Vw passati ostuabi
-
- Huviline
- Postitusi: 977
- Liitunud: 10 Sept 2010, 15:38
- Auto: VW Passat B7
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 12 korda
- Tänatud: 9 korda
Vw passati ostuabi
Talupojamõistus ütleb, et esivedu vs nelikvedu on üheselt selge ning esivedu paberil soodsam. Päriselus sõltub muidugi mitmest erinevast asjaolust, sh eelmistest omanikest aga eeldus on ikka, et mida rohkem liikuvaid/täiendavaid komponente, seda rohkem on ka vaja neid hooldada/remontida ja vastupidi. Etnoh, kui autol puudub katuseluuk, siis pole vaja ka katuseluuki remontida .
Viimati muutis Hapnik, 06 Jaan 2022, 19:52, muudetud 2 korda kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 69
- Liitunud: 22 Apr 2020, 08:30
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 9 korda
Vw passati ostuabi
Sain vist jah valesti aru.murf kirjutas: ↑06 Jaan 2022, 19:14Sa nüüd said küsimuse püstitusest vähe valesti aru. Küss ei olnud bens+2wd vs diisel+nelik.
Viimase Arteoni 140kw diisli 120k hoolduse skoor oli ca 600 Forsis, sellest Haldexi osa ca 100.
Jätkates valesti mõistmise rajal, siis et haldexit iga hooldus näppima ei pea, ütleks endiselt, et väga suur vahe ei tule, eriti pannes talvise lisamugavuse konteksti.
Mono B8 1.8TSI 60k hooldus oli ka midagi 600€ pihta esinduses mälu järgi.
Korralise hoolduse mõttes suurim erinevus on vb see, kus diislil tuleb sõltuvalt võimsusest rihma välp kätte. Samas, mu 1.8 TSI puhul sai uus kasutaja keti välbaväliselt 180k pealt ära vahetada, sest hakkas häält tegema
- sygnus
- Huviline
- Postitusi: 262
- Liitunud: 02 Sept 2011, 21:07
- Telefon: +37256883021
- Auto: VW Passat BiT 4motion B8 3G '17 / BMW Z4 M54B30 SMG '03
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
Vw passati ostuabi
Vaadake ja hinnake nelikveolise hoolduste maksumust kilomeetri hinna või ühe kalendrikuu kulu järgi, kui jagate hooldused ära kilometraaźi ja/või perioodile ühes kalendrikuus. Oma seniste nelikveoliste autodega saadud kogemuste näitel võin ka öelda, et hinna vahe ei ole nii suur.
-
- Huviline
- Postitusi: 14
- Liitunud: 26 Okt 2020, 08:33
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 2 korda
Vw passati ostuabi
Ei hakanud uut teemat tegema, kuna mu küsimus peaks vist üleüldiselt antud teemaga haakuma. Nimelt puudutab see AID ja raadiot ning küsiks seda, et juhul, kui müüdaval autol ei ole juhuslikult AID-d või baasmudelist kangemat raadiot, siis kumb variant oleks parem- kas kõige tavalisem raadio või tavaliste kelladega spido? Pean silmas just seda, et kui hiljem vahetada, siis kumma vahetus soodsam on? Raadio puhul oleks mulle sobivaim see nö keskmine variant ehk siis see, millel on see veidi suurem ekraan ja 2 pöördnuppu, mitte täispuutetundlik.
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7867
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 170 korda
- Kontakt:
Vw passati ostuabi
AID puudumise kulu sõltub tugevalt kasutatud AID hinnast.
Suurusjärk selline 600-800 eurot AID-le. Palju tegureid ka veel selles, et mis aasta masin ja, kas Eesti keele soov jne...
Samuti immo sobitus nõuab aega kuna 48h on ooteaeg VW poolt, et kinnitavad. Läbisõiduga on teema selline, et üles saab "sõita" 280kmh. Alla saab ka aga kuna see tehnoloogia on nii salastatud siis inimesed, kes seda teevad küsivad 1K selle eest.
Suurusjärk selline 600-800 eurot AID-le. Palju tegureid ka veel selles, et mis aasta masin ja, kas Eesti keele soov jne...
Samuti immo sobitus nõuab aega kuna 48h on ooteaeg VW poolt, et kinnitavad. Läbisõiduga on teema selline, et üles saab "sõita" 280kmh. Alla saab ka aga kuna see tehnoloogia on nii salastatud siis inimesed, kes seda teevad küsivad 1K selle eest.
