Vw Golf ostuabi

Antud rubriik on mõeldud selleks, et hõlbustada AUTODE ostmist, varuosad ja audio selle alla ei kuulu. Siia paluks postitada kõik "mis te arvate sellest autost" jne postitused.

Moderaatorid: dellu, Gull

Vasta
hgkull
Uustulnuk
Postitusi: 1
Liitunud: 30 Jaan 2021, 16:55
Asukoht: Tõrvandi, Kambja vald, Tartuma
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Vw Golf ostuabi

Lugemata postitus Postitas hgkull » 30 Jaan 2021, 17:16

Tere

Sooviks natukene ostuabi. Valisin välja endale sellised isendid. Oskab keegi rääkida nendest headest külgedest ja tüüpvigadest? Pole enne uuemat Vw omanud ja ei tea nendest suurt midagi. Võib soovitada ka mingit muud universaal Golfi.

https://www.auto24.ee/webcache_kasutatu ... 24_ee.html
https://www.auto24.ee/webcache_kasutatu ... 24_ee.html
https://www.auto24.ee/webcache_kasutatu ... 24_ee.html
https://www.auto24.ee/webcache_kasutatu ... 24_ee.html

KuldarA
Huviline
Postitusi: 1425
Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
Telefon: 56248247
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 56 korda
Tänatud: 98 korda
Kontakt:

Vw Golf ostuabi

Lugemata postitus Postitas KuldarA » 31 Jaan 2021, 14:19

Natuke juurde panna, siis saab peaaegu uue ja pika garantiiga variandi:
https://www.mobile24.ee/autod/7355/

Kütusekulu samas suurusjärgus nagu diislil.
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee

margus
Huviline
Postitusi: 298
Liitunud: 19 Apr 2005, 17:56
Asukoht: Tartu
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 14 korda

Vw Golf ostuabi

Lugemata postitus Postitas margus » 31 Jaan 2021, 20:20

Uuema põlve 2.0TDi 10kW on igati äge mootor ning võimsamate diislite DSG-d on samuti laias laastus murevabad. Viimast muidugi eeldusel, et sellel ei ole õlivahetusega üle lastud - max välp 60tkm.
Mootor on oma dünaamika kohta ökonoomne, soojeneb mõistlikult ka külmade ilmadega ning kui aeg-ajalt ikka mootori soojaks sõidad ja lubad tahmafiltri tühjaks sõita, siis ka sellega asjad korras. Head analoogi või võrdlust 1.6TDI-ga teha ei ole asjakohane; bensukad on head, kuid neil DSG-ga mured ( kuiva siduriga autod nii bens kui ka 1.6TDI-d ). Uuemad 1.5TSI-d on tüütu mootori väljalülitamisega, mis ka sõidu ajal end välja lülitab.
Alates G7 esmatulekust TDI mootoritel sisulisi muudatusi ei tehtudki, bensukaid agamuuredi facelifti tulekuga - tuli juurde sõidu ajal mootori väljasuretmaine ja tahmafilter TSI-dele.

Tüüpvigasid on raske välja tuua, kuid suurimat muret võib tekitada niiske+külm oludes stereo ekraan. Päris uuema põlvkonna MIBII põlvkonnal on need küll tunduvalt paremad, kuid mitte alati 100% murevabad.
Panoraamkatuse puhul võib see hakata nagisema või lekkima.

Ka endal hetkel üks G7 Variant HL 2.0TDI DSG müügis kui huvi pakub.
Viimati muutis margus, 31 Jaan 2021, 20:21, muudetud 1 kord kokku.
Oettinger Powered
Uued rehvid ja veljed

tofetome
Huviline
Postitusi: 813
Liitunud: 31 Mai 2011, 15:41
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 92 korda
Tänatud: 121 korda

