Antud juhul auto omanik ehk Møller võiks seda ju siiski potensiaalsele ostjale saata?
B8
-
- Huviline
- Postitusi: 1426
- Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
- Telefon: 56248247
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 56 korda
- Tänatud: 99 korda
- Kontakt:
B8
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5354
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Tallinn. Peetri
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 609 korda
B8
Võiks, aga see on keelatud. Miks peaks keegi oma töökohaga riskima keelatud asju tehes, kas sina teeksid seda?
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
-
- Huviline
- Postitusi: 1426
- Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
- Telefon: 56248247
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 56 korda
- Tänatud: 99 korda
- Kontakt:
B8
Ma saan aru, et keelatud on väljastada ajalugu kellegi teise auto kohta. Antud juhul auto teil endal müügis.
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee
- Ra1ts
- Huviline
- Postitusi: 278
- Liitunud: 09 Mär 2014, 15:27
- Auto: VW Arteon 2.0 R-Line TDI 140kw 4motion
- Asukoht: Laagri
- Tänanud: 36 korda
- Tänatud: 70 korda
B8
Pole ju loogiline. Møller on ka mulle telefoni teel õelnud, et auto ajalugu on väljavõetav, kui auto omanik/või vastutav kasutaja tuleb tehnilise passiga kohale. Saan aru, et jah, kui Mr X küsib suvalise auto väljavõtet, aga kui auto omanik on Møller ise (kui muidugi pole tegu komisjonimüügiga), siis on tegu normaalse müügiprotsessiga, kus neil on kohapeal ka volitatud esindaja ning väljavõte peaks olema võimalik . See ei ohustada kellegi töökohta. Praegusel juhul tunduks, et Møllerist auto ost oleks nagu Bingo, ostad ära, peale seda lased välja võtta ametlikult ajaloo ja siis vaatad, mitu numbrit pihta said. Toon näiteks, et Inchcape väljastab mulle alati peale teenindust meilile digitaalse hooldusajaloo, olenemata sellest, et auto kuulub pangale ja paberite järgi olen vaid tühine kasutaja.
Viimati muutis Ra1ts, 23 Mär 2021, 10:40, muudetud 2 korda kokku.
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5354
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Tallinn. Peetri
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 609 korda
B8
Samas, ma ei saa hästi aru, mida te selle full ajalooga pihta hakkate, kleebite peldiku seinale?
Siin on Møller nö omanik ja saabki endale väljavõtte teha, aga ei näe mingit kohustust seda kolmandatele isikutele väljastada
Kui sulle mainitakse vajalikud punktid ajaloost ära, siis mis sa selle üle jäänud teadmisega peale hakkad, et nt viis aastat tagasi vahetati pooltule pirn ära....
Siin on Møller nö omanik ja saabki endale väljavõtte teha, aga ei näe mingit kohustust seda kolmandatele isikutele väljastada
Kui sulle mainitakse vajalikud punktid ajaloost ära, siis mis sa selle üle jäänud teadmisega peale hakkad, et nt viis aastat tagasi vahetati pooltule pirn ära....
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
- evald112
- Klubiline
- Postitusi: 389
- Liitunud: 18 Apr 2012, 13:49
- Auto: B8 Passat 2.0TSI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 35 korda
- Tänatud: 46 korda
B8
Pigem vast seda et kui 240k km sõitnud autol on 60k, 120k ja 180k käigukasti õlivahetused tegemata siis vist ei tasu riskida. Või näiteks kui auto on korraliku paugu pannud ja kõik turvapadjad välja vahetatud esinduses siis see tuleb ka vast hooldusajaloost välja. Need asjad võivad diilbreakerid olla küll.jussike kirjutas: ↑23 Mär 2021, 11:09Samas, ma ei saa hästi aru, mida te selle full ajalooga pihta hakkate, kleebite peldiku seinale?
Siin on Møller nö omanik ja saabki endale väljavõtte teha, aga ei näe mingit kohustust seda kolmandatele isikutele väljastada
Kui sulle mainitakse vajalikud punktid ajaloost ära, siis mis sa selle üle jäänud teadmisega peale hakkad, et nt viis aastat tagasi vahetati pooltule pirn ära....
