VW T5

Antud rubriik on mõeldud selleks, et hõlbustada AUTODE ostmist, varuosad ja audio selle alla ei kuulu. Siia paluks postitada kõik "mis te arvate sellest autost" jne postitused.

Moderaatorid: dellu, Gull

Raicx
Huviline
Postitusi: 17
Liitunud: 19 Juul 2012, 15:04
Auto: VW Passat
Asukoht: Tallinn, Pirita
Tänanud: 0
Tänatud: 0

VW T5

Lugemata postitus Postitas Raicx » 30 Juul 2020, 22:04

Tere, plaanis on soetada endale T5 kaubik. Suurema osa ajast veedab auto linnas tiirutades. Millist mootorit soovitate, mis on head&vead? Kellel on pakkuda valget või musta T5, millel on taga uksed mitte luuk. Võib postkasti kirjutada hind kuni 5000€.
black smoke dont mean its broken

Pealik
Huviline
Postitusi: 191
Liitunud: 26 Okt 2006, 16:45
Auto: Audi Allroad BiT 2014, Skoda Octavia RS 2009, MB 300CE 1988
Asukoht: Järvamaa
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

VW T5

Lugemata postitus Postitas Pealik » 10 Sept 2020, 06:47

Mul ka T5 mõttes. Millist diiselmootorit eelistada, 1.9 75kw või 2.5 96kw? Enamustel spido näit umbes 300000 ja paljudel kirjas et mootor vahetatud. Pole väga kestvad?

JETTAMEES
Huviline
Postitusi: 573
Liitunud: 30 Sept 2012, 16:32
Telefon: 56503745
Auto: Audi q7. Multivan
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 3 korda

VW T5

Lugemata postitus Postitas JETTAMEES » 13 Dets 2020, 22:23

Kah kaubiku mõtted peas! Äkki foorumlased pajatavad oma arvamuse ,kas parem on R5 96kw moto või 103 kw cr moto? Ise suht kahevahel! Plussid/miinused? 96kw on enamus pool milli läbi lasknud ja neil hülsikulumise probleemid! 103kw jälle oma õlipumba kuuskandi probleemiga ja kallimad!
Ühesõnaga dilemma kui suur!
Või äkki oskab keegi teadja midagi selle volksu kohta pajatada?
https://www.auto24.ee/used/3387390
Viimati muutis JETTAMEES, 13 Dets 2020, 22:25, muudetud 2 korda kokku.

eavp
Huviline
Postitusi: 129
Liitunud: 19 Okt 2019, 23:06
Asukoht: Tallinna ümbruses
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 9 korda

VW T5

Lugemata postitus Postitas eavp » 14 Dets 2020, 03:37

JETTAMEES kirjutas:
13 Dets 2020, 22:23
Kah kaubiku mõtted peas! Äkki foorumlased pajatavad oma arvamuse ,kas parem on R5 96kw moto või 103 kw cr moto? Ise suht kahevahel! Plussid/miinused? 96kw on enamus pool milli läbi lasknud ja neil hülsikulumise probleemid! 103kw jälle oma õlipumba kuuskandi probleemiga ja kallimad!
Ühesõnaga dilemma kui suur!
Või äkki oskab keegi teadja midagi selle volksu kohta pajatada?
https://www.auto24.ee/used/3387390
Sinu lingil olev kuulutus teeb mind igatahes valvsaks.

Kuulutuses on auto vin kood VAUZZZ8AZLA164032
eesti arkis numbri järgi vaadates aga WV2ZZZ7HZEH107379

Kas tõesti keegi usub, et müüja lihtsalt eksis ? (internetist tuleb imelikul kombel selle win koodiga mitu erineva auto müügikuulutust)

Peale selle on sellel sõidukil registerpant. 15000eur
https://www.mnt.ee/et/soiduk/registerpant
Viimati muutis eavp, 14 Dets 2020, 04:12, muudetud 2 korda kokku.
OLD VWS` DON´T LEAK OIL
THEY MARK THEIR SPOT!

JETTAMEES
Huviline
Postitusi: 573
Liitunud: 30 Sept 2012, 16:32
Telefon: 56503745
Auto: Audi q7. Multivan
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 3 korda

VW T5

Lugemata postitus Postitas JETTAMEES » 14 Dets 2020, 15:42

eavp kirjutas:
14 Dets 2020, 03:37
JETTAMEES kirjutas:
13 Dets 2020, 22:23
Kah kaubiku mõtted peas! Äkki foorumlased pajatavad oma arvamuse ,kas parem on R5 96kw moto või 103 kw cr moto? Ise suht kahevahel! Plussid/miinused? 96kw on enamus pool milli läbi lasknud ja neil hülsikulumise probleemid! 103kw jälle oma õlipumba kuuskandi probleemiga ja kallimad!
Ühesõnaga dilemma kui suur!
Või äkki oskab keegi teadja midagi selle volksu kohta pajatada?
https://www.auto24.ee/used/3387390
Sinu lingil olev kuulutus teeb mind igatahes valvsaks.

