Vw golf ostuabi
-
- Huviline
- Postitusi: 9
- Liitunud: 24 Dets 2014, 17:45
- Telefon: 58454510
- Auto: VW Passat B3
- Asukoht:
Vw golf ostuabi
Tere,
Uuriks veidi mk7 Golfi kohta. Nimelt milliseid kombinatsioone eelistada ja mida pigem vältida. Hetkel on silma jäänud üks 2.0tdi. Lisan müügikuulutuse lingi https://www.auto24.ee/soidukid/3957120
Mis võivad olla murekohad näiteks eelnevalt lingitud 2.0tdi mootoriga. Kas sellise läbisõidujuures peaks plaani võtma ka juba hooratta + sidurikomplekti?
Samuti olen jälginud 1.6tdi mootoriga kui ka bensiinil töötavaid eksemplare.
Kuidas on töökindlus näiteks 1.6tdi + atm kast?
Ette tänades!
Uuriks veidi mk7 Golfi kohta. Nimelt milliseid kombinatsioone eelistada ja mida pigem vältida. Hetkel on silma jäänud üks 2.0tdi. Lisan müügikuulutuse lingi https://www.auto24.ee/soidukid/3957120
Mis võivad olla murekohad näiteks eelnevalt lingitud 2.0tdi mootoriga. Kas sellise läbisõidujuures peaks plaani võtma ka juba hooratta + sidurikomplekti?
Samuti olen jälginud 1.6tdi mootoriga kui ka bensiinil töötavaid eksemplare.
Kuidas on töökindlus näiteks 1.6tdi + atm kast?
Ette tänades!
- siLc
- Tunnustatud
- Postitusi: 2059
- Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
- Auto: Passat B7 EcoFuel
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 144 korda
Vw golf ostuabi
Kuna te olete oma esimeste variantidena välja toonud ainult mõlemad diisli variandid, siis kas kütuse osas on juba valik tehtud? Sest Golf 7 omab ka täiesti adekvaatseid ja säästlikke bensumootoreid, kui läbisõidud pole sellised, mis diislit tingiksid?
1.4 TSI 110kW kaaluks ka. 1.6 TDI 77/81kW ja 1.0/1.2/1.4 bensukad on mõlemad samase 7-käigulise kuivsiduritega DSG automaatkäigukastiga, mis on täiesti OK. Kui varasem omanik on vanuri moodi sõitnud, võib tingida sidurivahetuse. Diisli hooratas on kuluosa nii manuaali kui automaadi puhul.
1.4 TSI 110kW kaaluks ka. 1.6 TDI 77/81kW ja 1.0/1.2/1.4 bensukad on mõlemad samase 7-käigulise kuivsiduritega DSG automaatkäigukastiga, mis on täiesti OK. Kui varasem omanik on vanuri moodi sõitnud, võib tingida sidurivahetuse. Diisli hooratas on kuluosa nii manuaali kui automaadi puhul.
-
- Huviline
- Postitusi: 299
- Liitunud: 19 Apr 2005, 17:56
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 18 korda
- Tänatud: 12 korda
Vw golf ostuabi
Sekundeerin silC-ile, et olenevalt igapäevastest sõitudest võiks mõelda ka 1.4TSI peale. 103/110kW versioon on juba päris mõnus sõita, kiirelt soe ja lisaks ka vaikne.
Diisel on muidugi tööloom, aga kui saab olema palju lühikesi sõite, siis suuremate läbisõitude puhul võib tahmakas (ja muud võimalikud diisli hädad) end üsna kiirelt tunda anda.
1.6TDI puhul vaata pigem värskema 81kW poole.
Manuaal vs DSG - puhtalt maitse asi, kuid soovitan DSG. 110kw ja 135kW diislil on see juba märg ning elementaarset hooldust tehes üsnagi vastupidav asi, mainitud kuivasiduriline ei talu uimerdamist ja venitamist - sidurid kalestuvad liigselt ja kast ei toimeta õigesti.
Soovitusi veel:
- võimalusel vali ksenooniga auto; usu mind vahe on oluline!
- diisli puhul võimalusel leida Webastoga asi
- samuti võimalusel leida auto adaptiivse kiirushoidikuga
- kui muu elementaarne on olemas (parkimisandurid, kliima, nupud roolil, vihmasensorid jne), siis rohkem justkui ei olekski vaja.
Mõnus auto ja sõidab väga hästi!
Diisel on muidugi tööloom, aga kui saab olema palju lühikesi sõite, siis suuremate läbisõitude puhul võib tahmakas (ja muud võimalikud diisli hädad) end üsna kiirelt tunda anda.
1.6TDI puhul vaata pigem värskema 81kW poole.
Manuaal vs DSG - puhtalt maitse asi, kuid soovitan DSG. 110kw ja 135kW diislil on see juba märg ning elementaarset hooldust tehes üsnagi vastupidav asi, mainitud kuivasiduriline ei talu uimerdamist ja venitamist - sidurid kalestuvad liigselt ja kast ei toimeta õigesti.
Soovitusi veel:
- võimalusel vali ksenooniga auto; usu mind vahe on oluline!
- diisli puhul võimalusel leida Webastoga asi
- samuti võimalusel leida auto adaptiivse kiirushoidikuga
- kui muu elementaarne on olemas (parkimisandurid, kliima, nupud roolil, vihmasensorid jne), siis rohkem justkui ei olekski vaja.
Mõnus auto ja sõidab väga hästi!
