VW Passat B8 ostuabi

Antud rubriik on mõeldud selleks, et hõlbustada AUTODE ostmist, varuosad ja audio selle alla ei kuulu. Siia paluks postitada kõik "mis te arvate sellest autost" jne postitused.

Moderaatorid: dellu, Gull

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5319
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 601 korda

VW Passat B8 ostuabi

Lugemata postitus Postitas jussike » 04 Okt 2022, 22:22

murf kirjutas:
04 Okt 2022, 21:48
Ma olen erinevaid B8 täispaagi meetodil testinud ja pole seni üle 0,1 L erinevust saanud. Testimisi pole kull 100x teinud, kuid tingimused on erinevad olnud nagu ka mootorid, nendeks 1.8TSI, 2.0TSI ja 1.5TSI.

A no kui kütusekuluga kiidelda, siis viimase 5 päeva kulu on 0. Rahakulu on muidugi pöördvrdelises seoses. :lol:
Ei ole sul null midagi, me oleme kamba peale vähemalt 100m läbi sõitnud.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

murf
Huviline
Postitusi: 885
Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
Asukoht: Eesti
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 181 korda

VW Passat B8 ostuabi

Lugemata postitus Postitas murf » 04 Okt 2022, 22:55

jussike kirjutas:
04 Okt 2022, 22:22
murf kirjutas:
04 Okt 2022, 21:48
Ma olen erinevaid B8 täispaagi meetodil testinud ja pole seni üle 0,1 L erinevust saanud. Testimisi pole kull 100x teinud, kuid tingimused on erinevad olnud nagu ka mootorid, nendeks 1.8TSI, 2.0TSI ja 1.5TSI.

A no kui kütusekuluga kiidelda, siis viimase 5 päeva kulu on 0. Rahakulu on muidugi pöördvrdelises seoses. :lol:
Ei ole sul null midagi, me oleme kamba peale vähemalt 100m läbi sõitnud.
Ennem lasite ikka Webaga soojaks ka eksju :mrgreen:

rait183
Huviline
Postitusi: 74
Liitunud: 26 Sept 2009, 15:22
Auto: Passat B8 ABT
Asukoht: Paide
Tänanud: 0
Tänatud: 0

VW Passat B8 ostuabi

Lugemata postitus Postitas rait183 » 09 Okt 2022, 16:46

Mis rahvas sellisest passatist arvab? https://www.auto24.ee/3763231

Kolisin linnast välja ja ilmselt tagaveolise ja madala bmw-ga saab naisel talvel raskusi olema.

Kuidas mootori vastupidavusega on? 199kw 2liitrise diisli kohta tundub üpriski palju.
Mis käigukast sellel on? DQ mis?
Viimati muutis rait183, 09 Okt 2022, 19:13, muudetud 1 kord kokku.

twist
Huviline
Postitusi: 390
Liitunud: 31 Jaan 2010, 10:05
Asukoht:
Tänanud: 55 korda
Tänatud: 62 korda

VW Passat B8 ostuabi

Lugemata postitus Postitas twist » 09 Okt 2022, 20:42

Neist võetakse 230kW ilma raua muudatuseta. Ja DQ500 kast võtab selle probleemideta vastu ka.

rait183
Huviline
Postitusi: 74
Liitunud: 26 Sept 2009, 15:22
Auto: Passat B8 ABT
Asukoht: Paide
Tänanud: 0
Tänatud: 0

VW Passat B8 ostuabi

Lugemata postitus Postitas rait183 » 29 Okt 2022, 06:12

Mis obd tooli soovitate mugavusfunktsioonide kodeerimiseks ja veakoodide lugemiseks?
Bmw puhul kasutasin bimmerlinki ja bimmercode. Mis VW-l samaväärne võiks olla?