Kuulutuses on auto vin kood VAUZZZ8AZLA164032
eesti arkis numbri järgi vaadates aga WV2ZZZ7HZEH107379

Kas tõesti keegi usub, et müüja lihtsalt eksis ? (internetist tuleb imelikul kombel selle win koodiga mitu erineva auto müügikuulutust)

Peale selle on sellel sõidukil registerpant. 15000eur
https://www.mnt.ee/et/soiduk/registerpant
Tere,jah,vaatasin isegi-lausa kolm automüüki selle viniga! Pakkuja kah imelik!! Hel.reedel-ei sobinud nädalavahetus! Et helistagu ma esmaspäeval-helistasin ja kõnele ei vastatud ja sõnumile ei reageeritud! Kahju,sest auto just selline nagu ma soovin soetada! Aga rohkem ei tülita müüjat-tunne nagu ei taheta müüa..

JETTAMEES
Huviline
Postitusi: 573
Liitunud: 30 Sept 2012, 16:32
Telefon: 56503745
Auto: Audi q7. Multivan
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 3 korda

VW T5

Lugemata postitus Postitas JETTAMEES » 14 Dets 2020, 15:50

Kas keegi kirjeldaks mulle palun Lätist auto toomise protsessi? Ütleme et olen autopoes kasutatud auto valmis vadanud ja hinnas kokkuleppele jõudnud! Kuidas edasi?
https://www.ss.lv/msg/ru/transport/cars ... chkfb.html
Keegi pakkus mõned kuud tagasi tumesinist 65 juubeliaasta mudelit Tartus! Olin välismaal ära,siiamaani nutan taga et ära ei ostnud!
Viimati muutis JETTAMEES, 14 Dets 2020, 15:59, muudetud 3 korda kokku.

eavp
Huviline
Postitusi: 129
Liitunud: 19 Okt 2019, 23:06
Asukoht: Tallinna ümbruses
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 9 korda

VW T5

Lugemata postitus Postitas eavp » 14 Dets 2020, 16:45

Kui lätti ise auto järgi minna, siis tuleb arvestada, et sularaha üle 10 000 euro inimese kohta tuleb enne riiki sisse toomist deklareerida (seda siis iga EU riigi piiri ületamisel)
Esimest korda peeti mind kinni Eesti-Läti piiril nende piirivalve poolt augustis, kes siis küsis, palju mul raha kaasas on. Samuti küsiti mulkõrval istuva naise käest, kas tal raha on kasas. (Viimane selline juhtum oli temal üle 10 aasta agasi Kiievi lennujaamas, mina pole varem "raha nägu" piirivalvuri jaoks olnud)
OLD VWS` DON´T LEAK OIL
THEY MARK THEIR SPOT!

JETTAMEES
Huviline
Postitusi: 573
Liitunud: 30 Sept 2012, 16:32
Telefon: 56503745
Auto: Audi q7. Multivan
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 3 korda

VW T5

Lugemata postitus Postitas JETTAMEES » 14 Dets 2020, 18:07

ok,kui niikuinii kahe inimesega minna siis summad lõhki ei lähe! Pigem huvitab paberimajandus ja kui pole ülevaatust bussil siis kuidas temaga tagasi sõitta?

eavp
Huviline
Postitusi: 129
Liitunud: 19 Okt 2019, 23:06
Asukoht: Tallinna ümbruses
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 9 korda

VW T5

Lugemata postitus Postitas eavp » 14 Dets 2020, 19:21

Pigem on küsimus, kas lätis saab vormistada transiitnumbri ilma ülevaatuseta autole? (Saksamaal näiteks ei saanud ja käisin ülevaatusel eelmise omanikuga)

Kas ma kipuks lätlastelt ostma autot, mille ajalugu pole internetis tuvastatav ? Arvatavasti mitte. Näiteks minu 300 000 sõitnud rootsi kaubiku rool oli vähem kulunud aga see pole otseselt mingi näitaja.

Pilte vaadate oli sel autol esmapilgul puudu istmesoojendused, roolinupud, pikk kere on küll olemas aga kuudis soojendust taga nurgas ei ole.

