuna mootor on risti peal ja ei toimu otse l?litust vaid l?bi siduri v?i midagi sellist

reino11
Huviline
Postitusi: 45
Liitunud: 14 Okt 2006, 12:56
Telefon: 53330121
Auto: VW Passat 1,9TD syncro
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas reino11 » 21 Dets 2008, 13:54

sry, synkro on kaubam?rk mitte s?steem, ma pidasin silmas risti mootoriga vw audi nelikveo s?steemi muutmist, pikki mootoriga on k?ik pideva nelikveoga

on ehitatud golf 2 synkro ?mber ainult tagaveoliseks, selleks on eemaldatud esimesed veov?llid ja visko sidur ja peab vastu k?ll see originaal vahekast ja tagasild.
originaal tagadiffrit ei saa p??sasse visata kuna selles on pea?lekande suhte arv sama mis vahekastis 20/21 v?i 16/21 ja pole ka m?tet kuna see originaal tagadiffer on ju lukuga
vw meest ei muuda kuid mees vw-it küll

alkeemik
Klubiline
Postitusi: 2201
Liitunud: 29 Juun 2003, 14:26
Auto: Bora
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 81 korda
Tänatud: 144 korda

Lugemata postitus Postitas alkeemik » 21 Dets 2008, 15:31

Originally posted by reino11
originaal tagadiffrit ei saa p??sasse visata kuna selles on pea?lekande suhte arv sama mis vahekastis 20/21 v?i 16/21 ja pole ka m?tet kuna see originaal tagadiffer on ju lukuga
Missugusel golfil on tagumine differ lukuga?! A59? Country? Hari mind ullikest.

alkeemik
Klubiline
Postitusi: 2201
Liitunud: 29 Juun 2003, 14:26
Auto: Bora
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 81 korda
Tänatud: 144 korda

Lugemata postitus Postitas alkeemik » 21 Dets 2008, 15:32

Originally posted by freeser
seat leonil ka nagu pidev 4 vedu ainult kohapealt minekuga on selline v?ike viivitus ennem hakkavad esimesed rattad vedama ja siis tagumised. see pidigi nii olema kuna mootor on risti peal ja ei toimu otse l?litust vaid l?bi siduri v?i midagi sellist
See ei ole pidev nelivedu. See nn "libavedu" l?bi haldexi.

reino11
Huviline
Postitusi: 45
Liitunud: 14 Okt 2006, 12:56
Telefon: 53330121
Auto: VW Passat 1,9TD syncro
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas reino11 » 21 Dets 2008, 16:07

Algselt postitas: alkeemik
Originally posted by reino11
originaal tagadiffrit ei saa p??sasse visata kuna selles on pea?lekande suhte arv sama mis vahekastis 20/21 v?i 16/21 ja pole ka m?tet kuna see originaal tagadiffer on ju lukuga
Missugusel golfil on tagumine differ lukuga?! A59? Country? Hari mind ullikest.
k?igil golf synkro/countri mudelitel on tagadiffri k?ljes elektropneomaatiline ajam mis l?kkab diffri lukku peale ja maha.
lukustuse l?litit otseselt pole salongis, originaalis lukustatakse tagadiffer golf synkrol/countril ainult tagurpidi k?igu sissel?litamisega

[Muudetud: 21-12-2008 reino11]
vw meest ei muuda kuid mees vw-it küll

rat_013
Huviline
Postitusi: 108
Liitunud: 14 Mär 2007, 18:36
Skype: rat@pesake.com
Auto: a6 3.0q
Asukoht: tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas rat_013 » 21 Dets 2008, 16:26

Algselt postitas: reino11
sry, synkro on kaubam?rk mitte s?steem, ma pidasin silmas risti mootoriga vw audi nelikveo s?steemi muutmist, pikki mootoriga on k?ik pideva nelikveoga
seda ma tahtsingi t?psustada, neile kes ei tea esitab muidu asi valet infot.. :)

samzik
Klubiline
Postitusi: 1615
Liitunud: 21 Jaan 2004, 17:21
Telefon: 55558855
Auto: Passat tdi 4M 96kw 04/ Audi 90 tq 134kw/ Bully Syncro 2.1 82kw
Asukoht: Harjumaa, uuemõisa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas samzik » 22 Dets 2008, 08:19

Jutt k?ib difrist kui keegi leiab selle kohta info et kas neid m??akse ja kus palun postitage k?ik jutt haldeksist ja muust v?rgist palun postitada siia kui on uut infot.

http://www.vwklubi.org/forum/viewthread" onclick="window.open(this.href);return false; ... #pid224237

Minule teadaolevalt pole seal mingit lukku on vabak?igu sidur tagurdamise jaoks miks seda ma t?pselt ei tea. kui see ei t??ta on auto tagurdades esiveoline.

