B8 2.0TSI Alltrack vs GTE
B8 2.0TSI Alltrack vs GTE
Sellise eelarve juures võiks juba MY18 olla, veidi moodsam. Midagi sellist:
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... 122e67433d
Esimeste aastate tavaheli on ikka paras prügi, minu meelest MY18 läks veidi paremaks koos uute multimeediasüsteemidega? Tünnaudio on kindlasti märgatav parendus baashelile, kuid selle headus suhteline nagu palju asju siin elus - vali on ta küll. Ja ega siin võrdlemine teistega palju juurde ei anna, sest paremaks see tehaseheli enam Passatil ei tee Hea heli saamiseks tuleb ise teha või osta muu auto.
Minu kogemusest. Alltrack on liiga vähe kõrgem, et ohverdada tavamudeli parem sõidumugavus tavavedrustusega (alltrack jäigem). 4motion annab läbivust ilmselgelt juurde, kuid ei ole oma lahenduselt probleemivaba ja tehniliselt nii hea (vs xdrive, quattro), et jätta välja esivedu.
Webastopult töötab raadiolainetel ning võtab päris kaugelt, ka ümbernurga kivimajas olles.
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... 122e67433d
Esimeste aastate tavaheli on ikka paras prügi, minu meelest MY18 läks veidi paremaks koos uute multimeediasüsteemidega? Tünnaudio on kindlasti märgatav parendus baashelile, kuid selle headus suhteline nagu palju asju siin elus - vali on ta küll. Ja ega siin võrdlemine teistega palju juurde ei anna, sest paremaks see tehaseheli enam Passatil ei tee Hea heli saamiseks tuleb ise teha või osta muu auto.
Minu kogemusest. Alltrack on liiga vähe kõrgem, et ohverdada tavamudeli parem sõidumugavus tavavedrustusega (alltrack jäigem). 4motion annab läbivust ilmselgelt juurde, kuid ei ole oma lahenduselt probleemivaba ja tehniliselt nii hea (vs xdrive, quattro), et jätta välja esivedu.
Webastopult töötab raadiolainetel ning võtab päris kaugelt, ka ümbernurga kivimajas olles.
-
- Huviline
- Postitusi: 2194
- Liitunud: 10 Jaan 2007, 15:23
- Telefon: 5kolm423753
- Auto: 4motion 142kw-müüdud, 330xd e91-müüdud, B6 dsg-müüdud, passat b7 4mo-müüdud, e61 525i-müüdud, Allroad 10a-müüdud. Passat b8 bitdi 2/3R-line 4mo, Audi a8d3 2004 v8 pre fl, Fiat Dethleffs 2021
- Asukoht: tallinn / jõgeva :5kolm423753
- Tänanud: 10 korda
- Tänatud: 98 korda
- Kontakt:
B8 2.0TSI Alltrack vs GTE
Vaata bensiini ja neliveo ja weba korral ei pea hommikul varbaga rehvi toksima enne sõitu, lund ka ei pea rookima, et välja saad. kokkuvõttes lähed kohvitassi tagant otse sooja autosse, klaasid puhtad, käik sisse ja sõidad monomähkijate hirmust läbi lihtsalt Kui juba 20 kilo eest autot osta, võiks kõik head asjad peal olla
www.kamadorent.ee
HUVILINE ....
HUVILINE ....
- Puuriit
- Huviline
- Postitusi: 316
- Liitunud: 12 Dets 2019, 18:15
- Auto: Tesla Model 3 SR+ 239kw 2022
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 73 korda
- Tänatud: 60 korda
B8 2.0TSI Alltrack vs GTE
MY18 on ka öka, käidud tee s.t. elemendid läksid kõik vahetusse + võim + woofer + DSP.AllanA kirjutas: ↑30 Dets 2021, 15:04 Esimeste aastate tavaheli on ikka paras prügi, minu meelest MY18 läks veidi paremaks koos uute multimeediasüsteemidega? Tünnaudio on kindlasti märgatav parendus baashelile, kuid selle headus suhteline nagu palju asju siin elus - vali on ta küll. Ja ega siin võrdlemine teistega palju juurde ei anna, sest paremaks see tehaseheli enam Passatil ei tee Hea heli saamiseks tuleb ise teha või osta muu auto.
- etnies858
- Moderaator
- Postitusi: 1746
- Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
- Auto: Passat B6 1.4 Ecofuel Skoda Karoq Sportline
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 315 korda
- Tänatud: 179 korda
B8 2.0TSI Alltrack vs GTE
Pigem ootaks ja vaataks, see webasto igatpidi hea mootorile ja soe salong ka, pärast samamoodi parem maha müüa, sest see lisa, mida paljud otsivad.