Positiivne, et ees soojendatakse läbi uste ka keskmisi aknaid, ehk ei ole siis salongi ossa lisasoojendust juurde vaja.
Webasto on aga kas ka puldistkäivitus olemas, jäi arusaamatuks.

Selgeks ei saanudi, kas peeglid on elektriliselt keeratavad või mitte. Muidu poleks oluline aga statoili pesulas on muidu sellega ikka täpsussõit või siis tuleb peeglid käsitsi keerata. Pildid nii kavalalt tehtud, et võibolla ei ole isegi peegli klaasi soojendust. Nuppu ju pildil näha ei ole.

Udutuled muidugi liigituvad positiivse alla.

Automaat -manuaal on vaieldav teema. Mootorist ise eelistan maksimum kilovatte (sel põlvkonnal 132), siis on ka 17" tehase veljed. Samas on see vist kõige õnnetum mootor, minu autol oli rootsist tulles juba kolmas peal.

Nelivedu- maitse asi aga ega ta leiba ei küsi, kui olemas oleks. Samas sõltub palju kasutusotstarbest.

Kavalam (odavam) oleks see auto osta käibemaksukohuslasele eesti firmale, siis pääsed lätlaste käibeka maksmisest juba lätis ja ka eestis ei pea 10% ära maksma nagu sõiduauto puhul.

Muidu tundub et see hind on ikka üsna ülemise piiri peal, et nii palju maksta, peaks olema mingi suurem eelis. Näiteks põhi roostevaba nagu tihti sama vanadel saksast tulnud autodel või midagi muud sellist.

2800 kg täismass on hea ainult lätis. Siis pole vaja maantemaksu tasuda nagu minu 3200kg täismassi puhul seal sõites läheb 6 eur päev.
OLD VWS` DON´T LEAK OIL
THEY MARK THEIR SPOT!

JETTAMEES
Huviline
Postitusi: 573
Liitunud: 30 Sept 2012, 16:32
Telefon: 56503745
Auto: Audi q7. Multivan
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 3 korda

VW T5

Lugemata postitus Postitas JETTAMEES » 14 Dets 2020, 19:35

tänud! Samas mis 10 protsendist me räägime?

JETTAMEES
Huviline
Postitusi: 573
Liitunud: 30 Sept 2012, 16:32
Telefon: 56503745
Auto: Audi q7. Multivan
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 3 korda

VW T5

Lugemata postitus Postitas JETTAMEES » 14 Dets 2020, 21:08

"Positiivne, et ees soojendatakse läbi uste ka keskmisi aknaid, ehk ei ole siis salongi ossa lisasoojendust juurde vaja.
Webasto on aga kas ka puldistkäivitus olemas, jäi arusaamatuks. "
Kust sa näed et webasto on ja läbi uste keskmisi aknaid soojendatakse?
Ja kui ta pole Lätis arvele võetud siis peaksid tal olema mingi transiitnumbrid,või mis?
Viimati muutis JETTAMEES, 14 Dets 2020, 21:10, muudetud 1 kord kokku.

eavp
Huviline
Postitusi: 129
Liitunud: 19 Okt 2019, 23:06
Asukoht: Tallinna ümbruses
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 9 korda

VW T5

Lugemata postitus Postitas eavp » 15 Dets 2020, 00:02

JETTAMEES kirjutas:
14 Dets 2020, 19:35
tänud! Samas mis 10 protsendist me räägime?
Ostes eesti käibemaksukohuslasena teisest EU riigist kasutatud sõiduauto, tuleb eestis tasuda pool eesti käibemaksust ostusummalt. Seda juhul, kui autot hakatakse kasutama ka erasõitudeks.


JETTAMEES kirjutas:
14 Dets 2020, 21:08
"Positiivne, et ees soojendatakse läbi uste ka keskmisi aknaid, ehk ei ole siis salongi ossa lisasoojendust juurde vaja.
Webasto on aga kas ka puldistkäivitus olemas, jäi arusaamatuks. "
Kust sa näed et webasto on ja läbi uste keskmisi aknaid soojendatakse?
Ja kui ta pole Lätis arvele võetud siis peaksid tal olema mingi transiitnumbrid,või mis?
Selline auto on ilma märja webastota ainult siis, kui see on ise maha võetud.
Läbi uste keskmistele akendele (teise istmerea omadele) puhutakse sooja. Seda on piltidelt näha-õhukanalid.