Viimati muutis R36, 18 Sept 2022, 11:35, muudetud 1 kord kokku.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 14
- Liitunud: 26 Okt 2020, 08:33
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 2 korda
Vw passati ostuabi
Järeldan ma siis õigesti, et raadio asendamine on ikka rahakotisõbralikum? Eks kõige etem ole ikka vast selline auto, kus need asjad juba olemas on, kuigi kasutatud auto puhul kitsendab see jällegi valikuvõimalusi. Kuigi ma arvan ise, et võibolla see tavaline raadio polekski nii häiriv kui tavaline spidoplokk. Vaatasin just Rootsis müügisolevaid nö GTR-e ja neist oli ainult ühel mõlemad ehk siis AID ja kangem makk, enamusel oli kas üks või teine.
Viimati muutis Aare540, 18 Sept 2022, 13:13, muudetud 1 kord kokku.
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7867
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 170 korda
- Kontakt:
Vw passati ostuabi
@aus Äkki tahad enda oma pakkuda?
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
- Puuriit
- Huviline
- Postitusi: 316
- Liitunud: 12 Dets 2019, 18:15
- Auto: Tesla Model 3 SR+ 239kw 2022
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 73 korda
- Tänatud: 60 korda
Vw passati ostuabi
Olles AID retromise läbi teinud soovitan otsida auto millel see juba tehasest küljes, s.t. ei pea hakkama otsima juppe ja majandama retromise/kodeerimise jms. Multimeedia vahetamine on küsitav - tavalise vs kesktaseme vahe on ju pmst vaid navi - kes seda tänapäeval veel kasutab?Aare540 kirjutas: ↑18 Sept 2022, 13:01 Järeldan ma siis õigesti, et raadio asendamine on ikka rahakotisõbralikum? Eks kõige etem ole ikka vast selline auto, kus need asjad juba olemas on, kuigi kasutatud auto puhul kitsendab see jällegi valikuvõimalusi. Kuigi ma arvan ise, et võibolla see tavaline raadio polekski nii häiriv kui tavaline spidoplokk. Vaatasin just Rootsis müügisolevaid nö GTR-e ja neist oli ainult ühel mõlemad ehk siis AID ja kangem makk, enamusel oli kas üks või teine.
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7867
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 170 korda
- Kontakt:
Vw passati ostuabi
Nii negatiivne ka ei tasu olla .Puuriit kirjutas: ↑18 Sept 2022, 19:37Olles AID retromise läbi teinud soovitan otsida auto millel see juba tehasest küljes, s.t. ei pea hakkama otsima juppe ja majandama retromise/kodeerimise jms. Multimeedia vahetamine on küsitav - tavalise vs kesktaseme vahe on ju pmst vaid navi - kes seda tänapäeval veel kasutab?Aare540 kirjutas: ↑18 Sept 2022, 13:01 Järeldan ma siis õigesti, et raadio asendamine on ikka rahakotisõbralikum? Eks kõige etem ole ikka vast selline auto, kus need asjad juba olemas on, kuigi kasutatud auto puhul kitsendab see jällegi valikuvõimalusi. Kuigi ma arvan ise, et võibolla see tavaline raadio polekski nii häiriv kui tavaline spidoplokk. Vaatasin just Rootsis müügisolevaid nö GTR-e ja neist oli ainult ühel mõlemad ehk siis AID ja kangem makk, enamusel oli kas üks või teine.
Navi kasutamine on olemas aga huvi väikene. Pigem see täisklaas 9tolli LCD annab boonuse.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
- Puuriit
- Huviline
- Postitusi: 316
- Liitunud: 12 Dets 2019, 18:15
- Auto: Tesla Model 3 SR+ 239kw 2022
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 73 korda
- Tänatud: 60 korda
Vw passati ostuabi
Ma olen kahe käega Disco Pro poolt, aga kui jackpoti ei võida, valiks pigem AID. Disco Pro retromine kindlasti lihtsam ja soodsam kui AID, juhul kui pole MIB3-ga facelift - siis võid igasuguse retro ära unustada
Viimati muutis Puuriit, 18 Sept 2022, 20:58, muudetud 1 kord kokku.