Vw Golf ostuabi

Lugemata postitus Postitas tofetome » 31 Jaan 2021, 20:23

margus kirjutas:
31 Jaan 2021, 20:20
Uuema põlve 2.0TDi 10kW on igati äge mootor ning võimsamate diislite DSG-d on samuti laias laastus murevabad. Viimast muidugi eeldusel, et sellel ei ole õlivahetusega üle lastud - max välp 60tkm.
Mootor on oma dünaamika kohta ökonoomne, soojeneb mõistlikult ka külmade ilmadega ning kui aeg-ajalt ikka mootori soojaks sõidad ja lubad tahmafiltri tühjaks sõita, siis ka sellega asjad korras. Head analoogi või võrdlust 1.6TDI-ga teha ei ole asjakohane; bensukad on head, kuid neil DSG-ga mured ( kuiva siduriga autod nii bens kui ka 1.6TDI-d ). Uuemad 1.5TSI-d on tüütu mootori väljalülitamisega, mis ka sõidu ajal end välja lülitab.
Alates G7 esmatulekust TDI mootoritel sisulisi muudatusi ei tehtudki, bensukaid agamuuredi facelifti tulekuga - tuli juurde sõidu ajal mootori väljasuretmaine ja tahmafilter TSI-dele.

Tüüpvigasid on raske välja tuua, kuid suurimat muret võib tekitada niiske+külm oludes stereo ekraan. Päris uuema põlvkonna MIBII põlvkonnal on need küll tunduvalt paremad, kuid mitte alati 100% murevabad.
Panoraamkatuse puhul võib see hakata nagisema või lekkima.

Ka endal hetkel üks G7 Variant HL 2.0TDI DSG müügis kui huvi pakub.
Ma nendest uumeatest mootoritest ei tea midagi, seega küsin kohe. Mismoodi see 1.5 TSI end sõiduajal välja lülitab? Osad silindrid või sõidab puhtalt juhi südametunnistusega?
Tallinna ümbruses saab minult ka tekstiilipesurit rentida!

margus
Huviline
Postitusi: 298
Liitunud: 19 Apr 2005, 17:56
Asukoht: Tartu
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 14 korda

Vw Golf ostuabi

Lugemata postitus Postitas margus » 31 Jaan 2021, 20:33

Kui vabastad pedaali, siis suretab mootori välja. Sisuliselt STOPP-START ökolahendus, kuid justnimelt 1.5TSI-st alates lülitab mootorit välja ka sõidu ajal. Asi kindlasti hoiab kütust kokku, kuid on hirmus tüütu ja ilma arvutita välja lülitada seda ei saa.

Poolte silindrite väljalülitamist teeb niikuinii ja see oli ka 1.4TSI 110kW versioonil juba olemas - see süsteem toimib neil hästi.
Oettinger Powered
Uued rehvid ja veljed

Kasutaja avatar
siLc
Tunnustatud
Postitusi: 2045
Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
Auto: Passat B7 EcoFuel
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 164 korda

Vw Golf ostuabi

Lugemata postitus Postitas siLc » 31 Jaan 2021, 20:53

1.5TSI 110kW koodiga DPCA Octavia 3 FL peal ei lülitanud küll välja keset sõitu, ikka ainult foori taga seistes.

bukake
Huviline
Postitusi: 6
Liitunud: 29 Veebr 2012, 23:16
Auto: VW Passat Highline
Asukoht:
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Vw Golf ostuabi

Lugemata postitus Postitas bukake » 01 Veebr 2021, 00:23

Ise olin eelmise aasta märtsis VW universaali otsingul kuid lõpuks sai ostetud Passat, mis on küll natuke suurem ja teise klassi auto, hind jällegi kõrgem, kuid tehika poolest on sama auto. Golf ei ole palju väiksem, ja hea alternatiiv Passatile, kuid hindade kohta nii palju, et nende kallimate Golfide hinnaga saab juba Passati leida, ja kogu selle Golfi point kaob ära.

2.0 diisel ja kuuene (nn märja siduriga) DSG on antud juhul parim valik ja kõige töökindlam variant, ei hakka pikalt kirjutama miks, lihtsalt fakt. Välismaalt toodud sõiduki puhul on tähtis, et ajalugu oleks täielik ja esinduses nähtav. Kasti hooldused peaksid olema vähemalt iga 60 tuh, mootori hooldused iga 30 tuh vähemalt. Hammasrihma oleks mõislik 200 tuhande juures kindlasti ära vahetada, kui pole eelnevalt tehtud. See on vist kõige kallim hooldus nendel masinatel, esindus küsib ca 700 eur, kuid reaalselt saab teha umbes poole hinnaga, kui mitte esinduses.