Ma ei usu, et ta oleks Lätis arvele võetud. Autosid ligutatakse riikide vahel ka treileritega, mitte ilmtingimata omal jalal ja transiitnumbritega. Ise olen elu jooksul mitu autot saksamaalt ka eelmise omaniku numbrite ja dokumentidega toonud. Ka siis pole mingeid transiitnumbreid.

Eelda alati, et proffessionaalne automüüja on ostjast targem.
Ehk siis mida Sa ei näe piltidelt , seda pole autol ka olemas, mitte müüja ei unustanud pilti teha.

Antud juhul ise tunneksin puudust tagumise kuudi soojendusest-jahutusest.
Alles hiljuti sai enda kaubikule see peale lastud panna . Lisaks paljudele vajalikele uutele ja kasutatud juppidele ka kahe eri firma töötunnid paigaldamiseks.
Varuosadest -õhukanaliga laepapid, õhutoru kõrvalistuja poole lakke sinna külge 4 osa, kasutatud ahju korpus koos kogu elektroonikaga, uus kliimaradikas, uus pika kere külje siseplastik mis katab ahju, kliimatorud põhja alt eest-taha , jahutusvedeliku torud taha radika külge, elektrist oli vajalik juhtmepunt, ahju ja juhtploki pistikud, ahju juhtplokk. (Peaks olema Sinu pildil ohutule lülitist paremal, aga seal on tasku.)

Palju odavam, kui see kõik on juba kasutatud autot ostes küljes. Eriti siis, kui on soov vahesein maha võtta, nagu minul juba algusest peale plaanitud oli.

Muidugi positiivne, et kui pole taga teist ahju, ei saa ka selle kliima torud tagumise logari all läbi ussitada. Tavaliselt selles vanuses juba tüüpviga.
OLD VWS` DON´T LEAK OIL
THEY MARK THEIR SPOT!

JETTAMEES
Huviline
Postitusi: 573
Liitunud: 30 Sept 2012, 16:32
Telefon: 56503745
Auto: Audi q7. Multivan
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 3 korda

VW T5

Lugemata postitus Postitas JETTAMEES » 15 Dets 2020, 02:04

eavp kirjutas:
15 Dets 2020, 00:02
JETTAMEES kirjutas:
14 Dets 2020, 19:35
tänud! Samas mis 10 protsendist me räägime?
Ostes eesti käibemaksukohuslasena teisest EU riigist kasutatud sõiduauto, tuleb eestis tasuda pool eesti käibemaksust ostusummalt. Seda juhul, kui autot hakatakse kasutama ka erasõitudeks.


JETTAMEES kirjutas:
14 Dets 2020, 21:08
"Positiivne, et ees soojendatakse läbi uste ka keskmisi aknaid, ehk ei ole siis salongi ossa lisasoojendust juurde vaja.
Webasto on aga kas ka puldistkäivitus olemas, jäi arusaamatuks. "
Kust sa näed et webasto on ja läbi uste keskmisi aknaid soojendatakse?
Ja kui ta pole Lätis arvele võetud siis peaksid tal olema mingi transiitnumbrid,või mis?
Selline auto on ilma märja webastota ainult siis, kui see on ise maha võetud.
Läbi uste keskmistele akendele (teise istmerea omadele) puhutakse sooja. Seda on piltidelt näha-õhukanalid.

Ma ei usu, et ta oleks Lätis arvele võetud. Autosid ligutatakse riikide vahel ka treileritega, mitte ilmtingimata omal jalal ja transiitnumbritega. Ise olen elu jooksul mitu autot saksamaalt ka eelmise omaniku numbrite ja dokumentidega toonud. Ka siis pole mingeid transiitnumbreid.

Eelda alati, et proffessionaalne automüüja on ostjast targem.
Ehk siis mida Sa ei näe piltidelt , seda pole autol ka olemas, mitte müüja ei unustanud pilti teha.

Antud juhul ise tunneksin puudust tagumise kuudi soojendusest-jahutusest.
Alles hiljuti sai enda kaubikule see peale lastud panna . Lisaks paljudele vajalikele uutele ja kasutatud juppidele ka kahe eri firma töötunnid paigaldamiseks.
Varuosadest -õhukanaliga laepapid, õhutoru kõrvalistuja poole lakke sinna külge 4 osa, kasutatud ahju korpus koos kogu elektroonikaga, uus kliimaradikas, uus pika kere külje siseplastik mis katab ahju, kliimatorud põhja alt eest-taha , jahutusvedeliku torud taha radika külge, elektrist oli vajalik juhtmepunt, ahju ja juhtploki pistikud, ahju juhtplokk. (Peaks olema Sinu pildil ohutule lülitist paremal, aga seal on tasku.)

