DIY: Golf II odomeetri parandamine
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 1426
- Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
- Telefon: 56248247
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 56 korda
- Tänatud: 99 korda
- Kontakt:
DIY: Golf II odomeetri parandamine
Golf II-del ja Jettadel on üks tüüpviga milleks on mittetöötav odomeeter. Kuna enda Golfil juhtus sama probleem olema, siis mõtlesin, et kuna endal sai asi tehtud siis õpetaks teisigi Pildid pole küll minu tehtud vaid USA DIY lehelt "laenatud", aga vast pole hullu.
1. Kõigepeal tuleb spidoplokk autost kätte saada:
1) Eemalda spidoploki ümber olevalt paneelit kõik lülitid(need tulevad ära lihtsalt tõmmates)
2) Keera lahti kruvid, mis hoiavad spidoplokki paneeli küljes kinni
3) Samuti on kruvi ka lülitite taga
4) ...soojenduse juhtlüliti/kangide taga, et paneeli eemaldada tõmba küljest kangid ning lõpuks ülevalt poolt tõmmates ka paneel ise
5) Ning muidugi raadio taga(loodame, et igaüks oskab enda raadiot eemaldada)
6) Kui kõik lülitid on eemaldatud, siis tõmba lihtsalt paneel eest ära, kuid kui lülitid külge jäid, siis keera lihsalt paneel parema nurga üles ja käes ta ongi
7) Nüüd keera lahti kaks kruvi mis hoiavad spidoplokki küljepealt kinni.
Tõmba spidoplokki enda poole, et käsi vahele mahuks
9) Vabasta spidotross ploki küljest
10) Kui sul juhtub MFA olema siis tõmba sealt küljest ära ka vaakumvoolik
11) Kui see tehtud, siis saad spidplokki nii palju välja tõmmata, et lülitid(või lüliti, sõltuvalt sellest, mis aasta masinaga tegu(-88 on kaks lülitit ja sealt edasi üks lüliti)
12) Ja käes ta ongi ning kui takistusi ei teki peaks sellega kuskil 10-15 min hakkama saama
2. Nüüd on aeg vaatata mis karul kõhus on ehk siis spiplokk lahti võtta:
1) Kui spidoplokk tagurpidi pöörata, siis näed sa seal 8-t ristpea kruvi, mis tuleb lahti keerata. Peale nende tuleks eemaldada spidovalgustuse pirinid(eemalduvad pool ringi keerates).
2) Kui eelnev tehtud, siis voldi ettevaatlikult spidoplokk laiali.
3) Nüüd liiguta ettevaatlikult spiomeetri nõel üle stopperi(jäta see meelde, kui nõela tagasi paned)
4) Nüüd oled valmis nõela eemaldama, see on tegelikult väga lihtne. Mina kasutasin selleks kahte lauanuga, pannes üks ühele poole ja teine teisele poole nõela ja ettevaatlikult keerates kuni nõel sealt ära hüppab.
5) Kasutades väikes kruvikeerajat(äärmisel juhul ka noa otsa) keera lahti spiomeetri plaat.
3. Odomeetrit parandamine
1) Selleks, et saada spidomeetrit eraldi kätte, tuleb teha veel paar asja, esmalt keera lahti see kruvi
2) Kui sul on MFA, siis keera lahti see sensor, mis on kinni kahe kruviga
3) Nüüd eemalda ette vaatlikult trükiplaat odomeetri ümbrusest, alustades ülevalt paremast nurgast. Seda tee ettevaatlikult sest kui see ebaõnnestub hakkab su õlirõhu andur koguaeg pinisema ja põlema, kuigi õlirõhk on täiesti korras.
4) Ja ongi odomeeter käes. Nii palju kui ma tean on kaks kohta, mis võivad põhjustada odomeetri mittetöötamist, mõlemad on seotud võlliga mis jookseb läbi odomeetri. Seal on ühes otsas plastik hammasratas(pildil punane, kuid minu odomeetril oli roheline) ja teises otsas metall hammasratas.
5) Siin on näha 3-me hammasratast: Roheline mis veab valget, valge mis veab punast hammasratast ja punane mis on selle võlli otsas, mis odomeetri numbreid pöörab.
6) Ja siin pildil on metallhammasratas, natuke "9"-st paremale. Ka see on samal võllil. Kui punane või metallhammasratas saab võllil libiseda, siis on tegu mittetöötava odomeetriga. Seda on üsna lihtne välja selgitada, kui proovid näpuga metall hammasratast keerata ja see pöörleb ilma, et punane kaasa keerleks siis on viga selles. Terve odomeetri puhul ei jaksaks sa näpuga neid hammasrattaid keerata.
7) Mul libises metallhammasratas. Parandasin selle järgnevalt: eemaldasin 4 kruvi mis hoidsid plastikraami kinni, seda tehes saab punase hammasrata valgest eemaldada, et võll saaks vabalt liikuda. Siis tõmbasin punasest hammasrattast võlli ja see libises metallhammasrattast välja. Seejärel võtsin metallhammasratta sealt välja, puhastasin nii ära kui suutsin, tegin selle superliimiga kokku ja panin selle ruttu võlli otsa tagasi.
Sellega DIY lõppebki, liimimise osa soovitaks teha kahekesi kui väga osav pole sest superliim kipub väga kiiresti kuivama ja seetõttu võib see enne ära kuivada kui võlli plastikraami sisse paika saad. Loodan, et kellelgil on sellest kasu.
