Ei ole sul null midagi, me oleme kamba peale vähemalt 100m läbi sõitnud.murf kirjutas: ↑04 Okt 2022, 21:48Ma olen erinevaid B8 täispaagi meetodil testinud ja pole seni üle 0,1 L erinevust saanud. Testimisi pole kull 100x teinud, kuid tingimused on erinevad olnud nagu ka mootorid, nendeks 1.8TSI, 2.0TSI ja 1.5TSI.
A no kui kütusekuluga kiidelda, siis viimase 5 päeva kulu on 0. Rahakulu on muidugi pöördvrdelises seoses.
VW Passat B8 ostuabi
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5366
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Tallinn. Peetri
- Tänanud: 60 korda
- Tänatud: 609 korda
VW Passat B8 ostuabi
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
-
- Huviline
- Postitusi: 901
- Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
- Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 38 korda
- Tänatud: 182 korda
VW Passat B8 ostuabi
Ennem lasite ikka Webaga soojaks ka eksjujussike kirjutas: ↑04 Okt 2022, 22:22Ei ole sul null midagi, me oleme kamba peale vähemalt 100m läbi sõitnud.murf kirjutas: ↑04 Okt 2022, 21:48Ma olen erinevaid B8 täispaagi meetodil testinud ja pole seni üle 0,1 L erinevust saanud. Testimisi pole kull 100x teinud, kuid tingimused on erinevad olnud nagu ka mootorid, nendeks 1.8TSI, 2.0TSI ja 1.5TSI.
A no kui kütusekuluga kiidelda, siis viimase 5 päeva kulu on 0. Rahakulu on muidugi pöördvrdelises seoses.
-
- Huviline
- Postitusi: 74
- Liitunud: 26 Sept 2009, 15:22
- Auto: Passat B8 ABT
- Asukoht: Paide
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
VW Passat B8 ostuabi
Mis rahvas sellisest passatist arvab? https://www.auto24.ee/3763231
Kolisin linnast välja ja ilmselt tagaveolise ja madala bmw-ga saab naisel talvel raskusi olema.
Kuidas mootori vastupidavusega on? 199kw 2liitrise diisli kohta tundub üpriski palju.
Mis käigukast sellel on? DQ mis?
Kolisin linnast välja ja ilmselt tagaveolise ja madala bmw-ga saab naisel talvel raskusi olema.
Kuidas mootori vastupidavusega on? 199kw 2liitrise diisli kohta tundub üpriski palju.
Mis käigukast sellel on? DQ mis?
Viimati muutis rait183, 09 Okt 2022, 19:13, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 74
- Liitunud: 26 Sept 2009, 15:22
- Auto: Passat B8 ABT
- Asukoht: Paide
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
VW Passat B8 ostuabi
Mis obd tooli soovitate mugavusfunktsioonide kodeerimiseks ja veakoodide lugemiseks?
Bmw puhul kasutasin bimmerlinki ja bimmercode. Mis VW-l samaväärne võiks olla?
Bmw puhul kasutasin bimmerlinki ja bimmercode. Mis VW-l samaväärne võiks olla?
-
- Klubiline
- Postitusi: 270
- Liitunud: 10 Mär 2016, 22:53
- Auto: passat b7
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 40 korda
- Tänatud: 54 korda
VW Passat B8 ostuabi
Kui soovid seda kõike mugavalt teha siis obdelevenit on raske ületada.
Õige vcds on funktsionaalsuse poolest ehk parem aga ka kulukam ning peab koguaeg kompuutrit autosse vedama.
Õige vcds on funktsionaalsuse poolest ehk parem aga ka kulukam ning peab koguaeg kompuutrit autosse vedama.
-
- Huviline
- Postitusi: 74
- Liitunud: 26 Sept 2009, 15:22
- Auto: Passat B8 ABT
- Asukoht: Paide
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
VW Passat B8 ostuabi
Saan ma õigesti aru, et osad seadme ja iga 12 kuu tagant pead tarkvara eest 50eur tasuma?