-
- Huviline
- Postitusi: 104
- Liitunud: 01 Juun 2015, 07:13
- Auto: VW G2
- Asukoht:
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 5 korda
B8
Tegelikult on mingi rauatüki ajaloo varjamine ikka imelik küll, ametlik esindus üritab enda või kliendi jamasid varjata ju sellega. Tõõkaaslane tõi auto millel oli läbisõit krutitud ja läks selle läbisõiduga esindusse ja seal märgiti viimane läbisõit ülesse .Kas see on normaalne kui sulle öeldakse viimane külastus ja peale ostu saad teada tegeliku seisu.
Selline kuupäevade ja läbisõitude vaatamine pani ka mind kahtlema kui ikka läbisõit on stabiilne ja äkki kolm kuud läbisõitu pole ja peale seda mingite imelikke asjade vahetus ja jälle stabiilne läbisõit.
Me keegi ei taha minna poest või turult ostma asja mille eest makstes me ei saa asja mida me eeldame selle raha eest saada.
Selline kuupäevade ja läbisõitude vaatamine pani ka mind kahtlema kui ikka läbisõit on stabiilne ja äkki kolm kuud läbisõitu pole ja peale seda mingite imelikke asjade vahetus ja jälle stabiilne läbisõit.
Me keegi ei taha minna poest või turult ostma asja mille eest makstes me ei saa asja mida me eeldame selle raha eest saada.
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5354
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Tallinn. Peetri
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 609 korda
-
- Huviline
- Postitusi: 896
- Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
- Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 182 korda
B8
Käid igapäevaselt tööl ja teed oma tavasõite trennisaali jne., loomulikult hooldad ka autot. Siis aga kaotad töö, töötuna eriti ringi ei sõida ajaviiteks ja kui sissetulekut pole siis lõpetad ks trenniskäimised ning niisama sõidud. Auto seisab, et kulusid madalal hoida. 3 kuu pärast leiad uue töö ning tavapärane elurütm taastub. Seisev auto mingi Murphy seaduse järgi aga hakkab mingeid probleeme välja näitama, tean omast käest. Seega, kuna sissetulek taas olemas ja igapäevaselt sõita vaja, lased auto korda teha.
Pika möla lõpetuseks - alati pole igalpool tonti peidus, kuigi üritame teda leida või välja mõelda. Samas ega see eelpool kirjeldatu ka tähenda, et tonti polegi. Kasutatud auto on alati mingil määral loterii ja kes riske kardab, siis tutikaid autosid saab ka esindustest ning tänapäeval ostuluba pole vaja. Marsi kohale ja vali välja.
- Kes tänasid kasutajat murf selle postituse eest:
- murkamarko • maddis
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5354
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Tallinn. Peetri
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 609 korda
B8
Keegi ei varja. Kui küsid, siis räägitakse vajalikud kohad lahti, lihtsalt andmekandjal ei saa võõrale edastada. Ja kui sa esinduse juttu ei usalda, siis ära lihtsalt osta ja kõik. Kas Autod24 jutt tundub usutavam.Ussike kirjutas: ↑23 Mär 2021, 13:05Tegelikult on mingi rauatüki ajaloo varjamine ikka imelik küll, ametlik esindus üritab enda või kliendi jamasid varjata ju sellega. Tõõkaaslane tõi auto millel oli läbisõit krutitud ja läks selle läbisõiduga esindusse ja seal märgiti viimane läbisõit ülesse .Kas see on normaalne kui sulle öeldakse viimane külastus ja peale ostu saad teada tegeliku seisu.
Selline kuupäevade ja läbisõitude vaatamine pani ka mind kahtlema kui ikka läbisõit on stabiilne ja äkki kolm kuud läbisõitu pole ja peale seda mingite imelikke asjade vahetus ja jälle stabiilne läbisõit.