-
- Huviline
- Postitusi: 233
- Liitunud: 13 Jaan 2012, 18:32
- Auto: Passat B8
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 5 korda
B8 2.0TSI Alltrack vs GTE
Täiesti nõus, et võiks aga pole ju võtta. Lingil olev isend on tõesti ilus ja miks mitte, aga kui sellist sealt tellima hakkad maksad veel 2k otsa. Pole lihtsalt sellist võimalust praegu. See hall eestis olev Passat on ka tegelt hinnapiirist väljas aga no selle kannataks veel ära. Selles suhtes maitea... see webasto teema on väga keeruline. Loomulikult võtaks webastoga aga kui ikka ei ole võtta siis nüüd ootama jääda kuni sobiv mudel müüki tuleb on ka natuke nadi. Pärast on jällegi järgmine asi puudu.AllanA kirjutas: ↑30 Dets 2021, 15:04 Sellise eelarve juures võiks juba MY18 olla, veidi moodsam. Midagi sellist:
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... 122e67433d
Esimeste aastate tavaheli on ikka paras prügi, minu meelest MY18 läks veidi paremaks koos uute multimeediasüsteemidega? Tünnaudio on kindlasti märgatav parendus baashelile, kuid selle headus suhteline nagu palju asju siin elus - vali on ta küll. Ja ega siin võrdlemine teistega palju juurde ei anna, sest paremaks see tehaseheli enam Passatil ei tee Hea heli saamiseks tuleb ise teha või osta muu auto.
Minu kogemusest. Alltrack on liiga vähe kõrgem, et ohverdada tavamudeli parem sõidumugavus tavavedrustusega (alltrack jäigem). 4motion annab läbivust ilmselgelt juurde, kuid ei ole oma lahenduselt probleemivaba ja tehniliselt nii hea (vs xdrive, quattro), et jätta välja esivedu.
Webastopult töötab raadiolainetel ning võtab päris kaugelt, ka ümbernurga kivimajas olles.
Kui nii vaatama hakkata, siis ega esivedu ka võtta poleks millel oleks lisasi.
-
- Huviline
- Postitusi: 2194
- Liitunud: 10 Jaan 2007, 15:23
- Telefon: 5kolm423753
- Auto: 4motion 142kw-müüdud, 330xd e91-müüdud, B6 dsg-müüdud, passat b7 4mo-müüdud, e61 525i-müüdud, Allroad 10a-müüdud. Passat b8 bitdi 2/3R-line 4mo, Audi a8d3 2004 v8 pre fl, Fiat Dethleffs 2021
- Asukoht: tallinn / jõgeva :5kolm423753
- Tänanud: 10 korda
- Tänatud: 98 korda
- Kontakt:
B8 2.0TSI Alltrack vs GTE
Kirjuta kasutaja kuldarile, toob ära vajadusel. Ja no saad lõpu hinna ka teada, äkki siiski
www.kamadorent.ee
HUVILINE ....
HUVILINE ....
- links
- Klubiline
- Postitusi: 1031
- Liitunud: 12 Mai 2018, 18:31
- Auto: 1.9 TDI hallmetallik
- Asukoht: Eestimaa
- Tänanud: 39 korda
- Tänatud: 59 korda
B8 2.0TSI Alltrack vs GTE
Selle 2 kilomeetri läbimiseks on 3.0tdi kui ka 2.0tsi alltrack suht overkill. GTE oleks kõige optimaalsem, kui kodus võimalik pistiku otsa panna.
Või siis üldse elektriauto?
Või siis üldse elektriauto?
- martin333
- Huviline
- Postitusi: 347
- Liitunud: 11 Juul 2019, 09:24
- Auto: BMW 330i F31
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 17 korda
- Tänatud: 53 korda
B8 2.0TSI Alltrack vs GTE
Arvestades, et hinnapiir on seal 20k ümber, siis selle eest saab vaid mingi käki osta: https://www.auto24.ee/kasutatud/nimekir ... =otsi&ak=0
Päev on lühike, kuid ööbik.
- links
- Klubiline
- Postitusi: 1031
- Liitunud: 12 Mai 2018, 18:31
- Auto: 1.9 TDI hallmetallik
- Asukoht: Eestimaa
- Tänanud: 39 korda
- Tänatud: 59 korda
B8 2.0TSI Alltrack vs GTE
Teemaalgataja on diisli fänn, siis antud variant peaks päris sobiv olema
https://www.auto24.ee/soidukid/3520182
https://www.auto24.ee/soidukid/3520182
Viimati muutis links, 30 Dets 2021, 19:23, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 22
- Liitunud: 16 Okt 2018, 22:25
- Auto: Passat Alltrack TSI 2018, varem Passat Alltrack TDI 2014
- Asukoht: Eesti
- Tänatud: 5 korda
B8 2.0TSI Alltrack vs GTE
2017 aasta sügisel, enne oma Alltracki ära tellimist käisin miskipärast GTE Passatiga proovisõidul. Vist sellepärast, et aru saada, kas digitaalne armatuurlaud on silmasõbralik ja mis häält teeb standardheli. Kuid muuhulgas jäi meelde, et vaatamata suht laiale värskele rehvile, oli linnavahel niiskel asfaldil raske doseerida veojõudu nii, et mõistlikult nobedal paigaltstardil auto kraapima ja hüppama ei hakkaks. Ning kui aku oli tühi, siis linnakulu oli ikkagi kahekohaline number.
