Tere
Olen nüüd vaadanud nii palju erinevaid Passateid et ei oska enam varsti midagi arvata.
Oleks pidanud vist esimese ära ostma selle asemel, et endale lõputu küünlapäev teha
Kriteerium on neliveoline ,kiire auto alla 100k sõitnud ja hinnaga kuskil maksimaalselt 27 tuhat.
Praegu on remapitud 1.4TSI Golf 7 ja sellest allapoole soorituses ei tahaks langeda.
Täna on valik taandunud eesti turul sisuliselt 2-3 auto vahele.
Valge TSI 162kW, suht lahja varustusega aga hind on hea.
https://www.auto24.ee/used/3169314
Valge TSI 162kW, päris mõnusa varustusega aga hind ja ja LS ei ole enam nii head
https://www.auto24.ee/used/3172062
Pruun TDI 176kW, varustus on ka kuidagi imelike lünkadega
https://www.auto24.ee/used/3258719
Kõik autod kõnetavad mingist asendist.
Varustuse ja sellest võib-olla tuleneva tulevikukindluse kohalt oleks keskmine (https://www.auto24.ee/used/3172062) kõige mõistlikum aga ka kõige rohkem sõitnud neist.
Samas selle kast vahetas ka konkurentsitult kõige sujuvamalt.
Kas keegi oskab suhestuda selle murega ja suunata vaest eksinut.
Näiteks kui kallis on DCC remont või kas seal üldse ja millise LS pealt normaalkasutuses midagi erilist katki on võimalik minna?
Dilemma on kas loobuda igasugu digi ja ekraanide möllust ja võtta odavam bensukas või väiksema kuluga TDI mis liikus ka ikka päris rajult.
3-4a ja 50-60 000km möödudes milline neist ahvatlevam kasutatud autode maailmale on?
Passat B8 4Motion (Alltrack) valik
-
- Huviline
- Postitusi: 193
- Liitunud: 05 Mär 2003, 21:48
- Telefon: 5282357
- Auto: Passat B8 Alltrack BiTDI, Renault Megane 3 RS 265CUP
- Asukoht: Haabneeme
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 10 korda
Passat B8 4Motion (Alltrack) valik
Viimati muutis ziilike-uduz, 15 Nov 2019, 16:07, muudetud 1 kord kokku.
elu on nautimiseks
Sellel teemal on 17 vastust
Vastuste nägemiseks peate olema registreeritud liige ja sisse logitud.
Registreeru Logi sisse