Abi passat b8 mootori valikul
- Golhv
- Huviline
- Postitusi: 898
- Liitunud: 20 Okt 2016, 20:46
- Auto: mk6, mk7 TL, mk7 CL, mk7,5 R-line, mk7 GTI, mk8 Style, mk7 7 GTI PP
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 155 korda
- Tänatud: 198 korda
Abi passat b8 mootori valikul
no passatist (sõidu)emotsiooni üleüldiselt oodata on üldse omaette asi mo arust. Ta on väga hea auto,ka selle 1.4tsi mootoriga, aga päeva lõpuks on ta ikkagi hea pereauto, on seal siis 110kw või 200kw. Teema algataja analüüsigu, milleks tal autot vaja on, kus sõidab, kuidas sõidab ja proovigu ära, siis saab ehk pilt selgeks.renxx9 kirjutas: ↑28 Mai 2020, 19:58Ma arvan, et kui teemaalgatajal on ostusoov ja ei suuda mootorit valida, siis kõige õigem oleks käia ja proovida kõik võimalikud kandidaadid enda istumise all ära. Paljud siin kiidavad seda 1,4 DSG 110kW, mis on näiteks minujaoks täiesti mannetu emotsioonitu pill. Aga see on minu arvamus.
Ja nagu ka juba mainitud, siis mõnele tundub 66kW ka paras, samas kui teisel jääb 200kW ka liiga tavaliseks...
Viimati muutis Golhv, 29 Mai 2020, 08:34, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 104
- Liitunud: 01 Juun 2015, 07:13
- Auto: VW G2
- Asukoht:
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 5 korda
Abi passat b8 mootori valikul
Kõik peaks hakkama pihta sellest ,et analüüsida kasutusmustrit,Kui palju on koormat ,palju inimesi tavaliselt ja kus enamjaolt liigeldakse,kiiruseni 100 on kergelt koormatud 1,4 ja 1,8 mootoritega autode kiirenduse vahe marginaalne,100-160 on alates 1,8 mootorist juba vahe tuntav ja sealt edasi mida rohkem rammu seda paremini liigub.Enda igapõevaliikur on üks 92 kw vag ja ausalt kahekesi igapäevaseks liikumiseks piisav ja pealekauba kui vaadata kuidas ümberringi taskurakettide omanikud riigi obligatsioone ostavad siis rohkem ei tahagi.Välja elamiseks on teine auto ja teised kohad.
- Ra1ts
- Huviline
- Postitusi: 278
- Liitunud: 09 Mär 2014, 15:27
- Auto: VW Arteon 2.0 R-Line TDI 140kw 4motion
- Asukoht: Laagri
- Tänanud: 36 korda
- Tänatud: 70 korda
Abi passat b8 mootori valikul
Tulles tagasi antud teema juurde -
Sain täna huvitava küsimuse, millele ise vastust ei teadnud, seega küsin siit - kas 88kw TDi mootor kannatab B8 Passati välja või tuleks maanteel turvalisuse huvides möödasõidud unustada?
Sain täna huvitava küsimuse, millele ise vastust ei teadnud, seega küsin siit - kas 88kw TDi mootor kannatab B8 Passati välja või tuleks maanteel turvalisuse huvides möödasõidud unustada?
- etnies858
- Moderaator
- Postitusi: 1731
- Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
- Auto: Passat B6 1.4 Ecofuel Skoda Karoq Sportline
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 401 korda
- Tänatud: 194 korda
Abi passat b8 mootori valikul
Ei saa aru, et kas kõik istusid esimest korda kui load said 200kw auto taha? ingel [VW Bot: "Keel korda!"] 50kw saab ka möödasõitu teha
- JaanusVambola
- Huviline
- Postitusi: 420
- Liitunud: 16 Juun 2018, 14:06
- Asukoht:
- Tänanud: 28 korda
- Tänatud: 39 korda
Abi passat b8 mootori valikul
Kui kavatsed kunagi edasi müüa, siis ikka suurem mootor ja parem varustus. Neid 1.4 lutse on kõik nurgatagused täis ja see kaotab oma väärtust ikka väga ruttu. Ja see õli küsimine.... Noh... Suured mootorid küsivadki õli ju. Kas 1.8 on nüüd suur või väike ma igaksjuhuks ei vasta.
Kas tõesti 1.8 ongi nüüd passatil kõige kangem mootor?
