Vw passati ostuabi
- powerlife
- Huviline
- Postitusi: 86
- Liitunud: 23 Sept 2012, 14:56
- Auto: VW passat
- Asukoht: Rakvere
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 6 korda
Vw passati ostuabi
Tere
Olen uue auto otsingul, silma jäänud 3 passatit. Oskab keegi antud autode kohta rääkida lähemalt midagi? Kui mõistlik asi webasto oleks, varustuse tasemest jne
Ilusat vana lõppu ja palju kordaminekuid uuel aastal!
https://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=3411039
https://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=3609782
https://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=3298984
Olen uue auto otsingul, silma jäänud 3 passatit. Oskab keegi antud autode kohta rääkida lähemalt midagi? Kui mõistlik asi webasto oleks, varustuse tasemest jne
Ilusat vana lõppu ja palju kordaminekuid uuel aastal!
https://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=3411039
https://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=3609782
https://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=3298984
-
- Huviline
- Postitusi: 901
- Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
- Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 38 korda
- Tänatud: 182 korda
Vw passati ostuabi
Varustuselt kõik suht võrdsed. Ise võtaks valge, ausalt öeldes isegi korra mõtlesin antud auto peale, aga leidsin teise.
Must värv on 1 pain in the ass, isiklik arvamus. Samuti on alcantara sisu tunduvalt kehasõbralikum kui VW täisnahk. Ka R-Line välispakett on valgel nähtav js annab efekti, tumedal kaib ära täiega. Musta hind on liig, võrreldes teistega.
Halli eelis valge ees on ainult väiksem läbisõit, aga kõigi läbisõit on olematu.
Ise võtaks valge, Weba on hea asi, usu mind. Hinda proovi tingida, kuna tormi pole sellele joostud ja küsija suu pihta ei lööda ju.
Must värv on 1 pain in the ass, isiklik arvamus. Samuti on alcantara sisu tunduvalt kehasõbralikum kui VW täisnahk. Ka R-Line välispakett on valgel nähtav js annab efekti, tumedal kaib ära täiega. Musta hind on liig, võrreldes teistega.
Halli eelis valge ees on ainult väiksem läbisõit, aga kõigi läbisõit on olematu.
Ise võtaks valge, Weba on hea asi, usu mind. Hinda proovi tingida, kuna tormi pole sellele joostud ja küsija suu pihta ei lööda ju.
Viimati muutis murf, 31 Dets 2021, 17:30, muudetud 2 korda kokku.
- Puuriit
- Huviline
- Postitusi: 316
- Liitunud: 12 Dets 2019, 18:15
- Auto: Tesla Model 3 SR+ 239kw 2022
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 101 korda
- Tänatud: 101 korda
Vw passati ostuabi
Ühtin Murfiga ehk Valge - webasto, R-line pakett ja alcantara sisu mis on oluliselt mugavam kui nahk (eelduslikult, pilti pole). Hallil on Park Assist (ise pargib) ja Side Assist, ehk sõiduabide mõttes täielik pakett. Samas välimus on mittemidagi ütlev ja Webasto (valgel) plussidel pole ilmselt mõtet pikemalt peatuda.
-
- Huviline
- Postitusi: 901
- Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
- Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 38 korda
- Tänatud: 182 korda
Vw passati ostuabi
15 või 30 tuh km, kuidas keegi teeb. Tehase poolt on 30.
Auto ise arvestab miskit ja tavapäraselt on hooldusvälp lühem kui 30. Ja miski väike või inspection ja suur hooldus on kah. Ma pole viitsinud seni süveneda, kuna tööautod olnud.
Auto ise arvestab miskit ja tavapäraselt on hooldusvälp lühem kui 30. Ja miski väike või inspection ja suur hooldus on kah. Ma pole viitsinud seni süveneda, kuna tööautod olnud.
Viimati muutis murf, 31 Dets 2021, 19:37, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 597
- Liitunud: 14 Veebr 2021, 18:54
- Auto: Seat alhambra
- Asukoht: Raplamaa
- Tänanud: 0
- Tänatud: 34 korda
Vw passati ostuabi
Päris poest pole autot ostnud kunagi, aga ise üle 15 tuhande oma liikuritel kindlasti katsun mitte lasta. Üldiselt kui 10 tuhat ette tiksub, siis õlisid ja filtreid tellima ja enne 15 ikka kindlasti juba jooksev hooldus tehtud.