Silma jäi see esimene golf, kuna müüjaks on sama isik, kelle käest olen oma Passati ostnud. Hetkel leidsin vähemalt 3 aktiivset Passati kuulutust mis on ka tema omad. Tegeleb juba pikalt VW toomisega Saksast, autod on eksliising ehk ühe omaniku omad. Tundus adekvaatne ja asjalik inimene. Iga auto on küll erinev, kuid mina oma ostuga olen siiani rahul.

Soovitan kindlasti lasta kontrollida kuskil pädevas teeninduses. Ise lasin teha Forssis sest et Molleris oli liiga pikk järjekord, ja maksis lõbu ca 70e, mis on väga mõistlik ja olematu hind võrreldes auto hinnaga.

Edu otsingutel!
Viimati muutis bukake, 01 Veebr 2021, 00:25, muudetud 1 kord kokku.

KuldarA
Huviline
Postitusi: 1425
Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
Telefon: 56248247
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 56 korda
Tänatud: 98 korda
Kontakt:

Vw Golf ostuabi

Lugemata postitus Postitas KuldarA » 01 Veebr 2021, 10:16

margus kirjutas:
31 Jaan 2021, 20:33
Kui vabastad pedaali, siis suretab mootori välja. Sisuliselt STOPP-START ökolahendus, kuid justnimelt 1.5TSI-st alates lülitab mootorit välja ka sõidu ajal. Asi kindlasti hoiab kütust kokku, kuid on hirmus tüütu ja ilma arvutita välja lülitada seda ei saa.

Poolte silindrite väljalülitamist teeb niikuinii ja see oli ka 1.4TSI 110kW versioonil juba olemas - see süsteem toimib neil hästi.
See sõidu ajal väljalülitamine toimib nii märkamatult, et enamasti ei saa muud moodi sellest aru, kui, et tahhomeeter on nullis, seega ei tooks seda välja murekohana, pigem start/stop süsteem paremaks tehtud. Ja nagu öeldud, kui tõesti häirib, saab lasta välja lülitada.
bukake kirjutas:
01 Veebr 2021, 00:23

2.0 diisel ja kuuene (nn märja siduriga) DSG on antud juhul parim valik ja kõige töökindlam variant, ei hakka pikalt kirjutama miks, lihtsalt fakt.
2.0 TDI kindlasti hea mootor, kui diislit otsid, aga sellist fakti ma välja ei ütleks. Kummalgi pole väga kalleid vigu, aga pigem on olnud muresid diislitega, kui bensukatega.

Samuti võib põhimõtteliselt kõikide esimese postis toodud linkide peal kas kohe või väga varsti arvestada hooratta vahetusega, kui see vahetamata.
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee

bukake
Huviline
Postitusi: 6
Liitunud: 29 Veebr 2012, 23:16
Auto: VW Passat Highline
Asukoht:
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Vw Golf ostuabi

Lugemata postitus Postitas bukake » 01 Veebr 2021, 11:17

KuldarA kirjutas:
01 Veebr 2021, 10:16
2.0 TDI kindlasti hea mootor, kui diislit otsid, aga sellist fakti ma välja ei ütleks. Kummalgi pole väga kalleid vigu, aga pigem on olnud muresid diislitega, kui bensukatega.

Samuti võib põhimõtteliselt kõikide esimese postis toodud linkide peal kas kohe või väga varsti arvestada hooratta vahetusega, kui see vahetamata.
Ei saa nõustuda. Arusaadav, et KuldarA on selle uuema Golfi müüja, ja ma imestaks, kui keegi müüja kunagi ütleks, et tema kaup on kehv. Ebaobjektiivne arvamus, tõenäoliselt.

