Küsimused B8 kohta
-
- Huviline
- Postitusi: 43
- Liitunud: 18 Nov 2018, 22:07
- Auto: B8
- Asukoht: Lõuna-Eesti
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Küsimused B8 kohta
Tere
Üle pika aja pöördun teie poole küsimusega, et mis DSG kast on 2017 aasta Passatil millel 1.6 88kw diiselmootor? Oleks soov osta selline masin ning üritaks võimalikult palju end harida. Internet pakub vastuseks vaid seda, et Mis see DSG on jne. Kuskilt nägin et antud masinal on DSG7 kuid milline DSG7?! Neid ju päris mitmeid variante.
Kui masinal puudub veokonks siis kas see on enam-vähem ise paigaldatav? Mõtlen ikka seda õiget asja mis stange taha peitu läheb. Stange sisse tuleb auk lõigata nagu aru saan kuid kas pistikud ja muud valmidused on üldjuhul olemas neil?
Üle pika aja pöördun teie poole küsimusega, et mis DSG kast on 2017 aasta Passatil millel 1.6 88kw diiselmootor? Oleks soov osta selline masin ning üritaks võimalikult palju end harida. Internet pakub vastuseks vaid seda, et Mis see DSG on jne. Kuskilt nägin et antud masinal on DSG7 kuid milline DSG7?! Neid ju päris mitmeid variante.
Kui masinal puudub veokonks siis kas see on enam-vähem ise paigaldatav? Mõtlen ikka seda õiget asja mis stange taha peitu läheb. Stange sisse tuleb auk lõigata nagu aru saan kuid kas pistikud ja muud valmidused on üldjuhul olemas neil?
-
- Klubiline
- Postitusi: 1686
- Liitunud: 27 Aug 2012, 19:02
- Telefon: 53542362
- Auto: Volkswagen Passat Variant 2014 1.6 TDI
- Asukoht: Raplamaa
- Tänanud: 125 korda
- Tänatud: 56 korda
Küsimused B8 kohta
Palju küsimusi. Kui auto kohta infot anda pole ei saa ka vastata. Elektriline konks on järelpaigaldatav ja vastavad lisad on kõik müügil või sebimise vaev romulatest jne. Valmidust nn pole et konks külge ja pistik ühendada. Saab ka eemaldatava konsku panna mis samamoodi ei jää näha kui konks küljest võtta. DSG 7 tähendab seda et on 7 käiguline. Kas kuiv siduritega või mitte seda ei oska öelda.
-
- Huviline
- Postitusi: 43
- Liitunud: 18 Nov 2018, 22:07
- Auto: B8
- Asukoht: Lõuna-Eesti
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Küsimused B8 kohta
kiiruga vaadates tõesti pakutakse enamvähem teisaldatavaid konksusid mis võrreldes originaaliga on palju soodsam. Lubatakse ka peaaegu kõikidele autodele peidetud installi ehk kui konks küljest siis midagi näha pole.
Jah ma tean, et DSG7 on seitsmekäiguline ning minu teada on nad kõik ka märgsiduriga. Aga huvitakski just tüüp nagu näiteks kas DQ200 vms
Mida üldse sellest mootorist arvata? pole nagu väga materjali siin foorumis näinud selle kohta. Eks ta selline kulgemise mootor ole kuid mõtlen just mingeid tüüpvigu ja nõrku kohti.
Jah ma tean, et DSG7 on seitsmekäiguline ning minu teada on nad kõik ka märgsiduriga. Aga huvitakski just tüüp nagu näiteks kas DQ200 vms
Mida üldse sellest mootorist arvata? pole nagu väga materjali siin foorumis näinud selle kohta. Eks ta selline kulgemise mootor ole kuid mõtlen just mingeid tüüpvigu ja nõrku kohti.
Viimati muutis rSto, 22 Aug 2020, 19:44, muudetud 1 kord kokku.
