Abi passat b8 mootori valikul
- Golhv
- Huviline
- Postitusi: 899
- Liitunud: 20 Okt 2016, 20:46
- Auto: mk6, mk7 TL, mk7 CL, mk7,5 R-line, mk7 GTI, mk8 Style, mk7 7 GTI PP
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 155 korda
- Tänatud: 198 korda
Abi passat b8 mootori valikul
Tere
1.4 92kw on enamasti ainult Trendlinele pakutud nö entry mootor, ja 200nm väändega, järgmine 110kw oli saadaval kõikidel varustutasemetel ja 250nm väändega, 118kw turbo ja kompressoriga varianti minu andmetel b8'le pole pakutudki. 1.8 on märja siduriga kangem mootor(eeldusel, et DSG'd vaatad)
Kõik oleneb, kus, kuidas ja milleks autot tarbid, aga mina eelistaks 110kw või 132kw varianti.
1.4 92kw on enamasti ainult Trendlinele pakutud nö entry mootor, ja 200nm väändega, järgmine 110kw oli saadaval kõikidel varustutasemetel ja 250nm väändega, 118kw turbo ja kompressoriga varianti minu andmetel b8'le pole pakutudki. 1.8 on märja siduriga kangem mootor(eeldusel, et DSG'd vaatad)
Kõik oleneb, kus, kuidas ja milleks autot tarbid, aga mina eelistaks 110kw või 132kw varianti.
-
- Huviline
- Postitusi: 193
- Liitunud: 05 Mär 2003, 21:48
- Telefon: 5282357
- Auto: Passat B8 Alltrack BiTDI, Renault Megane 3 RS 265CUP
- Asukoht: Haabneeme
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 10 korda
Abi passat b8 mootori valikul
Ma pakuks nii, et kui enamasti kulgemiseks siis 110kW kui natuke kiiremat/"mugavamat" siis 132kW.
elu on nautimiseks
- siLc
- Tunnustatud
- Postitusi: 2054
- Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
- Auto: Passat B7 EcoFuel
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 166 korda
Abi passat b8 mootori valikul
Õige.
Kontrolli oma andmeid - 1.8 TSI on B8 peal kuiva 7sega ja 250Nm peale piiratud väändega (manuaalkastiga 320Nm).
-
- Huviline
- Postitusi: 1426
- Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
- Telefon: 56248247
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 56 korda
- Tänatud: 98 korda
- Kontakt:
Abi passat b8 mootori valikul
1.8 jah DQ200 ehk kuiva siduriga kast. Märg sidur peaks olema alates 2.0 TSI.
Muidu sellest valikust kõige lihtsamini leitav 1.4 110kW variant ja tavakasutues selle jõudlus ja pidamiskulud täitsa mõistlikud. 1.8 on rohkem "pauku", aga pigem vähem leida.
Muidu sellest valikust kõige lihtsamini leitav 1.4 110kW variant ja tavakasutues selle jõudlus ja pidamiskulud täitsa mõistlikud. 1.8 on rohkem "pauku", aga pigem vähem leida.
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5351
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Tallinn. Peetri
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 608 korda
Abi passat b8 mootori valikul
Räägivad, et 1,4 pidavat küll ja veel olema, mina sellele kaasa rääkida ei suuda, minu arust palju kisa ja vähe villa.
Kui maanteel möödasõite harrastad, siis kindlasti 1,8.
Kui maanteel möödasõite harrastad, siis kindlasti 1,8.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
-
- Huviline
- Postitusi: 1127
- Liitunud: 01 Mär 2005, 13:30
- Auto: g4 variant `05
- Asukoht: Saaremaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 0
Abi passat b8 mootori valikul
Nii 118kw jätame ära.
Kas 1.8 132kw õli probleem on minevik?
Kuskilt siit lugesin, dq200 kõige kehvem kast dsg’dest. Milles see väljendub?
Kas 1.8 132kw õli probleem on minevik?
Kuskilt siit lugesin, dq200 kõige kehvem kast dsg’dest. Milles see väljendub?
Br.
