Multivan
-
- Uustulnuk
- Postitusi: 1
- Liitunud: 17 Nov 2023, 08:55
- Asukoht: Paldiski
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Multivan
Tere
On plaan hakata soetma bussi.Kuna enne pole kokkupuuteid volkswagen-iga olnud, siis uurin natukene enne kui midagi kindalt ostma hakkan,
Plaanis soetada multivan alates 2016 a. Olen vaadanud 150 kw-seid mootoried ja nelikvedusid.Mis nende head ja vead on?Ja kui suured on hoolduskulud?
Ja kas 200 000 kellal on vähe või palju juba?
Ette tänades.
On plaan hakata soetma bussi.Kuna enne pole kokkupuuteid volkswagen-iga olnud, siis uurin natukene enne kui midagi kindalt ostma hakkan,
Plaanis soetada multivan alates 2016 a. Olen vaadanud 150 kw-seid mootoried ja nelikvedusid.Mis nende head ja vead on?Ja kui suured on hoolduskulud?
Ja kas 200 000 kellal on vähe või palju juba?
Ette tänades.
- JaanusVambola
- Huviline
- Postitusi: 410
- Liitunud: 16 Juun 2018, 14:06
- Asukoht:
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 39 korda
Multivan
Volks on hea kui oled vähe äkilisema sõiduga. Ei vaju kurvis nii palju ja on hea pidavusega. Kui tahad mugavust, siis vaata mersu busse. Kui tahad põlveoppi, siis vaata manuaalkastiga prantslasi või tojootasid.
Volksul on nõrgad kohad osad mootorid. Samas on paljud juba garantiikorras vahetatud ja mootor väiksema läbisõiduga kui kere. Tihtipeale saab volksu mootori töökindlamaks kui eemaldada roheliste lollused OSKUSTEGA töökojas.
Ise kirun ja vannun vahest oma volksu bussi, aga midagi paremat pole asemele kerge leida.
Volksul on nõrgad kohad osad mootorid. Samas on paljud juba garantiikorras vahetatud ja mootor väiksema läbisõiduga kui kere. Tihtipeale saab volksu mootori töökindlamaks kui eemaldada roheliste lollused OSKUSTEGA töökojas.
Ise kirun ja vannun vahest oma volksu bussi, aga midagi paremat pole asemele kerge leida.
Das auto? 🤣🤣🤣 Nope!
- kaupo51
- Huviline
- Postitusi: 154
- Liitunud: 20 Nov 2021, 17:16
- Auto: VW Golf 4 cabrio, Mercedes Benz W123, ja üks Peugeot
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 14 korda
Multivan
Kas see põlveopi jutt oli naljaga pooleks öeldud või on siin mingi muu seletus? Manuaalkastiga autosid on tuhandeid liikvel inimesed ometi nendega sõidavad.JaanusVambola kirjutas: ↑19 Nov 2023, 10:38Volks on hea kui oled vähe äkilisema sõiduga. Ei vaju kurvis nii palju ja on hea pidavusega. Kui tahad mugavust, siis vaata mersu busse. Kui tahad põlveoppi, siis vaata manuaalkastiga prantslasi või tojootasid.
Ise kirun ja vannun vahest oma volksu bussi, aga midagi paremat pole asemele kerge leida.
- JaanusVambola
- Huviline
- Postitusi: 410
- Liitunud: 16 Juun 2018, 14:06
- Asukoht:
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 39 korda
Multivan
Neil on see siduripedaal selline naljakas, et peale linnatiiru hakkab selle pressimine põlvele. Vajutama peab pedaali umbes nagu jalgrattal. Mitte edasi, nagu normaalsel autol, vaid mingil määral alla.kaupo51 kirjutas: ↑20 Nov 2023, 11:41Kas see põlveopi jutt oli naljaga pooleks öeldud või on siin mingi muu seletus? Manuaalkastiga autosid on tuhandeid liikvel inimesed ometi nendega sõidavad.JaanusVambola kirjutas: ↑19 Nov 2023, 10:38Volks on hea kui oled vähe äkilisema sõiduga. Ei vaju kurvis nii palju ja on hea pidavusega. Kui tahad mugavust, siis vaata mersu busse. Kui tahad põlveoppi, siis vaata manuaalkastiga prantslasi või tojootasid.
Ise kirun ja vannun vahest oma volksu bussi, aga midagi paremat pole asemele kerge leida.