- siLc
- Tunnustatud
- Postitusi: 2058
- Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
- Auto: Passat B7 EcoFuel
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 166 korda
Küsimused B8 kohta
Originaal klapib stange taha - need järelturu omade jaoks pead koha leidma, kus eemaldatud konksu hoida. Kasutatud autode puhul originaalkonks vaevalt hinda oluliselt mõjutab...
Ei ole kõik märgsiduriga. Üldiselt on nii, et kõik tänapäevased alla kaheliitrise ristimootoriga VAG-id on 7-käigulise kuivsiduriga DSG-ga, mis on teada tüübi DQ200 järgi.
Ei ole kõik märgsiduriga. Üldiselt on nii, et kõik tänapäevased alla kaheliitrise ristimootoriga VAG-id on 7-käigulise kuivsiduriga DSG-ga, mis on teada tüübi DQ200 järgi.
-
- Huviline
- Postitusi: 43
- Liitunud: 18 Nov 2018, 22:07
- Auto: B8
- Asukoht: Lõuna-Eesti
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Küsimused B8 kohta
Siiamaani otsin...
Käisin ka ühest autoaiast vaatamas ning kuulutus on selline:
https://www.auto24.ee/webcache_kasutatu ... 24_ee.html
Mis sellest arvata? Iseenesest toimetas kõik ilusti ning väljast oli sile. Sees alcantra osa oli määrdunud. Saab selle puhtaks valgelt? Muu oli puhas aga just see istumisosa.
Mis sellest värvist arvate? Selline hallikas-pruunikas. Ise olen kahevahel. Iseenesest päris kena ilmega kuid pole väga levinud sest ikkagi pruunikas tint sees.
Kuidas valge sisuga pikemaajaliselt elada on?
Käisin ka ühest autoaiast vaatamas ning kuulutus on selline:
https://www.auto24.ee/webcache_kasutatu ... 24_ee.html
Mis sellest arvata? Iseenesest toimetas kõik ilusti ning väljast oli sile. Sees alcantra osa oli määrdunud. Saab selle puhtaks valgelt? Muu oli puhas aga just see istumisosa.
Mis sellest värvist arvate? Selline hallikas-pruunikas. Ise olen kahevahel. Iseenesest päris kena ilmega kuid pole väga levinud sest ikkagi pruunikas tint sees.
Kuidas valge sisuga pikemaajaliselt elada on?
Viimati muutis rSto, 29 Aug 2020, 16:28, muudetud 1 kord kokku.
- martin333
- Huviline
- Postitusi: 345
- Liitunud: 11 Juul 2019, 09:24
- Auto: BMW 330i F31
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 33 korda
- Tänatud: 79 korda
Küsimused B8 kohta
Ma ütleks, et parem variant kui 1.6 liitrine mootor. Mäletan, et sarnane oli ka siis müügis kui endale autot otsisn, siis juba hele sisu ja low-LED esituled lükkasid valimist välja. Värv on maitse asi - peaasi, et endale meeldib.
Päev on lühike, kuid ööbik.
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5373
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 117 korda
- Tänatud: 149 korda
Küsimused B8 kohta
Mina enam ühtegi alcantarat ei võta elus ...hull (eriti hele) on hoolitseda ja korras hoida.rSto kirjutas: ↑29 Aug 2020, 16:28Siiamaani otsin...
Käisin ka ühest autoaiast vaatamas ning kuulutus on selline:
https://www.auto24.ee/webcache_kasutatu ... 24_ee.html
Mis sellest arvata? Iseenesest toimetas kõik ilusti ning väljast oli sile. Sees alcantra osa oli määrdunud. Saab selle puhtaks valgelt? Muu oli puhas aga just see istumisosa.
Mis sellest värvist arvate? Selline hallikas-pruunikas. Ise olen kahevahel. Iseenesest päris kena ilmega kuid pole väga levinud sest ikkagi pruunikas tint sees.
Kuidas valge sisuga pikemaajaliselt elada on?
Kas tõesti on piltidel 17" velg? Pigem nagu vähemalt 18" või siis need ei tule kaasa?
