Abi passat b8 mootori valikul
- etnies858
- Moderaator
- Postitusi: 1746
- Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
- Auto: Passat B6 1.4 Ecofuel Skoda Karoq Sportline
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 315 korda
- Tänatud: 179 korda
Abi passat b8 mootori valikul
Kui te ütlete mõlemad nüüd, et see 7ne kast ummikus ka hea on siis ma lähen panen oma mütsi riiulie ära
Abi passat b8 mootori valikul
Seltsimehed. Mis tähisega DQ...... 2012 2.0 tdi b7 125kw on? Parem või kehvem?
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7867
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 170 korda
- Kontakt:
Abi passat b8 mootori valikul
Kasti dq200 dünaamika sõltub tugevalt ka mis mudeli peal see on. VW ja Skodal ilmselge vahe tarkvaras sees. Iga ilmaga eelistan dq250 kasti, kuid dq200 oma konkreetsusega on isegi hea kui tulla/minna vahetult 9käigulise automaadi pealt/peale.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
Abi passat b8 mootori valikul
Ma ei sa sellest dünaamikast midagi aru. Hommikul auto käima. Kõik lapsed, kes,kooli.,lasteada.Kui see tehtud, siis algab dünaamika. Väänan RNS510 volüümi peaaegu põhja ja ohohooo siin b8 jutt. Sorry.
Viimati muutis waithboy, 10 Dets 2021, 17:14, muudetud 1 kord kokku.
- Puuriit
- Huviline
- Postitusi: 316
- Liitunud: 12 Dets 2019, 18:15
- Auto: Tesla Model 3 SR+ 239kw 2022
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 73 korda
- Tänatud: 60 korda
Abi passat b8 mootori valikul
Ilmselt on R36 õigus, et sõltub millega ja millal kokku on istutatud. Minu 2017 aasta 1.4TSI Passat on igas asendis sujuv, vahet pole kas tiksun vabakal või kiirendan maanteel. Ma kujutan ette, et eelmise põlvkonna oma paaritatud vanema TSI-ga võib midagi muud olla ja veel vanem omakorda kolmas lugu. Nii palju kui siin kastiinimestega vestelnud, pole 10 aasta tagune DQ200 päris sama mis täna külge topitav. Et eks ajaga ikka õpitakse Ja minu võrdlus pärineb sõidukitelt millega sai veeretud läbisõidul vahemikus 30k - 100k, s.t. võrdlemisi uueväärsed.
-
- Huviline
- Postitusi: 524
- Liitunud: 08 Sept 2014, 09:43
- Asukoht:
- Tänanud: 32 korda
- Tänatud: 30 korda
Abi passat b8 mootori valikul
Ma ei oleks ka nii kriitiline 140kw 2.0 diisli ja selle DSG suhtes. Tegemist on üldjuhul ikkagi töökindla komboga kui korralikult hooldada. Siin suurte külmadega ei ole koos webastoga mingitki probleemi ja see soojendab ka mootori tempi üles. Bensuka eelis on see, et ta on vaiksem. Vastasin konkreetse bensuka ajaloo kohta ning see on sõitnud samuti 30k välpa nagu diislid ehk siis erilist vahet ju ei ole
- links
- Klubiline
- Postitusi: 1031
- Liitunud: 12 Mai 2018, 18:31
- Auto: 1.9 TDI hallmetallik
- Asukoht: Eestimaa
- Tänanud: 39 korda
- Tänatud: 59 korda
-
- Huviline
- Postitusi: 2576
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 32 korda
Abi passat b8 mootori valikul
Abiks mootori valikul on peale kw. teadmist vaja teada selle mootori kw ja vääne,ehk PM. Sealt edasi tuleb arusaam mootorist. See tühipaljas lihtsalt kw.mootorilt ei ütle midagi. Kui 96 kw. saab oma kilowatid kätte 3650 rpm juures,ja 66 kw. 1900 . Tehke järeldus. Ja kuhu jääb kütuse kulu,kui mootoril on pöördeid rohkem ,et saavutada see 96 kw.bensukal. Kes said aru. Jutt diislist vrs. bens. Seega teadmine mootorite (autode) ostjatele. Iga suurem KW.mootoril ei tähenda kohe automaatselt rohkem võimsust ,ega samas suuremat küttekulu. Antke foorumisse mootorite KW. ja PM. Hoopis teine arusaamine oleks auto dünaamikast.(kui uimane ta on,auto). Vääne,vs. KW.
-
- Klubiline
- Postitusi: 2202
- Liitunud: 29 Juun 2003, 14:26
- Auto: Bora
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 57 korda
- Tänatud: 112 korda
Abi passat b8 mootori valikul
Noh, et õli veel tulle valida, siis isegi pöördemomendi teadmine ei anna sulle aimdust milline dünaamika ühel või teisel mootoril on. Dünograafikud ritta ja siis saab võrrelda õunasid õuntega.