Passat GTE üle 100k kilometraažiga
Passat GTE üle 100k kilometraažiga
Tere,
kas kellelgi on kogemust üle 100k km läbinud Passat GTE ülalpidamiskuludega? Eriti just bensumootori kestvusega. Mul oli 1,2 Jetta, millel tuli 100k km pealt mootorikett vahetada ja turbo hakkas sirisema. Sellised üllatused ei meeldi.
Endal linnasõite igapäevaselt ca 30 km, aga tahaks Tartus ka käia, seega GTE selle koha pealt sobiks.
kas kellelgi on kogemust üle 100k km läbinud Passat GTE ülalpidamiskuludega? Eriti just bensumootori kestvusega. Mul oli 1,2 Jetta, millel tuli 100k km pealt mootorikett vahetada ja turbo hakkas sirisema. Sellised üllatused ei meeldi.
Endal linnasõite igapäevaselt ca 30 km, aga tahaks Tartus ka käia, seega GTE selle koha pealt sobiks.
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7867
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 170 korda
- Kontakt:
Passat GTE üle 100k kilometraažiga
Kuidas kommenteerite @Jurmola @KuldarA .
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 2195
- Liitunud: 10 Jaan 2007, 15:23
- Telefon: 5kolm423753
- Auto: 4motion 142kw-müüdud, 330xd e91-müüdud, B6 dsg-müüdud, passat b7 4mo-müüdud, e61 525i-müüdud, Allroad 10a-müüdud. Passat b8 bitdi 2/3R-line 4mo, Audi a8d3 2004 v8 pre fl, Fiat Dethleffs 2021
- Asukoht: tallinn / jõgeva :5kolm423753
- Tänanud: 10 korda
- Tänatud: 98 korda
- Kontakt:
Passat GTE üle 100k kilometraažiga
midagi pajatas kuldar siin:
viewtopic.php?f=79&t=156107&p=956897#p956897
viewtopic.php?f=79&t=156107&p=956897#p956897
www.kamadorent.ee
HUVILINE ....
HUVILINE ....
-
- Huviline
- Postitusi: 1426
- Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
- Telefon: 56248247
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 78 korda
- Kontakt:
Passat GTE üle 100k kilometraažiga
Meil üks müügis ja olen seda ise kasutanud. Eks sisepõlemismootori poolelt on kulud sarnased nagu 1.4 TSI-l ehk mitte midagi ulmelist, aga erinevalt tava TSI mootorist on sellel märgsiduriga käigukast, millel tuleb õli vahetada.
Eks turbo ja kett on sellised asjad, et nende vahetust keegi ette ennustada ei oska, aga pole kuulnud, et B8 1.4 TSI-l massilisi probleeme oleks nendega. B7 peal oli muidugi ketivahetus sarnase hinnaga nagu hammasrihma vahetus ehk see vast konti ka ei murra, kui tõesti mingi hetk tegema peab. Teoorias võiks muidugi GTE peal need osad kauem kesta kuna vähemalt pool aega sõidad elektriga ja siis sisepõlemismootor koormust ei saa.
Elektriosadega pole pidanud ise tegelema ja hetkel tundub, et isegi 150 000km järel toimivad nad eeskujulikult. Suvel saan linnas ainult elektriga käidud(40km ots edasi tagasi) ja natuke ka linnas sõita ehk ca 50km ühe laadimisega. Pikaajaline keskmine on hetkel 3.3, millest üle poole on maanteesõit. Ainult linnas saab selle ka pea nulli ajada, kui ainult elektriga sõidad.
Eks turbo ja kett on sellised asjad, et nende vahetust keegi ette ennustada ei oska, aga pole kuulnud, et B8 1.4 TSI-l massilisi probleeme oleks nendega. B7 peal oli muidugi ketivahetus sarnase hinnaga nagu hammasrihma vahetus ehk see vast konti ka ei murra, kui tõesti mingi hetk tegema peab. Teoorias võiks muidugi GTE peal need osad kauem kesta kuna vähemalt pool aega sõidad elektriga ja siis sisepõlemismootor koormust ei saa.
