Palun kommentaare tutika masina osas.

Antud rubriik on mõeldud selleks, et hõlbustada AUTODE ostmist, varuosad ja audio selle alla ei kuulu. Siia paluks postitada kõik "mis te arvate sellest autost" jne postitused.

Moderaatorid: dellu, Gull

JanisG
Huviline
Postitusi: 12
Liitunud: 20 Aug 2018, 20:16
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Palun kommentaare tutika masina osas.

Lugemata postitus Postitas JanisG » 20 Aug 2021, 18:33

Tere kõigile.

Mul on huvi konkreetne ostuhuvi selle isendi vastu.

https://www.auto24.ee/soidukid/3460495

Kuid ma sooviksin targematelt teada mis on selle uue mudeli head ja vead?
Millega võiksin või peaksin ostmisel arvestama?
Millal see õigeaegne esimene hoodlus peaks olema?
Kas garantiiga võib arvestada või ... ?

Näiteks: kas võin sellega arvestada 5a remondivabalt sõitmist?

Lugupidamisega.

Kasutaja avatar
etnies858
Moderaator
Postitusi: 1728
Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
Auto: Passat B6 1.4 Ecofuel Skoda Karoq Sportline
Asukoht: Tartu
Tänanud: 401 korda
Tänatud: 194 korda

Palun kommentaare tutika masina osas.

Lugemata postitus Postitas etnies858 » 20 Aug 2021, 18:52

Isegi kui sa nädalas korra garaažist välja ajad ja teistpidi sisse tagasi siis kaheldav, et 5a remondivabalt sõita saad :D Veermikus kuluosasid tuleb raudselt vahetada, eriti kui tummisemad rehvid alla pandud ja tõstetud.

JanisG
Huviline
Postitusi: 12
Liitunud: 20 Aug 2018, 20:16
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Palun kommentaare tutika masina osas.

Lugemata postitus Postitas JanisG » 20 Aug 2021, 19:50

Oskab keegi öelda milline on kõige pommikindlam buss?
Läksin uue peale välja seetõttu, et lootsin pääseda mitmeid aastaid remondivabalt.

tofetome
Huviline
Postitusi: 813
Liitunud: 31 Mai 2011, 15:41
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 92 korda
Tänatud: 121 korda

Palun kommentaare tutika masina osas.

Lugemata postitus Postitas tofetome » 20 Aug 2021, 19:55

JanisG kirjutas:
20 Aug 2021, 19:50
Oskab keegi öelda milline on kõige pommikindlam buss?
Läksin uue peale välja seetõttu, et lootsin pääseda mitmeid aastaid remondivabalt.
Hoolduses pead ikka ju regulaarselt käima, eriti kui tahad, et garantii kehtiks.
Tallinna ümbruses saab minult ka tekstiilipesurit rentida!

murf
Huviline
Postitusi: 885
Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
Asukoht: Eesti
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 181 korda

Palun kommentaare tutika masina osas.

Lugemata postitus Postitas murf » 20 Aug 2021, 22:24

Pommikindlaim ja remondivaba on näiteks TAK ehk tänapäeval TLT rohelised bussid. Läheb sõidu ajal p..sse, astud lihtsalt sirge seljaga uksest välja ning ootad järgmist, ei mingit remondik.ppi.
Aga kui nüüd tõsiselt, siis eelkõige enne soovituste küsimist võiksid täpsustada milleks sul seda vaja ja millistes tingimustes kasutada soovid. Lihtsalt oma tarbeks, et koos laste ja vanavanematega suvel üle heinamaa seenele sõita või siis näiteks igapäevane metsameeste raielangile vedu ilmast sõltumata ning lisaks veel nädalavahetuse jahilkäigud sügavale laande, kust tagasitulles peab ka lastud põder bussi peale mahtuma? Mõlema soovi jaoks on erinevad lahendused.
Kes tänasid kasutajat murf selle postituse eest:
tobimarg

JanisG
Huviline
Postitusi: 12
Liitunud: 20 Aug 2018, 20:16
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Palun kommentaare tutika masina osas.

