Klaaskiust k?tusepaak?

Do It Yourself, ehk siis tee ise ja õpeta teisi.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
daqqer
Veteran
Postitusi: 694
Liitunud: 26 Apr 2004, 23:47
Telefon: 5177458
Auto: BMW
Asukoht: [ Tallinn ]
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas daqqer » 27 Veebr 2009, 07:19

Alumiiniumist tehakse k?tusepaake ikka. Klaaskiud j??b liiga j?ik ja kui mingi vopsu saab siis on ribadeks kohe. Kuumaga v?ib pragusid hakata tekkima kuskile.

Netman112
Huviline
Postitusi: 210
Liitunud: 18 Jaan 2009, 19:13
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas Netman112 » 04 Mär 2009, 09:41

kui tahad ?lis?steemi teha siis roostevabast oleks k?ige parem.

daqqer
Veteran
Postitusi: 694
Liitunud: 26 Apr 2004, 23:47
Telefon: 5177458
Auto: BMW
Asukoht: [ Tallinn ]
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas daqqer » 04 Mär 2009, 11:20

Algselt postitas: ragulka
Hmm... kuidagi mingit elastikut ei anna panna sinna?

V?i kui mitte, kas tead m?nda kohta, kus saab alumiiniumi keevitada? Hirmus kallis on see vast muidugi...
Alu keevitus ei ole v?ga kallis. Tean ikka kus saaks jahh. ps kui kontakti tahad.
Endalgi praegu keevitatakse alu detaile parasjagu.

Ken

samzik
Klubiline
Postitusi: 1615
Liitunud: 21 Jaan 2004, 17:21
Telefon: 55558855
Auto: Passat tdi 4M 96kw 04/ Audi 90 tq 134kw/ Bully Syncro 2.1 82kw
Asukoht: Harjumaa, uuemõisa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas samzik » 04 Mär 2009, 16:40

Aga miks mitte v?tta m?ni lame originaal plastik paak ? Alu keevitamine hulga kallim kui roostevaba. Lisaks materjali hind ja saadavus ning laksu puhul sama kehva kui fiiber usun.v?imalik ka ju v?tta teha mustast materjalist ja siis tsinkida kusagil. ja pulber v?rvida peaks mingi 5-7 aastat ikka vastu pidama ja soojendusele kah kindlasti ega sa ?le 20 kraadid teda ikka soojenda sellel pole ju m?tet.
Palun helistada tööpäeviti 17:00-22:00 nädalavahetusel 10-22 ni, Tänu. Tel 55 558 855 Rain.

Netman112
Huviline
Postitusi: 210
Liitunud: 18 Jaan 2009, 19:13
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas Netman112 » 12 Mär 2009, 22:26

roostevaba teras pole just raske, saab ka kergemini valmistada (lasta valmistada ) kui klaasfiibrist , kuna klaasfiiber n?uab suht palju m?ssamist ... kui oleks minu valik siis ma eelistaks roostevabat ... ega ilma asjata k?ik t??stuses olevad asjad sellest materjalist tehtud pole.

samzik
Klubiline
Postitusi: 1615
Liitunud: 21 Jaan 2004, 17:21
Telefon: 55558855
Auto: Passat tdi 4M 96kw 04/ Audi 90 tq 134kw/ Bully Syncro 2.1 82kw
Asukoht: Harjumaa, uuemõisa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas samzik » 26 Apr 2009, 20:59

Kuida ?ldse fiiber bensiini kannatab?
Palun helistada tööpäeviti 17:00-22:00 nädalavahetusel 10-22 ni, Tänu. Tel 55 558 855 Rain.

vibla
Huviline
Postitusi: 179
Liitunud: 12 Mai 2007, 10:33
Asukoht: Eestimaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas vibla » 04 Mai 2009, 18:26

Tere.
Liman iga p?ev klaaskiu ja vaikudega ja ?tlen, et kannatab bentsu ja ?li k?ll. Mina ei k?tax kogu paaki mingi 80C juurde vaid teeksin vahepaagi ja sinna paneksin k?ttekeha sisse. Kui sul paak autoall ja vastutulev tuul seda jahutab ei suuda sa seda soojana hoida. Mina teeksin k?ll tegelikult isegi mustast plekist ja v?rviks v?ljast paarkorda ?le. kui sisse paned ?li ei hakka se ju seest roostetama. Vanal veneajal sai tehtud lisapaake k?ll ja k?ll ning need olid tehtud 1mm mustast k?lmvalts plekist. Tavatingimustes saad ju ise vast jupid valmisteha, kokkupunktida ja las siis m?ni spets laseb sul MIG-iga kokku. 1mm plekk ei kaalu kah palju ja vast ei maksa kah miskit. Roostevaba hind on suht kirves aga alumiiniumi pead panema paksema ja hinnas paneb ikka korralikult "vastu taskut".
Edu.
plokikaante remont, survestamine, lihvimine, valuvelgede sirgestamine, sõiduautode veermiku ja mootori remont.

Vasta

Mine “DIY”