Klaaskiust k?tusepaak?
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Veteran
- Postitusi: 694
- Liitunud: 26 Apr 2004, 23:47
- Telefon: 5177458
- Auto: BMW
- Asukoht: [ Tallinn ]
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Alu keevitus ei ole v?ga kallis. Tean ikka kus saaks jahh. ps kui kontakti tahad.Algselt postitas: ragulka
Hmm... kuidagi mingit elastikut ei anna panna sinna?
V?i kui mitte, kas tead m?nda kohta, kus saab alumiiniumi keevitada? Hirmus kallis on see vast muidugi...
Endalgi praegu keevitatakse alu detaile parasjagu.
Ken
-
- Klubiline
- Postitusi: 1615
- Liitunud: 21 Jaan 2004, 17:21
- Telefon: 55558855
- Auto: Passat tdi 4M 96kw 04/ Audi 90 tq 134kw/ Bully Syncro 2.1 82kw
- Asukoht: Harjumaa, uuemõisa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 1 kord
Aga miks mitte v?tta m?ni lame originaal plastik paak ? Alu keevitamine hulga kallim kui roostevaba. Lisaks materjali hind ja saadavus ning laksu puhul sama kehva kui fiiber usun.v?imalik ka ju v?tta teha mustast materjalist ja siis tsinkida kusagil. ja pulber v?rvida peaks mingi 5-7 aastat ikka vastu pidama ja soojendusele kah kindlasti ega sa ?le 20 kraadid teda ikka soojenda sellel pole ju m?tet.
Palun helistada tööpäeviti 17:00-22:00 nädalavahetusel 10-22 ni, Tänu. Tel 55 558 855 Rain.
Tere.
Liman iga p?ev klaaskiu ja vaikudega ja ?tlen, et kannatab bentsu ja ?li k?ll. Mina ei k?tax kogu paaki mingi 80C juurde vaid teeksin vahepaagi ja sinna paneksin k?ttekeha sisse. Kui sul paak autoall ja vastutulev tuul seda jahutab ei suuda sa seda soojana hoida. Mina teeksin k?ll tegelikult isegi mustast plekist ja v?rviks v?ljast paarkorda ?le. kui sisse paned ?li ei hakka se ju seest roostetama. Vanal veneajal sai tehtud lisapaake k?ll ja k?ll ning need olid tehtud 1mm mustast k?lmvalts plekist. Tavatingimustes saad ju ise vast jupid valmisteha, kokkupunktida ja las siis m?ni spets laseb sul MIG-iga kokku. 1mm plekk ei kaalu kah palju ja vast ei maksa kah miskit. Roostevaba hind on suht kirves aga alumiiniumi pead panema paksema ja hinnas paneb ikka korralikult "vastu taskut".
Edu.
Liman iga p?ev klaaskiu ja vaikudega ja ?tlen, et kannatab bentsu ja ?li k?ll. Mina ei k?tax kogu paaki mingi 80C juurde vaid teeksin vahepaagi ja sinna paneksin k?ttekeha sisse. Kui sul paak autoall ja vastutulev tuul seda jahutab ei suuda sa seda soojana hoida. Mina teeksin k?ll tegelikult isegi mustast plekist ja v?rviks v?ljast paarkorda ?le. kui sisse paned ?li ei hakka se ju seest roostetama. Vanal veneajal sai tehtud lisapaake k?ll ja k?ll ning need olid tehtud 1mm mustast k?lmvalts plekist. Tavatingimustes saad ju ise vast jupid valmisteha, kokkupunktida ja las siis m?ni spets laseb sul MIG-iga kokku. 1mm plekk ei kaalu kah palju ja vast ei maksa kah miskit. Roostevaba hind on suht kirves aga alumiiniumi pead panema paksema ja hinnas paneb ikka korralikult "vastu taskut".
Edu.
plokikaante remont, survestamine, lihvimine, valuvelgede sirgestamine, sõiduautode veermiku ja mootori remont.