Bimmerlinki ja bimmercode puhul oli ühekordne tasu ja kasuta kaua tahad.
Bimmerlinki ja bimmercode puhul oli ühekordne tasu ja kasuta kaua tahad.
-
- Klubiline
- Postitusi: 270
- Liitunud: 10 Mär 2016, 22:53
- Auto: passat b7
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 40 korda
- Tänatud: 54 korda
VW Passat B8 ostuabi
Kahjuks tõesti nende ärimudel on selline.
Ilma aastatasu maksmata saad ühe kliki lahendusi kasutada (krediidi eest, mis maksab), aga süvitsi muudatuste jaoks jääb sellest väheks.
Variant on leida keegi, kellel on eluaegne Pro kasutaja ja tahab loobuda sellest.
Ilma aastatasu maksmata saad ühe kliki lahendusi kasutada (krediidi eest, mis maksab), aga süvitsi muudatuste jaoks jääb sellest väheks.
Variant on leida keegi, kellel on eluaegne Pro kasutaja ja tahab loobuda sellest.
-
- Uustulnuk
- Postitusi: 3
- Liitunud: 28 Nov 2022, 13:58
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 0
VW Passat B8 ostuabi
Tere
Plaanin soetada Passat B8 1.8 TSI 132kw mootoriga, läbisõit kuni 100 000 km, alates 2017 väljalase. Sellega seoses soovin siinsete asjatundjatega mõnda teemat konsulteerida.
1. Olen aru saanud, et see mootor on ketiajamiga? Üldjuhul kuulutatakse, et kett on eluaegne, kuid kaine mõistus ütleb, et nii see ei ole. Kuidas saab tuvastada, et kett vajab vahetust ning kui kulukas see töö võib olla? Või pigem tasub ennetada keti läbi minemist ja teha see regulaarse hooldusega?
2. Käigukast. Tegemist on DQ200 kuiva siduriga kastiga? Kuidas antud kastid vastu peavad? Kui tihti oleks vaja õli vahetada?
3. Multimeedia süsteem. Valikus on sõidukid (nii Eestis kui ka välismaal), millel on Discovery media? ehk ekraan, millel on mõlemal pool keeratav nupp. Kas see tähendab, et sõiduki andmeid saab ka jälgida nutitelefonist We Connect rakenduse kaudu? Või mis varustusastmega see võimalik on?
Tänan süvenemast.
Plaanin soetada Passat B8 1.8 TSI 132kw mootoriga, läbisõit kuni 100 000 km, alates 2017 väljalase. Sellega seoses soovin siinsete asjatundjatega mõnda teemat konsulteerida.
1. Olen aru saanud, et see mootor on ketiajamiga? Üldjuhul kuulutatakse, et kett on eluaegne, kuid kaine mõistus ütleb, et nii see ei ole. Kuidas saab tuvastada, et kett vajab vahetust ning kui kulukas see töö võib olla? Või pigem tasub ennetada keti läbi minemist ja teha see regulaarse hooldusega?
2. Käigukast. Tegemist on DQ200 kuiva siduriga kastiga? Kuidas antud kastid vastu peavad? Kui tihti oleks vaja õli vahetada?
3. Multimeedia süsteem. Valikus on sõidukid (nii Eestis kui ka välismaal), millel on Discovery media? ehk ekraan, millel on mõlemal pool keeratav nupp. Kas see tähendab, et sõiduki andmeid saab ka jälgida nutitelefonist We Connect rakenduse kaudu? Või mis varustusastmega see võimalik on?
Tänan süvenemast.
- etnies858
- Moderaator
- Postitusi: 1744
- Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
- Auto: Passat B6 1.4 Ecofuel Skoda Karoq Sportline
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 405 korda
- Tänatud: 199 korda
VW Passat B8 ostuabi
2. Dq200 pole nagu midagi vahetada seal eriti, liiter õli läheb sisse ja saad nii kui nii meh. plokki või sidureid vahetada enne kui õli.