Lugemata postitus Postitas JanisG » 20 Aug 2021, 23:03

Tahan teha matkabussiks.
Ehk siis, et saan talvel sees naris magada ja katusele panna alus, et sinna ka kraami ladustada.
Kardan, et talvel jääb liiga kergelt kinni kui madalama võtan.
Kuigi kõige tähtsam ongi see, et võimalikult vähe hoolduses peaks käima, sest ma ise olen täielik võhik ja ega enne kui killadi kolladi auto tegema ei hakka siis ega enne aru saagi, et sellel miskit viga.
Põhiline on jah see, et teen sisu natuke ümber ja siis kolin sinna aastaringselt elama kui nüüd päris aus olla.
Sealt ka see esialgne mõte oligi, et kohe uus võtta aga samas võin ju selle raha eest ka vanemat üles vuntsida.
Kui buss välja valitud siis järgmiseks on vaja leida see mehhaanik kes selle ilusti detailideni üle vaatab enne kui sisse kolima hakkan.

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5373
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 117 korda
Tänatud: 149 korda

Palun kommentaare tutika masina osas.

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 20 Aug 2021, 23:13

Ma küsiks hoopis sedapidi, et kes k*rt näeb vaeva mingi 25mm lifti jaoks? Ma mitmeid enda metsa autosi vedrust kergitanud ja no alla 50mm + kõrgem rehv, pole nagu pointigi.
Aga kui juba plaanid ca 50k auto alla panna, siis mina vaataks pigem igiliikureid, mis tegelikult ka maastikul hakkama saavad ja kestavad ka (näit: lc80, lc105), igasugu katusetelgid, jne ja ela ning rända kuhu tahad. Valmis matkaka eest eelarve seal ca. 20k, seega pool jääb ülegi (osta või jäätist selle eest) ;)
Kes tänasid kasutajat TiitRE selle postituse eest:
MustVälk

Kasutaja avatar
JaanusVambola
Huviline
Postitusi: 420
Liitunud: 16 Juun 2018, 14:06
Asukoht:
Tänanud: 28 korda
Tänatud: 39 korda

Palun kommentaare tutika masina osas.

Lugemata postitus Postitas JaanusVambola » 21 Aug 2021, 00:18

Kui läbivusega vagunit tahad, siis soovitaks pigem 4x4 mersu sprinterit. Aga just seda vanemat ja 2.7 mootoriga. Ruumi on kuhjaga ja kliirens on täitsa asjalik. Uut masinat ei soovita ühtegi marki. Eriti kui sa tahad murevaba viite aastat. Siis võta juba mõni vanakooli volks millel kere ühes tükis püsib või mõni suure motoga ameeriklane. Kütust küsib, aga remonti mitte niiväga.
Kes tänasid kasutajat JaanusVambola selle postituse eest:
MustVälk
Das auto? 🤣🤣🤣 Nope!

Kasutaja avatar
silverpik
Veteran
Postitusi: 928
Liitunud: 08 Sept 2014, 11:53
Telefon: +372 5335 9600
Auto: VW Passat B5 1.9 TDI 81kW "Traktor" VW Passat B5.5 2001 96kW 4motion
Asukoht: Tartu/Kambja
Tänanud: 110 korda
Tänatud: 99 korda
Kontakt:

Palun kommentaare tutika masina osas.

Lugemata postitus Postitas silverpik » 21 Aug 2021, 12:04

Kui läbivus on oluline siis Unimog või BTR oleks vähe mõistlikum valik juba.... ah fck C-kat all siis.
“I have approximate knowledge of many things” - Demon Cat
Veebilehed ja SEO, digiturundus, disainid ja palju muud - aitame leida kuluefektiivsed lahendused paljudele muredele Hundikuu Agentuur

Kasutaja avatar
JaanusVambola
Huviline
Postitusi: 420
Liitunud: 16 Juun 2018, 14:06
Asukoht:
Tänanud: 28 korda
Tänatud: 39 korda

Palun kommentaare tutika masina osas.

Lugemata postitus Postitas JaanusVambola » 21 Aug 2021, 12:57

silverpik kirjutas:
21 Aug 2021, 12:04
Kui läbivus on oluline siis Unimog või BTR oleks vähe mõistlikum valik juba.... ah fck C-kat all siis.
Mnjaaa... Need oleks lausa fantastilised, aga maanteel oleks jälle ebamugav ja kütusekulu oleks päris suur.
Das auto? 🤣🤣🤣 Nope!

JanisG
Huviline
Postitusi: 12
Liitunud: 20 Aug 2018, 20:16
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Palun kommentaare tutika masina osas.