-
- Huviline
- Postitusi: 193
- Liitunud: 05 Mär 2003, 21:48
- Telefon: 5282357
- Auto: Passat B8 Alltrack BiTDI, Renault Megane 3 RS 265CUP
- Asukoht: Haabneeme
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 10 korda
Abi passat b8 mootori valikul
Õliprobleem on nii ja naa.
Mul võttis 1.4TSI 110kW Golf 7 peal ka õli kui maanteel suure koormusega sõitsin (3 meest autos ja 3 ratast katusel).
Muidu nö normaalsel sõidul õli ei võtnud.
Mul võttis 1.4TSI 110kW Golf 7 peal ka õli kui maanteel suure koormusega sõitsin (3 meest autos ja 3 ratast katusel).
Muidu nö normaalsel sõidul õli ei võtnud.
elu on nautimiseks
-
- Huviline
- Postitusi: 896
- Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
- Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 182 korda
Abi passat b8 mootori valikul
kW-d on erinevad
Inimene küsib lihtsa küsimuse ja selmet lihtsalt vastata, hakkavad siin kõik käigukastidest ja jummal teab millest jahuma ning teemat keeruliseks ajama.
Viimati muutis murf, 27 Mai 2020, 14:07, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 1426
- Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
- Telefon: 56248247
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 56 korda
- Tänatud: 98 korda
- Kontakt:
Abi passat b8 mootori valikul
Massiline õliprobleem on lahendatud. Turbobensukas võib olenevalt koormusest vahel ikka lisa küsida, ka korras mootoriga.
7-ne kuivsidur oli B7 peal üsna õrn kast, aga B8 peal tundub kestvat. Vähemalt 1.6 ja 1.4 mootoritel. 1.8 juba rohkem väänet, aga pole ka väga kuulnud probleeme, samas neid liigub ka kõige vähem.
Möödasõitu kannatab ka 110kw kenasti teha. Rakett ta muidugi pole.
7-ne kuivsidur oli B7 peal üsna õrn kast, aga B8 peal tundub kestvat. Vähemalt 1.6 ja 1.4 mootoritel. 1.8 juba rohkem väänet, aga pole ka väga kuulnud probleeme, samas neid liigub ka kõige vähem.
Möödasõitu kannatab ka 110kw kenasti teha. Rakett ta muidugi pole.
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee
- siLc
- Tunnustatud
- Postitusi: 2054
- Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
- Auto: Passat B7 EcoFuel
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 166 korda
Abi passat b8 mootori valikul
Rohkem väänet on ainult 1.8 manuaalil. 7sel kuivaga vääne piiratud kasti taluvuse piirini.
1.4 110kW liigutab maanteel üksi-kaksi sõites täiesti adekvaatselt, ka möödasõitude osas. Muidugi siin jälle olenevalt perspektiivist - kes ennem harjunud sõitma alla saja ja kes rohkem kui kahesaja kilovatiga
-
- Klubiline
- Postitusi: 1683
- Liitunud: 27 Aug 2012, 19:02
- Telefon: 53542362
- Auto: Volkswagen Passat Variant 2014 1.6 TDI
- Asukoht: Raplamaa
- Tänanud: 125 korda
- Tänatud: 55 korda
-
- Huviline
- Postitusi: 2192
- Liitunud: 10 Jaan 2007, 15:23
- Telefon: 5kolm423753
- Auto: 4motion 142kw-müüdud, 330xd e91-müüdud, B6 dsg-müüdud, passat b7 4mo-müüdud, e61 525i-müüdud, Allroad 10a-müüdud. Passat b8 bitdi 2/3R-line 4mo, Audi a8d3 2004 v8 pre fl, Fiat Dethleffs 2021
- Asukoht: tallinn / jõgeva :5kolm423753
- Tänanud: 16 korda
- Tänatud: 124 korda
- Kontakt:
Abi passat b8 mootori valikul
Kas seda 1,4 mingi 150000 ls on môtet vaadata linna autoks, palju sellel vàiksel mootoril làbisôiduga kulumist tekkinud, ressurssi alles on?
www.kamadorent.ee
HUVILINE ....