Lisaks see "natuke juurde panna" antud kontekstis paneb naerma. Palju see "natuke" siis on? Ca 53% rohkem, või siis 1.5 korda kõrgem hind kui mu kalkulaator näitab õigesti. Kas pole see "natuke" juhuslikult "liiga palju"? )))

KuldarA
Huviline
Postitusi: 1425
Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
Telefon: 56248247
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 56 korda
Tänatud: 98 korda
Kontakt:

Vw Golf ostuabi

Lugemata postitus Postitas KuldarA » 01 Veebr 2021, 11:34

bukake kirjutas:
01 Veebr 2021, 11:17
Ei saa nõustuda. Arusaadav, et KuldarA on selle uuema Golfi müüja, ja ma imestaks, kui keegi müüja kunagi ütleks, et tema kaup on kehv. Ebaobjektiivne arvamus, tõenäoliselt.
Muidugi sooviks ma antud Golfi müüa, kuid see pole nii oluline, et tõde väänama peaks, ära liigub ta nii või naa, eesmärk oli pigem valikut laiendada. Tellimuse peale toon samal ajal diisleid ja odavamaid autosid ka, et minu jaoks pole kokkuvõttes vahet mille kasuks inimene otsustab, oluline on, et ta saaks endale hea auto. Usun, et mu kliendid võivad seda kinnitada.
Isiklik eelistus on bensiinimootor, millega ka igapäevaselt sõidan. Omanud ja kasutanud olen mõlemaid variante pea igas konfiguratsioonis, mis Volkswagenil pakkuda on.
bukake kirjutas:
01 Veebr 2021, 11:17
Lisaks see "natuke juurde panna" antud kontekstis paneb naerma. Palju see "natuke" siis on? Ca 53% rohkem, või siis 1.5 korda kõrgem hind kui mu kalkulaator näitab õigesti. Kas pole see "natuke" juhuslikult "liiga palju"? )))
Natuke rohkem oli antud kontekstis 4000€ hinnavahe, kui vaadata teemaalgataja 3 kuulutust 4-st, samal ajal on olematu läbisõit ja 4a garantiid. Kokkuvõttes võib see tähendada summa summaarum väiksemat omamiskulu.



Kui isiklik teema sai läbi, siis paluksin Sinul pikemalt rääkida nendest faktidest, miks on 2.0 TDI kõige vastupidavam mootor.
Viimati muutis KuldarA, 01 Veebr 2021, 11:35, muudetud 1 kord kokku.
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee

margus
Huviline
Postitusi: 298
Liitunud: 19 Apr 2005, 17:56
Asukoht: Tartu
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 14 korda

Vw Golf ostuabi

Lugemata postitus Postitas margus » 01 Veebr 2021, 12:03

KuldarA kirjutas:
01 Veebr 2021, 10:16
margus kirjutas:
31 Jaan 2021, 20:33
Kui vabastad pedaali, siis suretab mootori välja. Sisuliselt STOPP-START ökolahendus, kuid justnimelt 1.5TSI-st alates lülitab mootorit välja ka sõidu ajal. Asi kindlasti hoiab kütust kokku, kuid on hirmus tüütu ja ilma arvutita välja lülitada seda ei saa.

Poolte silindrite väljalülitamist teeb niikuinii ja see oli ka 1.4TSI 110kW versioonil juba olemas - see süsteem toimib neil hästi.
See sõidu ajal väljalülitamine toimib nii märkamatult, et enamasti ei saa muud moodi sellest aru, kui, et tahhomeeter on nullis, seega ei tooks seda välja murekohana, pigem start/stop süsteem paremaks tehtud. Ja nagu öeldud, kui tõesti häirib, saab lasta välja lülitada.
Päris nii see kahjuks ei ole! Tõsi rahuliku sõiduga see oluliselt ei häiri ja toimib loogiliselt. Sama teema tegelikult ka Igen STOP-START süsteemiga, mida tavakasutuse puhul jalgu ei jää ja oluliselt ebamugavust ei tekita.
Aga kui soov peale "suretamist" kusagile süstida, siis on viivitus tuntav ja natukene häirib.

Aga tuleb autosõitu nautida - kes peab kas ja kui pikalt meie lapsed ja lapselapsed enam ise rooli keerata tohivad :roll:
Oettinger Powered
Uued rehvid ja veljed

KuldarA
Huviline
Postitusi: 1425
Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
Telefon: 56248247
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 56 korda
Tänatud: 98 korda
Kontakt:

Vw Golf ostuabi

Lugemata postitus Postitas KuldarA » 01 Veebr 2021, 12:12

margus kirjutas:
01 Veebr 2021, 12:03
Päris nii see kahjuks ei ole! Tõsi rahuliku sõiduga see oluliselt ei häiri ja toimib loogiliselt. Sama teema tegelikult ka Igen STOP-START süsteemiga, mida tavakasutuse puhul jalgu ei jää ja oluliselt ebamugavust ei tekita.
Aga kui soov peale "suretamist" kusagile süstida, siis on viivitus tuntav ja natukene häirib.