PriitV
Klubiline
Postitusi: 253
Liitunud: 10 Mär 2016, 22:53
Auto: passat b7
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 40 korda
Tänatud: 54 korda

VW Passat B8 ostuabi

Lugemata postitus Postitas PriitV » 29 Okt 2022, 06:29

Kui soovid seda kõike mugavalt teha siis obdelevenit on raske ületada.
Õige vcds on funktsionaalsuse poolest ehk parem aga ka kulukam ning peab koguaeg kompuutrit autosse vedama.

rait183
Huviline
Postitusi: 74
Liitunud: 26 Sept 2009, 15:22
Auto: Passat B8 ABT
Asukoht: Paide
Tänanud: 0
Tänatud: 0

VW Passat B8 ostuabi

Lugemata postitus Postitas rait183 » 29 Okt 2022, 07:32

Saan ma õigesti aru, et osad seadme ja iga 12 kuu tagant pead tarkvara eest 50eur tasuma?
Bimmerlinki ja bimmercode puhul oli ühekordne tasu ja kasuta kaua tahad.

PriitV
Klubiline
Postitusi: 253
Liitunud: 10 Mär 2016, 22:53
Auto: passat b7
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 40 korda
Tänatud: 54 korda

VW Passat B8 ostuabi

Lugemata postitus Postitas PriitV » 29 Okt 2022, 09:11

Kahjuks tõesti nende ärimudel on selline.
Ilma aastatasu maksmata saad ühe kliki lahendusi kasutada (krediidi eest, mis maksab), aga süvitsi muudatuste jaoks jääb sellest väheks.
Variant on leida keegi, kellel on eluaegne Pro kasutaja ja tahab loobuda sellest.

0lavi
Uustulnuk
Postitusi: 3
Liitunud: 28 Nov 2022, 13:58
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 0

VW Passat B8 ostuabi

Lugemata postitus Postitas 0lavi » 28 Nov 2022, 14:27

Tere

Plaanin soetada Passat B8 1.8 TSI 132kw mootoriga, läbisõit kuni 100 000 km, alates 2017 väljalase. Sellega seoses soovin siinsete asjatundjatega mõnda teemat konsulteerida.

1. Olen aru saanud, et see mootor on ketiajamiga? Üldjuhul kuulutatakse, et kett on eluaegne, kuid kaine mõistus ütleb, et nii see ei ole. Kuidas saab tuvastada, et kett vajab vahetust ning kui kulukas see töö võib olla? Või pigem tasub ennetada keti läbi minemist ja teha see regulaarse hooldusega?

2. Käigukast. Tegemist on DQ200 kuiva siduriga kastiga? Kuidas antud kastid vastu peavad? Kui tihti oleks vaja õli vahetada?

3. Multimeedia süsteem. Valikus on sõidukid (nii Eestis kui ka välismaal), millel on Discovery media? ehk ekraan, millel on mõlemal pool keeratav nupp. Kas see tähendab, et sõiduki andmeid saab ka jälgida nutitelefonist We Connect rakenduse kaudu? Või mis varustusastmega see võimalik on?

Tänan süvenemast.

Kasutaja avatar
etnies858
Moderaator
Postitusi: 1728
Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
Auto: Passat B6 1.4 Ecofuel Skoda Karoq Sportline
Asukoht: Tartu
Tänanud: 401 korda
Tänatud: 194 korda

VW Passat B8 ostuabi

Lugemata postitus Postitas etnies858 » 29 Nov 2022, 10:20

2. Dq200 pole nagu midagi vahetada seal eriti, liiter õli läheb sisse ja saad nii kui nii meh. plokki või sidureid vahetada enne kui õli.
Isegi selle uuema softiga Dq200 on kohutav. Siin osad kiidavad seda kasti ka aga minu arust ammu ei tohiks seda autodesse panna enam. Natukene sportlikumalt sõidad siis ta ei saa nagu üldse enam aru, mis ta tegema peaks. Ainuke koht, kus dq200 särab on rahulikult sõites, vahetab märkamatult käike ja mõnus sujuv. Muidugi seda viimast ei tohiks kogu aeg teha, sest siis klaasistub siduri pind ära ja hakkavad libisema.
Kes tänasid kasutajat etnies858 selle postituse eest:
MustVälkPulku

Kasutaja avatar
Puuriit
Huviline
Postitusi: 316
Liitunud: 12 Dets 2019, 18:15
Auto: Tesla Model 3 SR+ 239kw 2022
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 101 korda
Tänatud: 101 korda

VW Passat B8 ostuabi

Lugemata postitus Postitas Puuriit » 29 Nov 2022, 11:38

Mis põhjusel sa just seda versiooni vaatad? 1.8TSI on minu jaoks arusaamatu mootor, minek on nagu 1.4TSI-l aga kütust võtab 2.0TSI-ga enam-vähem võrdselt. Pigem soovitan vaadata emba-kumba. 1.4TSI ACT on rihmaga mootor.