Ps 82kw mootoriga v?ib sild ja vahekast kesta, kusagil kruusal! Aga kui isegi niisama s?ites l?hevad 4 vedusena vahe kastid pilbasteks siis anna andeks ta on n?rk.

NB: Pane pealkirjaks: 89-96A syncrost pideva 4 vedu.

Siis pole kellegil viriseda sest nendel aastatel minu teada ei tehtud muid 4 vedusi.

H?rra mis aasta transporterist jutt k?ib ? Transporteril muutus 4 vedu, ?kki oli see 2004 kui tuli haldex. visko sidur selel kuramuse silikooniga pole nagu remonditav. siiani ma pole kusagilt seda silikooni leidnud mis sinna k?ib ja seal pidi ka olema minu arust r?hk v?i oli vaakum enam ei m?leta.

[Edited on 22-12-2008 by samzik]
Palun helistada tööpäeviti 17:00-22:00 nädalavahetusel 10-22 ni, Tänu. Tel 55 558 855 Rain.

reino11
Huviline
Postitusi: 45
Liitunud: 14 Okt 2006, 12:56
Telefon: 53330121
Auto: VW Passat 1,9TD syncro
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas reino11 » 22 Dets 2008, 11:21

sry, pole jah mingit lukku, vabajooksusidurit lukustatakse hoopis tagurdamise tarvis, vabajooksu sidur on selle jaoks et mootoriga v?i jalgpiduriga pidurdades tagarattad kogematta ei plokeeruks seda siis l?bi veo?henduse esiratastest kuna esirattad vajavad suuremat pidurdus j?udu kui tagumised et plokeeruda ja et ABS saaks segamatult toimetada st pidurdus j?udu individuaalselt igal rattal eraldi v?hendada vastavalt vajadusele.
vw meest ei muuda kuid mees vw-it küll

samzik
Klubiline
Postitusi: 1615
Liitunud: 21 Jaan 2004, 17:21
Telefon: 55558855
Auto: Passat tdi 4M 96kw 04/ Audi 90 tq 134kw/ Bully Syncro 2.1 82kw
Asukoht: Harjumaa, uuemõisa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas samzik » 26 Dets 2008, 10:32

kuskohast seda ostad ja mis hinna eest siis v?id ju ka ps saata mul neid viskosi vedeleb siin mitmeid. neid v?iks ju taastada kui sa oskad.
Palun helistada tööpäeviti 17:00-22:00 nädalavahetusel 10-22 ni, Tänu. Tel 55 558 855 Rain.

El`Lango
Huviline
Postitusi: 234
Liitunud: 20 Okt 2008, 13:37
Telefon: 53817171
Auto: G2 1.6d, G3 gt
Asukoht: Lõuna- Eesti
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas El`Lango » 11 Jaan 2009, 16:01

Vanemad vw mehed r??kisid ?kskord mingist tihvtist v?i pulgast vms.
Pistad kuskile sinna diffrisse ja ongi valmis....
Seda teemat siin lugedes, tundub, et tegid niisama nalja noorte kulul, v?i siiski ?

samzik
Klubiline
Postitusi: 1615
Liitunud: 21 Jaan 2004, 17:21
Telefon: 55558855
Auto: Passat tdi 4M 96kw 04/ Audi 90 tq 134kw/ Bully Syncro 2.1 82kw
Asukoht: Harjumaa, uuemõisa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas samzik » 11 Jaan 2009, 23:58

kindlasti tegid nalja kui ehitust tunned.
Palun helistada tööpäeviti 17:00-22:00 nädalavahetusel 10-22 ni, Tänu. Tel 55 558 855 Rain.

