Tere tahaks teada plusse ja miinuseid:
1.8 118kW
2.0 110kW
Nimelt on silma jäänud:
https://www.auto24.ee/used/3394819
https://www.auto24.ee/used/3404553
Ehk annate abi
Passat b6 valikul!
-
- Uustulnuk
- Postitusi: 1
- Liitunud: 04 Sept 2020, 14:06
- Auto: VW PASSAT B6
- Asukoht: Pärnu
- etnies858
- Moderaator
- Postitusi: 1746
- Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
- Auto: Passat B6 1.4 Ecofuel Skoda Karoq Sportline
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 315 korda
- Tänatud: 179 korda
Passat b6 valikul!
Eeldatavasti kursis, et need autod roostetavad mõnuga?
Muus osas nagu passat ikka kui mootorite poolelt valida siis pigem 2.0, kütust võtab samapalju.
Muus osas nagu passat ikka kui mootorite poolelt valida siis pigem 2.0, kütust võtab samapalju.
- HarryR
- Klubiline
- Postitusi: 209
- Liitunud: 06 Apr 2020, 20:05
- Auto: Vw Golf mk7 GTD Variant 2016
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 30 korda
- Tänatud: 52 korda
Passat b6 valikul!
1.8 kuukab õli mõnuga. Oli 2010 aasta Octavia sama mootoriga ja no 5000 km peale kulus liiter. 40 000 km pealt oli tal vahetatud kas garantii või tehaseaktsiooni korras kolvid, sest need koned võtsid esialgsete kolbidega suisa 1L/1000km. Mina ostsin auto 161 000 läbisõiduga, 40 000 kärutasin maha ja miskine 205 000 juures läksid dsg kasti sidurid vahetusse ja kohe varsti peale seda ka mehhatroonikaplokk. Käigukasti rõõme sai järgmine omanik maksta, mina sõitsin 160K - 200K muretult ja panin müüki. Ja oma vagi ajalooga olen täheldanud, et 200K pealt igasugune jebla pihta hakkabki.
Edit: samasuguse õlikuluga on ka naabri samaajastu 1.8 TSi Superb praegu ja ka temal vahetati kolviring ära.
Edit: samasuguse õlikuluga on ka naabri samaajastu 1.8 TSi Superb praegu ja ka temal vahetati kolviring ära.
Viimati muutis HarryR, 06 Sept 2020, 22:30, muudetud 1 kord kokku.
GTD Instagramis @harry_r111