Mis kasti puudutab, siis ega ükski DSG pole oma käitumiselt ideaalne. Olles omanud autosid nii DQ200, DQ250 kui ka nüüd DQ381 kastiga ütleks, et sujuvaim ja meeldivaim oli just DQ200, agressiivsema sõiduga sai ka hakkama. Sidurid on tal muidugi õrnemad, minul klaasistusid linnas töristades 85k peal ära ja läksid garantiikorras vahetusse. Õli seal otseselt vahetama ei pea, see on "märgade" kastide teema. Muide DQ200 on väände piirang 250nm ja see 1.8TSI on DSG-ga pmst deforsseeritud (manuaal 320nm), s.t nii 1.4 kui 1.8 toodavad DQ200 küljes 250nm väänet.

We connect on kindla peale toetatud B8.5-l ehk faceliftiga. Ma ei tea kas ja kui palju B8l see tugi olemas oli, uuematel on navist sõltumatu s.t. ka madala otsa omaga on auto "võrgus".
Kes tänasid kasutajat Puuriit selle postituse eest:
0lavi

murf
Huviline
Postitusi: 885
Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
Asukoht: Eesti
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 181 korda

VW Passat B8 ostuabi

Lugemata postitus Postitas murf » 29 Nov 2022, 14:40

Puuriit kirjutas:
29 Nov 2022, 11:38
Mis põhjusel sa just seda versiooni vaatad? 1.8TSI on minu jaoks arusaamatu mootor, minek on nagu 1.4TSI-l aga kütust võtab 2.0TSI-ga enam-vähem võrdselt.
No siin vaidlen küll vastu ja seda omast kogemusest, olles nende kõigiga 7 aasta jooksul piisavalt sõitnud. 1.4 vs 1.8 , kui seal minekuvahet ei tunne, siis on miskit valesti. Esimene kisab palju, a tulemust on vähe. Teine ikka röögatab mehisemalt ja liigub ka mehisemalt. 2.0 on muidugi veel mõnusam, kuigi see 6-ne kast ajab ka vahest kergelt :evil: Küttekulult jah väge väiksemast vennast ei erine, kui mõistlikult ümber käia.
Viimati muutis murf, 29 Nov 2022, 14:40, muudetud 1 kord kokku.
Kes tänasid kasutajat murf selle postituse eest:
0lavi

0lavi
Uustulnuk
Postitusi: 3
Liitunud: 28 Nov 2022, 13:58
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 0

VW Passat B8 ostuabi

Lugemata postitus Postitas 0lavi » 29 Nov 2022, 22:02

murf kirjutas:
29 Nov 2022, 14:40
Puuriit kirjutas:
29 Nov 2022, 11:38
Mis põhjusel sa just seda versiooni vaatad? 1.8TSI on minu jaoks arusaamatu mootor, minek on nagu 1.4TSI-l aga kütust võtab 2.0TSI-ga enam-vähem võrdselt.
No siin vaidlen küll vastu ja seda omast kogemusest, olles nende kõigiga 7 aasta jooksul piisavalt sõitnud. 1.4 vs 1.8 , kui seal minekuvahet ei tunne, siis on miskit valesti. Esimene kisab palju, a tulemust on vähe. Teine ikka röögatab mehisemalt ja liigub ka mehisemalt. 2.0 on muidugi veel mõnusam, kuigi see 6-ne kast ajab ka vahest kergelt :evil: Küttekulult jah väge väiksemast vennast ei erine, kui mõistlikult ümber käia.
Tänud mõtteid jagamast.