-
- Huviline
- Postitusi: 250
- Liitunud: 28 Veebr 2016, 14:23
- Asukoht: Tln
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 38 korda
Vw passati ostuabi
Ilmselt hooldussagedus sõltub sellest kaua autot hoida plaanid, tuttav kes ostis uue Passati, ütles, et tema teeb nii nagu tehas ütleb- ehk kuni 30k, kui midagi juhtub, siis ilmselt juba siis kui tema enam omanik pole ja raske seda suhtumist ka talle süüks panna.
- powerlife
- Huviline
- Postitusi: 86
- Liitunud: 23 Sept 2012, 14:56
- Auto: VW passat
- Asukoht: Rakvere
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 6 korda
Vw passati ostuabi
Kui juba sai teema tehtud, küsiks ka sellise kohta, aasta vanem aga nelik, kas pigem eelistada ikka 20 aasta oma või diislid ja nelik ka hea lisavarustuse poolepealt kõige vaesem vist või pole kirja pandud kõike.
https://www.auto24.ee/soidukid/3634906
https://www.auto24.ee/soidukid/3634906
-
- Huviline
- Postitusi: 901
- Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
- Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 38 korda
- Tänatud: 182 korda
Vw passati ostuabi
Nelik hea ja weba ka, viimast pole küll varustuse listi miskipärast märgitud. Aga paistab olemas olevat.
Ega sa aastaarvu osta, autot ostad ju. Diisli kohta ei tea miskit, maitseasi.
Ega sa aastaarvu osta, autot ostad ju. Diisli kohta ei tea miskit, maitseasi.
-
- Huviline
- Postitusi: 298
- Liitunud: 19 Apr 2005, 17:56
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 22 korda
- Tänatud: 14 korda
Vw passati ostuabi
See viimane viidatud on pre-facelift ja seega justkui tulevikus nii "värske" ei ole võrreldes teemaalgatuse autodega.powerlife kirjutas: ↑04 Jaan 2022, 17:25Kui juba sai teema tehtud, küsiks ka sellise kohta, aasta vanem aga nelik, kas pigem eelistada ikka 20 aasta oma või diislid ja nelik ka hea lisavarustuse poolepealt kõige vaesem vist või pole kirja pandud kõike.
https://www.auto24.ee/soidukid/3634906
Teisalt on see nelivedu ning kui pikemaid sõite ikka regulaarselt teed, siis on ka diisel juba päris OK. Kui aga plaanid autot suuresti kasutada lühemate ( alla 15km ) tööle-koju sõitudeks, siis pigem eelista TSI-d.
J nagu juba öeldud, siis facelift mudel on ikka värskem ( kuigi mulle see udutulede lahendus seal stange sees sugugi ei meeldi )
Oettinger Powered
Uued rehvid ja veljed
Uued rehvid ja veljed
- powerlife
- Huviline
- Postitusi: 86
- Liitunud: 23 Sept 2012, 14:56
- Auto: VW passat
- Asukoht: Rakvere
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 6 korda
Vw passati ostuabi
No mul sõitu tööle üks ots umbes on 75km ja kuus tuleb km 2000-3000 vahele, samas diislil meeldib et on nelik aga fl mudel meeldib ka välimuselt rohkem, eks peab veel mõnd aega silmad lahti hoidma, tahaks jaanuari lõpuks midqgi ära otsustada
- links
- Klubiline
- Postitusi: 1031
- Liitunud: 12 Mai 2018, 18:31
- Auto: 1.9 TDI hallmetallik
- Asukoht: Eestimaa
- Tänanud: 61 korda
- Tänatud: 92 korda
- martin333
- Huviline
- Postitusi: 345
- Liitunud: 11 Juul 2019, 09:24
- Auto: BMW 330i F31
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 33 korda
- Tänatud: 79 korda
Vw passati ostuabi
Ostueelne kontroll on selline asi, mida ma alati auto ostusooviga tuttavatel soovitan teha aga ise pole kunagi seda teed läinud.
Päev on lühike, kuid ööbik.
Vw passati ostuabi
Valge minu masin, vastan küsimustele meeleldi.powerlife kirjutas: ↑31 Dets 2021, 16:38Tere
Olen uue auto otsingul, silma jäänud 3 passatit. Oskab keegi antud autode kohta rääkida lähemalt midagi? Kui mõistlik asi webasto oleks, varustuse tasemest jne
Ilusat vana lõppu ja palju kordaminekuid uuel aastal!
https://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=3411039
https://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=3609782
https://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=3298984
Infoks, et auto käis 25.11 ülevaatushoolduses viljandi esinduses ning leht puhas.
