VW T5
-
- Huviline
- Postitusi: 240
- Liitunud: 30 Juul 2020, 19:01
- Asukoht: Türisalu
- Tänanud: 9 korda
- Tänatud: 18 korda
VW T5
Jah, see pilt ongi tehtud ülalt alla mootori peale vaadates.
Otsas hülsid on ainult üks võimalik tagajärg. Mul oli näiteks kolks sees ja turbod küpsed. Kõik, mis võib juhtuda, kui õli abrasiivi täis on. Karterisurve kohta ei oska ütelda, pole nagu eriti tähtis info ka, nagu ma eelnevalt juba rääkisin.
Otsas hülsid on ainult üks võimalik tagajärg. Mul oli näiteks kolks sees ja turbod küpsed. Kõik, mis võib juhtuda, kui õli abrasiivi täis on. Karterisurve kohta ei oska ütelda, pole nagu eriti tähtis info ka, nagu ma eelnevalt juba rääkisin.
-
- Huviline
- Postitusi: 573
- Liitunud: 30 Sept 2012, 16:32
- Telefon: 56503745
- Auto: Audi q7. Multivan
- Asukoht: Harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 3 korda
VW T5
Tere.jätkates teemat; https://www.auto24.ee/webcache_kasutatu ... 24_ee.html
Sellel volksul on uus mootor vahele pandud! Pildil arve näha! Kas tõesti uus mootor maksab nii vähe?? Kas tegu tehasetaastatud mootoriga?
Kas keegi oskab kuskilt välja võluda uue CCHA mootori hinna?
Sellel volksul on uus mootor vahele pandud! Pildil arve näha! Kas tõesti uus mootor maksab nii vähe?? Kas tegu tehasetaastatud mootoriga?
Kas keegi oskab kuskilt välja võluda uue CCHA mootori hinna?
-
- Huviline
- Postitusi: 240
- Liitunud: 30 Juul 2020, 19:01
- Asukoht: Türisalu
- Tänanud: 9 korda
- Tänatud: 18 korda
VW T5
CFCA on kõige odavam mootor, mida võimalik Volkswagenilt saada. Mina maksin enda oma eest augustis mingi 4300 vist pärast pikka otsimist, Forss tahtis alguses 5800 kui ma ei eksi. Tehaseuus, mitte taastatud mootor. Sellega tuleb juba D-tüüpi EGRi jahuti. Uus mootor, turbod, vahetus, nipet-näpet läks mul kokku mingi 7k.
Mida arvel pole, on uus katalüsaator ning DPF. Kuna uued mootorid tulevad kõik läbi Mölleri, on garantii nõueteks uus katalüsaator, uus DPF ja tarkvara uuendamine. Mul oli nendest suht savi, kuna EGRi ja DPFi viskasin nagunii vahelt minema ja uue tarkvaraga keeratakse see 132kw veelgi rohkem kinni, kui ta originaalis oli.
Teiseks peab veenduma uute turbode olemasolus, sest alumiiniumisegust õli pikemalt maitsnuna ei ole nood kindlasti parimas seisus.
Mida arvel pole, on uus katalüsaator ning DPF. Kuna uued mootorid tulevad kõik läbi Mölleri, on garantii nõueteks uus katalüsaator, uus DPF ja tarkvara uuendamine. Mul oli nendest suht savi, kuna EGRi ja DPFi viskasin nagunii vahelt minema ja uue tarkvaraga keeratakse see 132kw veelgi rohkem kinni, kui ta originaalis oli.
Teiseks peab veenduma uute turbode olemasolus, sest alumiiniumisegust õli pikemalt maitsnuna ei ole nood kindlasti parimas seisus.
-
- Huviline
- Postitusi: 573
- Liitunud: 30 Sept 2012, 16:32
- Telefon: 56503745
- Auto: Audi q7. Multivan
- Asukoht: Harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 3 korda
VW T5
aga kust ma saaks CCHA moto hinda teada?Tanel8012 kirjutas: ↑10 Jaan 2021, 02:16CFCA on kõige odavam mootor, mida võimalik Volkswagenilt saada. Mina maksin enda oma eest augustis mingi 4300 vist pärast pikka otsimist, Forss tahtis alguses 5800 kui ma ei eksi. Tehaseuus, mitte taastatud mootor. Sellega tuleb juba D-tüüpi EGRi jahuti. Uus mootor, turbod, vahetus, nipet-näpet läks mul kokku mingi 7k.