Kuidas kett vastu peab? On vaja oodata, et 100 000km hakkab juba häält tegema või saab rahulikult 200 000km täis sõita? Millest see võib oleneda? Eeldusel, et õli on korrapäraselt 15k tagant vahetatud.

murf
Huviline
Postitusi: 885
Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
Asukoht: Eesti
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 181 korda

VW Passat B8 ostuabi

Lugemata postitus Postitas murf » 29 Nov 2022, 23:33

Vot kett vs rihm osas ma kaasa rääkida ei oska. Ausalt ma ei teagi mis mootoril mis lahendus on. Siin on targemaid kes selles asjas kindlasti pädevad.
Mul on selle 7 aasta jooksul Passatid vahetunud nii, et ainus millega 100+ tuh täis sain, oli 2.0 TSI Alltrack. Nüüd järgmine 2.0 TSI isend, sel hetkel 80k kellal. Väiksemate motodega isenditega on läbisõit alla 20 tuh jäänud, siis on nad edasi liikunud.
Kes tänasid kasutajat murf selle postituse eest:
0lavi

Maahärra
Veteran
Postitusi: 1204
Liitunud: 23 Juun 2006, 13:49
Telefon: 56494520 - helista kui tunned tungivat vajadust
Auto: VW Passat 1.9 TD 55 kw 1992 Kia 2021
Asukoht: Eesti,
Tänanud: 105 korda
Tänatud: 54 korda
Kontakt:

VW Passat B8 ostuabi

Lugemata postitus Postitas Maahärra » 30 Nov 2022, 05:47

0lavi kirjutas:
29 Nov 2022, 22:02

Kuidas kett vastu peab? On vaja oodata, et 100 000km hakkab juba häält tegema või saab rahulikult 200 000km täis sõita? Millest see võib oleneda? Eeldusel, et õli on korrapäraselt 15k tagant vahetatud.
Hetkel kasutusel oleval Škodal (1.8 TSI 118 kW DSG) on 263000 läbisõitu. Mina julgelt 160000 juurde sõitnud viie aastaga.
Ketiga mootor.
Pole probleeme.
Õli olen vahetanud 10000 tagant. Castrol ainult
Kes tänasid kasutajat Maahärra selle postituse eest:
0lavi

tommm
Huviline
Postitusi: 69
Liitunud: 22 Apr 2020, 08:30
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 10 korda

VW Passat B8 ostuabi

Lugemata postitus Postitas tommm » 30 Nov 2022, 15:37

0lavi kirjutas:
29 Nov 2022, 22:02
murf kirjutas:
29 Nov 2022, 14:40
Puuriit kirjutas:
29 Nov 2022, 11:38
Mis põhjusel sa just seda versiooni vaatad? 1.8TSI on minu jaoks arusaamatu mootor, minek on nagu 1.4TSI-l aga kütust võtab 2.0TSI-ga enam-vähem võrdselt.
No siin vaidlen küll vastu ja seda omast kogemusest, olles nende kõigiga 7 aasta jooksul piisavalt sõitnud. 1.4 vs 1.8 , kui seal minekuvahet ei tunne, siis on miskit valesti. Esimene kisab palju, a tulemust on vähe. Teine ikka röögatab mehisemalt ja liigub ka mehisemalt. 2.0 on muidugi veel mõnusam, kuigi see 6-ne kast ajab ka vahest kergelt :evil: Küttekulult jah väge väiksemast vennast ei erine, kui mõistlikult ümber käia.
Tänud mõtteid jagamast.