Isegi selle uuema softiga Dq200 on kohutav. Siin osad kiidavad seda kasti ka aga minu arust ammu ei tohiks seda autodesse panna enam. Natukene sportlikumalt sõidad siis ta ei saa nagu üldse enam aru, mis ta tegema peaks. Ainuke koht, kus dq200 särab on rahulikult sõites, vahetab märkamatult käike ja mõnus sujuv. Muidugi seda viimast ei tohiks kogu aeg teha, sest siis klaasistub siduri pind ära ja hakkavad libisema.
Isegi selle uuema softiga Dq200 on kohutav. Siin osad kiidavad seda kasti ka aga minu arust ammu ei tohiks seda autodesse panna enam. Natukene sportlikumalt sõidad siis ta ei saa nagu üldse enam aru, mis ta tegema peaks. Ainuke koht, kus dq200 särab on rahulikult sõites, vahetab märkamatult käike ja mõnus sujuv. Muidugi seda viimast ei tohiks kogu aeg teha, sest siis klaasistub siduri pind ära ja hakkavad libisema.
- Puuriit
- Huviline
- Postitusi: 316
- Liitunud: 12 Dets 2019, 18:15
- Auto: Tesla Model 3 SR+ 239kw 2022
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 101 korda
- Tänatud: 101 korda
VW Passat B8 ostuabi
Mis põhjusel sa just seda versiooni vaatad? 1.8TSI on minu jaoks arusaamatu mootor, minek on nagu 1.4TSI-l aga kütust võtab 2.0TSI-ga enam-vähem võrdselt. Pigem soovitan vaadata emba-kumba. 1.4TSI ACT on rihmaga mootor.
Mis kasti puudutab, siis ega ükski DSG pole oma käitumiselt ideaalne. Olles omanud autosid nii DQ200, DQ250 kui ka nüüd DQ381 kastiga ütleks, et sujuvaim ja meeldivaim oli just DQ200, agressiivsema sõiduga sai ka hakkama. Sidurid on tal muidugi õrnemad, minul klaasistusid linnas töristades 85k peal ära ja läksid garantiikorras vahetusse. Õli seal otseselt vahetama ei pea, see on "märgade" kastide teema. Muide DQ200 on väände piirang 250nm ja see 1.8TSI on DSG-ga pmst deforsseeritud (manuaal 320nm), s.t nii 1.4 kui 1.8 toodavad DQ200 küljes 250nm väänet.
We connect on kindla peale toetatud B8.5-l ehk faceliftiga. Ma ei tea kas ja kui palju B8l see tugi olemas oli, uuematel on navist sõltumatu s.t. ka madala otsa omaga on auto "võrgus".
Mis kasti puudutab, siis ega ükski DSG pole oma käitumiselt ideaalne. Olles omanud autosid nii DQ200, DQ250 kui ka nüüd DQ381 kastiga ütleks, et sujuvaim ja meeldivaim oli just DQ200, agressiivsema sõiduga sai ka hakkama. Sidurid on tal muidugi õrnemad, minul klaasistusid linnas töristades 85k peal ära ja läksid garantiikorras vahetusse. Õli seal otseselt vahetama ei pea, see on "märgade" kastide teema. Muide DQ200 on väände piirang 250nm ja see 1.8TSI on DSG-ga pmst deforsseeritud (manuaal 320nm), s.t nii 1.4 kui 1.8 toodavad DQ200 küljes 250nm väänet.
We connect on kindla peale toetatud B8.5-l ehk faceliftiga. Ma ei tea kas ja kui palju B8l see tugi olemas oli, uuematel on navist sõltumatu s.t. ka madala otsa omaga on auto "võrgus".