Viimati muutis RRI, 06 Jaan 2022, 11:24, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 407
- Liitunud: 31 Jaan 2010, 10:05
- Asukoht:
- Tänanud: 58 korda
- Tänatud: 62 korda
Vw passati ostuabi
Minu subjektiivne arvamus on, et B8 kõige õnnestunum nina on preface R-Line kombineerituna mõne mitte-tumeda värvitooniga. Tagaosa poolest oleks 8.5 R-Line nagu veidi kenam. Eriti kui see trollilik P A S S A T kiri ära kaotada.
Kui diislikütust saad hea hinnaga või sõidad pikki otsi, siis igaljuhul 2,0TDI.
Mul (140kw 4motion) on tööle-koju 22km edasi-tagasi. Nädalavahetustel reeglina 150+km sõidud. Vahel kohal tiksumist ka palju, kui beebi autos magama jääb. Viimase 4000km keskmine kulu 7,7 ja kiirus 33km/h. Sinna sisse lähevad ka igasugused lumistel maa teedel hullamised.
Kui diislikütust saad hea hinnaga või sõidad pikki otsi, siis igaljuhul 2,0TDI.
Mul (140kw 4motion) on tööle-koju 22km edasi-tagasi. Nädalavahetustel reeglina 150+km sõidud. Vahel kohal tiksumist ka palju, kui beebi autos magama jääb. Viimase 4000km keskmine kulu 7,7 ja kiirus 33km/h. Sinna sisse lähevad ka igasugused lumistel maa teedel hullamised.
- powerlife
- Huviline
- Postitusi: 86
- Liitunud: 23 Sept 2012, 14:56
- Auto: VW passat
- Asukoht: Rakvere
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 6 korda
Vw passati ostuabi
Oskab keegi öelda ka hoolduskulude kohta, bensiin vs diisel ja esivedu vs nelik, on neil üldse erilist vahet?
-
- Veteran
- Postitusi: 3379
- Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
- Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
- Tänanud: 818 korda
- Tänatud: 131 korda
Vw passati ostuabi
Tegin titot. Ehk siis läks like nupp kogematta.
Aga selles suhtes seda on arutletud aastaid.
Pole kindlat valemit. Pole algorütmi. Liiga palju muutujaid, et midagi head välja arvutada.
Oleneb täiesti autost ja selle eelnevast ajaloost ja mootori iseärasustest.
Aga keskmine jääb sinna maale, et enne 2000 aastat diislid veel kõlbavad kõigeks ja hooldus on odav.
Muidugi enne 2000 aasta bensukad on ka kõlbulikud, aga hooldus on odavam. Lihtsalt kütusekulu on suur ja seda odavat hooldust sõidad lisakütusena maha.
Uuemad diislid on nii kapriiseks tehtud, et kõlbavad vaid koguaeg pikka maad sõitma.
Ja egas uuemad bensukad ka ei ole enam seal kohal kus nendega oleks lust ja lillepidu vaid sõita. Ehitatakse neid ka päris keeruliseks, et keskkonda ja kütust säästa.
Esivedu vs nelik samamoodi oleneb milline tehase lahendus. Uuemad vajavad rohkem hooldust.
Mitte, et vanad süsteemid ei kuluks, aga hooldama peab vähem.
Kütusekulus on esi vs nelik ikka neliku poole kahjumis 1 kuni 1,5 liitrit.
See kõik minu isiklik arvamus.
Aga selles suhtes seda on arutletud aastaid.
Pole kindlat valemit. Pole algorütmi. Liiga palju muutujaid, et midagi head välja arvutada.
Oleneb täiesti autost ja selle eelnevast ajaloost ja mootori iseärasustest.
Aga keskmine jääb sinna maale, et enne 2000 aastat diislid veel kõlbavad kõigeks ja hooldus on odav.
Muidugi enne 2000 aasta bensukad on ka kõlbulikud, aga hooldus on odavam. Lihtsalt kütusekulu on suur ja seda odavat hooldust sõidad lisakütusena maha.
Uuemad diislid on nii kapriiseks tehtud, et kõlbavad vaid koguaeg pikka maad sõitma.
Ja egas uuemad bensukad ka ei ole enam seal kohal kus nendega oleks lust ja lillepidu vaid sõita. Ehitatakse neid ka päris keeruliseks, et keskkonda ja kütust säästa.
Esivedu vs nelik samamoodi oleneb milline tehase lahendus. Uuemad vajavad rohkem hooldust.