Neil toyota proace laadsetel masinatel on veel muidgi vigasid. Topsihoidjad on armatuuri peal näiteks. Sõidu ajal selleni mugavalt ei ulatu. Cooleri radikas on parema ratta ees logari taga ja see on enamasti nii s***a täis, et see lihtsalt ei toimeta.

Das auto? 🤣🤣🤣 Nope!
- kaupo51
- Huviline
- Postitusi: 154
- Liitunud: 20 Nov 2021, 17:16
- Auto: VW Golf 4 cabrio, Mercedes Benz W123, ja üks Peugeot
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 14 korda
Multivan
Tänan seletuse eest. Ma kunagi sattusin Peugeot J5 kaubiku rooli (googeldage kes ei tea milline auto välja näeb) ja sel tuli ka siduripedaali nagu alla vajutada. Istusid nagu kuskil tabureti peal ja vajutasid pedaali alla. Ilmselt sama tunne. Sõiduautos istud teistmoodi ja vajutad pedaali teistmoodi.
-
- Huviline
- Postitusi: 327
- Liitunud: 07 Mai 2009, 23:05
- Telefon: +37256805878
- Auto: 2x golf mk2.golf mk3. Passat b5/b6 touareg
- Asukoht: Järvamaa
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 1 kord
Multivan
Oma. Sama aasta bussi sama mootoriga ja veoskeemigaerkkimnt kirjutas: ↑17 Nov 2023, 09:03Tere
On plaan hakata soetma bussi.Kuna enne pole kokkupuuteid volkswagen-iga olnud, siis uurin natukene enne kui midagi kindalt ostma hakkan,
Plaanis soetada multivan alates 2016 a. Olen vaadanud 150 kw-seid mootoried ja nelikvedusid.Mis nende head ja vead on?Ja kui suured on hoolduskulud?
Ja kas 200 000 kellal on vähe või palju juba?
Ette tänades.
Head on ohtralt panipaiku ja sõidad nagu sõiduautoga,vigadeks talvel mõnikord külmuvad el uksed ära ja kinni ei taha jääda.laes olevad koht algustitele minnakse vastu ja jäävad tihti põlema.
Hoolduskulud on mõistlikud.õli on viimasel ajal sööma hakkanud.dpf. Põletusega oli mure kuna kaasa sõitis väikseid otsi ja suretas poole põletuse pealt välja. 2a omanud ja muidu suht murevaba pill.
Ma selle laua viskasin välja ei mahtunud turvatooli kõrvale ära. See muidugi seniks kuni pisipere suuremaks saab.kurta pole siiamaani millegi üle. Start-stop süsteem pisut häirib,kuid eks see ka inimeses endas kinni .
-
- Huviline
- Postitusi: 2457
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Jetta 1.6 TD 51kw, Vento 1.9 TDI 66KW(76kw), Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf VI 1.6 PD TDi77kw.
- Asukoht:
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 25 korda
Multivan
No erkkimnt. 200000 läbisõit on ,vähemalt vanakoolikal mootoril sissesõidu algus. Need sõitsid rahumeeli probleemi vabalt C A.7oo ooo. Keret ei hoitud. Tuttava Mersedes (1978) sõitis Rootsis taksot 1 milljon 475 tuhat.Kere sai otsa. Miks nii kindlalt räägin. Olin nende autode hooldaja nii kere remondilt,kui ka mootori hooldusel.(teisi on ka veel,kuid aitab).Minu jutt läheb heietamiseks. Rohi oli rohelisem. Mis puutub läbisõitu,200000,siis on tõesti kahetine teadmine mootori ressursist. Need pumppihustid oma tihendite probleemidega? See tahma põletamine. Rohelised,pommid ju plahvatavad,lennukid STARDIVAD üle Ülemiste järve. Teemasse. Eks see läbisõit 200000. on riskantne.Tutkit nemad on teinud auto vastuPIDAVAMAKS. Ja veelkord. See tahma põletamine auto väljalaske torus. erkkimnt. Sind ootab ees kõik nende lisade uuenduste remont.
- kaupo51
- Huviline
- Postitusi: 154
- Liitunud: 20 Nov 2021, 17:16
- Auto: VW Golf 4 cabrio, Mercedes Benz W123, ja üks Peugeot
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 14 korda
Multivan
T6nis tõstatas päris huvitava probleemi. Loomulikult pole aus võrrelda vana kooli diisleid tänapäeva diislitega. W123 ja W124 taksomersud sõitsid tõesti miljon kilomeetrit, sest neil oli peal töökindel Boschi rivipump (mõni ütleb ka ridapump). See pump võis tõesti kesta miljoni, samuti auto mootor võis kesta miljoni. Moodsad diislid oma dpf ja adbluega ilmselt nii muretult miljonit ei sõida (kui üldse sõidavad). Ka autotootjate suhtumine on muutunud, enam ei ole mõtet toota autosid mis kestavad isalt pojale. Aga endalgi oleks huvitav teada, kas näiteks Multivani diiselmootori jaoks on 200 000 km läbisõitu palju või vähe?
-
- Huviline
- Postitusi: 565
- Liitunud: 14 Veebr 2021, 18:54
- Auto: Seat alhambra
- Asukoht: Raplamaa
- Tänanud: 0
- Tänatud: 32 korda
Multivan
Multivaniga kogemust pole, aga lihtsalt heietades on 200 tuhat ikka väike läbisõit küll suures pildis.
Poest ostes ilmselt keegi niikaua sama autoga niikuinii ei sõida, aga siis vist teise ringi autod peaksid juba kõik täielikud saanid olema
Poest ostes ilmselt keegi niikaua sama autoga niikuinii ei sõida, aga siis vist teise ringi autod peaksid juba kõik täielikud saanid olema
-
- Huviline
- Postitusi: 2457
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Jetta 1.6 TD 51kw, Vento 1.9 TDI 66KW(76kw), Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf VI 1.6 PD TDi77kw.
- Asukoht:
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 25 korda
Multivan
Mind häirib ka selline suhtumine ,et kurdetakse see ja see viga (2017) oh müü maha. Nohjah. Teiseringi autoomanik saab ju jah odavamalt kätte,kuid peab füüri maksma.. Ega tasuta lõunaid ei ole. Lipsu sepp läheb järgmise auto juurde ja ....tuld järgmine viis 5 aastat uuesti hooleta. Meil sellist pappi pole,et iga aasta (ei igatsegi) st.iga viie aasta korral esindusest uut vankrit muretseda. Siiski. Tehnika huvilised. Teie ju loete VW. foorumis probleeme auto omanikelt. Kellel on probleeme..rootor pumbaga 66 kw. 81 kw. Aga P D.74 kw või 77 kw. 103 K W.passatil olid mootori ketiga probleemid. Põhi ,,häda,, on nendes lisades ,uuematel.Lisad. Lisad?,kui palju neid vaja on`? Sõitsin ühega.Turva rihm oli ühendamatta,tagurdasin territooriumile raibe viled karjuvad (kuigi vile peab karjuma teatult kiiruselt),ja siis need stange sees olevad andurid. Tagurdasin. Vastik siiski,kui sinu eest üle mõteldakse. Rooli taga on poole toobine. Insener nii vist arvab,igaks juhuks.
-
- Veteran
- Postitusi: 3311
- Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
- Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
- Tänanud: 752 korda
- Tänatud: 122 korda
Multivan
Sest paljud ei kasuta turva varustust või unustavad. Nendele ongi vaja närvidele käia, et kasuta seda õigesti!
Ja parkimis andurid rohkem päästavad kui nendega ära harjuda. Silm ei näe täpselt nurga taha või stange alla.
Sa võtad nii isiklikult, et nagu kõik insenerid ja meie oleks su vastu. Ära üle mõtle. Kogu maailm ei keerle ümber sinu!
Käi maailmaga kaasas, siis sul endal ka vähem stressi!
Ja parkimis andurid rohkem päästavad kui nendega ära harjuda. Silm ei näe täpselt nurga taha või stange alla.

Sa võtad nii isiklikult, et nagu kõik insenerid ja meie oleks su vastu. Ära üle mõtle. Kogu maailm ei keerle ümber sinu!
Käi maailmaga kaasas, siis sul endal ka vähem stressi!

Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
-
- Huviline
- Postitusi: 65
- Liitunud: 20 Sept 2010, 07:19
- Auto: Volkswagen- rahva auto, tõlkes.
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 0
- Tänatud: 4 korda
Multivan
Tegelikult osaliselt elektroonikale juba EU parlamendi tasemel mõeldakse, et asjad kestaksid...Praegu tegelikult asjad töötavad, kuid see remont ei tohiks küll minna poole auto hinna peale, reaalselt see auto ju loogiliselt läheb kohe varuosadena taaskasutusse. Ja see kallis vidin, mida ei saa käidelda, see ju sulatatakse või töödeldakse... Kui loogiliselt võtta, ei ole see sõiduk õieti tehtud, sest töötunnid, energia läheb suuresti ju raisku. Ja vaevalt , et kõigile osadele seal järelturgu on. Plastdetailid lühikese ajaga, mil vajadust pole, lähevad eeldatavalt niisama uuesti sulatusse? Miks sellist ringiratast jama vaja?Vabandust, kui natuke keerukalt seletasin. Kas ma natuke rumalalt mõtlen?
- Kes tänasid kasutajat muidumees123 selle postituse eest:
- MustVälk
-
- Huviline
- Postitusi: 40
- Liitunud: 10 Juun 2023, 22:56
- Asukoht: eu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Multivan
tehnika kohta ei tea, aga tourneo custom(Ftc) ja transit on kõvema tsingi all ja sellepärast peavadki mõned tegelased veel volksu sees olema (pesoo/renoo kõlbab ainult emexisse väga hästi)
Viimati muutis volksusees1, 05 Dets 2023, 17:16, muudetud 2 korda kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 2457
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Jetta 1.6 TD 51kw, Vento 1.9 TDI 66KW(76kw), Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf VI 1.6 PD TDi77kw.
- Asukoht:
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 25 korda
Multivan
Muidumees123.Mingil juhul lollilt ei mõtle. Autotootjad tahavad ju rohkem raha.Mida rohkem müüd,seda rohkem on direktoril lennukeid.... 200000 km.ei ,,tohiks,, olla probleem,kuid aga ongi selles,et mis oli kaubiku hind salongis. Kui odavapoolne, siis on ka mootor ,,pehmeke,, .
-
- Veteran
- Postitusi: 3311
- Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
- Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
- Tänanud: 752 korda
- Tänatud: 122 korda
Multivan
Sul lihtsalt vedas, et Golf 3 on ehitatud ajal kus insenerid väga ei pidanud mõtlema.
Mootorid on suure tugevus varuga ja saastavad. Selle eest kered läksid kiiremini läbi kui sokid!
Autotootja on alati mingi standardi pärast kuskil arendusega kinni. Mitte keegi ei ehita autot kestma põlvest põlve. Sellegi eest kestavad masinad millest on korralikult hoolitsetud!
Samad jupid muutuvad G3 peal ka rabedaks. Lihtsalt seal ei ole vaja midagi näppida.
Mugavus varustust sai siis ka osta sinna, aga enamus ei ostnud.
Mootorid on suure tugevus varuga ja saastavad. Selle eest kered läksid kiiremini läbi kui sokid!
Autotootja on alati mingi standardi pärast kuskil arendusega kinni. Mitte keegi ei ehita autot kestma põlvest põlve. Sellegi eest kestavad masinad millest on korralikult hoolitsetud!
Samad jupid muutuvad G3 peal ka rabedaks. Lihtsalt seal ei ole vaja midagi näppida.
Mugavus varustust sai siis ka osta sinna, aga enamus ei ostnud.
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
-
- Huviline
- Postitusi: 2457
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Jetta 1.6 TD 51kw, Vento 1.9 TDI 66KW(76kw), Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf VI 1.6 PD TDi77kw.
- Asukoht:
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 25 korda
Multivan
MustVälk. Oioi. Mootorid saastavad. Auto kere kestab kauem,kui tsingitud,,tsingitud,, Audid. Mugavus varustust polnud vaja osta. Kõik oli hinnas. Ainult neli vedu pole. Ei polegi ju vajadust. 104 K W. Auto kere,korpus,karbid....Need poisid ,kes lõpetavad 2024 aastal keskkooli,nemad (tehnika huvilised),ca 10 A. pärast tulevad külje karpe ,,uurima,, .
-
- Veteran
- Postitusi: 3311
- Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
- Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
- Tänanud: 752 korda
- Tänatud: 122 korda
Multivan
Kellel vähem tsingitud ja kellel rohkem. Sellegi eest on rohkem golf 3 vanarauas kui teedel.
Tarbeese nagu ikka.
Tarbeese nagu ikka.

Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!