Kuna mul pooled stardid soojast garaažist ja töö juures parkimismaja, siis Webastol ei näinud bensiinimootori puhul mõtet. See arvamus pole 4 aasta jooksul muutunud. Lühikeste talviste otste puhul eelistan autos pigem jahedapoolset tuba ja sooja rooli Selliste mõnekilomeetriste sõitude puhul nagu teemaalgatajal, oleks igapäevane Webasto kasutamine vist ka mõttetult kurnav akule. B8-l pole ju ka kahte akut Webasto korral. Offtopic: mul mitu tuttavat tartlast käivad ka praeguste ilmadega 2-3km kaugusele tööle oma jalgrattaga (naastrehvidega), kuna ei näe ajalist võitu hommikusel auto puhastamisel ja liikluses tiksumisel
Tavakasutaja seisukohast pole MY18 standardheli normaalse valjusega kuulates üldse halb. Eelnevalt omatud B7 Alltrackis ja Superbis oli mul tellitud tehase lisavarustusena upgreiditud heli ja nendega võrreldes mingit drastilist tagasiminekut pole. Vähemasti 17" suverataste ja "paksemate" küljeklaaside kombinatsioonis on veeremüra mõistlikult vaikne ka ilma pagasiruumi katteta, nii et lisasummutust pole kaalunud.
TSI ja BiTDI Alltracki puhul on DCC vedrustus standardiks ja seetõttu ma üldse ei nõustu siin ülal kõlanud arvamusega, et nende puhul oleks sõidumugavus jäigem/halvem tavalise Passatiga võrreldes. Võib-olla need 140kW ja 110kw TDI variantide puhul, kui ilma DCC-ta versioonis on Alltrack 1cm kõrgema kliirensiga, siis äkki on miskit rohkem teistmoodi.
5-da generatsiooni haldex on eelneva põvkonnaga võrreldes aeglasema reaktsiooniga, kuid lõpuks harjub ja seisab meeles, et veidi väljapööratud ratastega entusiastlikumal startimisel nii öelda sisemine esimene ratas jõuab pikalt kaapida.. Negatiivse poole pealt on 162kW TSI Alltrackil pidurid nõrgukesed/tuimad, mille positiivne külg on võimalus talveks 16" velje peal "balloonid" alla panna Mul see talv ongi esimest korda selline set-up ning väga hea on sõita 215/60R16 mõõduga. Kusjuures 16" VW originaal Sima talvevelg näeb auto all väga normaalne välja - parem kui mingid 17" tumedat karva veljed, mis jätavad väiksemate rataste mulje.
Kuluosadest olen seni pidanud 80tkm juures tagumised klotsid/kettad vahetama, samas esimesed klotsid pole suurt üldse kulunud. Kahtlustan, et agressiivselt toimiv XDS ja muud talvised elektroonilised abimehed mängivad siin rolli (elektroonilist seisupidurit ma ei kasuta).
Keskmine bensiinikulu on suvel 8 ja sellisel päris talvel 9 liitrit sajale, kuid mul on ~75% kilometraažist maanteel, pigem pikematel vahemaadel. Kui Tallinnas tipptunde vältida, saab ka suht lühikeste (5-10km) sõitude puhul 10l/100-le hakkama.
Ma ei tea siiani, kus B8 TSI Alltrack Passati aku asub Kapoti all ja varuratta juures ei paista, pagasiruumi külgseinad ei jäta ka muljet, et seal taga võiks olla.
Kuna mul pooled stardid soojast garaažist ja töö juures parkimismaja, siis Webastol ei näinud bensiinimootori puhul mõtet. See arvamus pole 4 aasta jooksul muutunud. Lühikeste talviste otste puhul eelistan autos pigem jahedapoolset tuba ja sooja rooli Selliste mõnekilomeetriste sõitude puhul nagu teemaalgatajal, oleks igapäevane Webasto kasutamine vist ka mõttetult kurnav akule. B8-l pole ju ka kahte akut Webasto korral. Offtopic: mul mitu tuttavat tartlast käivad ka praeguste ilmadega 2-3km kaugusele tööle oma jalgrattaga (naastrehvidega), kuna ei näe ajalist võitu hommikusel auto puhastamisel ja liikluses tiksumisel
Tavakasutaja seisukohast pole MY18 standardheli normaalse valjusega kuulates üldse halb. Eelnevalt omatud B7 Alltrackis ja Superbis oli mul tellitud tehase lisavarustusena upgreiditud heli ja nendega võrreldes mingit drastilist tagasiminekut pole. Vähemasti 17" suverataste ja "paksemate" küljeklaaside kombinatsioonis on veeremüra mõistlikult vaikne ka ilma pagasiruumi katteta, nii et lisasummutust pole kaalunud.