Me keegi ei taha minna poest või turult ostma asja mille eest makstes me ei saa asja mida me eeldame selle raha eest saada.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5354
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Tallinn. Peetri
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 609 korda
B8
Ja alati on võimalus, et ka esindus ei tea mis autoga vahepeal tehtud on. Nii mõnigi on oma avariisi käinud "salaja" kuskil urruaugus lappimas ja probleemide ilmnemisel lennakse esindusele peale, et si** auto, pidi ju puhta ajalooga olema.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5354
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Tallinn. Peetri
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 609 korda
B8
Tehakse ikka samast metallist ja värvitakse sama värviga. B8 pole lihtsalt veel nii vanaks saanud, et massilisi rooste muresi välja tuua. Viie aastastel B6-l ja B7-l polnud ka veel erilisi rooste muresi. Kõige suurem rooste tekitaja on siin tegelikult ju talvel maha puistatud sool, mis iga kivi täkke õitsema lööb. Ma imestan üldse, et tehas tegelikult nii palju vastu tuleb. Pealegi on enamus liikluses olevad autod nagu sitakäiad ja kui lõpuks enne müüki ära pestakse, siis läheb kisa lahti.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5354
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Tallinn. Peetri
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 609 korda
B8
Nii, ja kas vastavalt tehase ettekirjutustele remonditud auto, kus on kasutatud ainult uusi originaal varuosi on mingil põhjusel äkki ebaturvaline?
Just lõpetasime Arteoni remondi, kus oli enamus patju avanenud, kuna sai lõõgi otse padja andurisse, kere kandvad osad pm viga ei saanud, vahetatud osi läks sinna paarisaja ringis. Ma väidaks, et see auto on hetkel paremas seisus ja turvalisem, kui ta enne avariid oli, sest pm pool autot on seal tutikas. Pealegi on meil loll komme oma töödele ka garantii anda.
Kas Artur Trussiku teostatud remont on siis parem, kuna seda pole esinduse ajaloos näha?
Ja ilmselgelt räägitse seda ajaloo küsimisel sulle, kui on midagi suuremat juhtunud, sest see ei ole asi mida varjata.
Viimati muutis jussike, 23 Mär 2021, 16:15, muudetud 1 kord kokku.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
-
- Huviline
- Postitusi: 524
- Liitunud: 08 Sept 2014, 09:43
- Asukoht:
- Tänanud: 47 korda
- Tänatud: 39 korda
B8
Paljud Saksa ja Rootsi autod on õlivälpasid üle sõitnud. Rekord mida mina näinud olen oli 46000km tehase 30k asemel. See et 35k välbaga käiakse hoolduses, tundub täitsa tavapärane. Sellest kas autot on korrapäraselt ja korrektselt hooldatud sõltub tehnilise rikke kindlustuse saamine või siis kasvõi VW goodwill.
-
- Huviline
- Postitusi: 1127
- Liitunud: 01 Mär 2005, 13:30
- Auto: g4 variant `05
- Asukoht: Saaremaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 0
B8
Keegi kogemustest võiks rääkida põhilised muret tekitavad kohad sellisel Passatil ära siis saaksin konkreetsete asjade kohta küsida ajaloost.
Kindlasti on seal asju mis mingil läbisõidul või vanusel hakkavad muresid tekitama.
Kindlasti on seal asju mis mingil läbisõidul või vanusel hakkavad muresid tekitama.
Br.
-
- Huviline
- Postitusi: 404
- Liitunud: 31 Jaan 2010, 10:05
- Asukoht:
- Tänanud: 57 korda
- Tänatud: 62 korda
B8
Nüüd võiks keegi näidata ka, milline on B8 halogeentuli. Teaks kuulutusi sirvides eemale hoida, kuna tihtipeale ei tea omanikudki, mis lambid neil ees on. Mitmeid kuulutusi näinud, kus välja toodud, et autol on ksenoon lähi- ja kaugtuled ja siis ka LED lähi- ja kaugtuled.
Viimati muutis twist, 24 Mär 2021, 09:22, muudetud 1 kord kokku.
- kraff
- Klubiline
- Postitusi: 718
- Liitunud: 28 Jaan 2017, 08:13
- Auto: Passat B8 / Tiguan Allspace Highline
- Asukoht: Tallinn/Võru
- Tänanud: 81 korda
- Tänatud: 53 korda
B8
Halogeenil on suunatuli tule seespool üleval servas.twist kirjutas: ↑24 Mär 2021, 09:20Nüüd võiks keegi näidata ka, milline on B8 halogeentuli. Teaks kuulutusi sirvides eemale hoida, kuna tihtipeale ei tea omanikudki, mis lambid neil ees on. Mitmeid kuulutusi näinud, kus välja toodud, et autol on ksenoon lähi- ja kaugtuled ja siis ka LED lähi- ja kaugtuled.