Lugemata postitus Postitas JanisG » 22 Aug 2021, 12:50

Olgu.
Ma küsin siis niipidi kas on siin keegi või teab kedagi kes müüb usaldusväärset ja hästi hoitud transporterit?
Keegi aus inimene kes ütleb ära ka vead ja kui oskust ja viitsimist on siis võime kokku leppida vajaminevate tööde osas.
Mulle see vanema mudeli versioon meeldib rohkem aga raske on leida tänapäeval ausat meest kes tunnistab vead ülesse.
Teeks masinal kap remondi ära töötasus jõuame ka kindlasti kokkuleppele.

https://www.auto24.ee/soidukid/3556831
https://www.auto24.ee/soidukid/1865817
https://www.auto24.ee/soidukid/3504038
https://www.auto24.ee/soidukid/3478945
https://www.auto24.ee/soidukid/3553960
https://www.auto24.ee/soidukid/3561106

Need on siis need masinad mis on silma hakanud ja vast Eesti päritolu on see peamine põhjus.
Kui leidub kedagi huvilist või teab kedagi asjalikku oleksin väga tänulik.
Tahan teha pisikese projektika ja samas septembris peaks juba kõik valmis olema.

Tänan tähelepanu eest!

Kasutaja avatar
JaanusVambola
Huviline
Postitusi: 420
Liitunud: 16 Juun 2018, 14:06
Asukoht:
Tänanud: 28 korda
Tänatud: 39 korda

Palun kommentaare tutika masina osas.

Lugemata postitus Postitas JaanusVambola » 22 Aug 2021, 13:38

Kui natukenegi läbivust tahad, siis ära vaata esiveolist. Ma olen enda bussiga olnud kinni kohtades kus tagaveolisega läks läbi nagu nalja. Ja ei olene rehvist. Aga t4 kerega nelikveolisega oleme kunagi põllul nalja teinud küll. Läheb ägedalt.
Das auto? 🤣🤣🤣 Nope!

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5373
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 117 korda
Tänatud: 149 korda

Palun kommentaare tutika masina osas.

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 22 Aug 2021, 14:52

silverpik kirjutas:
21 Aug 2021, 12:04
Kui läbivus on oluline siis Unimog või BTR oleks vähe mõistlikum valik juba.... ah fck C-kat all siis.
Päriselt räägid w? Ilmselt kaitseväes oled nendega sõitnud (ühest metsast teise ja siis raputamisest soolikad sõlmes), samuti pole sellistele militaartehnikale eriti juppe ilma tellimiseta saada (remondifirma, kus ma oma veokaid hooldamas ja remontimas käin, on sõlminud Kaitseliiduga remondilepingu ja päris pikalt seisavad need Unimogid seal varuosa ootel)...ära sellist asja küll tavamatkajale soovita :)
Mina, kui nüüd lähtuda enda vaatenurgast, siis soovitusena, et matkakal peavad olema täidetud tähtsamad kriteeriumid: Mark ja mudel, mille varuosad on võimalik iga euroopa nurgast ilma end nikastamata ka reaalselt kätte saada (ja usu, juhtub nende kõikidega midagigi), seega USA-kaid ja mingeid erilisi ei soovitaks, samuti saavad natuke vanemate autodega ka kohalikud külasepad vajadusel hakkama (selge see, et DPF-i ei hakka keegi kusagil Kosovo küla garaazis vahetama, samas sildades õõtsad, nende puksid, vedrud, vms on tehtav ka tee peal (ok, sinul vist omal see remondiosa oli kehvapoolne, siis pead seda enam mõtlema erinevate maailmanurkade peale ja levinumate markide peale, kuna teenuse pead sisse ostma). Järgmiseks, vanematel mudelitel on harva konditsioneergi peale (kliimaautomaatikast rääkimata) ja suvisel matkal tahad sa ju nautida matka, mitte surra seal roolis ja kõik need putukad, mis siis lahtise aknaga salongi jõuavad, maksavad õhtul magama minnes kätte. Teiselpoolt soovituslik autonoomne seisuahi, kui on planeeritud aastaringne elu autos + topelt akud, jne...
Lisaks, auto valik sõltub ka seltskonna suurusest, palju teid korraga autos ööbima peab, jne.
Viimati muutis TiitRE, 22 Aug 2021, 14:57, muudetud 1 kord kokku.

margus
Huviline
Postitusi: 298
Liitunud: 19 Apr 2005, 17:56
Asukoht: Tartu
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 14 korda

Palun kommentaare tutika masina osas.