Elektriosadega pole pidanud ise tegelema ja hetkel tundub, et isegi 150 000km järel toimivad nad eeskujulikult. Suvel saan linnas ainult elektriga käidud(40km ots edasi tagasi) ja natuke ka linnas sõita ehk ca 50km ühe laadimisega. Pikaajaline keskmine on hetkel 3.3, millest üle poole on maanteesõit. Ainult linnas saab selle ka pea nulli ajada, kui ainult elektriga sõidad.
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee
-
- Huviline
- Postitusi: 299
- Liitunud: 19 Apr 2005, 17:56
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 18 korda
- Tänatud: 12 korda
Passat GTE üle 100k kilometraažiga
Keegi võib parandada, kuid kas mitte GTE-l ei ole mootori õlivahetusvälp juba tehasest lühem ehk 15.000km.
Täiendavalt on ehk suurim küsimus või võimalik mure selles, et GTE puhul saab mootor pidevalt nö. külmkäivitusi ja tavasõidul soojaks eriti ei sõidetagi.
Maanteekogemusest võiks aga keegi rääkida reaalset kogemust ja elu. Kuna auto on analoogsest TSI-st omajagu raskem ja pikalt aku pealt ei sõida, siis kuidas mõjub see kütusekulule pikemalt maantee sõidul? Kas tavareziimis toimetab auto bens pealt ja lülitab elektrile siis kui reaalne veokoormus väike?
Kui mootoriga sõidu ajal akut laadima hakkab, siis on ju küll päris hirmus ja kulunumbrid metsikud
Täiendavalt on ehk suurim küsimus või võimalik mure selles, et GTE puhul saab mootor pidevalt nö. külmkäivitusi ja tavasõidul soojaks eriti ei sõidetagi.
Maanteekogemusest võiks aga keegi rääkida reaalset kogemust ja elu. Kuna auto on analoogsest TSI-st omajagu raskem ja pikalt aku pealt ei sõida, siis kuidas mõjub see kütusekulule pikemalt maantee sõidul? Kas tavareziimis toimetab auto bens pealt ja lülitab elektrile siis kui reaalne veokoormus väike?
Kui mootoriga sõidu ajal akut laadima hakkab, siis on ju küll päris hirmus ja kulunumbrid metsikud
Oettinger Powered
Uued rehvid ja veljed
Uued rehvid ja veljed
- Puuriit
- Huviline
- Postitusi: 316
- Liitunud: 12 Dets 2019, 18:15
- Auto: Tesla Model 3 SR+ 239kw 2022
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 73 korda
- Tänatud: 60 korda
Passat GTE üle 100k kilometraažiga
Tegin pikema proovisõidu Superb iV-ga millel sama süda ning kokkuvõttena ütleks, et tasub ära vaid juhul kui sinu põhisõidud on linnas ja saad laadida kodus/tööl. Kommertstaristust laadides on kulu sarnane tavalise bensukaga. Maanteel hakkad kaalu ja DSG6 pealt lõivu maksma - trassil 110 lastes oli kulu 7-7,5l/100km kanti. Kui saad täis akuga alustada, siis distantsi kokkuvõttes tuleb loomulikult madalam. Üks suur miinus minu arvates on madal laadimisvõimsus, s.t. piir on 3,7kw. Kui ta suudaks nt. 22kw vastu võtta oleks pilt hoopis parem ja saaks maanteel kiirpeatuste ajal ka laadida.
-
- Huviline
- Postitusi: 299
- Liitunud: 19 Apr 2005, 17:56
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 18 korda
- Tänatud: 12 korda
Passat GTE üle 100k kilometraažiga
Mis tuleb teil arvutuslikult keskmine 100km kulu? Ja milline selline on keskmine kW/h hind võrgust ostes? Eeldame, et ostad tavaelektrit, siis koos võrguteenuste ja kõige muuga suurusjärgus 0,2€/kW/h?
Kui võtta nüüd väga keskmiselt kütusekulu 3-4l/100km + 12kW/h, siis tuleb see tänaste hindadega väga umbes 7-8€ 100km kohta. Ausalt öeldes ei tundu väga arvestatav näitaja ja keskmine diisel teeb sama ära ja on palju paindlikum, CNG-st rääkimata ( kuid seda pakutakse vaid valitud mudelitele... ).