Mida arvel pole, on uus katalüsaator ning DPF. Kuna uued mootorid tulevad kõik läbi Mölleri, on garantii nõueteks uus katalüsaator, uus DPF ja tarkvara uuendamine. Mul oli nendest suht savi, kuna EGRi ja DPFi viskasin nagunii vahelt minema ja uue tarkvaraga keeratakse see 132kw veelgi rohkem kinni, kui ta originaalis oli.
Teiseks peab veenduma uute turbode olemasolus, sest alumiiniumisegust õli pikemalt maitsnuna ei ole nood kindlasti parimas seisus.
VW T5
Ma ostsin juulis T5 2.5 96kw.
Kohe vahetasin kõik piduritega seonduva, hooratta ja siduri kraami ja veel nipet näpet. Siis läksin Poola ja jäin tagasi tulles teepeale, tulemuseks turbo vahetus ja mingi hunnik tihendeid. Peale seda sõitsin 1000km ja plokikaas vahetusse, lisaks veel intercooler. Nende suuremate asjade vahele jäänd veel Palju pisikesi asju kogu summas ca. 5000eur.
Kohe vahetasin kõik piduritega seonduva, hooratta ja siduri kraami ja veel nipet näpet. Siis läksin Poola ja jäin tagasi tulles teepeale, tulemuseks turbo vahetus ja mingi hunnik tihendeid. Peale seda sõitsin 1000km ja plokikaas vahetusse, lisaks veel intercooler. Nende suuremate asjade vahele jäänd veel Palju pisikesi asju kogu summas ca. 5000eur.
-
- Huviline
- Postitusi: 573
- Liitunud: 30 Sept 2012, 16:32
- Telefon: 56503745
- Auto: Audi q7. Multivan
- Asukoht: Harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 3 korda
VW T5
Tänud! Kas keegi seletaks mulle palun selle lehekülje lahti-kui lollile kuna pole inglisekeele sorav tundja? Nimelt seal siis CCHA mootoreid saadaval kahe erineva koodiga! Ühe koodiga 03L100036Q moto 9500 euri kus pole pihusteid ega midagi kaasas,lihtsalt paljas blokk! Ja teise koodiga 03L100090GX hinnaga 7k euri,kus kõik kulinad küljes! Mis vahe neil on-kas üks on uus ja teine tehasetaastatud?siLc kirjutas: ↑10 Jaan 2021, 10:40https://tellimiskeskus.forss.ee
Paned selle masina VIN-i või regnr sisse ja valid jaotuse "base engine". Sealt näed konkreetsele isendile hinna ära.
-
- Huviline
- Postitusi: 819
- Liitunud: 31 Mai 2011, 15:41
- Asukoht: Harjumaa
- Tänanud: 92 korda
- Tänatud: 121 korda
VW T5
X-lõpuga kood peaks olema tehase taastatud.JETTAMEES kirjutas: ↑10 Jaan 2021, 19:37Tänud! Kas keegi seletaks mulle palun selle lehekülje lahti-kui lollile kuna pole inglisekeele sorav tundja? Nimelt seal siis CCHA mootoreid saadaval kahe erineva koodiga! Ühe koodiga 03L100036Q moto 9500 euri kus pole pihusteid ega midagi kaasas,lihtsalt paljas blokk! Ja teise koodiga 03L100090GX hinnaga 7k euri,kus kõik kulinad küljes! Mis vahe neil on-kas üks on uus ja teine tehasetaastatud?siLc kirjutas: ↑10 Jaan 2021, 10:40https://tellimiskeskus.forss.ee
Paned selle masina VIN-i või regnr sisse ja valid jaotuse "base engine". Sealt näed konkreetsele isendile hinna ära.
Tallinna ümbruses saab minult ka tekstiilipesurit rentida!