Palju odavam, kui see kõik on juba kasutatud autot ostes küljes. Eriti siis, kui on soov vahesein maha võtta, nagu minul juba algusest peale plaanitud oli.

Muidugi positiivne, et kui pole taga teist ahju, ei saa ka selle kliima torud tagumise logari all läbi ussitada. Tavaliselt selles vanuses juba tüüpviga.
Tänu! Ma just tahaksin vaheseina jätta! See eesti buss on just see mida ma vajan kuid esimest korda elus satun sellise automüüja peale kes ei soovi autot müüa! Väga imelik värk! Läti m ikkagi vist välistan! Risk liig suur minujaoks! Jälgin eesti autosid edasi! Just läks üks multivan minema mis oli juba vaheseinaga! Ja üks beez pika kerega multivan on kah läinud! Olen krooniline hilineja! Aga tänud info eest!

dellu
Moderaator
Postitusi: 4429
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 75 korda
Kontakt:

VW T5

Lugemata postitus Postitas dellu » 15 Dets 2020, 22:26

Läti kohta ma ei tea, aga Saksast numbritega tulema saad oled küll õnnesärgis. Minu alates 2005a toomiskogemusest pole sisuliselt kordagi nii tulema saanud. Saan aru, et seal peab eelmine omanik arvelt maha võtma ja ta ei saa seda teha kui ei lähe kohalikku registrisse dokumentide ja numbritega. Seetõttu ka enamasti kuulutuses juba eramüüjatel kirjas, et kas auto veel arvel või ei. Platsidel on jah enamasti juba maha võetud, eraisik kui iga päev veel kasutab, siis ei ole arvelt maas ja ei saa sisuliselt treilaga ka ära viia, kui peaksid õhtul vaatama/ostma minema (autoregister ju enamasti ainult lõunani lahti). Mina olen Saksast ainult ühe korra tulema saanud, kui oli müüjaks üks m..n türklasest platsivend, kes diagnostika tegemise ajal teatas, et mida sa jokutad siin osta ära või lase jalga, et tal järjekord ukse taga. Kui kliendiga suheldud ja kauba soov olemas, selgus et auto arvel ja tema agent saab alles neljapäeval vormistada (ma vist olin seal esmaspäeval või teisipäeval). Lõpuks pakkus, et võta auto koos eelmise omaniku numbritega ja vormista ise mahavõtmine järgmine hommik (auto juures olin peale lõunat). No sõitsin platsilt ära ja mõtlesin, et milleks mulle see jama üldse, kui sa nii ülbe ja vastik olit. Helistasin kindlusmaaklerile, tegin Tarnes kindlustuse peale ja kodu poole teed. Auto oli Berliinis, ehk hotelli bronn läks küll raisku (makstud), aga see eest olin juba õhtuks Varssavis või suisa rohkem kodu pool. Läti ja Leedu kohta kogemusi pole, aga Leedus peaks vist suht lihtne olema ja kuuldatavasti pidid mingid võltstöökojad ka olema, kes välismaa passis toodud numbrid nuka taga valmis treivad (kui Sakslane pole neid kaasa andnud). Kogenud silm eristab muidugi ära, et fondid ja vahet pole õiged, aga ilmselt Leedu politseil suva.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

JETTAMEES
Huviline
Postitusi: 573
Liitunud: 30 Sept 2012, 16:32
Telefon: 56503745
Auto: Audi q7. Multivan
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 3 korda

VW T5

Lugemata postitus Postitas JETTAMEES » 16 Dets 2020, 15:42

Väga hea! Peaks siin olema alateema huvitavatest ja naljakatest auto ostu/müügi kogemustest! Oleks päris lõbus!

Tanel8012
Huviline
Postitusi: 240
Liitunud: 30 Juul 2020, 19:01
Asukoht: Türisalu
Tänanud: 9 korda
Tänatud: 18 korda

VW T5

Lugemata postitus Postitas Tanel8012 » 19 Dets 2020, 01:21

Eelmine omanik ei pea sittagi arvelt maha võtma, teoorias saad rahulikult Eestisse veereda Saksa numbrite ning o/m lepinguga ja asi vask. Iseasi, et keegi ida-eurooplast ei usalda ning kõikvõimalikud trahvid ja si** koduteel langeb Saksa omaniku kaela ja sestap keegi vanade numbritega minema ei taha lasta.

Ma ei tea ikka misasi see Hernes kindlustus on, saadad Ifi e-maili, et vaja väljamaa numbritega autole kindlustust ja asi vask.