Kas tõesti 1.8 ongi nüüd passatil kõige kangem mootor?
Das auto? 🤣🤣🤣 Nope!
- Ra1ts
- Huviline
- Postitusi: 278
- Liitunud: 09 Mär 2014, 15:27
- Auto: VW Arteon 2.0 R-Line TDI 140kw 4motion
- Asukoht: Laagri
- Tänanud: 36 korda
- Tänatud: 70 korda
Abi passat b8 mootori valikul
50kw saab ilusti mööda sõidetud. Mul oli kunagi auto, millel enne möödasõitu kliima välja võtsin, sai kohe turboboosti juurde.
Pigem ei ole asi möödasõidus, vaid kuidas sellise mootori ja auto koosluses sõidudünaamika on. Ka foorumis on väga palju juttu 110kw ja 140kw TDI-dest, kuid 88kw ei ole mina väga märganud.
-
- Moderaator
- Postitusi: 4429
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 75 korda
- Kontakt:
Abi passat b8 mootori valikul
No selle kohta ütleks, et lepi mõne müüjaga maanteel proovisõit kokku. Sellest mõttest ei saa mina ka aru, et autol mootor liiga lahja, et möödasõitu teha. Möödasõidu abc on tegelikult see, et möödasõit ei alga siis, kui vastutulija sinust möödas on, vaid möödasõit algab juba varem. Kui vastutulija sinuga kohakuti peab sinu kiirus juba eesliikujast märksa suurem olema, ehk hakkad varem kiirendama, mitte ei istu meetri peal taga kinni. Täpselt sama asi kulub ära ka siis, kui sul 200kw tagumiku all on, siis saad ka väga väikses vastutulijate augus oma möödasõidu ikka ära sutskata. Ma olen Saksast toonud nii 1.7 44kw SDI Lupo kui ka 1.9 47kw Golf 3 omal ajal ja no kummagagi ei jäänud ükski möödasõit tegemata ei tuues ega hiljem ka Eestis sõites (kuni müügis olid). Samuti oli mul vana puksiir algul seal 60kw kanti ilmselt ja mõelge siis ise, et su auto kaalub seal 3500-4000 tonni. Ometi sain ma sellisega isegi Poola lõunaservast oma Passat B7 ära toodud ja ei jäänud ka ükski möödasõit tegemata. Nüüd küll vähe võimsust seal rohkem ja uus puksiir suisa 116kw, millega loomulikult on maanteel lõbusam, aga ei jäänud mul ka vanaga mööda sõitmata. Siin mõni kurtis isegi, et 1.4 110kw CNG on maanteel võimatu mööda sõita. Ma tegin sellega 3-4 euroopa tripi ära ja no ei tea, igal pool sai edukalt hakkama. Hetkel uus on tutikas 1.5 96kw CNG Octavia ja see liigutab end üllatavalt kiirelt, kuigi kw vähem kui passatil. Eks uus auto on muidu uus auto, kw-d kõik kapoti all alles ja on "sissesõitu" saanud ka esimesesest päevast ikka gaasipedaali vajutamisega. Nii et ma ei tea, see 88kw ei tundu nüüd küll mingi olematu number, eks ikka asi juhis kinni.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5338
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Tallinn. Peetri
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 605 korda
Abi passat b8 mootori valikul
Mis kategooria lubadega seda sellist vedurit juhitakse...
Viimati muutis jussike, 20 Mai 2021, 08:33, muudetud 1 kord kokku.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
- martin333
- Huviline
- Postitusi: 343
- Liitunud: 11 Juul 2019, 09:24
- Auto: BMW 330i
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 33 korda
- Tänatud: 76 korda
Abi passat b8 mootori valikul
Päev on lühike, kuid ööbik.
- etnies858
- Moderaator
- Postitusi: 1731
- Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
- Auto: Passat B6 1.4 Ecofuel Skoda Karoq Sportline
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 401 korda
- Tänatud: 194 korda
Abi passat b8 mootori valikul
No näiteks mul oli ka raske algul golf GTI pealt 110kw passati peale minna. Golfiga võis suht igal hetkel möödasõitu teha(mitte, et ma oleks seda tihti praktiseerinud aga oli juhuseid). Minu arust suurim miinus nendel "mahlapakkidel" see, et see 7ne kuiv kast suht jube, rikub kogu dünaamika ära. Kui manuaalselt käike lapata siis nt minu passatil 1.4 tubro + kompressor küll ja veel jõudu, et ilusti, rahulikult ja legaalselt möödasõite teha.