-
- Huviline
- Postitusi: 901
- Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
- Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 38 korda
- Tänatud: 182 korda
VW Passat B8 ostuabi
No siin vaidlen küll vastu ja seda omast kogemusest, olles nende kõigiga 7 aasta jooksul piisavalt sõitnud. 1.4 vs 1.8 , kui seal minekuvahet ei tunne, siis on miskit valesti. Esimene kisab palju, a tulemust on vähe. Teine ikka röögatab mehisemalt ja liigub ka mehisemalt. 2.0 on muidugi veel mõnusam, kuigi see 6-ne kast ajab ka vahest kergelt Küttekulult jah väge väiksemast vennast ei erine, kui mõistlikult ümber käia.
Viimati muutis murf, 29 Nov 2022, 14:40, muudetud 1 kord kokku.
-
- Uustulnuk
- Postitusi: 3
- Liitunud: 28 Nov 2022, 13:58
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 0
VW Passat B8 ostuabi
Tänud mõtteid jagamast.murf kirjutas: ↑29 Nov 2022, 14:40No siin vaidlen küll vastu ja seda omast kogemusest, olles nende kõigiga 7 aasta jooksul piisavalt sõitnud. 1.4 vs 1.8 , kui seal minekuvahet ei tunne, siis on miskit valesti. Esimene kisab palju, a tulemust on vähe. Teine ikka röögatab mehisemalt ja liigub ka mehisemalt. 2.0 on muidugi veel mõnusam, kuigi see 6-ne kast ajab ka vahest kergelt Küttekulult jah väge väiksemast vennast ei erine, kui mõistlikult ümber käia.
Kuidas kett vastu peab? On vaja oodata, et 100 000km hakkab juba häält tegema või saab rahulikult 200 000km täis sõita? Millest see võib oleneda? Eeldusel, et õli on korrapäraselt 15k tagant vahetatud.
-
- Huviline
- Postitusi: 901
- Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
- Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 38 korda
- Tänatud: 182 korda
VW Passat B8 ostuabi
Vot kett vs rihm osas ma kaasa rääkida ei oska. Ausalt ma ei teagi mis mootoril mis lahendus on. Siin on targemaid kes selles asjas kindlasti pädevad.
Mul on selle 7 aasta jooksul Passatid vahetunud nii, et ainus millega 100+ tuh täis sain, oli 2.0 TSI Alltrack. Nüüd järgmine 2.0 TSI isend, sel hetkel 80k kellal. Väiksemate motodega isenditega on läbisõit alla 20 tuh jäänud, siis on nad edasi liikunud.
Mul on selle 7 aasta jooksul Passatid vahetunud nii, et ainus millega 100+ tuh täis sain, oli 2.0 TSI Alltrack. Nüüd järgmine 2.0 TSI isend, sel hetkel 80k kellal. Väiksemate motodega isenditega on läbisõit alla 20 tuh jäänud, siis on nad edasi liikunud.
-
- Veteran
- Postitusi: 1207
- Liitunud: 23 Juun 2006, 13:49
- Telefon: 56494520 - helista kui tunned tungivat vajadust
- Auto: VW Passat 1.9 TD 55 kw 1992 Kia 2021
- Asukoht: Eesti,
- Tänanud: 105 korda
- Tänatud: 54 korda
- Kontakt:
VW Passat B8 ostuabi
Hetkel kasutusel oleval Škodal (1.8 TSI 118 kW DSG) on 263000 läbisõitu. Mina julgelt 160000 juurde sõitnud viie aastaga.
Ketiga mootor.
Pole probleeme.