TSI ja BiTDI Alltracki puhul on DCC vedrustus standardiks ja seetõttu ma üldse ei nõustu siin ülal kõlanud arvamusega, et nende puhul oleks sõidumugavus jäigem/halvem tavalise Passatiga võrreldes. Võib-olla need 140kW ja 110kw TDI variantide puhul, kui ilma DCC-ta versioonis on Alltrack 1cm kõrgema kliirensiga, siis äkki on miskit rohkem teistmoodi.
5-da generatsiooni haldex on eelneva põvkonnaga võrreldes aeglasema reaktsiooniga, kuid lõpuks harjub ja seisab meeles, et veidi väljapööratud ratastega entusiastlikumal startimisel nii öelda sisemine esimene ratas jõuab pikalt kaapida.. Negatiivse poole pealt on 162kW TSI Alltrackil pidurid nõrgukesed/tuimad, mille positiivne külg on võimalus talveks 16" velje peal "balloonid" alla panna Mul see talv ongi esimest korda selline set-up ning väga hea on sõita 215/60R16 mõõduga. Kusjuures 16" VW originaal Sima talvevelg näeb auto all väga normaalne välja - parem kui mingid 17" tumedat karva veljed, mis jätavad väiksemate rataste mulje.
Kuluosadest olen seni pidanud 80tkm juures tagumised klotsid/kettad vahetama, samas esimesed klotsid pole suurt üldse kulunud. Kahtlustan, et agressiivselt toimiv XDS ja muud talvised elektroonilised abimehed mängivad siin rolli (elektroonilist seisupidurit ma ei kasuta).
Keskmine bensiinikulu on suvel 8 ja sellisel päris talvel 9 liitrit sajale, kuid mul on ~75% kilometraažist maanteel, pigem pikematel vahemaadel. Kui Tallinnas tipptunde vältida, saab ka suht lühikeste (5-10km) sõitude puhul 10l/100-le hakkama.
Ma ei tea siiani, kus B8 TSI Alltrack Passati aku asub Kapoti all ja varuratta juures ei paista, pagasiruumi külgseinad ei jäta ka muljet, et seal taga võiks olla.
-
- Huviline
- Postitusi: 903
- Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
- Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 35 korda
- Tänatud: 158 korda
B8 2.0TSI Alltrack vs GTE
Pagassis ikka, külgmise panipaiga all.
Pidurid on lahjad jah. Hästi saab minema, aga pidama võiks paremini saada.
-
- Huviline
- Postitusi: 1948
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 107 korda
- Tänatud: 35 korda
B8 2.0TSI Alltrack vs GTE
Kui siin see vahekasti teema mängu tuli, siis kuigi mul see fail'is, siis erinevate autoremondiasutustega konsulteerides jäi ikkagi mulje, et keegi polnud sellisest asjast varem kuulnud B8 puhul ja vahekaste vahetanud. Seega võiks ikkagi järeldada, et need on vähesed üksikjuhtumid, mitte tüüpviga mis kindlasti mingi hetk 4MOTIONi omanikku tabab. Läbisõidud muidugi kasvavad, eks ole näha kuidas nad perspektiivis kestavad.
-
- Huviline
- Postitusi: 233
- Liitunud: 13 Jaan 2012, 18:32
- Auto: Passat B8
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 5 korda
B8 2.0TSI Alltrack vs GTE
Ma tänan selle väga põhjaliku ülevaate eest! Ma olen ise ka webasto kohalt sarnasel arvamusel. Sellepärast auto ostmata ei jää, eriti veel bensuka puhul. Diisli puhul oleks tõesti webasto teema aktuaalne. Mind ennast kotib see dynaudio rohkem kui see webasto hetkel. Lisaks kõik need sõiduabilised, mis maantee sõidu nauditavaks teevad.stefan31 kirjutas: ↑31 Dets 2021, 00:56 2017 aasta sügisel, enne oma Alltracki ära tellimist käisin miskipärast GTE Passatiga proovisõidul. Vist sellepärast, et aru saada, kas digitaalne armatuurlaud on silmasõbralik ja mis häält teeb standardheli. Kuid muuhulgas jäi meelde, et vaatamata suht laiale värskele rehvile, oli linnavahel niiskel asfaldil raske doseerida veojõudu nii, et mõistlikult nobedal paigaltstardil auto kraapima ja hüppama ei hakkaks. Ning kui aku oli tühi, siis linnakulu oli ikkagi kahekohaline number.