1. Kõigepeal tuleb spidoplokk autost kätte saada:
1) Eemalda spidoploki ümber olevalt paneelit kõik lülitid(need tulevad ära lihtsalt tõmmates)
2) Keera lahti kruvid, mis hoiavad spidoplokki paneeli küljes kinni
3) Samuti on kruvi ka lülitite taga
4) ...soojenduse juhtlüliti/kangide taga, et paneeli eemaldada tõmba küljest kangid ning lõpuks ülevalt poolt tõmmates ka paneel ise
5) Ning muidugi raadio taga(loodame, et igaüks oskab enda raadiot eemaldada)
6) Kui kõik lülitid on eemaldatud, siis tõmba lihtsalt paneel eest ära, kuid kui lülitid külge jäid, siis keera lihsalt paneel parema nurga üles ja käes ta ongi
7) Nüüd keera lahti kaks kruvi mis hoiavad spidoplokki küljepealt kinni.
Tõmba spidoplokki enda poole, et käsi vahele mahuks
9) Vabasta spidotross ploki küljest
10) Kui sul juhtub MFA olema siis tõmba sealt küljest ära ka vaakumvoolik
11) Kui see tehtud, siis saad spidplokki nii palju välja tõmmata, et lülitid(või lüliti, sõltuvalt sellest, mis aasta masinaga tegu(-88 on kaks lülitit ja sealt edasi üks lüliti)
12) Ja käes ta ongi ning kui takistusi ei teki peaks sellega kuskil 10-15 min hakkama saama
2. Nüüd on aeg vaatata mis karul kõhus on ehk siis spiplokk lahti võtta:
1) Kui spidoplokk tagurpidi pöörata, siis näed sa seal 8-t ristpea kruvi, mis tuleb lahti keerata. Peale nende tuleks eemaldada spidovalgustuse pirinid(eemalduvad pool ringi keerates).
2) Kui eelnev tehtud, siis voldi ettevaatlikult spidoplokk laiali.
3) Nüüd liiguta ettevaatlikult spiomeetri nõel üle stopperi(jäta see meelde, kui nõela tagasi paned)
4) Nüüd oled valmis nõela eemaldama, see on tegelikult väga lihtne. Mina kasutasin selleks kahte lauanuga, pannes üks ühele poole ja teine teisele poole nõela ja ettevaatlikult keerates kuni nõel sealt ära hüppab.
5) Kasutades väikes kruvikeerajat(äärmisel juhul ka noa otsa) keera lahti spiomeetri plaat.
3. Odomeetrit parandamine
1) Selleks, et saada spidomeetrit eraldi kätte, tuleb teha veel paar asja, esmalt keera lahti see kruvi
2) Kui sul on MFA, siis keera lahti see sensor, mis on kinni kahe kruviga
3) Nüüd eemalda ette vaatlikult trükiplaat odomeetri ümbrusest, alustades ülevalt paremast nurgast. Seda tee ettevaatlikult sest kui see ebaõnnestub hakkab su õlirõhu andur koguaeg pinisema ja põlema, kuigi õlirõhk on täiesti korras.
4) Ja ongi odomeeter käes. Nii palju kui ma tean on kaks kohta, mis võivad põhjustada odomeetri mittetöötamist, mõlemad on seotud võlliga mis jookseb läbi odomeetri. Seal on ühes otsas plastik hammasratas(pildil punane, kuid minu odomeetril oli roheline) ja teises otsas metall hammasratas.
5) Siin on näha 3-me hammasratast: Roheline mis veab valget, valge mis veab punast hammasratast ja punane mis on selle võlli otsas, mis odomeetri numbreid pöörab.
6) Ja siin pildil on metallhammasratas, natuke "9"-st paremale. Ka see on samal võllil. Kui punane või metallhammasratas saab võllil libiseda, siis on tegu mittetöötava odomeetriga. Seda on üsna lihtne välja selgitada, kui proovid näpuga metall hammasratast keerata ja see pöörleb ilma, et punane kaasa keerleks siis on viga selles. Terve odomeetri puhul ei jaksaks sa näpuga neid hammasrattaid keerata.
7) Mul libises metallhammasratas. Parandasin selle järgnevalt: eemaldasin 4 kruvi mis hoidsid plastikraami kinni, seda tehes saab punase hammasrata valgest eemaldada, et võll saaks vabalt liikuda. Siis tõmbasin punasest hammasrattast võlli ja see libises metallhammasrattast välja. Seejärel võtsin metallhammasratta sealt välja, puhastasin nii ära kui suutsin, tegin selle superliimiga kokku ja panin selle ruttu võlli otsa tagasi.
Sellega DIY lõppebki, liimimise osa soovitaks teha kahekesi kui väga osav pole sest superliim kipub väga kiiresti kuivama ja seetõttu võib see enne ära kuivada kui võlli plastikraami sisse paika saad. Loodan, et kellelgil on sellest kasu.
Viimati muutis KuldarA, 03 Juun 2012, 12:55, muudetud 1 kord kokku.
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee
-
- Huviline
- Postitusi: 1426
- Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
- Telefon: 56248247
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 56 korda
- Tänatud: 99 korda
- Kontakt:
Isegi olen ilma rooli äravõtmata hakkama saanud, aga mõnele on nii mugavam
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee
-
- Huviline
- Postitusi: 455
- Liitunud: 25 Dets 2008, 13:07
- Asukoht: Valgamaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 0
Re: DIY: Golf II odomeetri parandamine
Mismoodi selle vasekarva vedru kätte saab, mis seierit sujuvalt tagastab?
Sõidukite keretööd ja värvimine
Tel. 56843300
Tel. 56843300