Õli olen vahetanud 10000 tagant. Castrol ainult
-
- Huviline
- Postitusi: 69
- Liitunud: 22 Apr 2020, 08:30
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 10 korda
VW Passat B8 ostuabi
Minu endise B8 1,8TSI kohta rääkis järgmine kasutaja, et vist äkki 150-160 juures hakkas kett häält tegema ja läks vahetusse. Või oli 180, aga enne 200 igastahes. See masin sai uuesti peast ainult kompuutri järgi hooldusi, usun et edasi ka st välbad olid pikad.0lavi kirjutas: ↑29 Nov 2022, 22:02Tänud mõtteid jagamast.murf kirjutas: ↑29 Nov 2022, 14:40No siin vaidlen küll vastu ja seda omast kogemusest, olles nende kõigiga 7 aasta jooksul piisavalt sõitnud. 1.4 vs 1.8 , kui seal minekuvahet ei tunne, siis on miskit valesti. Esimene kisab palju, a tulemust on vähe. Teine ikka röögatab mehisemalt ja liigub ka mehisemalt. 2.0 on muidugi veel mõnusam, kuigi see 6-ne kast ajab ka vahest kergelt Küttekulult jah väge väiksemast vennast ei erine, kui mõistlikult ümber käia.
Kuidas kett vastu peab? On vaja oodata, et 100 000km hakkab juba häält tegema või saab rahulikult 200 000km täis sõita? Millest see võib oleneda? Eeldusel, et õli on korrapäraselt 15k tagant vahetatud.
- kraff
- Klubiline
- Postitusi: 718
- Liitunud: 28 Jaan 2017, 08:13
- Auto: Passat B8 / Tiguan Allspace Highline
- Asukoht: Tallinn/Võru
- Tänanud: 82 korda
- Tänatud: 53 korda
VW Passat B8 ostuabi
Superb, 1.8 118kw. Hetke läbisõit ca 370k. Ca 260k peal läks kolvigrupp vahetusse tüüpilise õlivõtmise probleemi tõttu. Mootoriga otseselt muid suuremaid muresid pole olnud. Õlivahetused kompuutri järgi.
-
- Uustulnuk
- Postitusi: 3
- Liitunud: 28 Nov 2022, 13:58
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 0
VW Passat B8 ostuabi
Kuidas antud mootoril (1.8 132kw) õlivõtuga lood on? Kas on sarnaseid probleeme nagu eelkäijatel, et hoolduste vahel on vaja juurde valada?tommm kirjutas: ↑30 Nov 2022, 15:37Minu endise B8 1,8TSI kohta rääkis järgmine kasutaja, et vist äkki 150-160 juures hakkas kett häält tegema ja läks vahetusse. Või oli 180, aga enne 200 igastahes. See masin sai uuesti peast ainult kompuutri järgi hooldusi, usun et edasi ka st välbad olid pikad.0lavi kirjutas: ↑29 Nov 2022, 22:02Tänud mõtteid jagamast.murf kirjutas: ↑29 Nov 2022, 14:40
No siin vaidlen küll vastu ja seda omast kogemusest, olles nende kõigiga 7 aasta jooksul piisavalt sõitnud. 1.4 vs 1.8 , kui seal minekuvahet ei tunne, siis on miskit valesti. Esimene kisab palju, a tulemust on vähe. Teine ikka röögatab mehisemalt ja liigub ka mehisemalt. 2.0 on muidugi veel mõnusam, kuigi see 6-ne kast ajab ka vahest kergelt Küttekulult jah väge väiksemast vennast ei erine, kui mõistlikult ümber käia.
Kuidas kett vastu peab? On vaja oodata, et 100 000km hakkab juba häält tegema või saab rahulikult 200 000km täis sõita? Millest see võib oleneda? Eeldusel, et õli on korrapäraselt 15k tagant vahetatud.
-
- Huviline
- Postitusi: 69
- Liitunud: 22 Apr 2020, 08:30
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 10 korda
VW Passat B8 ostuabi
15k välpa hoides ilmselt ei pea peale valama. Kompuutrivälbaga lõi küll tule põlema mingi 5k vms enne hooldust.0lavi kirjutas: ↑06 Dets 2022, 09:27Kuidas antud mootoril (1.8 132kw) õlivõtuga lood on? Kas on sarnaseid probleeme nagu eelkäijatel, et hoolduste vahel on vaja juurde valada?