HUVILINE ....
-
- Huviline
- Postitusi: 1426
- Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
- Telefon: 56248247
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 56 korda
- Tänatud: 98 korda
- Kontakt:
Abi passat b8 valikul
Seda peaks juba konkreetse auto puhul arutama. Olenevalt vanusest ja läbisõidust erinevad asjad. Üldiselt on nagu ikka, et taust oleks korras, suuri õnnetusi poleks olnud jms.
Eks see nagu iga autoga, et oleneb ju eelnevast kasutusest. Tavakasutuses olnud auto sõidab kenasti edasi.
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee
-
- Huviline
- Postitusi: 69
- Liitunud: 22 Apr 2020, 08:30
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 10 korda
Abi passat b8 mootori valikul
Ma olen sõitnud kõigi kolmega:
92kw DSG - kuu aega asendusautona. Väga madalad ootused, aga positiivne üllatus. Täitsa isegi liikus.
110kw DSG - sõpradele kätte sattunud ja lühiajaliselt proovinud. Kui on hea varustus ei tasu ostmata jätta - adekvaatne katel selle kere peal. Samuti pole ma kuulnud üheltki sõbralt ei õli- ega käigukastiprobleeme.
132kw DSG - sõitnud veidi vähem kui 4a ja 120kkm. Väga mõnus mootor, maanteed lust lasta. Liigub hästi, vaikne, kütust võtab mõistlikult. Nagu oma auto teemas kirjutasin, siis õli sain valada juba üsna varakult, mingi 60-80k juures ja siis iga hoolduse vahepeal. Töökaaslasel sama autoga sama teema. Samas Škodamehed ei valanud ühtegi liitrit sama mootoriga. Ehk ilmselt kui Passatil ka 15k pealt õli vahetada (mitte 25-28k nagu auto ise arvab), siis ta ei küsiks 5000km enne hoolduseaega õli juurde. Minu endise auto uus kasutaja nüüd mainis, et külma mootoriga on keti klõbinat kuulda. Käigukastiga sai ka maadelda, aga mõistliku rahalise kuluga ka pärast garantiid. Kokkuvõttes oleks leidnud mingi sobiva värvi ja varustuse variandi, oleks meeleldi uuesti sama kombo ostnud.
92kw DSG - kuu aega asendusautona. Väga madalad ootused, aga positiivne üllatus. Täitsa isegi liikus.
110kw DSG - sõpradele kätte sattunud ja lühiajaliselt proovinud. Kui on hea varustus ei tasu ostmata jätta - adekvaatne katel selle kere peal. Samuti pole ma kuulnud üheltki sõbralt ei õli- ega käigukastiprobleeme.
132kw DSG - sõitnud veidi vähem kui 4a ja 120kkm. Väga mõnus mootor, maanteed lust lasta. Liigub hästi, vaikne, kütust võtab mõistlikult. Nagu oma auto teemas kirjutasin, siis õli sain valada juba üsna varakult, mingi 60-80k juures ja siis iga hoolduse vahepeal. Töökaaslasel sama autoga sama teema. Samas Škodamehed ei valanud ühtegi liitrit sama mootoriga. Ehk ilmselt kui Passatil ka 15k pealt õli vahetada (mitte 25-28k nagu auto ise arvab), siis ta ei küsiks 5000km enne hoolduseaega õli juurde. Minu endise auto uus kasutaja nüüd mainis, et külma mootoriga on keti klõbinat kuulda. Käigukastiga sai ka maadelda, aga mõistliku rahalise kuluga ka pärast garantiid. Kokkuvõttes oleks leidnud mingi sobiva värvi ja varustuse variandi, oleks meeleldi uuesti sama kombo ostnud.