Lugemata postitus Postitas margus » 23 Aug 2021, 11:17

Ma olen üsna kindel, et salongist saad uue soodsamalt kui teema alguses esitatud kuulutuses näidatud sõiduk. Tõstesarjad ja muud teed ise kui vaja ja just nii palju nagu vaja.

Kui õigesti nüüd ütlen, siis VW polt on ainsana sertifitseeritud tõstesarja pakkuja Seikel ehk vaid nende paigaldusatud asjadele on ka garantii. Ja Seikel omal ajal ei pakkunudki tavasõitude jaoks väga suuri kõrgendusi.

Soovitus - jah, kui juba plaan on, siis ikka uus sõiduk! Suure osa muredest saab lahendatud garantiiga, kuid kui plaanid ise ümber ehitada, siis tasub eelnevalt läbi arutada kas ja mida tohib ning kuidas need ümberehitused mõjutavad garantiid.
Oettinger Powered
Uued rehvid ja veljed

Kasutaja avatar
aus
Huviline
Postitusi: 1075
Liitunud: 24 Veebr 2014, 22:37
Telefon: 5238749
Auto: VW Passat B8 4Motion (MY 2016)
Asukoht: Tartu
Tänanud: 112 korda
Tänatud: 98 korda
Kontakt:

Palun kommentaare tutika masina osas.

Lugemata postitus Postitas aus » 23 Aug 2021, 13:35

Võta hoopis Eesti ajalooga Multivan: https://www.auto24.ee/soidukid/3569980
Vaja, viskad istmed välja ja lastud põdra sisse; vaja, viskad istmed sisse ja lähed perega reisile. :thumbup:

Aga kui päris uue võtad, siis tõenäoliselt jah remondivabalt ei saa, aga mingi osa läheb garantii alla vähemalt. :thumbup:
Le VW Freaks - diagnostika, projektid: koduleht | Facebook | Originaal VCDS (HEX-V2) võimalus Tartus, Viljandis ja linnade lähiümbruses.
My motion is 4motion. | Aeg-ajalt tundub mulle, et kilovattide arv on pöördvõrdelises seoses mõistusega.

Tanel8012
Huviline
Postitusi: 240
Liitunud: 30 Juul 2020, 19:01
Asukoht: Türisalu
Tänanud: 9 korda
Tänatud: 18 korda

Palun kommentaare tutika masina osas.

Lugemata postitus Postitas Tanel8012 » 17 Okt 2021, 10:57

aus kirjutas:
23 Aug 2021, 13:35
Võta hoopis Eesti ajalooga Multivan: https://www.auto24.ee/soidukid/3569980
Vaja, viskad istmed välja ja lastud põdra sisse; vaja, viskad istmed sisse ja lähed perega reisile. :thumbup:

võta võta, saad varsti ikka uut mootorit osta. päris julm originaalmootoriga biturbot soovitada. sellise hinnaga lol

Alhambra
Huviline
Postitusi: 590
Liitunud: 14 Veebr 2021, 18:54
Auto: Seat alhambra
Asukoht: Raplamaa
Tänanud: 0
Tänatud: 33 korda

Palun kommentaare tutika masina osas.

Lugemata postitus Postitas Alhambra » 17 Okt 2021, 12:38

Kogu teemat ei viitsinud läbi lugeda, aga muretut elu tahad, siis võimalusel võta uus ikka.
Isegi kui eelarve seab piirid ja mõnest tilulilu asjast peab loobuma, siis uus on ikka uus.

Tanel8012
Huviline
Postitusi: 240
Liitunud: 30 Juul 2020, 19:01
Asukoht: Türisalu
Tänanud: 9 korda
Tänatud: 18 korda

Palun kommentaare tutika masina osas.

Lugemata postitus Postitas Tanel8012 » 17 Okt 2021, 12:45

teemaalgataja kaldub kord tutika bussi ja siis 5k roima poole. ei tule siit mingit ostu nagunii.

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2549
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 31 korda

Palun kommentaare tutika masina osas.

Lugemata postitus Postitas t6nis3 » 18 Okt 2021, 18:17

Mõnikord juhtub küsijal tõesti ,et mõte hulgub. Kuna mainis ,et ei jaga tehnikast eriti, siis saan aru ,et kasutatud auto võib olla ,,probleemidega,, . Olgu.. Arusaamatu nn. probleem on uue, tutika auto ostmisest. Kas enam UUT autot ka ei usaldata reisimiseks? Selleks on sinul rikkuril ju kõik võimalikud kindlustused ootel. Võta ja sõida. Aga vali kaubik tumeda sisuga.

