89-96 aasta VW s?nkrost pidev nelikvedu?
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 45
- Liitunud: 14 Okt 2006, 12:56
- Telefon: 53330121
- Auto: VW Passat 1,9TD syncro
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
89-96 aasta VW s?nkrost pidev nelikvedu?
http://www.torsen.com/products/T-3.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
vw s?nkrost v?idetavalt saab lihtsa vaevaga teha pideva nelikveo - vahetades esidiffri toppelttifri vastu milles keskdifferantsiaali rollis differ kannab j?udu edasi tagaratastele l?bi torsen diffri ja esiratastele kannab j?udu edasi tava planetaar differ.
topeltdiffrer asendab viskosiduri st viskosiduri saab j?igaks teha ilma et s?idut?naamika selle all kannataks ja ongi esi ja tagarattad pideva veoga.
[Muudetud: 22-12-2008 reino11]
vw s?nkrost v?idetavalt saab lihtsa vaevaga teha pideva nelikveo - vahetades esidiffri toppelttifri vastu milles keskdifferantsiaali rollis differ kannab j?udu edasi tagaratastele l?bi torsen diffri ja esiratastele kannab j?udu edasi tava planetaar differ.
topeltdiffrer asendab viskosiduri st viskosiduri saab j?igaks teha ilma et s?idut?naamika selle all kannataks ja ongi esi ja tagarattad pideva veoga.
[Muudetud: 22-12-2008 reino11]
vw meest ei muuda kuid mees vw-it küll
-
- Klubiline
- Postitusi: 1615
- Liitunud: 21 Jaan 2004, 17:21
- Telefon: 55558855
- Auto: Passat tdi 4M 96kw 04/ Audi 90 tq 134kw/ Bully Syncro 2.1 82kw
- Asukoht: Harjumaa, uuemõisa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 1 kord
mina seda k?l ei lugenud kusagilt v?lja
The unique (patent pending) Twin Differential configuration makes the TORSEN T-3 especially well suited for front wheel drive based applications that relied on external-mounted torque-on-demand couplings to drive the rear axle.
aga siiski leidisn ?les selle jutu.
[Edited on 20-12-2008 by samzik]
The unique (patent pending) Twin Differential configuration makes the TORSEN T-3 especially well suited for front wheel drive based applications that relied on external-mounted torque-on-demand couplings to drive the rear axle.
aga siiski leidisn ?les selle jutu.
[Edited on 20-12-2008 by samzik]
-
- Huviline
- Postitusi: 45
- Liitunud: 14 Okt 2006, 12:56
- Telefon: 53330121
- Auto: VW Passat 1,9TD syncro
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
nii ta on leidsid ?ige lause ?lesse.
vw s?nkro s?steemiga hakataksegi tagaratastele vedu alles siis rakendama kui esirattastel enam pidamist pole ehk siis s?nkro ongi esi vedu vajadusel taga veo toetusega, pidevalt veavad ainult esirattad.
see topeltdiffer on kaks-?hes differ koosnedes torsen kesk diffrist ja tava vaba liikumisega esi diffrist.
topeltdiffri kasutamine lubab loobuda viskosidurist ehk siis sellest kurjajuurest kes s?nkro s?steemi puhul tagarattaid pidevalt kaasa vedada ei lase.
topeltdiffriga toimiks pidev esi ja tagasilla vedu.
sildade erinevaid veo kiiruseid kurvis hakkab lubama torsen differ mis vajadusel olenevalt olukorrast on ka v?imeline rohkem veoj?udu suunama esi- v?i tagasilda.
vw s?nkro s?steemiga hakataksegi tagaratastele vedu alles siis rakendama kui esirattastel enam pidamist pole ehk siis s?nkro ongi esi vedu vajadusel taga veo toetusega, pidevalt veavad ainult esirattad.
see topeltdiffer on kaks-?hes differ koosnedes torsen kesk diffrist ja tava vaba liikumisega esi diffrist.
topeltdiffri kasutamine lubab loobuda viskosidurist ehk siis sellest kurjajuurest kes s?nkro s?steemi puhul tagarattaid pidevalt kaasa vedada ei lase.
topeltdiffriga toimiks pidev esi ja tagasilla vedu.
sildade erinevaid veo kiiruseid kurvis hakkab lubama torsen differ mis vajadusel olenevalt olukorrast on ka v?imeline rohkem veoj?udu suunama esi- v?i tagasilda.