El`Lango
Huviline
Postitusi: 234
Liitunud: 20 Okt 2008, 13:37
Telefon: 53817171
Auto: G2 1.6d, G3 gt
Asukoht: Lõuna- Eesti
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas El`Lango » 13 Jaan 2009, 11:15

Ei ole eriline spetsialist ja ega ei s?venenud ka. Sellep?rast m?tlesingi siit k?sida igaks juhuks.
Kui edaspidi jutuks tuleb, siis ma ?tlen neile, kuhu nad selle pulga panna v?ivad :cool:

sillu83
Huviline
Postitusi: 6
Liitunud: 14 Jaan 2009, 18:16
Asukoht: Rakvere
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas sillu83 » 14 Jaan 2009, 18:55

ma siis hakkasin ka vaatama mul golf3 syncro tagurpidi nelivedu ei olnud t?na votsin silla k?ljest vaakum elektri lukusti k?ljest elektri osa oli l?bi see m?his sulanud elektriga jagab vaakumit . ma sain nii aru kui vaakum tagant ?ra lukustab selle visko v?i midagi panin kokku elektri jagamine ei toimi aga n??d tagurpidi neli ratast veab kui see lukusti j?i n??d sisse mis siis saab edaspisi s?ites kas keerab midagi tuksi. v?i on midagi teistmoodi kuidas saada aru kas on lukus aga peab vist olema sest elektri osa ei t??ta ja enne ei olnud tagurdades neli vedu

reino11
Huviline
Postitusi: 45
Liitunud: 14 Okt 2006, 12:56
Telefon: 53330121
Auto: VW Passat 1,9TD syncro
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas reino11 » 14 Jaan 2009, 20:05

Algselt postitas: sillu83
ma siis hakkasin ka vaatama mul golf3 syncro tagurpidi nelivedu ei olnud t?na votsin silla k?ljest vaakum elektri lukusti k?ljest elektri osa oli l?bi see m?his sulanud elektriga jagab vaakumit . ma sain nii aru kui vaakum tagant ?ra lukustab selle visko v?i midagi panin kokku elektri jagamine ei toimi aga n??d tagurpidi neli ratast veab kui see lukusti j?i n??d sisse mis siis saab edaspisi s?ites kas keerab midagi tuksi. v?i on midagi teistmoodi kuidas saada aru kas on lukus aga peab vist olema sest elektri osa ei t??ta ja enne ei olnud tagurdades neli vedu
Kui vabajooksu sidur on lukus siis n?iteks mootoriga pidurdades pidurdavad peale esirataste ka tagarattad hoogu maha ja kui pidurdad jalgpiduriga siis esi ja tagarattad pidurdavad v?bi veo?henduse enamv?hem ?hesuguse j?uga ja ABS-i t?? v?ib olla h?iritud.
Kui ABS-i t?? v?lja j?tta siis ei tohiks midagi hullu s?nkroga s?steemiga juhtuda.
vw meest ei muuda kuid mees vw-it küll

sillu83
Huviline
Postitusi: 6
Liitunud: 14 Jaan 2009, 18:16
Asukoht: Rakvere
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas sillu83 » 15 Jaan 2009, 00:27

selge siis on hea kui midagi hullu ei juhtu

alkeemik
Klubiline
Postitusi: 2201
Liitunud: 29 Juun 2003, 14:26
Auto: Bora
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 81 korda
Tänatud: 144 korda

Lugemata postitus Postitas alkeemik » 15 Jaan 2009, 22:00

Originally posted by Dg2
Aga kas keegi ei ole m?elnud Syncrot Haldexi peale ?mber teha?
http://www.dutchdub.com/Webnew/Products.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
N??dseks juba p?ris mitmeid kontrollereid ka Haldexile, millega annab lihtsalt ette m??rata veoprotsendi tagumisele sillale.

reino11
Huviline
Postitusi: 45
Liitunud: 14 Okt 2006, 12:56
Telefon: 53330121
Auto: VW Passat 1,9TD syncro
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas reino11 » 15 Jaan 2009, 22:38

Selle Haldexi chippimisega saab k?ll jah s?nkrost peaaegu p?ris pideva nelikveo ;D , kuigi Haldexil originaalis ka h?da pole.
vw meest ei muuda kuid mees vw-it küll

reino11
Huviline
Postitusi: 45
Liitunud: 14 Okt 2006, 12:56
Telefon: 53330121
Auto: VW Passat 1,9TD syncro
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas reino11 » 22 Veebr 2009, 19:45

Selline topeltdiffer on saadaval USA autodele mis kasutavad samalaatset s?dteemi nagu A3/TT.
http://www.awd.ee/cars.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Kahjuks otseselt sobivat topeltdiffrit A3/TT-le pole see ettev?te veel tootma hakanud!
V?hemalt mailile vastati nii:

Hello!

I am interested on T3 twin differentsial, is it suitable for VW Golf 2/3/4 or Audi A3 synkro transmission?

Thanks!


Unfortunately, we do not have a Torsen T-3 design for the VW Golf application.

Thanks for the question and interest in Torsen!
vw meest ei muuda kuid mees vw-it küll

Vasta

Mine “DIY”