Kuidas kett vastu peab? On vaja oodata, et 100 000km hakkab juba häält tegema või saab rahulikult 200 000km täis sõita? Millest see võib oleneda? Eeldusel, et õli on korrapäraselt 15k tagant vahetatud.
Minu endise B8 1,8TSI kohta rääkis järgmine kasutaja, et vist äkki 150-160 juures hakkas kett häält tegema ja läks vahetusse. Või oli 180, aga enne 200 igastahes. See masin sai uuesti peast ainult kompuutri järgi hooldusi, usun et edasi ka st välbad olid pikad.
Kes tänasid kasutajat tommm selle postituse eest:
0lavi

Kasutaja avatar
kraff
Klubiline
Postitusi: 709
Liitunud: 28 Jaan 2017, 08:13
Auto: Passat B8 / Tiguan Allspace Highline
Asukoht: Tallinn/Võru
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 53 korda

VW Passat B8 ostuabi

Lugemata postitus Postitas kraff » 30 Nov 2022, 15:57

Superb, 1.8 118kw. Hetke läbisõit ca 370k. Ca 260k peal läks kolvigrupp vahetusse tüüpilise õlivõtmise probleemi tõttu. Mootoriga otseselt muid suuremaid muresid pole olnud. Õlivahetused kompuutri järgi.
Kes tänasid kasutajat kraff selle postituse eest:
0lavi

0lavi
Uustulnuk
Postitusi: 3
Liitunud: 28 Nov 2022, 13:58
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 0

VW Passat B8 ostuabi

Lugemata postitus Postitas 0lavi » 06 Dets 2022, 09:27

tommm kirjutas:
30 Nov 2022, 15:37
0lavi kirjutas:
29 Nov 2022, 22:02
murf kirjutas:
29 Nov 2022, 14:40


No siin vaidlen küll vastu ja seda omast kogemusest, olles nende kõigiga 7 aasta jooksul piisavalt sõitnud. 1.4 vs 1.8 , kui seal minekuvahet ei tunne, siis on miskit valesti. Esimene kisab palju, a tulemust on vähe. Teine ikka röögatab mehisemalt ja liigub ka mehisemalt. 2.0 on muidugi veel mõnusam, kuigi see 6-ne kast ajab ka vahest kergelt :evil: Küttekulult jah väge väiksemast vennast ei erine, kui mõistlikult ümber käia.
Tänud mõtteid jagamast.

Kuidas kett vastu peab? On vaja oodata, et 100 000km hakkab juba häält tegema või saab rahulikult 200 000km täis sõita? Millest see võib oleneda? Eeldusel, et õli on korrapäraselt 15k tagant vahetatud.
Minu endise B8 1,8TSI kohta rääkis järgmine kasutaja, et vist äkki 150-160 juures hakkas kett häält tegema ja läks vahetusse. Või oli 180, aga enne 200 igastahes. See masin sai uuesti peast ainult kompuutri järgi hooldusi, usun et edasi ka st välbad olid pikad.
Kuidas antud mootoril (1.8 132kw) õlivõtuga lood on? Kas on sarnaseid probleeme nagu eelkäijatel, et hoolduste vahel on vaja juurde valada?

tommm
Huviline
Postitusi: 69
Liitunud: 22 Apr 2020, 08:30
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 10 korda

VW Passat B8 ostuabi

Lugemata postitus Postitas tommm » 07 Dets 2022, 19:18

0lavi kirjutas:
06 Dets 2022, 09:27
tommm kirjutas:
30 Nov 2022, 15:37
0lavi kirjutas:
29 Nov 2022, 22:02


Tänud mõtteid jagamast.

Kuidas kett vastu peab? On vaja oodata, et 100 000km hakkab juba häält tegema või saab rahulikult 200 000km täis sõita? Millest see võib oleneda? Eeldusel, et õli on korrapäraselt 15k tagant vahetatud.
Minu endise B8 1,8TSI kohta rääkis järgmine kasutaja, et vist äkki 150-160 juures hakkas kett häält tegema ja läks vahetusse. Või oli 180, aga enne 200 igastahes. See masin sai uuesti peast ainult kompuutri järgi hooldusi, usun et edasi ka st välbad olid pikad.
Kuidas antud mootoril (1.8 132kw) õlivõtuga lood on? Kas on sarnaseid probleeme nagu eelkäijatel, et hoolduste vahel on vaja juurde valada?
15k välpa hoides ilmselt ei pea peale valama. Kompuutrivälbaga lõi küll tule põlema mingi 5k vms enne hooldust.

Vasta

Mine “Autoostu abi”