Kuna mul pooled stardid soojast garaažist ja töö juures parkimismaja, siis Webastol ei näinud bensiinimootori puhul mõtet. See arvamus pole 4 aasta jooksul muutunud. Lühikeste talviste otste puhul eelistan autos pigem jahedapoolset tuba ja sooja rooli Selliste mõnekilomeetriste sõitude puhul nagu teemaalgatajal, oleks igapäevane Webasto kasutamine vist ka mõttetult kurnav akule. B8-l pole ju ka kahte akut Webasto korral. Offtopic: mul mitu tuttavat tartlast käivad ka praeguste ilmadega 2-3km kaugusele tööle oma jalgrattaga (naastrehvidega), kuna ei näe ajalist võitu hommikusel auto puhastamisel ja liikluses tiksumisel
Tavakasutaja seisukohast pole MY18 standardheli normaalse valjusega kuulates üldse halb. Eelnevalt omatud B7 Alltrackis ja Superbis oli mul tellitud tehase lisavarustusena upgreiditud heli ja nendega võrreldes mingit drastilist tagasiminekut pole. Vähemasti 17" suverataste ja "paksemate" küljeklaaside kombinatsioonis on veeremüra mõistlikult vaikne ka ilma pagasiruumi katteta, nii et lisasummutust pole kaalunud.
TSI ja BiTDI Alltracki puhul on DCC vedrustus standardiks ja seetõttu ma üldse ei nõustu siin ülal kõlanud arvamusega, et nende puhul oleks sõidumugavus jäigem/halvem tavalise Passatiga võrreldes. Võib-olla need 140kW ja 110kw TDI variantide puhul, kui ilma DCC-ta versioonis on Alltrack 1cm kõrgema kliirensiga, siis äkki on miskit rohkem teistmoodi.
5-da generatsiooni haldex on eelneva põvkonnaga võrreldes aeglasema reaktsiooniga, kuid lõpuks harjub ja seisab meeles, et veidi väljapööratud ratastega entusiastlikumal startimisel nii öelda sisemine esimene ratas jõuab pikalt kaapida.. Negatiivse poole pealt on 162kW TSI Alltrackil pidurid nõrgukesed/tuimad, mille positiivne külg on võimalus talveks 16" velje peal "balloonid" alla panna Mul see talv ongi esimest korda selline set-up ning väga hea on sõita 215/60R16 mõõduga. Kusjuures 16" VW originaal Sima talvevelg näeb auto all väga normaalne välja - parem kui mingid 17" tumedat karva veljed, mis jätavad väiksemate rataste mulje.
Kuluosadest olen seni pidanud 80tkm juures tagumised klotsid/kettad vahetama, samas esimesed klotsid pole suurt üldse kulunud. Kahtlustan, et agressiivselt toimiv XDS ja muud talvised elektroonilised abimehed mängivad siin rolli (elektroonilist seisupidurit ma ei kasuta).
Keskmine bensiinikulu on suvel 8 ja sellisel päris talvel 9 liitrit sajale, kuid mul on ~75% kilometraažist maanteel, pigem pikematel vahemaadel. Kui Tallinnas tipptunde vältida, saab ka suht lühikeste (5-10km) sõitude puhul 10l/100-le hakkama.
Ma ei tea siiani, kus B8 TSI Alltrack Passati aku asub Kapoti all ja varuratta juures ei paista, pagasiruumi külgseinad ei jäta ka muljet, et seal taga võiks olla.
Vahekasti kohapealt jah, eks võib ikka juhtuda, et mõni laager lõpetab koostöö varem kui võiks.
- sygnus
- Huviline
- Postitusi: 262
- Liitunud: 02 Sept 2011, 21:07
- Telefon: +37256883021
- Auto: VW Passat BiT 4motion B8 3G '17 / BMW Z4 M54B30 SMG '03
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
B8 2.0TSI Alltrack vs GTE
Webasto puldi levimisraadiuse osas olen vastupidisel arvamusel - levib millegipärast väga kehvasti. Kui võrdlen näiteks mõne muu margiga, siis minul 5 korruselt ümber maja nurga ei võtnud, samas sõbra autol võttis. Autod olid pargitud kõrvuti. Ümberkaudseid kõrghooneid ei olnud, kõrghaljastus puudus. Vahekastiga on selles osas alt mindud, et traditsiooniline filter kaotati ära, kuid probleemi annab siiski teataval määral ennetada põhjalikuma hooldusega, mitte uskudes müügimehe juttu eluaegse kestvuse kohta. Samuti annab vältida tagadifri probleeme, ka selle kohta on foorumis nippe.
Oleks tore, kui kellelgi oleks paikapidavat statistikat jagada bensiinimootori (162 kW / 200 kW) ja selle GTE pidamise osas. Äkki kellelgi on?
Omalt poolt võin jagada diislikogemust. Minul on 176 kW BiT diisel, mille ostmisest sai täna täpselt aasta aega. Kandsin täna oma kõik hoolduste-, tuuningu- ja kütusetsekid Excelisse. Aastase läbisõidu juures, mida oli 27712 km tuli jooksev km kulu järgmine:
1) hooldus / läbisõit = 0.03€ / km
2) hooldus + kütus / läbisõit = 0.15€ / km
3) hooldus + kütus + rehvid 19'' Nokian + rehvimontaaź (Vianor) + tava- & kaskokindlustus / kilometraaź = 0.21€ / km.