-
- Klubiline
- Postitusi: 1615
- Liitunud: 21 Jaan 2004, 17:21
- Telefon: 55558855
- Auto: Passat tdi 4M 96kw 04/ Audi 90 tq 134kw/ Bully Syncro 2.1 82kw
- Asukoht: Harjumaa, uuemõisa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 1 kord
Icc, kui sa seda mulle r??gid valisid v??ga vale inimese. aga muidu jah oleks see enam v?hem s?steem. n?en siin mitut probleemi:
Esiteks ei leidnud ma netist kus neid m??daks kui keegi leib siis usun, et meil foorumis m?ni huviline leidub isegi n?iteks kaido.
Teine probleem tekib asja kestvaks saamisega, vahe kast ei pea seda pauku vastu mis tagasillale tuleb. Arvestades seda et ennem veab esi sild alati siis n??d v?imalus et kogu tagasild veab kogu mootori v?imsust. Kui eest pidamine kaob siis on see julm pauk vahe kastile.
Kolmandaks tagadifri v?ib muidugi p??sasse visata ja asendada m?ne audi v?i kellegi teise difriga. Aga see pole kindlasti veel k?ik. poolteljed ja muu v?rk ....
Samas kes tahab autost autot saada siis peaks selle kindlasti ette v?tma.
http://www.cortera.com/products/" onclick="window.open(this.href);return false; midagi leidsin
[Edited on 21-12-2008 by samzik]
Esiteks ei leidnud ma netist kus neid m??daks kui keegi leib siis usun, et meil foorumis m?ni huviline leidub isegi n?iteks kaido.
Teine probleem tekib asja kestvaks saamisega, vahe kast ei pea seda pauku vastu mis tagasillale tuleb. Arvestades seda et ennem veab esi sild alati siis n??d v?imalus et kogu tagasild veab kogu mootori v?imsust. Kui eest pidamine kaob siis on see julm pauk vahe kastile.
Kolmandaks tagadifri v?ib muidugi p??sasse visata ja asendada m?ne audi v?i kellegi teise difriga. Aga see pole kindlasti veel k?ik. poolteljed ja muu v?rk ....
Samas kes tahab autost autot saada siis peaks selle kindlasti ette v?tma.
http://www.cortera.com/products/" onclick="window.open(this.href);return false; midagi leidsin
[Edited on 21-12-2008 by samzik]
Palun helistada tööpäeviti 17:00-22:00 nädalavahetusel 10-22 ni, Tänu. Tel 55 558 855 Rain.
-
- Huviline
- Postitusi: 108
- Liitunud: 14 Mär 2007, 18:36
- Skype: rat@pesake.com
- Auto: a6 3.0q
- Asukoht: tallinn
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
-
- Huviline
- Postitusi: 1328
- Liitunud: 03 Sept 2007, 22:24
- Telefon: 5176554
- Auto: Audi a4 1,9TDi Quattro VW Golf I Cabri turbo
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
-
- Huviline
- Postitusi: 45
- Liitunud: 14 Okt 2006, 12:56
- Telefon: 53330121
- Auto: VW Passat 1,9TD syncro
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
sry, synkro on kaubam?rk mitte s?steem, ma pidasin silmas risti mootoriga vw audi nelikveo s?steemi muutmist, pikki mootoriga on k?ik pideva nelikveoga
on ehitatud golf 2 synkro ?mber ainult tagaveoliseks, selleks on eemaldatud esimesed veov?llid ja visko sidur ja peab vastu k?ll see originaal vahekast ja tagasild.
originaal tagadiffrit ei saa p??sasse visata kuna selles on pea?lekande suhte arv sama mis vahekastis 20/21 v?i 16/21 ja pole ka m?tet kuna see originaal tagadiffer on ju lukuga
on ehitatud golf 2 synkro ?mber ainult tagaveoliseks, selleks on eemaldatud esimesed veov?llid ja visko sidur ja peab vastu k?ll see originaal vahekast ja tagasild.