Oettinger Powered
Uued rehvid ja veljed
Uued rehvid ja veljed
-
- Huviline
- Postitusi: 255
- Liitunud: 28 Veebr 2016, 14:23
- Asukoht: Tln
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 35 korda
Vw golf ostuabi
Bensu probleem on tihti selles, et heas varustusega neid ei kiputa eriti uuena ostma ja kui leiad mõne, on need kallimad kui diislid. Vaadake ise mis on heas varustuses bensu ja diisliga masinate suhe Kas lühikeste sõitudega diisli probleemidest kuidagi ümber ei saa? Nt külma mootoriga sõita nt max teise käiguga alguses, siis mingi kildine ots pöörded 3k peal turbo kogu aeg vuhisemas vms, et kõik egr-id asjad vabalt hingata saaks? St teha lühikese otsaga sama töö mis ta saaks pika otsaga.
Viimati muutis Vvariant, 15 Dets 2023, 17:46, muudetud 1 kord kokku.
- kaupo51
- Huviline
- Postitusi: 198
- Liitunud: 20 Nov 2021, 17:16
- Auto: VW Golf 4 cabrio, Mercedes Benz W123, ja üks Peugeot
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 25 korda
Vw golf ostuabi
Vanasti spetsialistid ütlesid, et diiselmootoriga auto peale tasuks siis mõelda, kui aastane läbisõit on 30 000 km või rohkem.
-
- Huviline
- Postitusi: 2195
- Liitunud: 10 Jaan 2007, 15:23
- Telefon: 5kolm423753
- Auto: 4motion 142kw-müüdud, 330xd e91-müüdud, B6 dsg-müüdud, passat b7 4mo-müüdud, e61 525i-müüdud, Allroad 10a-müüdud. Passat b8 bitdi 2/3R-line 4mo, Audi a8d3 2004 v8 pre fl, Fiat Dethleffs 2021
- Asukoht: tallinn / jõgeva :5kolm423753
- Tänanud: 10 korda
- Tänatud: 98 korda
- Kontakt:
- Pulku
- Klubiline
- Postitusi: 906
- Liitunud: 28 Veebr 2019, 20:20
- Auto: VW Passat 1.4TSI CNG B7
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 94 korda
- Tänatud: 41 korda
Vw golf ostuabi
Varasemalt järjest omatud diislitega nii sõitsingi. Lühikeste otsade puhul linnas kulunorm oli võibolla isegi suurem kui bensukal . Manuali puhul maanteel 6 käiku ei kasutanud kui kiirus jäi alla 110km/h. Ja nii hooldusest hooldusesse, EGR klapid olid puhtad nagu prillikivid ja aastane Ls 10k umbes. Aga, mis sa ära teed kui varustus ka oluline ning soliidses varustuses ainult diislid
- kaupo51
- Huviline
- Postitusi: 198
- Liitunud: 20 Nov 2021, 17:16
- Auto: VW Golf 4 cabrio, Mercedes Benz W123, ja üks Peugeot
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 25 korda
Vw golf ostuabi
Vana kooli diiselauto (näiteks ridapumbaga MB W124, VE-EDC pumbaga BMW E39) ei kartnud lühikesi otsi linnas, sest neil ei olnud dpf, adblue, Nox andureid ja muid moodsa aja vidinaid. Ostad moodsa tänapäevase diiselauto ja sõidad temaga 5 km tööle ja 5 km koju ja siis varsti näed mis juhtuma hakkab:)
- Markus1700
- Klubiline
- Postitusi: 32
- Liitunud: 23 Sept 2022, 12:30
- Auto: Volkswagen Golf VII Variant
- Asukoht: Haapsalu
- Tänanud: 18 korda
- Tänatud: 14 korda
Vw golf ostuabi
Ma ise olen 2014 aasta Golf 7 omanik. Eks räägin siis oma vaatenurgast ka, mul endal on 2.0 TDI mootoriga Golf ja 6 käiguline DQ250 DSG käigukast, mis on märja siduriga. Diisli valisin kuna ma sõidan tihti pikemaid otsi ja linnasõite on vähe ja selline viisakas keskmine on 4.7l /100 km kohta. Auto on ca poolteist aastat mu käes olnud ja ülirahul sellega. Mul hetkel murekohti pole olnud mootori ja kasti osas.
1.6 TDI ja ottomootori masinatel on kuiva siduriga DSQ kast. Juttude kohapealt ei armasta kuiva siduriga kast väga meelitamist ja pidurdamist ja on vähem töökindlam.
Oma Golfi olen siin täiendanud varustusega ja mul ka foorumis teema olemas enda autost. Eks soovitan ikka võtta korralikuma varustusega auto millel oleks adaptiivne püsikiirusehoidja, esikaamera, tagurduskaamera, Highline versioon, Webasto, multimeedia süsteem Discover Pro.
Tulede osas võin öelda, et alguses oli mul Halogeen tuled. Pimedas oli ikka reaalselt väga kehva. Vahetasin halogeen laternad välja OSRAM LED Auto välimus muutus oluliselt paremaks ja valgustus on väga timm. Tuntav vahe halogeenidega.
1.6 TDI ja ottomootori masinatel on kuiva siduriga DSQ kast. Juttude kohapealt ei armasta kuiva siduriga kast väga meelitamist ja pidurdamist ja on vähem töökindlam.
Oma Golfi olen siin täiendanud varustusega ja mul ka foorumis teema olemas enda autost. Eks soovitan ikka võtta korralikuma varustusega auto millel oleks adaptiivne püsikiirusehoidja, esikaamera, tagurduskaamera, Highline versioon, Webasto, multimeedia süsteem Discover Pro.
Tulede osas võin öelda, et alguses oli mul Halogeen tuled. Pimedas oli ikka reaalselt väga kehva. Vahetasin halogeen laternad välja OSRAM LED Auto välimus muutus oluliselt paremaks ja valgustus on väga timm. Tuntav vahe halogeenidega.