Ehk majanduslikust aspektist jääb minule GTE otstarbekus küsimärgi alla.
Sõita on sellega mõnus, kuna raskuskese madalal ja auto raskuse tõttu silub ka teed paremini. Talvel libedaga aga füüsikaseaduste vastu ei saa ja kui juba libisema läheb, siis teeb seda rohkem kui samal kerel TSI/TDI.
Minu kogemused jooksva aasta jooksul demo autoga siia-sinna igapäevaselt sõites.
Kui võtta nüüd väga keskmiselt kütusekulu 3-4l/100km + 12kW/h, siis tuleb see tänaste hindadega väga umbes 7-8€ 100km kohta. Ausalt öeldes ei tundu väga arvestatav näitaja ja keskmine diisel teeb sama ära ja on palju paindlikum, CNG-st rääkimata ( kuid seda pakutakse vaid valitud mudelitele... ).
Ehk majanduslikust aspektist jääb minule GTE otstarbekus küsimärgi alla.
Sõita on sellega mõnus, kuna raskuskese madalal ja auto raskuse tõttu silub ka teed paremini. Talvel libedaga aga füüsikaseaduste vastu ei saa ja kui juba libisema läheb, siis teeb seda rohkem kui samal kerel TSI/TDI.
Minu kogemused jooksva aasta jooksul demo autoga siia-sinna igapäevaselt sõites.
Oettinger Powered
Uued rehvid ja veljed
Uued rehvid ja veljed
- Puuriit
- Huviline
- Postitusi: 316
- Liitunud: 12 Dets 2019, 18:15
- Auto: Tesla Model 3 SR+ 239kw 2022
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 73 korda
- Tänatud: 60 korda
Passat GTE üle 100k kilometraažiga
GTE aku kasutatav maht on ca 8,7kwh, linnas on elektri pealt sääst märkimisväärne. Vaatasin enda EE eelmise kuu arvest, et päevane kulu oli mul 0,14 mis sisaldas nii taastuvenergia tasu kui ka võrgutasu. (öösel oluliselt odavam). Selle pealt sain arvutades järgmised numbrid:margus kirjutas: ↑08 Juun 2021, 11:56 Mis tuleb teil arvutuslikult keskmine 100km kulu? Ja milline selline on keskmine kW/h hind võrgust ostes? Eeldame, et ostad tavaelektrit, siis koos võrguteenuste ja kõige muuga suurusjärgus 0,2€/kW/h?
Kui võtta nüüd väga keskmiselt kütusekulu 3-4l/100km + 12kW/h, siis tuleb see tänaste hindadega väga umbes 7-8€ 100km kohta. Ausalt öeldes ei tundu väga arvestatav näitaja ja keskmine diisel teeb sama ära ja on palju paindlikum, CNG-st rääkimata ( kuid seda pakutakse vaid valitud mudelitele... ).
Ehk majanduslikust aspektist jääb minule GTE otstarbekus küsimärgi alla.
Sõita on sellega mõnus, kuna raskuskese madalal ja auto raskuse tõttu silub ka teed paremini. Talvel libedaga aga füüsikaseaduste vastu ei saa ja kui juba libisema läheb, siis teeb seda rohkem kui samal kerel TSI/TDI.
Minu kogemused jooksva aasta jooksul demo autoga siia-sinna igapäevaselt sõites.
GTE puhtalt elekter - 3,08€/100km
GTE üks akutäis + ülejäänud bens linnas hübriidrežiimis 5,5l/100km - 5,687€/100km
Tavaline 1,4TSI passat linnas 8l/100km - 10,8€/100km
Tegu on linna mõeldud autoga, diisel või väiksem TSI on maantee suure osakaalu puhul mõistlikum.