originaal tagadiffrit ei saa p??sasse visata kuna selles on pea?lekande suhte arv sama mis vahekastis 20/21 v?i 16/21 ja pole ka m?tet kuna see originaal tagadiffer on ju lukuga
vw meest ei muuda kuid mees vw-it küll
-
- Klubiline
- Postitusi: 2202
- Liitunud: 29 Juun 2003, 14:26
- Auto: Bora
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 82 korda
- Tänatud: 144 korda
See ei ole pidev nelivedu. See nn "libavedu" l?bi haldexi.Originally posted by freeser
seat leonil ka nagu pidev 4 vedu ainult kohapealt minekuga on selline v?ike viivitus ennem hakkavad esimesed rattad vedama ja siis tagumised. see pidigi nii olema kuna mootor on risti peal ja ei toimu otse l?litust vaid l?bi siduri v?i midagi sellist
-
- Huviline
- Postitusi: 45
- Liitunud: 14 Okt 2006, 12:56
- Telefon: 53330121
- Auto: VW Passat 1,9TD syncro
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
k?igil golf synkro/countri mudelitel on tagadiffri k?ljes elektropneomaatiline ajam mis l?kkab diffri lukku peale ja maha.Algselt postitas: alkeemikMissugusel golfil on tagumine differ lukuga?! A59? Country? Hari mind ullikest.Originally posted by reino11
originaal tagadiffrit ei saa p??sasse visata kuna selles on pea?lekande suhte arv sama mis vahekastis 20/21 v?i 16/21 ja pole ka m?tet kuna see originaal tagadiffer on ju lukuga
lukustuse l?litit otseselt pole salongis, originaalis lukustatakse tagadiffer golf synkrol/countril ainult tagurpidi k?igu sissel?litamisega
[Muudetud: 21-12-2008 reino11]
vw meest ei muuda kuid mees vw-it küll
-
- Huviline
- Postitusi: 108
- Liitunud: 14 Mär 2007, 18:36
- Skype: rat@pesake.com
- Auto: a6 3.0q
- Asukoht: tallinn
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
-
- Klubiline
- Postitusi: 1615
- Liitunud: 21 Jaan 2004, 17:21
- Telefon: 55558855
- Auto: Passat tdi 4M 96kw 04/ Audi 90 tq 134kw/ Bully Syncro 2.1 82kw
- Asukoht: Harjumaa, uuemõisa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 1 kord
Jutt k?ib difrist kui keegi leiab selle kohta info et kas neid m??akse ja kus palun postitage k?ik jutt haldeksist ja muust v?rgist palun postitada siia kui on uut infot.
http://www.vwklubi.org/forum/viewthread" onclick="window.open(this.href);return false; ... #pid224237
Minule teadaolevalt pole seal mingit lukku on vabak?igu sidur tagurdamise jaoks miks seda ma t?pselt ei tea. kui see ei t??ta on auto tagurdades esiveoline.
Ps 82kw mootoriga v?ib sild ja vahekast kesta, kusagil kruusal! Aga kui isegi niisama s?ites l?hevad 4 vedusena vahe kastid pilbasteks siis anna andeks ta on n?rk.
NB: Pane pealkirjaks: 89-96A syncrost pideva 4 vedu.
Siis pole kellegil viriseda sest nendel aastatel minu teada ei tehtud muid 4 vedusi.
H?rra mis aasta transporterist jutt k?ib ? Transporteril muutus 4 vedu, ?kki oli see 2004 kui tuli haldex. visko sidur selel kuramuse silikooniga pole nagu remonditav. siiani ma pole kusagilt seda silikooni leidnud mis sinna k?ib ja seal pidi ka olema minu arust r?hk v?i oli vaakum enam ei m?leta.
[Edited on 22-12-2008 by samzik]
http://www.vwklubi.org/forum/viewthread" onclick="window.open(this.href);return false; ... #pid224237
Minule teadaolevalt pole seal mingit lukku on vabak?igu sidur tagurdamise jaoks miks seda ma t?pselt ei tea. kui see ei t??ta on auto tagurdades esiveoline.
Ps 82kw mootoriga v?ib sild ja vahekast kesta, kusagil kruusal! Aga kui isegi niisama s?ites l?hevad 4 vedusena vahe kastid pilbasteks siis anna andeks ta on n?rk.
NB: Pane pealkirjaks: 89-96A syncrost pideva 4 vedu.
Siis pole kellegil viriseda sest nendel aastatel minu teada ei tehtud muid 4 vedusi.
H?rra mis aasta transporterist jutt k?ib ? Transporteril muutus 4 vedu, ?kki oli see 2004 kui tuli haldex. visko sidur selel kuramuse silikooniga pole nagu remonditav. siiani ma pole kusagilt seda silikooni leidnud mis sinna k?ib ja seal pidi ka olema minu arust r?hk v?i oli vaakum enam ei m?leta.
[Edited on 22-12-2008 by samzik]
Palun helistada tööpäeviti 17:00-22:00 nädalavahetusel 10-22 ni, Tänu. Tel 55 558 855 Rain.