Mitte, et vanad süsteemid ei kuluks, aga hooldama peab vähem.
Kütusekulus on esi vs nelik ikka neliku poole kahjumis 1 kuni 1,5 liitrit.
See kõik minu isiklik arvamus.
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
- sygnus
- Huviline
- Postitusi: 262
- Liitunud: 02 Sept 2011, 21:07
- Telefon: +37256883021
- Auto: VW Passat BiT 4motion B8 3G '17 / BMW Z4 M54B30 SMG '03
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
Vw passati ostuabi
Keegi moderaatoritest võiks teha sarnaselt Eesti Audiklubile mudeli / generatsioonipõhised ostuabi teemad kleepsudena. Oleks kogu info ühes kohas hallatav.
Kui kedagi peaks huvitama, siis paiskan üsna pea enda Passati müüki. 2017 aasta 176 kW BiT, ls 146000 km. Eestist uuena ostetud, mina olen auto teine omanik ja täieliku hooldusajalooga (esinduses). Kehtiv garantii puudub. Avariivaba. Müügihind 22500 ja asukoht on Tallinn.
Sellele palvele saan vastata ise Volkswagen Passat B8 BiT 4motion (02/2017a) näitel:
sygnus kirjutas: ↑31 Dets 2021, 17:49Vahekastiga on selles osas alt mindud, et traditsiooniline filter kaotati ära, kuid probleemi annab siiski teataval määral ennetada põhjalikuma hooldusega, mitte uskudes müügimehe juttu eluaegse kestvuse kohta. Samuti annab vältida tagadifri probleeme, ka selle kohta on foorumis nippe.
Oleks tore, kui kellelgi oleks paikapidavat statistikat jagada bensiinimootori (162 kW / 200 kW) ja selle GTE pidamise osas. Äkki kellelgi on?
Omalt poolt võin jagada diislikogemust. Minul on 176 kW BiT diisel, mille ostmisest sai täna täpselt aasta aega. Kandsin täna oma kõik hoolduste-, tuuningu- ja kütusetsekid Excelisse. Aastase läbisõidu juures, mida oli 27712 km tuli jooksev km kulu järgmine:
1) hooldus / läbisõit = 0.03€ / km
2) hooldus + kütus / läbisõit = 0.15€ / km
3) hooldus + kütus + rehvid 19'' Nokian + rehvimontaaź (Vianor) + tava- & kaskokindlustus / kilometraaź = 0.21€ / km.
Kütuse osas arvestasin postil olevat hinna (soodustusi arvesse ei võtnud). Tangin ainult Circle K Miles Plus või Neste Pro Diislit. Aastane keskmiseks liitri hinnaks tuli 1.32 eur / L. Kilomeetri hinna leidmisel ei arvestanud valuvelgi (hooaeg: suvi, flantse, madaldusvedrusid, toonklaasi, auto käsipesusi jne). Siis on kulu märksa suurem.
Hooldusgraafiku muutsin enda autol kohe 15k km peale, aastas tegin 2 hooldust (Møller Autos) ja hooldusvälistest asjadest oli vaid esimeste pidurisuppordite liugurite määrimine + radarite kalibreerimine koos sillastendiga, sest auto suutis sätted ära unustada. Rohkem esimese aasta jooksul midagi ei lagunenud.
Odomeetri näit uue aasta alguses mõned tuhanded alla 150k kilomeetri. Ca 28 000 km keskmine kütusekulu tuleb 8.5 L / 100 km.
Kui kedagi peaks huvitama, siis paiskan üsna pea enda Passati müüki. 2017 aasta 176 kW BiT, ls 146000 km. Eestist uuena ostetud, mina olen auto teine omanik ja täieliku hooldusajalooga (esinduses). Kehtiv garantii puudub. Avariivaba. Müügihind 22500 ja asukoht on Tallinn.
-
- Huviline
- Postitusi: 69
- Liitunud: 22 Apr 2020, 08:30
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 10 korda
Vw passati ostuabi
Korraliste hoolduste osas mina ütleks, et vahet pole. Ma pole garantiiväliselt remontima väga pidanud.
Ühel on küll Haldex juures, aga selle tasandab kütusekulu ja -hinna vahe rahulikult ära.
-
- Huviline
- Postitusi: 901
- Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
- Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 38 korda
- Tänatud: 182 korda
Vw passati ostuabi
Sa nüüd said küsimuse püstitusest vähe valesti aru. Küss ei olnud bens+2wd vs diisel+nelik.