Aga tuleb autosõitu nautida - kes peab kas ja kui pikalt meie lapsed ja lapselapsed enam ise rooli keerata tohivad :roll:
Siin taandub pigem sellele, et kas S/S meeldib või mitte. Ma üks neid imelikke, kes seda kasutab ja Auto Holdi ei kasuta(kuigi Sander progres seal midagi ümber mul ja nüüd katsetan, äkki hakkab meeldima). Selles võtmes, kui S/S kasutad, siis on see, mis 1.5 peal tehtud, kõva edasiminek, asi on oluliselt sujuvam ja märkamatum.
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee

dellu
Moderaator
Postitusi: 4429
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 75 korda
Kontakt:

Vw Golf ostuabi

Lugemata postitus Postitas dellu » 01 Veebr 2021, 13:25

Kui süstida vaja, siis ilmselt jälgid ju foori ka? Kui ikka risti olev jalakäijate foor vilkuma hakkab siis õrn puudutus gaasipedaalile ja auto käivitub ja saad rohelisega kuhu iganes süstida. Kui rohelise ära ootad ja siis hakkad "käiku otsima" oled oma süstimise juba ilmselt eos kaotanud. Ise kasutan suht tihti uut octavia CNG-d ja selle start/stopi ja autoholdi koosmõjuga harjub kiirelt ära.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

MartenL
Huviline
Postitusi: 524
Liitunud: 08 Sept 2014, 09:43
Asukoht:
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 39 korda

Vw Golf ostuabi

Lugemata postitus Postitas MartenL » 01 Veebr 2021, 17:27

Selles hinnaklassis liigub auto24 aegajalt täitsa viisakaid Golf CNG-sid, mis ei ole endised Boltid või taksod. Kui võtad Olerexi/Alexela hinnasõja aegse hinnaga paagi täis, saad sõita 3€/100km :)

Kasutaja avatar
Pulku
Klubiline
Postitusi: 897
Liitunud: 28 Veebr 2019, 20:20
Auto: VW Passat 1.4TSI CNG B7
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 161 korda
Tänatud: 80 korda

Vw Golf ostuabi

Lugemata postitus Postitas Pulku » 14 Mär 2021, 13:45

Huvitav, mis valiku teema algataja tegi?

KuldarA
Huviline
Postitusi: 1425
Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
Telefon: 56248247
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 56 korda
Tänatud: 98 korda
Kontakt:

Vw Golf ostuabi

Lugemata postitus Postitas KuldarA » 15 Mär 2021, 10:25

Pulku kirjutas:
14 Mär 2021, 13:45
Huvitav, mis valiku teema algataja tegi?
Ei tea, minu oma läks mujale :D
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee

Kasutaja avatar
Golhv
Huviline
Postitusi: 898
Liitunud: 20 Okt 2016, 20:46
Auto: mk6, mk7 TL, mk7 CL, mk7,5 R-line, mk7 GTI, mk8 Style, mk7 7 GTI PP
Asukoht: Eesti
Tänanud: 154 korda
Tänatud: 198 korda

Vw Golf ostuabi

Lugemata postitus Postitas Golhv » 15 Mär 2021, 10:33

margus kirjutas:
31 Jaan 2021, 20:33
Kui vabastad pedaali, siis suretab mootori välja. Sisuliselt STOPP-START ökolahendus, kuid justnimelt 1.5TSI-st alates lülitab mootorit välja ka sõidu ajal. Asi kindlasti hoiab kütust kokku, kuid on hirmus tüütu ja ilma arvutita välja lülitada seda ei saa.