Kütuse osas arvestasin postil olevat hinna (soodustusi arvesse ei võtnud). Tangin ainult Circle K Miles Plus või Neste Pro Diislit. Aastane keskmiseks liitri hinnaks tuli 1.32 eur / L. Kilomeetri hinna leidmisel ei arvestanud valuvelgi (hooaeg: suvi, flantse, madaldusvedrusid, toonklaasi, auto käsipesusi jne). Siis on kulu märksa suurem.
Hooldusgraafiku muutsin enda autol kohe 15k km peale, aastas tegin 2 hooldust (Møller Autos) ja hooldusvälistest asjadest oli vaid esimeste pidurisuppordite liugurite määrimine + radarite kalibreerimine koos sillastendiga, sest auto suutis sätted ära unustada. Rohkem esimese aasta jooksul midagi ei lagunenud.
Odomeetri näit uue aasta alguses mõned tuhanded alla 150k kilomeetri. Ca 28 000 km keskmine kütusekulu tuleb 8.5 L / 100 km.
Oleks tore, kui kellelgi oleks paikapidavat statistikat jagada bensiinimootori (162 kW / 200 kW) ja selle GTE pidamise osas. Äkki kellelgi on?
Omalt poolt võin jagada diislikogemust. Minul on 176 kW BiT diisel, mille ostmisest sai täna täpselt aasta aega. Kandsin täna oma kõik hoolduste-, tuuningu- ja kütusetsekid Excelisse. Aastase läbisõidu juures, mida oli 27712 km tuli jooksev km kulu järgmine:
1) hooldus / läbisõit = 0.03€ / km
2) hooldus + kütus / läbisõit = 0.15€ / km
3) hooldus + kütus + rehvid 19'' Nokian + rehvimontaaź (Vianor) + tava- & kaskokindlustus / kilometraaź = 0.21€ / km.
Kütuse osas arvestasin postil olevat hinna (soodustusi arvesse ei võtnud). Tangin ainult Circle K Miles Plus või Neste Pro Diislit. Aastane keskmiseks liitri hinnaks tuli 1.32 eur / L. Kilomeetri hinna leidmisel ei arvestanud valuvelgi (hooaeg: suvi, flantse, madaldusvedrusid, toonklaasi, auto käsipesusi jne). Siis on kulu märksa suurem.
Hooldusgraafiku muutsin enda autol kohe 15k km peale, aastas tegin 2 hooldust (Møller Autos) ja hooldusvälistest asjadest oli vaid esimeste pidurisuppordite liugurite määrimine + radarite kalibreerimine koos sillastendiga, sest auto suutis sätted ära unustada. Rohkem esimese aasta jooksul midagi ei lagunenud.
Odomeetri näit uue aasta alguses mõned tuhanded alla 150k kilomeetri. Ca 28 000 km keskmine kütusekulu tuleb 8.5 L / 100 km.
Viimati muutis sygnus, 31 Dets 2021, 17:57, muudetud 1 kord kokku.
- kraff
- Klubiline
- Postitusi: 718
- Liitunud: 28 Jaan 2017, 08:13
- Auto: Passat B8 / Tiguan Allspace Highline
- Asukoht: Tallinn/Võru
- Tänanud: 70 korda
- Tänatud: 41 korda
B8 2.0TSI Alltrack vs GTE
Kas tegu mõlemal sama puldiga? Uuem lapik pult kipub miskipärast palju väiksema tegevusraadiusega olema.sygnus kirjutas: ↑31 Dets 2021, 17:49 Webasto puldi levimisraadiuse osas olen vastupidisel arvamusel - levib millegipärast väga kehvasti. Kui võrdlen näiteks mõne muu margiga, siis minul 5 korruselt ümber maja nurga ei võtnud, samas sõbra autol võttis. Autod olid pargitud kõrvuti. Ümberkaudseid kõrghooneid ei olnud, kõrghaljastus puudus.
- sygnus
- Huviline
- Postitusi: 262
- Liitunud: 02 Sept 2011, 21:07
- Telefon: +37256883021
- Auto: VW Passat BiT 4motion B8 3G '17 / BMW Z4 M54B30 SMG '03
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
B8 2.0TSI Alltrack vs GTE
Ma ei tea, millist pulti @AllanA kasutas, kuid minul on selline:kraff kirjutas: ↑01 Jaan 2022, 08:55Kas tegu mõlemal sama puldiga? Uuem lapik pult kipub miskipärast palju väiksema tegevusraadiusega olema.sygnus kirjutas: ↑31 Dets 2021, 17:49 Webasto puldi levimisraadiuse osas olen vastupidisel arvamusel - levib millegipärast väga kehvasti. Kui võrdlen näiteks mõne muu margiga, siis minul 5 korruselt ümber maja nurga ei võtnud, samas sõbra autol võttis. Autod olid pargitud kõrvuti. Ümberkaudseid kõrghooneid ei olnud, kõrghaljastus puudus.