- Puuriit
- Huviline
- Postitusi: 316
- Liitunud: 12 Dets 2019, 18:15
- Auto: Tesla Model 3 SR+ 239kw 2022
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 73 korda
- Tänatud: 60 korda
Passat GTE üle 100k kilometraažiga
Aasta lõikes oleks siis järgmine eeldusel, et sõidetakse 15000km linna:
GTE puhtalt elekter - 462€ aasta/
GTE üks akutäis + ülejäänud bens linnas hübriidrežiimis 5,5l/100km - 853,05€ aasta
Tavaline 1,4TSI passat linnas 8l/100km - 1620€ aasta
GTE puhtalt elekter - 462€ aasta/
GTE üks akutäis + ülejäänud bens linnas hübriidrežiimis 5,5l/100km - 853,05€ aasta
Tavaline 1,4TSI passat linnas 8l/100km - 1620€ aasta
Viimati muutis Puuriit, 08 Juun 2021, 13:51, muudetud 1 kord kokku.
- JaanusVambola
- Huviline
- Postitusi: 420
- Liitunud: 16 Juun 2018, 14:06
- Asukoht:
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 39 korda
Passat GTE üle 100k kilometraažiga
Mis mõte sellistel vokkidel üldse on? 200k on nende lagi. Kui sedagi. On küll ketiga mootor, aga pead vahetama sama tihti või isegi tihedamalt kui rihmaga mootoril. Kütusekulu ei saa kohe kindlalt argument olla, sest 5,5 ja 8 l/100km pole ka just öko. Mugavus ka kindlasti mitte. Erilisus ka kindlasti mitte. Terve linn on ühesuguseid plönne täis. Hinna ja kulude poolest oleks ka kindlasti vana disla golfiga odavam asju ajada.
Et mis siis sunnib inimest üldse sellise auto suunas vaatama?
Et mis siis sunnib inimest üldse sellise auto suunas vaatama?
Das auto? 🤣🤣🤣 Nope!
-
- Huviline
- Postitusi: 903
- Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
- Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 35 korda
- Tänatud: 158 korda
Passat GTE üle 100k kilometraažiga
Rohepesu?JaanusVambola kirjutas: ↑08 Juun 2021, 15:44 Et mis siis sunnib inimest üldse sellise auto suunas vaatama?
- Puuriit
- Huviline
- Postitusi: 316
- Liitunud: 12 Dets 2019, 18:15
- Auto: Tesla Model 3 SR+ 239kw 2022
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 73 korda
- Tänatud: 60 korda
Passat GTE üle 100k kilometraažiga
Bussirajal saab sõitamurf kirjutas: ↑08 Juun 2021, 15:53Rohepesu?JaanusVambola kirjutas: ↑08 Juun 2021, 15:44 Et mis siis sunnib inimest üldse sellise auto suunas vaatama?
- etnies858
- Moderaator
- Postitusi: 1746
- Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
- Auto: Passat B6 1.4 Ecofuel Skoda Karoq Sportline
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 315 korda
- Tänatud: 179 korda
Passat GTE üle 100k kilometraažiga
Kas sul tuline viha VAG vastu või milles see häda on?JaanusVambola kirjutas: ↑08 Juun 2021, 15:44 Mis mõte sellistel vokkidel üldse on? 200k on nende lagi. Kui sedagi. On küll ketiga mootor, aga pead vahetama sama tihti või isegi tihedamalt kui rihmaga mootoril. Kütusekulu ei saa kohe kindlalt argument olla, sest 5,5 ja 8 l/100km pole ka just öko. Mugavus ka kindlasti mitte. Erilisus ka kindlasti mitte. Terve linn on ühesuguseid plönne täis. Hinna ja kulude poolest oleks ka kindlasti vana disla golfiga odavam asju ajada.
Et mis siis sunnib inimest üldse sellise auto suunas vaatama?
Konkreetselt igas teemas, kus sa sõna võtad on minu meelest tühi lahmimine
Kust see 200k tuleb? Auto24 oleks tühi kui need 1.4 mootorid nii vähe vastu peavad.
- Siim
- Huviline
- Postitusi: 2488
- Liitunud: 11 Juul 2009, 11:00
- Auto: A6 C7 BiTDI, b6 TDI
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 21 korda
- Tänatud: 4 korda
Passat GTE üle 100k kilometraažiga
Sellel vennal on igas teemas midagi viriseda vag’i kohta.etnies858 kirjutas: ↑08 Juun 2021, 17:18Kas sul tuline viha VAG vastu või milles see häda on?JaanusVambola kirjutas: ↑08 Juun 2021, 15:44 Mis mõte sellistel vokkidel üldse on? 200k on nende lagi. Kui sedagi. On küll ketiga mootor, aga pead vahetama sama tihti või isegi tihedamalt kui rihmaga mootoril. Kütusekulu ei saa kohe kindlalt argument olla, sest 5,5 ja 8 l/100km pole ka just öko. Mugavus ka kindlasti mitte. Erilisus ka kindlasti mitte. Terve linn on ühesuguseid plönne täis. Hinna ja kulude poolest oleks ka kindlasti vana disla golfiga odavam asju ajada.