Tanel8012
Huviline
Postitusi: 240
Liitunud: 30 Juul 2020, 19:01
Asukoht: Türisalu
Tänanud: 9 korda
Tänatud: 18 korda

VW T5

Lugemata postitus Postitas Tanel8012 » 19 Dets 2020, 01:26

eavp kirjutas:
14 Dets 2020, 19:21

Automaat -manuaal on vaieldav teema. Mootorist ise eelistan maksimum kilovatte (sel põlvkonnal 132), siis on ka 17" tehase veljed. Samas on see vist kõige õnnetum mootor, minu autol oli rootsist tulles juba kolmas peal.

Nelivedu- maitse asi aga ega ta leiba ei küsi, kui olemas oleks. Samas sõltub palju kasutusotstarbest.

Õnnetu on ta ainult esimese omaniku käes, uus mootor EGR-D jahutiga või siis üldse ilma EGRita ja pole mingit probleemi. Know-Howd kogu nett täis.

Ega see nelikvedu leiba ei küsi aga minu Biturbo 4Motion DSG võtab küla vahel 14+ sajale :lol: EGR ja DPF lännu aga ikkagi
Vaikselt plaanis kas 110kw T6 4M või 119Cdi 4x4 seetõttu juba.
Viimati muutis Tanel8012, 19 Dets 2020, 01:30, muudetud 1 kord kokku.

eavp
Huviline
Postitusi: 129
Liitunud: 19 Okt 2019, 23:06
Asukoht: Tallinna ümbruses
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 9 korda

VW T5

Lugemata postitus Postitas eavp » 22 Dets 2020, 01:37

dellu kirjutas:
15 Dets 2020, 22:26
Läti kohta ma ei tea, aga Saksast numbritega tulema saad oled küll õnnesärgis. Minu alates 2005a toomiskogemusest pole sisuliselt kordagi nii tulema saanud. ..........
Reeglina ei ole tegu õnne vaid usalduse küsimusega. Ilmselt ka ära rääkimise oskusega. Sest kui midagi juhtub, siis sakslase kindlustus katab selle aga tema kindlustushind tõuseb lakke. Seepärast nad kardavadki.

Mõtlesin nüüd järgi ja saksa numbritega ära toonud ühe haagissuvila, ühe FIAT väikekaubiku baasil ehitatud Knaus suvilaauto, üks kord kasutatud uue tendiga käru ( nagu koha peal selgus, kasutati üks kord 2200km pikkuseks reisiks omaniku elukaaslase kodumaale ;)
Samuti siis ühe ühe pika kerega 2003 aasta Caravelle. Kõige viimane oli jupp aega tagasi toodud Nissan Primera Combi. Viimane oli saksas leitud kuulutusest. Kõik otse omanikult.

Jama oli ainult selle FIAT baasil suvilaauto toomisega, kuna sellel läks poolas katki hammasrihm ja ei saanud omanikule numbreid nii kähku tagasi saadetud, kui vaja. Tegin siis läbi ARK ja nemad saadavad 2x kuus . Nii jõudis juba kindlustus omanikku tüütama ja ähvardama hakata.
Paar kõnet ja saatsin talle eesti tehnilise passi pildid kindlustusele edasi saatmiseks. Teistega pole probleeme olnud. Osadele otse tagasi saatnud, osadega juba kohe kokku leppinud, et teen läbi eesti ark ja kui arvel, saadan eesti passi pildi.

Tegelikult saab saksas arvel olevat autot eesti ARK ilusti arvelt maha võtta. Ära tuleb anda numbrid ja tehniline pass, edasi ajavad asju juba nemad ise (väidetavalt saadavad 2x kuus need saksamaale) Teenus oli igatahes tasuta, ehk siis kõik eestis arvele võtmise hinna sees.

Enamus neid ülal nimetatud loetelust oli ostetud ebayst, osad ka ette ära makstud.

Viimane auto saksast oli 2017 aastal toodud aasta vana Superb. Ostetud piiriäärsest kolkalinna esindusest , transiitnumber sai võetud kuuks ajaks minu nimele ja hiljem tuli saksast mulle automaksu arve selle kuu kohta;)

Aga vähemalt nii hea teenindus oli, et transiitnumber vormistati teises linnas ARK müüja poolt ilma minuta . Esimine kogemus, kus ise ei pidanudki saksa arki minema. Oli ka muidugi kõige kallim ost saksast siiani, vist mingi 25000 ilma käibeta (ostetud ja toodud eestisse firma volitusega )

Sel sügisel tahtsin osta uue haagissuvila saksast , aga õnneks ei läinud covid-19 seklusele.. Eestist seda mudelit järgmiseks aastaks tellida ei saanud, kevadine tehaste seisak hiinas tekitas juppide puuduse ja tootmisjärjekorrad.
Tanel8012 kirjutas:
19 Dets 2020, 01:26

Õnnetu on ta ainult esimese omaniku käes, uus mootor EGR-D jahutiga või siis üldse ilma EGRita ja pole mingit probleemi. Know-Howd kogu nett täis.