-
- Huviline
- Postitusi: 1426
- Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
- Telefon: 56248247
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 56 korda
- Tänatud: 98 korda
- Kontakt:
Abi passat b8 mootori valikul
See liitrike hooldusvälba peale on turbokal okei valada.tommm kirjutas: ↑28 Mai 2020, 14:28
132kw DSG - sõitnud veidi vähem kui 4a ja 120kkm. Väga mõnus mootor, maanteed lust lasta. Liigub hästi, vaikne, kütust võtab mõistlikult. Nagu oma auto teemas kirjutasin, siis õli sain valada juba üsna varakult, mingi 60-80k juures ja siis iga hoolduse vahepeal. Töökaaslasel sama autoga sama teema. Samas Škodamehed ei valanud ühtegi liitrit sama mootoriga. Ehk ilmselt kui Passatil ka 15k pealt õli vahetada (mitte 25-28k nagu auto ise arvab), siis ta ei küsiks 5000km enne hoolduseaega õli juurde. Minu endise auto uus kasutaja nüüd mainis, et külma mootoriga on keti klõbinat kuulda. Käigukastiga sai ka maadelda, aga mõistliku rahalise kuluga ka pärast garantiid. Kokkuvõttes oleks leidnud mingi sobiva värvi ja varustuse variandi, oleks meeleldi uuesti sama kombo ostnud.
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee
-
- Huviline
- Postitusi: 896
- Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
- Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 182 korda
Abi passat b8 mootori valikul
Skoda meestest nii palju, et üks Scoudi vend valas ka iga hoolduse vahel juurde. Seda päevani kuni mõtles värskelt hooldusest tulles, et kontrolliks õlitaset. Ja tulemus - nats üle miinimumi hooldusest välja sõites Edaspidi enam hoolduste vahel juurde valama ei pidanud ja kestis ilusti
Äkki peaks Volkaril ka kontrollima
Äkki peaks Volkaril ka kontrollima
- renxx9
- Huviline
- Postitusi: 78
- Liitunud: 14 Mär 2013, 12:57
- Auto: Skoda Octavia IV
- Asukoht: Pealinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 8 korda
Abi passat b8 mootori valikul
Ma arvan, et kui teemaalgatajal on ostusoov ja ei suuda mootorit valida, siis kõige õigem oleks käia ja proovida kõik võimalikud kandidaadid enda istumise all ära. Paljud siin kiidavad seda 1,4 DSG 110kW, mis on näiteks minujaoks täiesti mannetu emotsioonitu pill. Aga see on minu arvamus.
Ja nagu ka juba mainitud, siis mõnele tundub 66kW ka paras, samas kui teisel jääb 200kW ka liiga tavaliseks...
Ja nagu ka juba mainitud, siis mõnele tundub 66kW ka paras, samas kui teisel jääb 200kW ka liiga tavaliseks...
"Kõik, mida rahaga saab joonde ajada, on odavalt saadud."
Erich Maria Remarque
Erich Maria Remarque
-
- Huviline
- Postitusi: 69
- Liitunud: 22 Apr 2020, 08:30
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 10 korda
Abi passat b8 mootori valikul
Päeva lõpuks tõepoolest see liiter juurde valada ilmselt kedagi ei tapa, kuniks asi liitrikesega piirdub. Mölleris räägiti sama juttu, aga ma lihtsalt ei tabanud seda loogikat, et miks 1,4 mehed (kes olid minust ca 1,5x suuremate läbisõitudega) ei pea valama, aga 1,8’ga põhimõtteliselt eranditult peab ja on okei valada Ehk 1,4 siis peaks olema mingis plaanis ikkagi paremini konstrueeritud. Aga ma ei ole mehaanik, lähtun ainult talupojaloogikast.
- argo
- Foorumi arendaja
- Postitusi: 2632
- Liitunud: 17 Dets 2009, 14:39
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 118 korda
- Tänatud: 64 korda
Abi passat b8 mootori valikul
Kui kuus iga päev sõita, siis ~30 liitrit õli?
Kahe sõnaga, mis ajaks sysadminni närvi? Eile töötas; arenduses töötab; reedel laivi
-
- Huviline
- Postitusi: 69
- Liitunud: 22 Apr 2020, 08:30
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 10 korda
Abi passat b8 mootori valikul
Just just, õlikulu vähendamiseks tasuks valida sobiv poolus ning sinna kolida.