-
- Huviline
- Postitusi: 1426
- Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
- Telefon: 56248247
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 56 korda
- Tänatud: 98 korda
- Kontakt:
Abi passat b8 mootori valikul
Kannatab kenasti, 110kW ei anna selles suhtes Sulle suurt midagi juurde.
Ei ole. 2.0 206/200kW on. 1.8 võib vabalt olemata olla - kütust võtab nagu 2.0 ja 1.4-st suurem võimsus läheb esirataste libistamisse.
Viimati muutis KuldarA, 20 Mai 2021, 08:48, muudetud 1 kord kokku.
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee
- Ra1ts
- Huviline
- Postitusi: 278
- Liitunud: 09 Mär 2014, 15:27
- Auto: VW Arteon 2.0 R-Line TDI 140kw 4motion
- Asukoht: Laagri
- Tänanud: 36 korda
- Tänatud: 70 korda
Abi passat b8 mootori valikul
Mu küsimuse põhimõte tegelikult ei olegi selles, et millise mootoriga oleks mõnusam ennast keset liiklust Schumacherina tunda, vaid uurida kogemusi B8 1,6 TDI mootori osas, mis istub automaadi otsas - sõidudünaamika, omadused, koostöö kastiga jne. Mul lihtsalt omal on kogemused vaid Passsat B5.5 96kw ja B6 2.0 Tdi 103kw ja Golfi 2.0 110kw omaga.
Jah, alati saab proovisõidule minna, aga milleks see foorum siin siis on, kui mitte selliste asjade küsimiseks ja arutamiseks.
Jah, alati saab proovisõidule minna, aga milleks see foorum siin siis on, kui mitte selliste asjade küsimiseks ja arutamiseks.
Viimati muutis Ra1ts, 20 Mai 2021, 10:21, muudetud 1 kord kokku.
- martin333
- Huviline
- Postitusi: 343
- Liitunud: 11 Juul 2019, 09:24
- Auto: BMW 330i
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 33 korda
- Tänatud: 76 korda
Abi passat b8 mootori valikul
Eraldiseisvalt kindlasti on sõidudünaamika mõistlik ja isegi hea. Aga võrreldes nt. 140kW variandiga, mis kiirendab sajani 3 sekundit kiiremini, kuid kütusekulunumbrid on suhteliselt ühte auku, siis seis veits kahvatub.
Omal ajal välistasin 1.6TDi variandi ja soovisin 2.0TDi-d, pealegi 2.0 valik on oluliselt suurem.
Omal ajal välistasin 1.6TDi variandi ja soovisin 2.0TDi-d, pealegi 2.0 valik on oluliselt suurem.
Viimati muutis martin333, 20 Mai 2021, 10:40, muudetud 2 korda kokku.
Päev on lühike, kuid ööbik.
-
- Moderaator
- Postitusi: 4429
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 75 korda
- Kontakt:
Abi passat b8 mootori valikul
No ok 4t oli pigem sellise vahest juhtub näitena (tegelt päris niipalju vast ikka pole tulnud). Muidu peaks ikka alla 3,5t jääma ja saab B katiga sõita. Rendin seda välja ka. Enamusel ikka b kat taskus. Mul muidugi C1 ka plastiku peal olemas ja saaks ka raskema masinaga kulgeda.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
-
- Huviline
- Postitusi: 1127
- Liitunud: 01 Mär 2005, 13:30
- Auto: g4 variant `05
- Asukoht: Saaremaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 0
Abi passat b8 mootori valikul
Kas keegi selle kohta oskab midagi rääkida?
https://www.auto24.ee/soidukid/3574235
vin: WVWZZZ3CZHE115480
Esindus kahjuks infot ei anna (info ainult omanikule esinduses kohapeal dokumentide esitamisel ( tehniline pass + omaniku tõendav dokument)).
https://www.auto24.ee/soidukid/3574235
vin: WVWZZZ3CZHE115480
Esindus kahjuks infot ei anna (info ainult omanikule esinduses kohapeal dokumentide esitamisel ( tehniline pass + omaniku tõendav dokument)).
Viimati muutis Wizard, 09 Dets 2021, 12:11, muudetud 1 kord kokku.
Br.