Sõbra pult oli teise automargi peal selline nagu alloleval pildil vasakpoolne ja see levis ikka väga kaugelt.
- cr1m
- Huviline
- Postitusi: 30
- Liitunud: 27 Veebr 2014, 14:50
- Auto: Passat Variant B8 1.8TSI 2017
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 12 korda
- Tänatud: 1 kord
B8 2.0TSI Alltrack vs GTE
Teemaalgatajalt küsiks, kui palju siis vaja seda nelikvedu äärelinnast kesklinna veeremiseks 2 km ja vahepeal pikema 100 km otsa tegemiseks? Ise liigun esiveolise 1.8 TSI-ga ja kuigi lumise ilmaga tundub mõnes kohas parkimine ebareaalne ja liikumisel ikka rattad käivad ringi, siis olen valmis kannatama ära need 10 päeva aastas. Kuskile hange ei hakkaks ronima, aga ise Tallinna äärelinnas elades olen seni saanud hakkama. Suvel käivad ka vahepeal rattad ringi, aga enamasti ainult ristmikult kiiremalt startides. Kui see on probleemiks, siis võiks kindlasti nelikvedu võtta, aga ma isiklikult ei näe vajadust selle järgi. Suurem kulu on aasta läbi, aga vaja seda läheb alla 5% aasta jooksul.
-
- Huviline
- Postitusi: 2194
- Liitunud: 10 Jaan 2007, 15:23
- Telefon: 5kolm423753
- Auto: 4motion 142kw-müüdud, 330xd e91-müüdud, B6 dsg-müüdud, passat b7 4mo-müüdud, e61 525i-müüdud, Allroad 10a-müüdud. Passat b8 bitdi 2/3R-line 4mo, Audi a8d3 2004 v8 pre fl, Fiat Dethleffs 2021
- Asukoht: tallinn / jõgeva :5kolm423753
- Tänanud: 10 korda
- Tänatud: 98 korda
- Kontakt:
B8 2.0TSI Alltrack vs GTE
Eks maitse asi. Viimased koik nelikud olnud ja naisel 1.8 esi. Soidan sellega ka, ajab asja ära aga täiesti kõtetu mu jaoks see monovedu. Erilist vahet ei märka sellel kytsikulu erinevuses, asi mis suht mõttetu jälgida. Ja oled ikka kindel, et see kulu väiksem esiveduselcr1m kirjutas: ↑01 Jaan 2022, 21:17 Teemaalgatajalt küsiks, kui palju siis vaja seda nelikvedu äärelinnast kesklinna veeremiseks 2 km ja vahepeal pikema 100 km otsa tegemiseks? Ise liigun esiveolise 1.8 TSI-ga ja kuigi lumise ilmaga tundub mõnes kohas parkimine ebareaalne ja liikumisel ikka rattad käivad ringi, siis olen valmis kannatama ära need 10 päeva aastas. Kuskile hange ei hakkaks ronima, aga ise Tallinna äärelinnas elades olen seni saanud hakkama. Suvel käivad ka vahepeal rattad ringi, aga enamasti ainult ristmikult kiiremalt startides. Kui see on probleemiks, siis võiks kindlasti nelikvedu võtta, aga ma isiklikult ei näe vajadust selle järgi. Suurem kulu on aasta läbi, aga vaja seda läheb alla 5% aasta jooksul.
On, mis selle praeguse ilmaga ketsi paarutab ja mähib niisama? Kui nelikul?
www.kamadorent.ee
HUVILINE ....
HUVILINE ....
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5373
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 93 korda
B8 2.0TSI Alltrack vs GTE
Jupp aega mõtlesin, et kas kirjutan ka kommentaari või mitte, kuid siiski ühinen su mõttekäiguga täiesti. Ma endal üheveolist väga ei mäletagi eriti... 2006 vms oli äkki? Samuti olen sunnitud siin naise esiveolise Passatiga teinekord linna sattunud (ÜV, hooldus, remont, vms), hiljuti viisin tuttava juurde garaaži uksetrossi vahetama ja sattus korralik lumepudru meil linaas... no oli rõve liigelda, oli!miilits kirjutas: ↑01 Jaan 2022, 21:46Eks maitse asi. Viimased koik nelikud olnud ja naisel 1.8 esi. Soidan sellega ka, ajab asja ära aga täiesti kõtetu mu jaoks see monovedu. Erilist vahet ei märka sellel kytsikulu erinevuses, asi mis suht mõttetu jälgida. Ja oled ikka kindel, et see kulu väiksem esiveduselcr1m kirjutas: ↑01 Jaan 2022, 21:17 Teemaalgatajalt küsiks, kui palju siis vaja seda nelikvedu äärelinnast kesklinna veeremiseks 2 km ja vahepeal pikema 100 km otsa tegemiseks? Ise liigun esiveolise 1.8 TSI-ga ja kuigi lumise ilmaga tundub mõnes kohas parkimine ebareaalne ja liikumisel ikka rattad käivad ringi, siis olen valmis kannatama ära need 10 päeva aastas. Kuskile hange ei hakkaks ronima, aga ise Tallinna äärelinnas elades olen seni saanud hakkama. Suvel käivad ka vahepeal rattad ringi, aga enamasti ainult ristmikult kiiremalt startides. Kui see on probleemiks, siis võiks kindlasti nelikvedu võtta, aga ma isiklikult ei näe vajadust selle järgi. Suurem kulu on aasta läbi, aga vaja seda läheb alla 5% aasta jooksul.