Kütusekulu on tegelt ka tehasest selline antud või oma looming?
Värv täitsa vastuvõetav (minule vähemalt), samas manuaal...no-no
- siLc
- Tunnustatud
- Postitusi: 2058
- Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
- Auto: Passat B7 EcoFuel
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 166 korda
Küsimused B8 kohta
MNT päringusse registritoimingute ajaloosse vaatasid? Küsimusi tekitaks miks müügisõiduki registrikanne nii pikalt peatatud...
Need veljed 19" Veronad pole?
Need veljed 19" Veronad pole?
-
- Huviline
- Postitusi: 43
- Liitunud: 18 Nov 2018, 22:07
- Auto: B8
- Asukoht: Lõuna-Eesti
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Küsimused B8 kohta
Autol olid tõepoolest 19" all. Jutu järgi oli klient ühte autot ostes pidanud neid veelgi suureks ning tegid swapi.
Seda vaatasin isegi, et registris selline lüke tehtud kuid ei osanud midagi kahtlustada. Mis see põhjus siis olla võiks?
Kütusekulu eriti ei vaata neis kuulutustest. Seal kirjutatakse ka 3.0 180 kW Audile keskmiseks 5.5
Plaan on muidugi esmaspäeval esindusse helistada ning natuke maad uurida vin koodiga kuid üha enam tundub see hele sisu ka endalegi liialt "delikaatne" vms. Kena on ta sellegipoolest vaadata.... ideaalis võiks ta jah tume olla, kasvõi tekstiil.Samuti veokonks ning LED esituled.
Manuaal on selline kindla peale minek kuid ei põlga ka Dsgd ära kuid nagu see turg on siis ega sellist ideaalset komplektsust sellises hinnaklassis ei leia.
LED esituled on kõva pluss mida väga paljudel pole..
Seda vaatasin isegi, et registris selline lüke tehtud kuid ei osanud midagi kahtlustada. Mis see põhjus siis olla võiks?
Kütusekulu eriti ei vaata neis kuulutustest. Seal kirjutatakse ka 3.0 180 kW Audile keskmiseks 5.5
Plaan on muidugi esmaspäeval esindusse helistada ning natuke maad uurida vin koodiga kuid üha enam tundub see hele sisu ka endalegi liialt "delikaatne" vms. Kena on ta sellegipoolest vaadata.... ideaalis võiks ta jah tume olla, kasvõi tekstiil.Samuti veokonks ning LED esituled.
Manuaal on selline kindla peale minek kuid ei põlga ka Dsgd ära kuid nagu see turg on siis ega sellist ideaalset komplektsust sellises hinnaklassis ei leia.
LED esituled on kõva pluss mida väga paljudel pole..
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5366
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Tallinn. Peetri
- Tänanud: 60 korda
- Tänatud: 609 korda
Küsimused B8 kohta
@martin333
Selle autu nr nägid, natuke enne sinu oma arvele võetud
Selle autu nr nägid, natuke enne sinu oma arvele võetud
Viimati muutis jussike, 29 Aug 2020, 19:08, muudetud 1 kord kokku.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
- martin333
- Huviline
- Postitusi: 345
- Liitunud: 11 Juul 2019, 09:24
- Auto: BMW 330i F31
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 33 korda
- Tänatud: 79 korda
-
- Huviline
- Postitusi: 524
- Liitunud: 08 Sept 2014, 09:43
- Asukoht:
- Tänanud: 47 korda
- Tänatud: 39 korda
Küsimused B8 kohta
Mul on olnud heleda nahksisuga B8 sedaan koos panoraamiga, kui sedaanil võib seda nii nimetada, millel tundus salong ülimalt avar. Mul olid keskmised osad ka samast nahast mis küljed ja hooldeprobleeme ei olnud. Valge naha peal jäävad silma teised asjad mis musta naha peal. Nahk ise oli peenema struktuuriga nappa vms mis võib hakata päris kiiresti kulumise tõttu läikima.