- JaanusVambola
- Huviline
- Postitusi: 420
- Liitunud: 16 Juun 2018, 14:06
- Asukoht:
- Tänanud: 28 korda
- Tänatud: 39 korda
Abi passat b8 mootori valikul
Mismõttes esindus sellistel tingimustel ainult infot annab? Ja siis keegi küsis, et miks ma esindusi maha teen.Wizard kirjutas: ↑09 Dets 2021, 10:47Kas keegi selle kohta oskab midagi rääkida?
https://www.auto24.ee/soidukid/3574235
vin: WVWZZZ3CZHE115480
Esindus kahjuks infot ei anna (info ainult omanikule esinduses kohapeal dokumentide esitamisel ( tehniline pass + omaniku tõendav dokument)).
Silber(veho) kaevas ilusti küsimise peale kogu välismaise ajaloo ka välja. Isegi selle mis polnud esindusega seotud. Tasuta ja isegi nime ei küsitud.
Vbolla sa ei küsinud lihtsalt piisavalt ilusti? "Tere" ja "palun" ja "armuline härra" kasutasid ikka?
Das auto? 🤣🤣🤣 Nope!
-
- Huviline
- Postitusi: 2561
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 31 korda
Abi passat b8 mootori valikul
Mootori KW. on üks asi. Vääne on teine teema. 1,4 B. oma 110 Kw.iga on poisike oma sama TDi 103 Kw. iga. Unustate ära mootori VÄÄNDE momente. Mootori dünaamiluses on tema mitte kiirenduses m,,mökutamine,, Mis pööretel saab see 1,4 b. oma Kw. kirja? 4700. Aga diisel ? 1900. Ja ostetakse , mitte vähe . Kahju. Tehke teema mootori KW ja Vääne .Nagu siga ja kägu on need bensukad diislid.
-
- Huviline
- Postitusi: 1426
- Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
- Telefon: 56248247
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 56 korda
- Tänatud: 98 korda
- Kontakt:
Abi passat b8 mootori valikul
Ma soovitan Sul minna ja sõita mõlema mootoriga ja siis rääkida nende dünaamikate erinevusest.t6nis3 kirjutas: ↑09 Dets 2021, 21:38Mootori KW. on üks asi. Vääne on teine teema. 1,4 B. oma 110 Kw.iga on poisike oma sama TDi 103 Kw. iga. Unustate ära mootori VÄÄNDE momente. Mootori dünaamiluses on tema mitte kiirenduses m,,mökutamine,, Mis pööretel saab see 1,4 b. oma Kw. kirja? 4700. Aga diisel ? 1900. Ja ostetakse , mitte vähe . Kahju. Tehke teema mootori KW ja Vääne .Nagu siga ja kägu on need bensukad diislid.
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee
- Puuriit
- Huviline
- Postitusi: 316
- Liitunud: 12 Dets 2019, 18:15
- Auto: Tesla Model 3 SR+ 239kw 2022
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 101 korda
- Tänatud: 101 korda
Abi passat b8 mootori valikul
Pole mõtet sellist käojaani ajada kui ei ole ise reaalselt proovinud ja võrrelnud. Ennem 1.4TSI Passatit liiklesin 2.0TDI 140kw Superbiga ja ma võtan iga kell selle "hädise" 1.4TSI uuesti ja uuesti. Miks? Sest see pagana TDI oli uimane, konarlik ja mürarikas + kuuese DQ250 otsa istutatuna üks paras hunnik õnnetust (pole sujuv, lambi väljasuremised jne). TSI seevastu on siidine, sujuv ning väle - kuni 100km/h liigub täpselt sama kiirelt ja käiguvahetused on peaaegu märkamatud. Sekka veel kütusekulu - trassil ontlikult liigeldes on kulu peaaegu sama, vahe minimaalne (sõltub auto koormatusest). Arvata võiks need kodanikud kellel "reaalne" kogemus mitte oletus ja lapsepõlvetrauma mõne vana bensurondiga.
- Ra1ts
- Huviline
- Postitusi: 278
- Liitunud: 09 Mär 2014, 15:27
- Auto: VW Arteon 2.0 R-Line TDI 140kw 4motion
- Asukoht: Laagri
- Tänanud: 36 korda
- Tänatud: 70 korda
Abi passat b8 mootori valikul
Kuuese DQ250 TDi kohta selline kommentaar siin foorumis teha on ikka julgus omaette Kuid siinkohal ka sellise "hunniku" omanikuna võin õelda, et bensiin on kindlasti sujuvam.Puuriit kirjutas: ↑10 Dets 2021, 10:23Pole mõtet sellist käojaani ajada kui ei ole ise reaalselt proovinud ja võrrelnud. Ennem 1.4TSI Passatit liiklesin 2.0TDI 140kw Superbiga ja ma võtan iga kell selle "hädise" 1.4TSI uuesti ja uuesti. Miks? Sest see pagana TDI oli uimane, konarlik ja mürarikas + kuuese DQ250 otsa istutatuna üks paras hunnik õnnetust (pole sujuv, lambi väljasuremised jne). TSI seevastu on siidine, sujuv ning väle - kuni 100km/h liigub täpselt sama kiirelt ja käiguvahetused on peaaegu märkamatud. Sekka veel kütusekulu - trassil ontlikult liigeldes on kulu peaaegu sama, vahe minimaalne (sõltub auto koormatusest). Arvata võiks need kodanikud kellel "reaalne" kogemus mitte oletus ja lapsepõlvetrauma mõne vana bensurondiga.
-
- Huviline
- Postitusi: 401
- Liitunud: 31 Jaan 2010, 10:05
- Asukoht:
- Tänanud: 57 korda
- Tänatud: 62 korda
Abi passat b8 mootori valikul
Ma sellest DQ250 pihta suunatud vihast ka aru ei saa. -10 kraadi ja allapoole tuleb tõesti mõni jõnksatus sisse. Muus osas samad negatiivsed/positiivsed käitumismustrid mis teistel topeltsiduritel, olenemata tootjast.
- etnies858
- Moderaator
- Postitusi: 1731
- Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
- Auto: Passat B6 1.4 Ecofuel Skoda Karoq Sportline
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 401 korda
- Tänatud: 194 korda
- Puuriit
- Huviline
- Postitusi: 316
- Liitunud: 12 Dets 2019, 18:15
- Auto: Tesla Model 3 SR+ 239kw 2022
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 101 korda
- Tänatud: 101 korda
Abi passat b8 mootori valikul
Ma kasutajaid ei maini, aga ütleme nii, et mõttekaaslasi leidub. Küll nad avanevad kui hetk õige
Eks ma keerasin veidi vinti peale ka, mälestused veel suhteliselt värsked. Mina ootasin algselt DSG-lt märkamatut käiguvahetust mida DQ200 pmst pakub, aga DQ250 mis vähe teisest puust kast, kahjuks mitte. See kõik muidugi minu arvamus (mis põhineb kogemusel ja võrdlusmomendil).
Eks ma keerasin veidi vinti peale ka, mälestused veel suhteliselt värsked. Mina ootasin algselt DSG-lt märkamatut käiguvahetust mida DQ200 pmst pakub, aga DQ250 mis vähe teisest puust kast, kahjuks mitte. See kõik muidugi minu arvamus (mis põhineb kogemusel ja võrdlusmomendil).
-
- Huviline
- Postitusi: 95
- Liitunud: 21 Mai 2012, 14:00
- Telefon: 5031096
- Asukoht: Pealinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 5 korda
Abi passat b8 mootori valikul
Nõus, eriti selle 1.4tsi ja 7k dsg comboga, combo toimib nö taustal täiesti märkamatult. Diisel oma 6'se kastiga on kuidagi märksa rabedam. Päris õnnetuseks ei nimetaks, aga märgatavalt puisem on küll.Puuriit kirjutas: ↑10 Dets 2021, 10:23Pole mõtet sellist käojaani ajada kui ei ole ise reaalselt proovinud ja võrrelnud. Ennem 1.4TSI Passatit liiklesin 2.0TDI 140kw Superbiga ja ma võtan iga kell selle "hädise" 1.4TSI uuesti ja uuesti. Miks? Sest see pagana TDI oli uimane, konarlik ja mürarikas + kuuese DQ250 otsa istutatuna üks paras hunnik õnnetust (pole sujuv, lambi väljasuremised jne). TSI seevastu on siidine, sujuv ning väle - kuni 100km/h liigub täpselt sama kiirelt ja käiguvahetused on peaaegu märkamatud. Sekka veel kütusekulu - trassil ontlikult liigeldes on kulu peaaegu sama, vahe minimaalne (sõltub auto koormatusest). Arvata võiks need kodanikud kellel "reaalne" kogemus mitte oletus ja lapsepõlvetrauma mõne vana bensurondiga.
xc60