On, mis selle praeguse ilmaga ketsi paarutab ja mähib niisama? Kui nelikul?
Ehk siis huvitav üleskutse inimeselt, kes pole nelikut ise omanud ja autoteemat lugedes, uue ostmisel ei leitud ka, et milleks nagu arvustada või õigemini argumenteerida oma vaateis teisele, et nelik on mõttetu?
-
- Huviline
- Postitusi: 903
- Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
- Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 35 korda
- Tänatud: 158 korda
B8 2.0TSI Alltrack vs GTE
Ma olen nõus tegelt selle väitega, et enamus aega, ma pakuks et vast rohkemgi kui mainitud 95% ajast, see 4-vedu lohiseb niisama kaasas. Ja loomulikult saab ka ilma selleta sõidetud ja elatud. Aga ..., tegelt on ju elus paljude asjadega nii ja kas me teeme kõik oma valikud-ostud selle järgi mida ning kui palju meil tegelt vaja on? Kas kaalume kõiki oste tehes, kasvõi nutitelefoni või mida iganes ostes hoolikalt palju me kõiki neid funktsioone ja võimalusi ära kasutame ning seejärel teeme lõplikud otsused? Jep, on ka väga kaalutlevaid tarbijaid, aga nende % on 0,000..
Sama on selle neliveoga. Saab ilma, vabalt saab. Aga päris hästi peab paika ks ütlus - kes korra omanud, see naljalt enam ei loobu. Erandid kinnitavad reeglit.
Sama on selle neliveoga. Saab ilma, vabalt saab. Aga päris hästi peab paika ks ütlus - kes korra omanud, see naljalt enam ei loobu. Erandid kinnitavad reeglit.
-
- Huviline
- Postitusi: 233
- Liitunud: 13 Jaan 2012, 18:32
- Auto: Passat B8
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 5 korda
B8 2.0TSI Alltrack vs GTE
Head uut kõigile!
Jah, ma olen selle neliku kohapealt täiesti nõus. Seda võib võrrelda ka sellega, et milleks osta Iphone kui 4 korda odavam Xiaomi teeb täpselt sama asja ära?
Ütlen ausalt, et vaatasin siin isegi juba esiveolisi 1.4 mootoriga masinaid ka. Isegi Skodasi vaatasin, aga maitea miks mulle Skoda meeltmööda pole.
Kuna ma praegu sõidan ka neliveolise autoga ja naudin neid talviseid teeolusi täiega, siis lihtsalt ei tahaks esiveolise peale mõelda. Kuigi valik oleks lihtsam ja soodsam. Lisaks kui ma nüüd õigesti aru saan asjast, siis haldexiga masinate puhul rakendub nelivedu ju ainult vajadusel? Seega ei tohiks see oluliselt mõjutada kütusekulu näiteks suvel. Pigem mõjutab kütusekulu see 2 liitrine mootor. Oleks ainult 1.8 või isegi 1.4 neliveolisena saada, siis vist oleks valik selge.
Suve perioodiks tuleb vist hoopis elektritõuks osta, hea odav tööle käia.
Jah, ma olen selle neliku kohapealt täiesti nõus. Seda võib võrrelda ka sellega, et milleks osta Iphone kui 4 korda odavam Xiaomi teeb täpselt sama asja ära?
Ütlen ausalt, et vaatasin siin isegi juba esiveolisi 1.4 mootoriga masinaid ka. Isegi Skodasi vaatasin, aga maitea miks mulle Skoda meeltmööda pole.
Kuna ma praegu sõidan ka neliveolise autoga ja naudin neid talviseid teeolusi täiega, siis lihtsalt ei tahaks esiveolise peale mõelda. Kuigi valik oleks lihtsam ja soodsam. Lisaks kui ma nüüd õigesti aru saan asjast, siis haldexiga masinate puhul rakendub nelivedu ju ainult vajadusel? Seega ei tohiks see oluliselt mõjutada kütusekulu näiteks suvel. Pigem mõjutab kütusekulu see 2 liitrine mootor. Oleks ainult 1.8 või isegi 1.4 neliveolisena saada, siis vist oleks valik selge.
Suve perioodiks tuleb vist hoopis elektritõuks osta, hea odav tööle käia.