-
- Huviline
- Postitusi: 45
- Liitunud: 14 Okt 2006, 12:56
- Telefon: 53330121
- Auto: VW Passat 1,9TD syncro
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
sry, pole jah mingit lukku, vabajooksusidurit lukustatakse hoopis tagurdamise tarvis, vabajooksu sidur on selle jaoks et mootoriga v?i jalgpiduriga pidurdades tagarattad kogematta ei plokeeruks seda siis l?bi veo?henduse esiratastest kuna esirattad vajavad suuremat pidurdus j?udu kui tagumised et plokeeruda ja et ABS saaks segamatult toimetada st pidurdus j?udu individuaalselt igal rattal eraldi v?hendada vastavalt vajadusele.
vw meest ei muuda kuid mees vw-it küll
ma siis hakkasin ka vaatama mul golf3 syncro tagurpidi nelivedu ei olnud t?na votsin silla k?ljest vaakum elektri lukusti k?ljest elektri osa oli l?bi see m?his sulanud elektriga jagab vaakumit . ma sain nii aru kui vaakum tagant ?ra lukustab selle visko v?i midagi panin kokku elektri jagamine ei toimi aga n??d tagurpidi neli ratast veab kui see lukusti j?i n??d sisse mis siis saab edaspisi s?ites kas keerab midagi tuksi. v?i on midagi teistmoodi kuidas saada aru kas on lukus aga peab vist olema sest elektri osa ei t??ta ja enne ei olnud tagurdades neli vedu
-
- Huviline
- Postitusi: 45
- Liitunud: 14 Okt 2006, 12:56
- Telefon: 53330121
- Auto: VW Passat 1,9TD syncro
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Kui vabajooksu sidur on lukus siis n?iteks mootoriga pidurdades pidurdavad peale esirataste ka tagarattad hoogu maha ja kui pidurdad jalgpiduriga siis esi ja tagarattad pidurdavad v?bi veo?henduse enamv?hem ?hesuguse j?uga ja ABS-i t?? v?ib olla h?iritud.Algselt postitas: sillu83
ma siis hakkasin ka vaatama mul golf3 syncro tagurpidi nelivedu ei olnud t?na votsin silla k?ljest vaakum elektri lukusti k?ljest elektri osa oli l?bi see m?his sulanud elektriga jagab vaakumit . ma sain nii aru kui vaakum tagant ?ra lukustab selle visko v?i midagi panin kokku elektri jagamine ei toimi aga n??d tagurpidi neli ratast veab kui see lukusti j?i n??d sisse mis siis saab edaspisi s?ites kas keerab midagi tuksi. v?i on midagi teistmoodi kuidas saada aru kas on lukus aga peab vist olema sest elektri osa ei t??ta ja enne ei olnud tagurdades neli vedu
Kui ABS-i t?? v?lja j?tta siis ei tohiks midagi hullu s?nkroga s?steemiga juhtuda.
vw meest ei muuda kuid mees vw-it küll
-
- Klubiline
- Postitusi: 2202
- Liitunud: 29 Juun 2003, 14:26
- Auto: Bora
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 82 korda
- Tänatud: 144 korda
http://www.dutchdub.com/Webnew/Products.htm" onclick="window.open(this.href);return false;Originally posted by Dg2
Aga kas keegi ei ole m?elnud Syncrot Haldexi peale ?mber teha?
N??dseks juba p?ris mitmeid kontrollereid ka Haldexile, millega annab lihtsalt ette m??rata veoprotsendi tagumisele sillale.
-
- Huviline
- Postitusi: 45
- Liitunud: 14 Okt 2006, 12:56
- Telefon: 53330121
- Auto: VW Passat 1,9TD syncro
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Selline topeltdiffer on saadaval USA autodele mis kasutavad samalaatset s?dteemi nagu A3/TT.
http://www.awd.ee/cars.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Kahjuks otseselt sobivat topeltdiffrit A3/TT-le pole see ettev?te veel tootma hakanud!
V?hemalt mailile vastati nii:
Hello!
I am interested on T3 twin differentsial, is it suitable for VW Golf 2/3/4 or Audi A3 synkro transmission?
Thanks!
Unfortunately, we do not have a Torsen T-3 design for the VW Golf application.
Thanks for the question and interest in Torsen!
http://www.awd.ee/cars.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Kahjuks otseselt sobivat topeltdiffrit A3/TT-le pole see ettev?te veel tootma hakanud!
V?hemalt mailile vastati nii:
Hello!
I am interested on T3 twin differentsial, is it suitable for VW Golf 2/3/4 or Audi A3 synkro transmission?
Thanks!
Unfortunately, we do not have a Torsen T-3 design for the VW Golf application.
Thanks for the question and interest in Torsen!
vw meest ei muuda kuid mees vw-it küll