Poolte silindrite väljalülitamist teeb niikuinii ja see oli ka 1.4TSI 110kW versioonil juba olemas - see süsteem toimib neil hästi.
Vastus vanale teemale, aga tegelikult on sul siin mõned faktivead.
1) golf 7.5 1.5TSi lülitab sõiduajal end välja ainult 96kw versioon, 110kw seda ei tee.
2) ilma arvutita ei saa välja lülitada - vale. Saab küll, aga selleks peab olema auto tellitud drive-mode selectioniga, kui on valitud "sport" siis auto end sõiduajal välja ei lülita, käigukasti või D asendisse tagasi panna.

muus osas, jah, pigem tüütu oli see lahendus neil, aga Golf 8 eTSI peal on see minuarust supermõnus ja seal ma ei lülitanud S/S kordagi välja, aga seal ka teine tehnoloogia ja sellga sa oled ilmselt kursis enivei ja see on juba offtopic :)

Kasutaja avatar
Pulku
Klubiline
Postitusi: 897
Liitunud: 28 Veebr 2019, 20:20
Auto: VW Passat 1.4TSI CNG B7
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 161 korda
Tänatud: 80 korda

Vw Golf ostuabi

Lugemata postitus Postitas Pulku » 15 Mär 2021, 12:57

KuldarA kirjutas:
15 Mär 2021, 10:25
Pulku kirjutas:
14 Mär 2021, 13:45
Huvitav, mis valiku teema algataja tegi?
Ei tea, minu oma läks mujale :D
Panin tähele jah. Sain ainult 1x kuulutust nillida ja läinud ta oligi.

Kasutaja avatar
Ra1ts
Huviline
Postitusi: 278
Liitunud: 09 Mär 2014, 15:27
Auto: VW Arteon 2.0 R-Line TDI 140kw 4motion
Asukoht: Laagri
Tänanud: 36 korda
Tänatud: 70 korda

Vw Golf ostuabi

Lugemata postitus Postitas Ra1ts » 15 Mär 2021, 22:28

Kas ma olen nüüd ise a24 valesti vaadanud või valesti aru saanud või tegutsebki Eestis / a24-s teatud punt, kes toobki ainult/põhiliselt Golfe, saranses varustusastmes ja lükkab müüki sisuliselt sama kuulutuse tekstiga. Mis kõige huvitam, vähemalt aasta alguses oli süsteemiselt kuulutuses eraldi välja toodud Matrix LED (mida mu arust mk7 ja 7,5-l üldse polegi?) Mingi hetk need kadusid kõigil ära, mis ei saa olla kokkusattumus.
Kuna auto sobis ja hinna saime sobivaks - mina ühelt selliselt auto ka ostsin, aga see asi jäi ikkagi kummitama :D

LepaValdek
Uustulnuk
Postitusi: 2
Liitunud: 06 Juul 2021, 12:23
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Vw Golf ostuabi

Lugemata postitus Postitas LepaValdek » 15 Veebr 2022, 09:48

Kas keegi on proovinud 1.5 eTSI'd? T-ROC puhul häiris natuke ka see start-stop. Aga 1.0 eTSI (CityBee rendikas) töötas mootor vaikselt ja sujuvalt.

murf
Huviline
Postitusi: 885
Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
Asukoht: Eesti
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 181 korda

Vw Golf ostuabi

Lugemata postitus Postitas murf » 15 Veebr 2022, 10:13

LepaValdek kirjutas:
15 Veebr 2022, 09:48
Kas keegi on proovinud 1.5 eTSI'd? T-ROC puhul häiris natuke ka see start-stop. Aga 1.0 eTSI (CityBee rendikas) töötas mootor vaikselt ja sujuvalt.
Kasutaja @Golhv vist omas pikemalt sellist isendit. Väikse prääniku eest peaks oskama vastata kõikidele su küsimustele.

Kasutaja avatar
Golhv
Huviline
Postitusi: 898
Liitunud: 20 Okt 2016, 20:46
Auto: mk6, mk7 TL, mk7 CL, mk7,5 R-line, mk7 GTI, mk8 Style, mk7 7 GTI PP
Asukoht: Eesti
Tänanud: 154 korda
Tänatud: 198 korda

Vw Golf ostuabi

Lugemata postitus Postitas Golhv » 15 Veebr 2022, 19:59

Omasin. Kordagi ei lylitanud välja. eTsi on mega hea kombo. Kui auto olemas siis võta

Vasta

Mine “Autoostu abi”