Et mis siis sunnib inimest üldse sellise auto suunas vaatama?
Konkreetselt igas teemas, kus sa sõna võtad on minu meelest tühi lahmimine
Kust see 200k tuleb? Auto24 oleks tühi kui need 1.4 mootorid nii vähe vastu peavad.
- JaanusVambola
- Huviline
- Postitusi: 420
- Liitunud: 16 Juun 2018, 14:06
- Asukoht:
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 39 korda
Passat GTE üle 100k kilometraažiga
Nii... Tuli ainult 2 põhjust. Rohepesu ja saab bussirajal sõita. Noh... Bussirajal saab sõita tegelt millega iganes. Ja seda ka tehakse. Ülejäänud 2 argumenti olid stiilis "ise oled loll" või "sinu ema ka".
Jah, ma üldse ei eita, et VAG toodab igasugu ronte ja on päris mitu normaalset automarki ära rikkunud, aga on ka hullemaid.
Ja herr moderaator etnies858, see 200k ei tule lambist vaid on juba väikse varuga nr. See on viimane piir kus sellise mootoriga asja on mõtet üldse pidada. Ülalpidamise ja remondi kulud lähevad juba ebamõistlikult suureks. Need ei ole teil mingid vanakooli mootorid, mis igaksjuhuks tehti kõva võimsusvaruga.
Jah, ma üldse ei eita, et VAG toodab igasugu ronte ja on päris mitu normaalset automarki ära rikkunud, aga on ka hullemaid.
Ja herr moderaator etnies858, see 200k ei tule lambist vaid on juba väikse varuga nr. See on viimane piir kus sellise mootoriga asja on mõtet üldse pidada. Ülalpidamise ja remondi kulud lähevad juba ebamõistlikult suureks. Need ei ole teil mingid vanakooli mootorid, mis igaksjuhuks tehti kõva võimsusvaruga.
Das auto? 🤣🤣🤣 Nope!
-
- Veteran
- Postitusi: 3384
- Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
- Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
- Tänanud: 712 korda
- Tänatud: 97 korda
Passat GTE üle 100k kilometraažiga
Niipalju kui on inimesi on ka erinevaid võimalusi toota autosid. Järelikult tasub sellise tootmine ära ja järjest rohkem liigume sinna öko suunas!
Oleks isegi nõus GTE võtma. Mul 90 prossa linnas tööle ja tagasi ja saaksin ühe laadimisega kaks päeva sõita vaid elektriga.
Kolleegil ampera millega sõidab vaid elektriga samamoodi.
Kuna omal ajal jäi GTE hinnaklassist välja siis valisin CNG. Sama 1.4 mootor vist.
Isegi masinad mis korralikult ehitatud maailma lõpuni ja tagasi sõitma vajavad regulaarset hooldust. Niiet ei saa öelda, et vali mingi vanem ront, sest sinna ka vaja kapitali panna mõnikord.
Kui teema algatajele hinnaklass sobib ja passat meeldib, siis miks ka mitte.
Muus osas on täitsa tavaline passat, suht sarnane cng masinale kaalu poolest. Lihtsalt keerulist cng osa ei ole küljes.
Oleks isegi nõus GTE võtma. Mul 90 prossa linnas tööle ja tagasi ja saaksin ühe laadimisega kaks päeva sõita vaid elektriga.
Kolleegil ampera millega sõidab vaid elektriga samamoodi.
Kuna omal ajal jäi GTE hinnaklassist välja siis valisin CNG. Sama 1.4 mootor vist.
Isegi masinad mis korralikult ehitatud maailma lõpuni ja tagasi sõitma vajavad regulaarset hooldust. Niiet ei saa öelda, et vali mingi vanem ront, sest sinna ka vaja kapitali panna mõnikord.