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5373
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 117 korda
- Tänatud: 149 korda
- siLc
- Tunnustatud
- Postitusi: 2058
- Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
- Auto: Passat B7 EcoFuel
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 166 korda
Küsimused B8 kohta
Kõike saab teha, lihtsalt lisatavaid ja vahetatavaid juppe ning arvutiga majandamist on rohkem kui näiteks Low-LED -> High-LED vahetamisel.
-
- Huviline
- Postitusi: 43
- Liitunud: 18 Nov 2018, 22:07
- Auto: B8
- Asukoht: Lõuna-Eesti
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Küsimused B8 kohta
Nüüd kus auto juba hoovis ning erinevatel põhjustel sai ikkagi halogeenidega masin ostetud siis mõte ikkagi liigub mingi Ledi poole.Hiinast ei julge tellida tolli pärast sest kui mõni märgistus puudu siis on oht asjast ilma jääda ning kuna tegemist suure summaga siis ei ole erilist huvi riskida. Vaatasin veidi eBays ringi ning üsna palju on selliseid pakkuda :
https://www.ebay.de/itm/114126278230
Neil pole tule peal seda kroomliistu ning seega tekkis mõte, et ehk on need plug and play sest olen aru saanud, et originaalil on kroomliist nii tule kui ka võre peal? Veel on raske navigeerida selles tulede maailmas kuid küll ma lõpuks aru saan mis on mis Teie abiga ehk
https://www.ebay.de/itm/114126278230
Neil pole tule peal seda kroomliistu ning seega tekkis mõte, et ehk on need plug and play sest olen aru saanud, et originaalil on kroomliist nii tule kui ka võre peal? Veel on raske navigeerida selles tulede maailmas kuid küll ma lõpuks aru saan mis on mis Teie abiga ehk
Viimati muutis rSto, 13 Sept 2020, 08:58, muudetud 1 kord kokku.
- Puuriit
- Huviline
- Postitusi: 316
- Liitunud: 12 Dets 2019, 18:15
- Auto: Tesla Model 3 SR+ 239kw 2022
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 101 korda
- Tänatud: 101 korda
Küsimused B8 kohta
Kroomliist on sealt tõenäoliselt õnnetuse või vigastuse tõttu eemaldatud. Tegemist originaaltulega ehk nn. High Led versiooniga ja nagu eelpool kirjutatud, ei ole see Plug&Play.
- t2ring
- Huviline
- Postitusi: 33
- Liitunud: 29 Mär 2013, 14:29
- Auto: Volkswagen Passat 2016 2.0 TDI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 0
Küsimused B8 kohta
Kasutan vana teemat. Plaanis on osta B8 2.0 diisel 110kw. Kas on mingeid asju, millega peaks kindlalt arvestama/muretsema?
Kuna pole enne diislit omanud, siis olen kuulnud jutte, et sellele mootorile kohe üldse ei sobi kui teha nädal-kaks iga-päevaselt ainult väikseid otsi 10-20km päev. Korra nädalas või üle nädala saab auto kindlasti ka üle 100-150km pikkuseid otsi, et teoorias ei tohiks ju hullu olla (dpf ja egr probleemid)? Bensiini ei näe väga mõtet, kuna aastane ls on üle 15-20k km.
Kuna pole enne diislit omanud, siis olen kuulnud jutte, et sellele mootorile kohe üldse ei sobi kui teha nädal-kaks iga-päevaselt ainult väikseid otsi 10-20km päev. Korra nädalas või üle nädala saab auto kindlasti ka üle 100-150km pikkuseid otsi, et teoorias ei tohiks ju hullu olla (dpf ja egr probleemid)? Bensiini ei näe väga mõtet, kuna aastane ls on üle 15-20k km.