Ega see nelikvedu leiba ei küsi aga minu Biturbo 4Motion DSG võtab küla vahel 14+ sajale :lol: EGR ja DPF lännu aga ikkagi
Vaikselt plaanis kas 110kw T6 4M või 119Cdi 4x4 seetõttu juba.
Mina olen õnnetu juba siis, kui mul 10 l sajale Lõuna Eesti ots läheb. Samas tagasi sõites võtan Alexela küttele Tartu Go oilist paagi täis ja saan ka praeguse ilmaga reaalse kulu 8,5 liitrit.
Tallinn on vist Tartu suhtes alla mäge kogu tee ;)

Kusjuures kõik mis peab on mootori küljes, ära võetud ja välja progetud midagi ei ole. Ära on vahetatud uue vastu ainult see ülikallis "õlifiltri kinnitus" millest tavaliselt 132kw mootoritel see jama peale hakkab, kui ribid ära sulavad.
Viimati muutis eavp, 22 Dets 2020, 01:52, muudetud 1 kord kokku.
OLD VWS` DON´T LEAK OIL
THEY MARK THEIR SPOT!

Tanel8012
Huviline
Postitusi: 240
Liitunud: 30 Juul 2020, 19:01
Asukoht: Türisalu
Tänanud: 9 korda
Tänatud: 18 korda

VW T5

Lugemata postitus Postitas Tanel8012 » 22 Dets 2020, 07:26

Ribid ei sula, ribid lihtsalt oksüdeeruvad nagu alumiiniumile kohane. Maanteel saan ka mingi üheksaga hakkama, aga linnas lühikesed otsad ja 14.3 oli viimane paagitäis. Mul muidugi mingi politseivariant ka, tühimass miski 2600kg.

dellu
Moderaator
Postitusi: 4429
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 75 korda
Kontakt:

VW T5

Lugemata postitus Postitas dellu » 25 Dets 2020, 12:55

Tanel8012 kirjutas:
19 Dets 2020, 01:21

Ma ei tea ikka misasi see Hernes kindlustus on, saadad Ifi e-maili, et vaja väljamaa numbritega autole kindlustust ja asi vask.
Tarnes - ehk siis transport - tarne punktist a punkti b. Siis sul veab, minul ei osanud telefoni teel telefonineiu midagi teha. Tuttava kaudu sain mingi targema kontoritöötaja kontakti ja asi sujus
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

JETTAMEES
Huviline
Postitusi: 573
Liitunud: 30 Sept 2012, 16:32
Telefon: 56503745
Auto: Audi q7. Multivan
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 3 korda

VW T5

Lugemata postitus Postitas JETTAMEES » 01 Jaan 2021, 22:40

Tere ja head uut aastat kõigile! Müügis jälle üks multivan,mis oli viimati müügis kuukene tagasi eelmise omanikuga! Oskab keegi midagi lähemalt öelda selle kohta?
https://www.auto24.ee/used/3460789
Kuidagi palju on omaniku vahetanud!?
Kas 132 kw ostes tuleb kohe see "kallis" õlifiltri kinnitus ära vahetada? Osa räägib et hülsi kulumine saab alguse hoopis egr-ist? Mis nende hinnad on siis et keegi neid vahetada ei taha ja pigem mootorid kotti lasevad?

Tanel8012
Huviline
Postitusi: 240
Liitunud: 30 Juul 2020, 19:01
Asukoht: Türisalu
Tänanud: 9 korda
Tänatud: 18 korda

VW T5

Lugemata postitus Postitas Tanel8012 » 02 Jaan 2021, 07:16

JETTAMEES kirjutas:
01 Jaan 2021, 22:40
Kas 132 kw ostes tuleb kohe see "kallis" õlifiltri kinnitus ära vahetada? Osa räägib et hülsi kulumine saab alguse hoopis egr-ist? Mis nende hinnad on siis et keegi neid vahetada ei taha ja pigem mootorid kotti lasevad?
Kui juba õli võtab, ei aita peale uue mootori ja turbode midagi. "Õlifiltri kinnitus" on üks krempel koos EGRi ja õlijahutiga ning sellest kogu jama alguse saabki. Maksab mingi 5-600 ainult, aga nagu öeldud, kui juba õli võtab, on mootorist piisavalt alumiinimumoksiidi läbi käinud, et siis juba võiduka lõpuni sõita või siis kähku mõnele teadmatule maha parseldada.

JETTAMEES
Huviline
Postitusi: 573
Liitunud: 30 Sept 2012, 16:32
Telefon: 56503745
Auto: Audi q7. Multivan
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 3 korda

VW T5

Lugemata postitus Postitas JETTAMEES » 02 Jaan 2021, 18:54

Tanel8012 kirjutas:
02 Jaan 2021, 07:16
JETTAMEES kirjutas:
01 Jaan 2021, 22:40
Kas 132 kw ostes tuleb kohe see "kallis" õlifiltri kinnitus ära vahetada? Osa räägib et hülsi kulumine saab alguse hoopis egr-ist? Mis nende hinnad on siis et keegi neid vahetada ei taha ja pigem mootorid kotti lasevad?
Kui juba õli võtab, ei aita peale uue mootori ja turbode midagi. "Õlifiltri kinnitus" on üks krempel koos EGRi ja õlijahutiga ning sellest kogu jama alguse saabki. Maksab mingi 5-600 ainult, aga nagu öeldud, kui juba õli võtab, on mootorist piisavalt alumiinimumoksiidi läbi käinud, et siis juba võiduka lõpuni sõita või siis kähku mõnele teadmatule maha parseldada.
Aga kuidas kõige lihtsam kontrollida oleks? Kui hülss kulunud, peaks ju karterituul olema soliidne juba?

Tanel8012
Huviline
Postitusi: 240
Liitunud: 30 Juul 2020, 19:01
Asukoht: Türisalu
Tänanud: 9 korda
Tänatud: 18 korda

VW T5

Lugemata postitus Postitas Tanel8012 » 02 Jaan 2021, 19:11

Kõigepealt vaata müüdava auto EGRi jahuti birka pealt varuosakoodi:
Pilt

Kui see lõpeb millegi muuga, kui D või tähte polegi, siis jookse ära. Pildi siis kõige esimene põlvkond, A-lõpuga.

Aga ega see veel ei päästa, sest mul oli ka D-modifikatsioon, aga ilmselgelt vahetati alles siis, kui juba si** majas. Toodetud ka neli aastat hiljem, kui auto, D läks tootmisse 2015.

Ise ma ei mõtlekski millegi muu ostule, kui kas dokumenteeritud mootorivahetuse (VW poolt tuleb uus mootor koos D jahutiga) või nagu oma viimase Transporteriga tegin, teadlikult kottis mootoriga, sest nagunii läheb tutikas vahele. Ma olen küll kuulnud, et on inimesi, kellel on väidetavalt jopanud ja aastaid sõitnud ja õli ei võta, aga tegu on tõsise erandiga reeglile ning selle peale ei läheks kindlasti välja.

JETTAMEES
Huviline
Postitusi: 573
Liitunud: 30 Sept 2012, 16:32
Telefon: 56503745
Auto: Audi q7. Multivan
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 3 korda

VW T5

Lugemata postitus Postitas JETTAMEES » 04 Jaan 2021, 00:07

Tanel8012 kirjutas:
02 Jaan 2021, 19:11
Kõigepealt vaata müüdava auto EGRi jahuti birka pealt varuosakoodi:
Pilt

Kui see lõpeb millegi muuga, kui D või tähte polegi, siis jookse ära. Pildi siis kõige esimene põlvkond, A-lõpuga.

Aga ega see veel ei päästa, sest mul oli ka D-modifikatsioon, aga ilmselgelt vahetati alles siis, kui juba si** majas. Toodetud ka neli aastat hiljem, kui auto, D läks tootmisse 2015.

Ise ma ei mõtlekski millegi muu ostule, kui kas dokumenteeritud mootorivahetuse (VW poolt tuleb uus mootor koos D jahutiga) või nagu oma viimase Transporteriga tegin, teadlikult kottis mootoriga, sest nagunii läheb tutikas vahele. Ma olen küll kuulnud, et on inimesi, kellel on väidetavalt jopanud ja aastaid sõitnud ja õli ei võta, aga tegu on tõsise erandiga reeglile ning selle peale ei läheks kindlasti välja.
kas sea silti on kapotialt näha? ja kui hülss vigane siis karterisurve peaks kas tugev olema?

Vasta

Mine “Autoostu abi”