Kui teema algatajele hinnaklass sobib ja passat meeldib, siis miks ka mitte.
Muus osas on täitsa tavaline passat, suht sarnane cng masinale kaalu poolest. Lihtsalt keerulist cng osa ei ole küljes.
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
-
- Huviline
- Postitusi: 821
- Liitunud: 31 Mai 2011, 15:41
- Asukoht: Harjumaa
- Tänanud: 74 korda
- Tänatud: 72 korda
Passat GTE üle 100k kilometraažiga
Kui lähiaastatel karmistatakse neid heitme piiranguid siis kuidas sa oma vana disla golfiga suurlinnades sõidad?JaanusVambola kirjutas: ↑08 Juun 2021, 15:44 Mis mõte sellistel vokkidel üldse on? 200k on nende lagi. Kui sedagi. On küll ketiga mootor, aga pead vahetama sama tihti või isegi tihedamalt kui rihmaga mootoril. Kütusekulu ei saa kohe kindlalt argument olla, sest 5,5 ja 8 l/100km pole ka just öko. Mugavus ka kindlasti mitte. Erilisus ka kindlasti mitte. Terve linn on ühesuguseid plönne täis. Hinna ja kulude poolest oleks ka kindlasti vana disla golfiga odavam asju ajada.
Et mis siis sunnib inimest üldse sellise auto suunas vaatama?
Kui ei meeldi ära osta, aga ära tee igas teemas VAG-i maha. Miskipräast omad ise ka vag grupi autot.
Tallinna ümbruses saab minult ka tekstiilipesurit rentida!
-
- Moderaator
- Postitusi: 7846
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 68 korda
- Tänatud: 158 korda
Passat GTE üle 100k kilometraažiga
Nagu öeldi siis tasub ära linnasõidul ning on ka alternatiiv võtta kui vaja teha maanteeotsi kus puhtalt elektriline sõiduk võib jänni jääda praeguse laadimistaristu juures. Ning kui oled ka elektri väiketootja e. paneelid katusel on ju eriti tuus.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
- etnies858
- Moderaator
- Postitusi: 1746
- Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
- Auto: Passat B6 1.4 Ecofuel Skoda Karoq Sportline
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 315 korda
- Tänatud: 179 korda
Passat GTE üle 100k kilometraažiga
@JaanusVambola ma saan aru küll nüüd, miks nii masenduses ja kurb oled.. T5 ongi üks õnnetu auto ja kas sul alla 200k kellal, et siin keksid? Ma nagu ei saa sellest loogikast aru, inimene muretseb, et kuidas vastu peab ja sina jahvatad sellest, et üle maagilise 200 000 peaks auto utiili saatma, samas ise istud sama mätta otsas.
-
- Huviline
- Postitusi: 1426
- Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
- Telefon: 56248247
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 78 korda
- Kontakt:
Passat GTE üle 100k kilometraažiga
Jah, õlivahetus välp on 15 000km/1 aasta ehk see kompenseerib need külmkäivitused jne. Tõenäoliselt tagab ka mootorile pikema eluea kui tava 1.4 TSI vms, mis linnas 2-3km tööle ja koju sõidab ja start-stopiga ka käivitub koguaeg, aga 2a/30k hooldust laseb.margus kirjutas: ↑08 Juun 2021, 11:11 Keegi võib parandada, kuid kas mitte GTE-l ei ole mootori õlivahetusvälp juba tehasest lühem ehk 15.000km.
Täiendavalt on ehk suurim küsimus või võimalik mure selles, et GTE puhul saab mootor pidevalt nö. külmkäivitusi ja tavasõidul soojaks eriti ei sõidetagi.
Maanteekogemusest võiks aga keegi rääkida reaalset kogemust ja elu. Kuna auto on analoogsest TSI-st omajagu raskem ja pikalt aku pealt ei sõida, siis kuidas mõjub see kütusekulule pikemalt maantee sõidul? Kas tavareziimis toimetab auto bens pealt ja lülitab elektrile siis kui reaalne veokoormus väike?