-
- Huviline
- Postitusi: 1426
- Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
- Telefon: 56248247
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 56 korda
- Tänatud: 99 korda
- Kontakt:
Küsimused B8 kohta
Teoorias võiks hakkama saada, aga ega see lühikeste otsade töristamine diislile hea pole, eriti kui väljas külmemad ilmad. 2.0 TDI 110kw on võrreldav 1.4/1.5 bensiiniga ja selle kütusekulu pole oluliselt suurem, kui diislil. 1.8 ja 2.0 võtavad juba veidi rohkem, aga on ka dünaamika osas paremad.t2ring kirjutas: ↑20 Jaan 2021, 16:00Kasutan vana teemat. Plaanis on osta B8 2.0 diisel 110kw. Kas on mingeid asju, millega peaks kindlalt arvestama/muretsema?
Kuna pole enne diislit omanud, siis olen kuulnud jutte, et sellele mootorile kohe üldse ei sobi kui teha nädal-kaks iga-päevaselt ainult väikseid otsi 10-20km päev. Korra nädalas või üle nädala saab auto kindlasti ka üle 100-150km pikkuseid otsi, et teoorias ei tohiks ju hullu olla (dpf ja egr probleemid)? Bensiini ei näe väga mõtet, kuna aastane ls on üle 15-20k km.
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee
- martin333
- Huviline
- Postitusi: 345
- Liitunud: 11 Juul 2019, 09:24
- Auto: BMW 330i F31
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 33 korda
- Tänatud: 79 korda
Küsimused B8 kohta
On olemas kogemus nii 110kW Golf 7(2012) ja 140kW B8(2015) - Golfiga on sõidetud alates 117k km, praeguseks 152k ees, ning Passatiga alates 176k ja praeguseks 204k ees.t2ring kirjutas: ↑20 Jaan 2021, 16:00Kasutan vana teemat. Plaanis on osta B8 2.0 diisel 110kw. Kas on mingeid asju, millega peaks kindlalt arvestama/muretsema?
Kuna pole enne diislit omanud, siis olen kuulnud jutte, et sellele mootorile kohe üldse ei sobi kui teha nädal-kaks iga-päevaselt ainult väikseid otsi 10-20km päev. Korra nädalas või üle nädala saab auto kindlasti ka üle 100-150km pikkuseid otsi, et teoorias ei tohiks ju hullu olla (dpf ja egr probleemid)? Bensiini ei näe väga mõtet, kuna aastane ls on üle 15-20k km.
10-20 km päevas võib lühikeseks jääda tõesti, endal on päevane sõit ca 60-70 km ja sellega jõuab auto ilusti 2x päevas soojaks saada ning ka akut piisavalt laetud.
Seni pole mootoritega probleeme olnud ja loodetavasti lähiajal ei tule ka. Suurim mootoriga seotud töö/kulu mõlemil on olnud hammasrihma hoolduse tegemine - aga see on sellises vanuses VW-de puhul by default vajalik tehtav kulu. Kuna mõlemad esiveolised autod, siis suured hooldused väga suured polegi - kui võrrelda nelikutega.
Viimati muutis martin333, 20 Jaan 2021, 19:59, muudetud 1 kord kokku.
Päev on lühike, kuid ööbik.
-
- Huviline
- Postitusi: 1426
- Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
- Telefon: 56248247
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 56 korda
- Tänatud: 99 korda
- Kontakt:
Küsimused B8 kohta
Kui haldexi õli õigeaaegselt vahetada, siis neliku lisakulu on 100€ haldexi õlivahetuse eest kord 60 000km või 3 a jooksul(tehase välba järgi isegi kord 3a jooksul ainult). Kui pump läheb, siis selle vahetus koos tööga ca 300-350€.martin333 kirjutas: ↑20 Jaan 2021, 19:59Seni pole mootoritega probleeme olnud ja loodetavasti lähiajal ei tule ka. Suurim mootoriga seotud töö/kulu mõlemil on olnud hammasrihma hoolduse tegemine - aga see on sellises vanuses VW-de puhul by default vajalik tehtav kulu. Kuna mõlemad esiveolised autod, siis suured hooldused väga suured polegi - kui võrrelda nelikutega.
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee