VW Passat B8 ostuabi

Antud rubriik on mõeldud selleks, et hõlbustada AUTODE ostmist, varuosad ja audio selle alla ei kuulu. Siia paluks postitada kõik "mis te arvate sellest autost" jne postitused.

Moderaatorid: dellu, Gull

MustVälk
Veteran
Postitusi: 3371
Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
Tänanud: 805 korda
Tänatud: 131 korda

VW Passat B8 ostuabi

Lugemata postitus Postitas MustVälk » 02 Okt 2022, 11:29

Lõpuks on see, et kõik kütus kulub ära. Aga tähtis on kuidas sul endal on tunne sellise autoga igapäev liikuda ja kuidas kütusekulu ning hoolduskulud jooksevad pikas plaanis. :)
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!

PriitV
Klubiline
Postitusi: 252
Liitunud: 10 Mär 2016, 22:53
Auto: passat b7
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 40 korda
Tänatud: 54 korda

VW Passat B8 ostuabi

Lugemata postitus Postitas PriitV » 02 Okt 2022, 11:57

176kw kohta käivad pidevalt hirmujutud et kapoti all on väga vähe ruumi ning see tõstab igasuguse töö keerukusastet

Kasutaja avatar
margus000
Huviline
Postitusi: 276
Liitunud: 14 Aug 2014, 18:58
Auto: vw passat b8 rline 4motion.
Asukoht: tartumaa
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 6 korda

VW Passat B8 ostuabi

Lugemata postitus Postitas margus000 » 02 Okt 2022, 12:32

tommm kirjutas:
28 Sept 2022, 19:43
Ma siis esindan ebapopulaarset arvamust ja soovitaks 110lw diislit.

140kw diisel edasi ei käi ja kütet võtab sama palju kui 176kw diisel. Arusaamatu mootor minu jaoks. 110kw samas on tuntavalt öko. 176kw on dünaamika ja pidamise suhtes parim variant, aga kui roosade prillidega elada kuulutusejärgsete läbisõitude maailmas, siis siit valikust on 110 parem.

1,8tsi on hea mootor kui korras, aga võttis õli vasakule ja paremale ning paaritatud käimakasti saab kindlasti remontida. Lisaks keti jms teemad mis suurema sõiduga tulevad. Sõitsin 4 aastat B8 1,8tsi’ga ja minul siin eelnevalt toodud keskmisi küttekulunumbreid saavutada ei õnnestunud.
Sõbral 110 kw ja mul 140 kw diidel . Olen mõlemaga sõitnud ja suvel sai ka üks pikem reis tehtud nende autodega , Mõlemad autod olid täis lastis ja küttekulu oli suht sama . Niiet see jutt et 110 kw on tunduvalt ökom on vale jutt . Ja selle vahe pameks ka selle arvele et mul on nelivedu . Mineku poolest on nad suht samad . 140 kw on veitsa parem aga vähe . Talvel on muidugi neliveoga väga hea sõita . Jahrdate hommikutega küttekulu märgatavalt tõstab on ahi . Aga mugavus maksab kah midagi ja mina ei ostaks ühtegi diislit millel ahju peal pole.
Viimati muutis margus000, 02 Okt 2022, 12:33, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
margus000
Huviline
Postitusi: 276
Liitunud: 14 Aug 2014, 18:58
Auto: vw passat b8 rline 4motion.
Asukoht: tartumaa
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 6 korda

VW Passat B8 ostuabi

Lugemata postitus Postitas margus000 » 02 Okt 2022, 12:36

PriitV kirjutas:
02 Okt 2022, 11:57
176kw kohta käivad pidevalt hirmujutud et kapoti all on väga vähe ruumi ning see tõstab igasuguse töö keerukusastet
Tuttav ostis 176 kw ja sai kah kapoti alla piilutud ja seal tõesti ruumi pole , Kui tagant vaja midagi teha siis mootor maha .

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2549
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 31 korda

VW Passat B8 ostuabi

Lugemata postitus Postitas t6nis3 » 02 Okt 2022, 15:14

Egas sellise teksi kohapealt,nõuannet ei saagi anda. Kütuse kohapealt. Pilgatakse diislit.Jube väike erinevus. Kuid ükskoma kaks sajale on tuntav tunnustus autole. Pensukas on vaikne. No anna minna,kui see on kõrvadele tähtis. Pintsat liplased . Ka pool liitrit sajale on sama autol l võit .mitte maailmale, vaid minule. Aga hoiame Indiat. Rohe pööre. Seega. Osta,mida mina ka vaatasin,kuid uurides tehnikat ,loobusin. Kett mootoris. Miskipärast topelt turbo andist o´´´´´´´´´´´´´´´´

miilits
Huviline
Postitusi: 2186
Liitunud: 10 Jaan 2007, 15:23
Telefon: 5kolm423753
Auto: 4motion 142kw-müüdud, 330xd e91-müüdud, B6 dsg-müüdud, passat b7 4mo-müüdud, e61 525i-müüdud, Allroad 10a-müüdud. Passat b8 bitdi 2/3R-line 4mo, Audi a8d3 2004 v8 pre fl, Fiat Dethleffs 2021
Asukoht: tallinn / jõgeva :5kolm423753
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 123 korda
Kontakt:

VW Passat B8 ostuabi

Lugemata postitus Postitas miilits » 02 Okt 2022, 17:26

PriitV kirjutas:
02 Okt 2022, 11:57
176kw kohta käivad pidevalt hirmujutud et kapoti all on väga vähe ruumi ning see tõstab igasuguse töö keerukusastet
Palju sul
Seal igapäev teha on? Mina aasta jooksul tegin vaid lahti kui klaasipesu vaja kallata oli. Ärge üle mõelge
Kes tänasid kasutajat miilits selle postituse eest:
apostel1
www.kamadorent.ee
HUVILINE ....

miilits
Huviline
Postitusi: 2186
Liitunud: 10 Jaan 2007, 15:23
Telefon: 5kolm423753
Auto: 4motion 142kw-müüdud, 330xd e91-müüdud, B6 dsg-müüdud, passat b7 4mo-müüdud, e61 525i-müüdud, Allroad 10a-müüdud. Passat b8 bitdi 2/3R-line 4mo, Audi a8d3 2004 v8 pre fl, Fiat Dethleffs 2021
Asukoht: tallinn / jõgeva :5kolm423753
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 123 korda
Kontakt:

VW Passat B8 ostuabi

Lugemata postitus Postitas miilits » 02 Okt 2022, 17:29

t6nis3 kirjutas:
02 Okt 2022, 15:14
Egas sellise teksi kohapealt,nõuannet ei saagi anda. Kütuse kohapealt. Pilgatakse diislit.Jube väike erinevus. Kuid ükskoma kaks sajale on tuntav tunnustus autole. Pensukas on vaikne. No anna minna,kui see on kõrvadele tähtis. Pintsat liplased . Ka pool liitrit sajale on sama autol l võit .mitte maailmale, vaid minule. Aga hoiame Indiat. Rohe pööre. Seega. Osta,mida mina ka vaatasin,kuid uurides tehnikat ,loobusin. Kett mootoris. Miskipärast topelt turbo andist o´´´´´´´´´´´´´´´´
ingel [VW Bot: "Keel korda!"], mida sa tarbid. Kas tõesti on keeruline normaalselt kirjutada? Või ongi see vanainimese per*e kukkunud haridus? Ei ole kainest peaga sust aru saanud ja nüüd veini kraadid ka lahti jutusta su kirjateksti, mida sa öelda tahad
Kes tänasid kasutajat miilits selle postituse eest:
Vjoosu
www.kamadorent.ee
HUVILINE ....

Kasutaja avatar
JaanusVambola
Huviline
Postitusi: 420
Liitunud: 16 Juun 2018, 14:06
Asukoht:
Tänanud: 28 korda
Tänatud: 39 korda

VW Passat B8 ostuabi

Lugemata postitus Postitas JaanusVambola » 02 Okt 2022, 18:08

Ja tuligi ära see neliveo jutt lisaks. Omadest kogemustest võin öelda, et see "nelivedu" on sõiduauto puhul täitsa mõttetu ja pigem miinus kui pluss. Ainuke eelis on kiirem kohapealt äraminek. Kui on talvel tegu paksu lumega, siis kaabid ennast lihtsalt kaugemale sisse võrreldes 2wd masinaga. Kütusekulu on suurem kui 2wd autol ja kui see asi näpust peaks minema libedaga, siis õigeks saada on ikka väga keeruline. Kui tahad talvel head läbivust, siis on vaja päris nelivedu ja kõrgust. Ise eelistan talvel tagavedu ja korralikku rehvi.
Das auto? 🤣🤣🤣 Nope!

twist
Huviline
Postitusi: 390
Liitunud: 31 Jaan 2010, 10:05
Asukoht:
Tänanud: 55 korda
Tänatud: 62 korda

VW Passat B8 ostuabi

Lugemata postitus Postitas twist » 02 Okt 2022, 19:16

Omast kogemusest ütlen, et nelivedu sõiduauto puhul ei ole mõttetu.

Kasutaja avatar
JaanusVambola
Huviline
Postitusi: 420
Liitunud: 16 Juun 2018, 14:06
Asukoht:
Tänanud: 28 korda
Tänatud: 39 korda

VW Passat B8 ostuabi

Lugemata postitus Postitas JaanusVambola » 02 Okt 2022, 20:02

twist kirjutas:
02 Okt 2022, 19:16
Omast kogemusest ütlen, et nelivedu sõiduauto puhul ei ole mõttetu.
Äkki viitsid ka põhjendada mis on eelised ja kas on ka miinuseid? Peale selle, et saad libedaga teistest kiiremini kohapealt minema.
Das auto? 🤣🤣🤣 Nope!

miilits
Huviline
Postitusi: 2186
Liitunud: 10 Jaan 2007, 15:23
Telefon: 5kolm423753
Auto: 4motion 142kw-müüdud, 330xd e91-müüdud, B6 dsg-müüdud, passat b7 4mo-müüdud, e61 525i-müüdud, Allroad 10a-müüdud. Passat b8 bitdi 2/3R-line 4mo, Audi a8d3 2004 v8 pre fl, Fiat Dethleffs 2021
Asukoht: tallinn / jõgeva :5kolm423753
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 123 korda
Kontakt:

VW Passat B8 ostuabi

Lugemata postitus Postitas miilits » 02 Okt 2022, 20:13

Asi pole mõtetu, pigam kas vajalik juhile. Need ema tutar võrdlusjuba, maitse asi
Kes tänasid kasutajat miilits selle postituse eest:
Maahärra
www.kamadorent.ee
HUVILINE ....

PriitV
Klubiline
Postitusi: 252
Liitunud: 10 Mär 2016, 22:53
Auto: passat b7
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 40 korda
Tänatud: 54 korda

VW Passat B8 ostuabi

Lugemata postitus Postitas PriitV » 02 Okt 2022, 20:27

Talvel kiirem kohapealt minek on juba päris hea argument. Jubedad on need olukorrad, kus ootad fooritaga et neli esi või tagaveolist suudaksid ära otsustada kus asub pidamine.

Kasutaja avatar
SanderSPS
Tunnustatud
Postitusi: 1530
Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
Asukoht: Kolhoos
Tänanud: 153 korda
Tänatud: 422 korda

VW Passat B8 ostuabi

Lugemata postitus Postitas SanderSPS » 02 Okt 2022, 20:28

Näed kui numbrid huvitavad, siis mul tänane garages käik. Mäest alla. Mäest üles. Foorid. Kiirendus pidurdus blablabla. Täiesti normaalne 50 55 vahel kulgemine
20221002_144620.jpg
Mis nelikut puudutab, siis hea on ja 100 kw plus esiveoga on ikka nukker sõita, sest kakub ja hüppab nagu küülik. Teiseks on 140kw bensukas vähemalt tiggy puhul võimatu nelikuta saada. Saab 1.5 õmblusmasin esiveolise.
Viimati muutis SanderSPS, 02 Okt 2022, 20:29, muudetud 1 kord kokku.
Kes tänasid kasutajat SanderSPS selle postituse eest:
Golhv
Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.

murf
Huviline
Postitusi: 885
Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
Asukoht: Eesti
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 181 korda

VW Passat B8 ostuabi

Lugemata postitus Postitas murf » 02 Okt 2022, 20:37

JaanusVambola kirjutas:
02 Okt 2022, 20:02
twist kirjutas:
02 Okt 2022, 19:16
Omast kogemusest ütlen, et nelivedu sõiduauto puhul ei ole mõttetu.
Äkki viitsid ka põhjendada mis on eelised ja kas on ka miinuseid? Peale selle, et saad libedaga teistest kiiremini kohapealt minema.
Miks ainult kohapealt kiiremini? Vahest saad kohapealt üldse minema, samas kui 2wd jääbki sinna. Ka Tallinna lumepudrustel tänavatel on see liba 4wd vägagi abiks. Jah saab ka ilma, aga samahästi saab ka üldse ilma autota hakkama.
Maanteel, kus tavapärane on lume sopavaal kahe sõiduraja vahel, siis möödasõidule minnes lased 4motioniga sealt läbi ja teed oma möödasõidu kiirelt ja turvaliselt. Esiveoga aga takerdud sinna hetkeks ja saad seal vererõhku tõstes sumbata.
Kes tänasid kasutajat murf selle postituse eest:
Aspiriin

miilits
Huviline
Postitusi: 2186
Liitunud: 10 Jaan 2007, 15:23
Telefon: 5kolm423753
Auto: 4motion 142kw-müüdud, 330xd e91-müüdud, B6 dsg-müüdud, passat b7 4mo-müüdud, e61 525i-müüdud, Allroad 10a-müüdud. Passat b8 bitdi 2/3R-line 4mo, Audi a8d3 2004 v8 pre fl, Fiat Dethleffs 2021
Asukoht: tallinn / jõgeva :5kolm423753
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 123 korda
Kontakt:

VW Passat B8 ostuabi

Lugemata postitus Postitas miilits » 02 Okt 2022, 20:40

Tglt on see kytsi kulu ju teise järguline, sa pead ikka tahtma asjaga sõita jne, järgi vaatama, kui lahkud. Kui nii vaga mingit ökot ajada, siis tõnise sarnane ostab g3 oli vost 66kw tigu, ja saadki oma 4 elli sajale. Mu jaoks nats arusaamatu, et räägime mingit 45-50 kilo maksvast ostust ja siis nagu pind perses, et kas 7 või 8 litra imev kulu. Fakt jääb faktiks, et teema algatajal on nii väike sõit, et diisel saab kui mitte kohe aiis ajaga peavaluks, sest diisel on siiski sõitmiseks mõeldud, mitte aknast vaatamiseks. Vb tasuks mehel ùldse elekri autot vaadata, mobile24 kuldar toob sulle sellise kui vaja
www.kamadorent.ee
HUVILINE ....

Kasutaja avatar
links
Klubiline
Postitusi: 1026
Liitunud: 12 Mai 2018, 18:31
Auto: 1.9 TDI hallmetallik
Asukoht: Eestimaa
Tänanud: 61 korda
Tänatud: 90 korda

VW Passat B8 ostuabi

Lugemata postitus Postitas links » 02 Okt 2022, 21:02

miilits kirjutas:
02 Okt 2022, 20:13
Asi pole mõtetu, pigam kas vajalik juhile. Need ema tutar võrdlusjuba, maitse asi
No egas see bens või diisel sama ju. :D :lol:
On neid, kes jumala eest bensukat ei osta, sest bensiiniga pestakse pintsleid ja diislis peitub jõud. Küll aga need samad tegelased vaatavad järgi üle lombi neelajatele, sest hääled mahedamad. :)

Kasutaja avatar
JaanusVambola
Huviline
Postitusi: 420
Liitunud: 16 Juun 2018, 14:06
Asukoht:
Tänanud: 28 korda
Tänatud: 39 korda

VW Passat B8 ostuabi

Lugemata postitus Postitas JaanusVambola » 02 Okt 2022, 21:40

murf kirjutas:
02 Okt 2022, 20:37
JaanusVambola kirjutas:
02 Okt 2022, 20:02
twist kirjutas:
02 Okt 2022, 19:16
Omast kogemusest ütlen, et nelivedu sõiduauto puhul ei ole mõttetu.
Äkki viitsid ka põhjendada mis on eelised ja kas on ka miinuseid? Peale selle, et saad libedaga teistest kiiremini kohapealt minema.
Miks ainult kohapealt kiiremini? Vahest saad kohapealt üldse minema, samas kui 2wd jääbki sinna. Ka Tallinna lumepudrustel tänavatel on see liba 4wd vägagi abiks. Jah saab ka ilma, aga samahästi saab ka üldse ilma autota hakkama.
Maanteel, kus tavapärane on lume sopavaal kahe sõiduraja vahel, siis möödasõidule minnes lased 4motioniga sealt läbi ja teed oma möödasõidu kiirelt ja turvaliselt. Esiveoga aga takerdud sinna hetkeks ja saad seal vererõhku tõstes sumbata.
See linnas kohapealt ära saamine on ikka pigem rehvis ja sõiduoskuses kinni.Mõni suudab korraliku naela ja pideva nelikuga ka kinni istuda. Sama teema on ka see maanteel lörtsivaalust üle sõitmine. Kui pedaali peal ei ela, siis tõenäoliselt see maagiline nelivedu ei rakendugi.
Eks sellel 4motion märgil ole ka väike platseebo efekt.
Kes tänasid kasutajat JaanusVambola selle postituse eest:
MustVälkHapnik
Das auto? 🤣🤣🤣 Nope!

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2549
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 31 korda

VW Passat B8 ostuabi

Lugemata postitus Postitas t6nis3 » 02 Okt 2022, 22:18

Miilits. Minu Golf 3 ei ole 66 kw, vaid on 104 kw.

murf
Huviline
Postitusi: 885
Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
Asukoht: Eesti
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 181 korda

VW Passat B8 ostuabi

Lugemata postitus Postitas murf » 02 Okt 2022, 22:28

JaanusVambola kirjutas:
02 Okt 2022, 21:40
murf kirjutas:
02 Okt 2022, 20:37
JaanusVambola kirjutas:
02 Okt 2022, 20:02


Äkki viitsid ka põhjendada mis on eelised ja kas on ka miinuseid? Peale selle, et saad libedaga teistest kiiremini kohapealt minema.
Miks ainult kohapealt kiiremini? Vahest saad kohapealt üldse minema, samas kui 2wd jääbki sinna. Ka Tallinna lumepudrustel tänavatel on see liba 4wd vägagi abiks. Jah saab ka ilma, aga samahästi saab ka üldse ilma autota hakkama.
Maanteel, kus tavapärane on lume sopavaal kahe sõiduraja vahel, siis möödasõidule minnes lased 4motioniga sealt läbi ja teed oma möödasõidu kiirelt ja turvaliselt. Esiveoga aga takerdud sinna hetkeks ja saad seal vererõhku tõstes sumbata.
See linnas kohapealt ära saamine on ikka pigem rehvis ja sõiduoskuses kinni.Mõni suudab korraliku naela ja pideva nelikuga ka kinni istuda. Sama teema on ka see maanteel lörtsivaalust üle sõitmine. Kui pedaali peal ei ela, siis tõenäoliselt see maagiline nelivedu ei rakendugi.
Eks sellel 4motion märgil ole ka väike platseebo efekt.
Ma ei räägi siin Oti kõrvutamisest tavalise lapsi lasteaeda vedava koduperenaisega, seega jätaks need sõiduoskuste jutud. Ka korraliku mudakolli saab lootusetult ära uputada, kui hästi tahta ja vanasti saadi ka ainult suverehvidega 12 kuud aastas hakkama.
Platseebo on muidugi. Aga kui pedaali ikka vajutada julged, siis lõikab sellest lögast läbi nagu võist. Esivedune Passat tõmbab aga hinge kinni oma veojõukontrolliga ja seni kuni aju ragistab parimat võimalikku rehkendust probleemi lahendamiseks, võib juba see möödasõidu hetk möödas olla ning tuleb vaadata, et oma sõiduritta tagasi saaks.
Ennist küsisid miinuseid. Eks ta enamus aega mõtetu lisamass ja suurem kütsikulu ole, tõsi. Ka hoolduses tuleb mõnevõrra rohkem maksta.
Kes tänasid kasutajat murf selle postituse eest:
twist

Kasutaja avatar
Golhv
Huviline
Postitusi: 898
Liitunud: 20 Okt 2016, 20:46
Auto: mk6, mk7 TL, mk7 CL, mk7,5 R-line, mk7 GTI, mk8 Style, mk7 7 GTI PP
Asukoht: Eesti
Tänanud: 154 korda
Tänatud: 198 korda

VW Passat B8 ostuabi

Lugemata postitus Postitas Golhv » 03 Okt 2022, 13:40

SanderSPS kirjutas:
02 Okt 2022, 20:28
Näed kui numbrid huvitavad, siis mul tänane garages käik. Mäest alla. Mäest üles. Foorid. Kiirendus pidurdus blablabla. Täiesti normaalne 50 55 vahel kulgemine

20221002_144620.jpg

Mis nelikut puudutab, siis hea on ja 100 kw plus esiveoga on ikka nukker sõita, sest kakub ja hüppab nagu küülik. Teiseks on 140kw bensukas vähemalt tiggy puhul võimatu nelikuta saada. Saab 1.5 õmblusmasin esiveolise.
ja kui kedagi huvitab siis 2.0TSI 180kw Tiguan on selliste numbritega:
310170970_3384675211816574_202102847121153477_n.jpg

Kasutaja avatar
martin333
Huviline
Postitusi: 340
Liitunud: 11 Juul 2019, 09:24
Auto: BMW 330i
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 33 korda
Tänatud: 75 korda

VW Passat B8 ostuabi

Lugemata postitus Postitas martin333 » 03 Okt 2022, 15:42

Mis keskmise kiirusega selline tulemus?
Päev on lühike, kuid ööbik.

Kasutaja avatar
Golhv
Huviline
Postitusi: 898
Liitunud: 20 Okt 2016, 20:46
Auto: mk6, mk7 TL, mk7 CL, mk7,5 R-line, mk7 GTI, mk8 Style, mk7 7 GTI PP
Asukoht: Eesti
Tänanud: 154 korda
Tänatud: 198 korda

VW Passat B8 ostuabi

Lugemata postitus Postitas Golhv » 04 Okt 2022, 09:00

martin333 kirjutas:
03 Okt 2022, 15:42
Mis keskmise kiirusega selline tulemus?
62

AssaMait
Huviline
Postitusi: 25
Liitunud: 15 Nov 2019, 20:49
Auto: Audi Coupe quattro V8 , Passat B8 206kw
Asukoht: Harjumaa; Kesk-Eesti
Tänanud: 10 korda
Tänatud: 1 kord

VW Passat B8 ostuabi

Lugemata postitus Postitas AssaMait » 04 Okt 2022, 12:01

received_820870068618658.jpeg

Saab ka nii, Passat 206kw. Kõik oleneb kuidas vajutada.

Kasutaja avatar
kaupo51
Huviline
Postitusi: 186
Liitunud: 20 Nov 2021, 17:16
Auto: VW Golf 4 cabrio, Mercedes Benz W123, ja üks Peugeot
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 22 korda

VW Passat B8 ostuabi

Lugemata postitus Postitas kaupo51 » 04 Okt 2022, 20:47

Tundub, et siin on läinud kiitlemiseks, kelle auto suudab manada väiksema kütusekulu numbri. Minu praktika kolme eri automargiga ütleb seda, et auto näitab alati 0,2-0,4 liitrit sajale vähem kui auto tegelikult võtab. Mingitel kordadel valetab ka rohkem. Olen teinud huvi pärast statistikat täispaagi meetodil läbisõidunäidikut nullides. Paak täis, läbisõidunäidik nulli. Siis uuesti paak täis ja jagamistehe. Oli üliharv juhus kui jagamistehe andis sama tulemuse, mida näitas auto. Katsete arv on olnud sadades. Ilmselt täpseima tulemuse saab siis kui tangid Tallinna piiril ja sõidad Narva ning tangid kohe Narva piiril uuesti. Kui aga kohe Narva piiril ei tangi, vaid tiirutad nädal otsa Narva linna vahel ringi ning siis tangid, on juba tulemus erinev. Niipalju kütusekulust, aga te jätkake B8 ostuabiga:)
Viimati muutis kaupo51, 04 Okt 2022, 20:48, muudetud 1 kord kokku.
Kes tänasid kasutajat kaupo51 selle postituse eest:
MustVälkMartenL

murf
Huviline
Postitusi: 885
Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
Asukoht: Eesti
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 181 korda

VW Passat B8 ostuabi

Lugemata postitus Postitas murf » 04 Okt 2022, 21:48

Ma olen erinevaid B8 täispaagi meetodil testinud ja pole seni üle 0,1 L erinevust saanud. Testimisi pole kull 100x teinud, kuid tingimused on erinevad olnud nagu ka mootorid, nendeks 1.8TSI, 2.0TSI ja 1.5TSI.

A no kui kütusekuluga kiidelda, siis viimase 5 päeva kulu on 0. Rahakulu on muidugi pöördvrdelises seoses. :lol:

Vasta

Mine “Autoostu abi”