Kasutaja avatar
samblik
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 19 Okt 2021, 08:58
Auto: Golf MK 6 ja Multivan T6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Palun kommentaare tutika masina osas.

Lugemata postitus Postitas samblik » 28 Okt 2021, 13:36

Tanel8012 kirjutas:
17 Okt 2021, 10:57
aus kirjutas:
23 Aug 2021, 13:35
Võta hoopis Eesti ajalooga Multivan:.................p:

võta võta, saad varsti ikka uut mootorit osta. päris julm originaalmootoriga biturbot soovitada. sellise hinnaga lol
mul endal kasutusel biturboga multivan (CXE), kas oskad täpsemalt öelda mis probleeme nendel mootoritel võib esineda või mida tuleks eriti jälgida?

Tanel8012
Huviline
Postitusi: 240
Liitunud: 30 Juul 2020, 19:01
Asukoht: Türisalu
Tänanud: 9 korda
Tänatud: 18 korda

Palun kommentaare tutika masina osas.

Lugemata postitus Postitas Tanel8012 » 28 Okt 2021, 14:13

samblik kirjutas:
28 Okt 2021, 13:36

mul endal kasutusel biturboga multivan (CXE), kas oskad täpsemalt öelda mis probleeme nendel mootoritel võib esineda või mida tuleks eriti jälgida?
probleemsed on CFCA T5.1 peal. CXE on tavaline VW "kvaliteet". Hoia nagu s***a pilpa peal ühesõnaga, äkki läheb hästi.

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7855
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 227 korda
Kontakt:

Palun kommentaare tutika masina osas.

Lugemata postitus Postitas R36 » 28 Okt 2021, 16:41

samblik kirjutas:
28 Okt 2021, 13:36
Tanel8012 kirjutas:
17 Okt 2021, 10:57
aus kirjutas:
23 Aug 2021, 13:35
Võta hoopis Eesti ajalooga Multivan:.................p:

võta võta, saad varsti ikka uut mootorit osta. päris julm originaalmootoriga biturbot soovitada. sellise hinnaga lol
mul endal kasutusel biturboga multivan (CXE), kas oskad täpsemalt öelda mis probleeme nendel mootoritel võib esineda või mida tuleks eriti jälgida?
TPI järgi võtab see samamoodi õli. Otsest kogemust endal veel pole.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

Tanel8012
Huviline
Postitusi: 240
Liitunud: 30 Juul 2020, 19:01
Asukoht: Türisalu
Tänanud: 9 korda
Tänatud: 18 korda

Palun kommentaare tutika masina osas.

Lugemata postitus Postitas Tanel8012 » 29 Okt 2021, 13:38

veel naljakam siis, et "teadjad" biturbot t5 peal soovitavad.

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7855
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 227 korda
Kontakt:

Palun kommentaare tutika masina osas.

Lugemata postitus Postitas R36 » 29 Okt 2021, 14:15

Tanel8012 kirjutas:
29 Okt 2021, 13:38
veel naljakam siis, et "teadjad" biturbot t5 peal soovitavad.
Kui mootor vahetatud või EGR enne moto riknemist, siis miks mitte.
Prantslase võid ju võtta. Töökindlus on subjektiivne kuid sõiduomadused ja koostekvaliteet(ei mõtle kestvuskvaliteeti) Sakslasel peajagu üle.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

Tanel8012
Huviline
Postitusi: 240
Liitunud: 30 Juul 2020, 19:01
Asukoht: Türisalu
Tänanud: 9 korda
Tänatud: 18 korda

Palun kommentaare tutika masina osas.

Lugemata postitus Postitas Tanel8012 » 29 Okt 2021, 14:30

irw, mida tähendab "enne mootori riknemist"? see EGRi jahuti hakkab mootorit p-e keerama esimesest pöördest ja läheb järk-järgult hullemaks, mitte klõps ja kotti. Kui auto on juba mitu aastat liivapaberit sisse hinganud (ja see buss seda teinud on), ei aita miski muu, kui uus mootor. mis oleks ka kindlasti kuulutuses kirjas.

Vasta

Mine “Autoostu abi”