Kui mootoriga sõidu ajal akut laadima hakkab, siis on ju küll päris hirmus ja kulunumbrid metsikud
Maantel 90-100 vahel on kütusekulu 5-6 kandis, 110 peal jah 7 kandis, aga need max 0.5-1l suuremad kui tavalise 1.4 TSI numbrid. Kui lased nädala sees põhiliselt elektriga ja nädalavahetusel pikem reis, siis teed selle kuhjaga tasa elektri soodsama hinna pealt. Lisaks Maanteesõidust ka osa võimalik elektriga lasta kui täis akuga stardid. Meie auto pikajaline keskmine langes eile 3.2 peale, keskmine kiirus 45km/h ehk suht palju maanteesõitu. Kindlasti on oluline laadimisvõimalus, kui seda pole, siis ei ole sellel autol mõtet.
Diisliga võrreldes säästad tõenäoliselt ca 2€/100km pealt. Bensiiniga võrreldes 4-5€. Mida rohkem linnasõitu, seda rohkem säästad. Diisli ja bensuga vastupidi. Kui umbes DPF-iga diisel on Su jaoks paindlikum, siis muidugi võta see. Aga kui ikkagi sõidad suurema osa ajast linnas ja kodus/tööl laadimise võimalus, siis tuleb hübriid soodsam. Kui lased ainult Tallinna ja Tartu vahet, siis osta diisel.margus kirjutas: ↑08 Juun 2021, 11:56 Mis tuleb teil arvutuslikult keskmine 100km kulu? Ja milline selline on keskmine kW/h hind võrgust ostes? Eeldame, et ostad tavaelektrit, siis koos võrguteenuste ja kõige muuga suurusjärgus 0,2€/kW/h?
Kui võtta nüüd väga keskmiselt kütusekulu 3-4l/100km + 12kW/h, siis tuleb see tänaste hindadega väga umbes 7-8€ 100km kohta. Ausalt öeldes ei tundu väga arvestatav näitaja ja keskmine diisel teeb sama ära ja on palju paindlikum, CNG-st rääkimata ( kuid seda pakutakse vaid valitud mudelitele... ).
Ehk majanduslikust aspektist jääb minule GTE otstarbekus küsimärgi alla.
Sõita on sellega mõnus, kuna raskuskese madalal ja auto raskuse tõttu silub ka teed paremini. Talvel libedaga aga füüsikaseaduste vastu ei saa ja kui juba libisema läheb, siis teeb seda rohkem kui samal kerel TSI/TDI.
Minu kogemused jooksva aasta jooksul demo autoga siia-sinna igapäevaselt sõites.
Tavaliselt räägivad seda juttu 2.0 diisli mehed kuna neil endal nii "suur" mootor. Praktikas kestavad need 1.4 mootorid kenasti. Võid osta kolmeliitrise Audi, aga nende ketid kestavad 50k, 100k peal vahetad juba nukkasid, 150k peal käigukasti jne. Ehk ise valid kas ostad 1.4 "voki", mis kestab "ainult" 200k või "õige" kolmeliitrise, millega igakuiselt esinduses autoajakirju lapata.JaanusVambola kirjutas: ↑08 Juun 2021, 15:44 Mis mõte sellistel vokkidel üldse on? 200k on nende lagi. Kui sedagi. On küll ketiga mootor, aga pead vahetama sama tihti või isegi tihedamalt kui rihmaga mootoril. Kütusekulu ei saa kohe kindlalt argument olla, sest 5,5 ja 8 l/100km pole ka just öko. Mugavus ka kindlasti mitte. Erilisus ka kindlasti mitte. Terve linn on ühesuguseid plönne täis. Hinna ja kulude poolest oleks ka kindlasti vana disla golfiga odavam asju ajada.
Et mis siis sunnib inimest üldse sellise auto suunas vaatama?
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee
-
- Huviline
- Postitusi: 299
- Liitunud: 19 Apr 2005, 17:56
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 18 korda
- Tänatud: 12 korda
Passat GTE üle 100k kilometraažiga
Teemaalgatajale mõned mõtted veel juurde:
- tasuvus majanduslikus mõttes sõltub pigem sellest, et mis hinnaga auto kätte saad. Kui hinnavahe on 2,5-3k€ ja pealegi, siis enamasti rahaliselt ära ei tasu ja tagasi paari aastaga ei sõida ( kui üldse autot nii pikalt pidada plaanis )
- auto on "väga hea! vaid paberil ehk suhteliselt niisamuti nagu elektriautod - sõidu ajal väljalaskest reostust ei tule - järelikult on puhas. Tegelikult kütame selle arvelt kõik reostuse tagasi tootmise/järeltöötluse ning elektritootmise arvelt. Eriti veel meil Eestis, kus kõige suurema musta tossuga elekter tuleb
+ sõita on GTE-ga mõnus!
- tasuvus majanduslikus mõttes sõltub pigem sellest, et mis hinnaga auto kätte saad. Kui hinnavahe on 2,5-3k€ ja pealegi, siis enamasti rahaliselt ära ei tasu ja tagasi paari aastaga ei sõida ( kui üldse autot nii pikalt pidada plaanis )
- auto on "väga hea! vaid paberil ehk suhteliselt niisamuti nagu elektriautod - sõidu ajal väljalaskest reostust ei tule - järelikult on puhas. Tegelikult kütame selle arvelt kõik reostuse tagasi tootmise/järeltöötluse ning elektritootmise arvelt. Eriti veel meil Eestis, kus kõige suurema musta tossuga elekter tuleb
+ sõita on GTE-ga mõnus!
Oettinger Powered
Uued rehvid ja veljed
Uued rehvid ja veljed
- Puuriit
- Huviline
- Postitusi: 316
- Liitunud: 12 Dets 2019, 18:15
- Auto: Tesla Model 3 SR+ 239kw 2022
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 73 korda
- Tänatud: 60 korda
Passat GTE üle 100k kilometraažiga
Ma kaaluks ka juhul kui hinnaklass on sarnane analoogse bensu või diisliga. Kallima puhul tuleb mängu arvutamine ja nii nagu uuena ostetud diisel ei teeni enamiku esimeste omanike käes ennast bensuga võrreldes tasa, ei teeni ka kallim GTE ennast odavama samaväärse TSI või TDI-ga võrreldes tasa. Kui sa sõidad linnas, laed kodus ja otsad pigem lühikesed ning saad mõistliku hinnaga, siis tuld.
Viimati muutis Puuriit, 09 Juun 2021, 11:45, muudetud 1 kord kokku.
-
- Klubiline
- Postitusi: 219
- Liitunud: 11 Juul 2014, 22:35
- Auto: Sharan, Golf
- Asukoht: Harjumaa
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 8 korda
Passat GTE üle 100k kilometraažiga
Ahoi,
Kuis oleks sellel GTE'l mõtet ~115km päevaläbisõidu juures? Sellest 80km Tartu maanteed (110 ala). Laadida saaks kodus. Vist ka kontoris. Kuskil kuklasügavustes uitab mõte gaasi golf elektri golfi või GTE vastu vahetada.
Kuis oleks sellel GTE'l mõtet ~115km päevaläbisõidu juures? Sellest 80km Tartu maanteed (110 ala). Laadida saaks kodus. Vist ka kontoris. Kuskil kuklasügavustes uitab mõte gaasi golf elektri golfi või GTE vastu vahetada.
-
- Huviline
- Postitusi: 299
- Liitunud: 19 Apr 2005, 17:56
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 18 korda
- Tänatud: 12 korda
Passat GTE üle 100k kilometraažiga
Majanduslikult sellest valikust on mõistlik valik CNG, sealt edasi Golf vs Passat on puhtsalt maitse asi - tehnika on neil sama.
Oettinger Powered
Uued rehvid ja veljed
Uued rehvid ja veljed
-
- Huviline
- Postitusi: 1426
- Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
- Telefon: 56248247
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 78 korda
- Kontakt:
Passat GTE üle 100k kilometraažiga
Tõenäoliselt sellise sõidu puhul diisel odavam. GTE puhul tuleb ilmselt mõlemal otsal täis akuga startimisel keskmine ca 4 kanti, aga elektrikulu juurde. Facelifti puhul muidugi lubatakse 30% suuremat akut, mis lubab teoorias kuni 70km sõita, aga endal pole olnud au seda pikemalt proovida.
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee