Tervitus!
Mõtlesin, et uurin siit teadjamatelt ühe konkreetse masina kohta. Sõber tahaks osta aga ta ei tea volkaritest midagi
Panen siia kohe masina lingi : https://www.auto24.ee/kasutatud/auto.ph ... rhash=a27e
Mis mured 1.6 tdi vaevavad? Dsg muredega olen enamvähem kursis, kuidas roostega on? Oskab keegi mingit muud alternatiivset sõiduriista soovitada? Hind võiks 6000 kanti jääda.
Mis on Vw golf variant 1.6tdi, dsg, 2011 murekohad???
-
- Huviline
- Postitusi: 62
- Liitunud: 02 Apr 2014, 14:08
- Skype: rendoqoz
- Auto: Audi A4
- Asukoht:
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 0
Mis on Vw golf variant 1.6tdi, dsg, 2011 murekohad???
EI pretendeeri täielikule tõele, aga neid 77kw CAYC mootoreid on hakanud just viimasel ajal (kas vanusest või läbisõidust) vaevama EGR mooduli (vist kutsutakse EGR cooler) lekked. Tegemist vist tehase praagiga, sest tosool lekib vaikselt mootorisse ja rikub selle tööd. Ega seda üheselt olegi tunda, sest vähemasti minu tuttava läbi kogetud jahutusvedeliku leke oli üsna minimaalne ja jahutusvedeliku kulu ei olnud näha.
Selle põhjusena võivad varem või hiljem pihustid või mõni muu asi otsad anda... seega djah, müüs koheselt maha pärast EGR cooleri vahetust.
Sümptomiteks pöörete kõikumine ja viimases faasis sureb lihtsalt suvaliselt välja. Pärast nädalast seismist oli üks pihusti nõel kinni kleepinud. Esiti ei osanud tuttav mehhaanik seda kommenteerida (sellist asja ei tohiks juhtuda), kui hiljem pilti kokku pannes oli selge mis seda põhjustas.
Tema sõnutsi sagenes just tänavu suve hakul selliste sümptomitega 1.6TDi-de (77kw) arv (töötab Tartu ühes autoteeninduses).
Taaskord: Ei pretendeeri 100% tõele ning antud auto võib igati korras olla. Lihtsalt minupoolne kommentaar.
Selle põhjusena võivad varem või hiljem pihustid või mõni muu asi otsad anda... seega djah, müüs koheselt maha pärast EGR cooleri vahetust.
Sümptomiteks pöörete kõikumine ja viimases faasis sureb lihtsalt suvaliselt välja. Pärast nädalast seismist oli üks pihusti nõel kinni kleepinud. Esiti ei osanud tuttav mehhaanik seda kommenteerida (sellist asja ei tohiks juhtuda), kui hiljem pilti kokku pannes oli selge mis seda põhjustas.
Tema sõnutsi sagenes just tänavu suve hakul selliste sümptomitega 1.6TDi-de (77kw) arv (töötab Tartu ühes autoteeninduses).
Taaskord: Ei pretendeeri 100% tõele ning antud auto võib igati korras olla. Lihtsalt minupoolne kommentaar.
Viimati muutis rendoqoz, 15 Aug 2019, 07:55, muudetud 1 kord kokku.
- siLc
- Tunnustatud
- Postitusi: 2057
- Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
- Auto: Passat B7 EcoFuel
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 166 korda
Mis on Vw golf variant 1.6tdi, dsg, 2Ku011 murekohad???
See konkreetne kuulutus sisaldab mõningaid kahtlustäratavaid elemente. Kui auto võeti Eestis arvele müügiks, siis arvelevõtt tehti 4 kuu eest aga auto nüüd ikka veel müügis? Milleks auto külgedest pilte pole? Paneb mõtlema, onju.
Mis on Vw golf variant 1.6tdi, dsg, 2011 murekohad???
Kas just murekoht, et auto ostmata jätta, aga selle aastakäigu autol peaks olema Siemensi pihustid, mida Eestis (veel) ei remondita, kuna polevat osi saada. Mis siis kokkuvõttes teeb asenduspihusti leidmise veidi kulukamaks.
Muidu üllatavalt mugav Golfi kohta. Soomest tulnuna vaevalt et see auto päris roosteta on, aga mine tea, seal sõltub ka piirkonnast palju. Enda auto järgi vaadates võiksid koopaääred, tagaluuk ja põhi selle aja peale juba kergelt roostetäpilised olla. Soome päritolu pluss võiks olla kontrollitav läbisõit, aga ma ei tea, kas registrist maha võetud auto kohta enam saab päringut teha. See võib olla ka üks põhjus, miks auto Eesti registrisse tõsta (korrigeeritud läbisõiduga).
Kütusekulu päris tehaseandmete kohast pole mõtet oodata. Siin sõltub muidugi ka sellest, millisest tabelist tehaseandmed võtta. Eesti ARK kirjutab oma väljavõttes maanteekuluks 4L sajale, mille saab mööda Tallinn-Tartut 90ga kulgedes küll kätte, aga igapäevaselt linn-maantee 50:50 sõites on kulu pigem veidi üle 5L.
Muidu üllatavalt mugav Golfi kohta. Soomest tulnuna vaevalt et see auto päris roosteta on, aga mine tea, seal sõltub ka piirkonnast palju. Enda auto järgi vaadates võiksid koopaääred, tagaluuk ja põhi selle aja peale juba kergelt roostetäpilised olla. Soome päritolu pluss võiks olla kontrollitav läbisõit, aga ma ei tea, kas registrist maha võetud auto kohta enam saab päringut teha. See võib olla ka üks põhjus, miks auto Eesti registrisse tõsta (korrigeeritud läbisõiduga).
Kütusekulu päris tehaseandmete kohast pole mõtet oodata. Siin sõltub muidugi ka sellest, millisest tabelist tehaseandmed võtta. Eesti ARK kirjutab oma väljavõttes maanteekuluks 4L sajale, mille saab mööda Tallinn-Tartut 90ga kulgedes küll kätte, aga igapäevaselt linn-maantee 50:50 sõites on kulu pigem veidi üle 5L.