Ostuabi Golf4 1.9d LUKKU

Antud rubriik on mõeldud selleks, et hõlbustada AUTODE ostmist, varuosad ja audio selle alla ei kuulu. Siia paluks postitada kõik "mis te arvate sellest autost" jne postitused.

Moderaatorid: dellu, Gull

Vasta
vip001
Huviline
Postitusi: 32
Liitunud: 03 Sept 2007, 08:31
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Ostuabi Golf4 1.9d LUKKU

Lugemata postitus Postitas vip001 » 29 Juul 2009, 17:05

Tervitused "ökomehed"!
See teema on just teie kommenteerida.
Plaan soetada vahetuse teel universaal G4 1.9 SDI . See ilmselt ilma turbota variant. Miks just sellise vastu? Sest diil on hea ja Golfil hea lisavarustus.
Kui vaadata keskmise mätta otsast, siis mis on selle mootori(ilma turbota vs turbo) head ja pahad küljed? ökonoomsus, vastupidavus, remondi vajadus, jõud jnejne...

Hull kiirendaja pole(muidu ei valiks sellist) ja suurem osa vist sõidab naika sellega.

Läbu ei viici lugeda...ala osta parem 2.5tdi või 1.9 96kw....asjakohased kommentaarid ja dialoog teretulnud :smilegrin:

[Muudetud: 5-8-2009 vip001]
Viimati muutis MustVälk, 20 Sept 2015, 18:19, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: Kategoorija lisatud.

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5364
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 609 korda

Lugemata postitus Postitas jussike » 29 Juul 2009, 18:02

Ei viitsi uuesti trükkida, loe seda: http://foorum.vwklubi.ee/viewthread.php" onclick="window.open(this.href);return false; ... #pid367259
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

vip001
Huviline
Postitusi: 32
Liitunud: 03 Sept 2007, 08:31
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas vip001 » 29 Juul 2009, 22:16

tuleb veel midagi asjakohast kogenumatelt?

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5364
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 609 korda

Lugemata postitus Postitas jussike » 29 Juul 2009, 22:25

Kas mainitud teemas polnud piisavalt infot või arvad et seal võtsid sõna ainult algajad ve?
Üldiselt sellist autot omavad tavaliselt vanurid ja need, kellel pole mitte kunagi kuhugi kiire, kuna selliseid liikmeid siin pole, siis rohkem tarkusi siit eriti loota pole.
Kui sa mingi konkreetse isendi kohta küsiks, siis ehk oskaks keegi ka miskit rohkemat kosta.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

vip001
Huviline
Postitusi: 32
Liitunud: 03 Sept 2007, 08:31
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas vip001 » 30 Juul 2009, 08:11

Eino sul ikka hea arvamus küll???...mille alusel seda arvad et ma peaksin mõtlema et seal sõna võtsid algajad....
On ta siis tõesti NIIII uimane ja aeglane??? Maanteel peab ilmselt möödasõitu aeglasemalt liiklevast sõidukist planeerima, kuid on üldse võimalik möödasõitu teha?? :cool:No vanuriks end nimetada veel ei saa, kuid vahel vaja läbida pikki vahemaid ja säästu ajal tuleks 1.9d omamine otstarbekas.

See on ilmselt pump pihustiga? On kellegil kogemusi pihustite vahetamisega? Millest tingituna need otsa saavad ja kuna neid vahetama peab? On neid kulukas vahetada? See mmotor on ikka hammasrihma mitte ketiga? Kas see 50kw mootor on uue põlvkonna oma või põhineb/kattub mõne vanema põlvkonna omaga?

eko89
Huviline
Postitusi: 161
Liitunud: 08 Mai 2007, 05:49
Asukoht: K-Järve, Jõhvi
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas eko89 » 30 Juul 2009, 10:14

ma arvan et kui lisad konkreetse auto lingi saaad kasutajatelt paljurohkem lisainfot?

vip001
Huviline
Postitusi: 32
Liitunud: 03 Sept 2007, 08:31
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas vip001 » 30 Juul 2009, 14:10

kui see midagi aitab siis auto on selline: http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud" onclick="window.open(this.href);return false; ... 24_ee.html

eko89
Huviline
Postitusi: 161
Liitunud: 08 Mai 2007, 05:49
Asukoht: K-Järve, Jõhvi
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas eko89 » 30 Juul 2009, 15:08

niipalju võin komenteerida, et 81kw diisel peaks olema sama öko!

vip001
Huviline
Postitusi: 32
Liitunud: 03 Sept 2007, 08:31
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas vip001 » 30 Juul 2009, 15:39

seda ma usun, kuid hea diil on praegu soolas konreetse masinaga.

1 hea si on selle juures...pole turbot mis võiks p...e minna

[Muudetud: 30-7-2009 vip001]

vip001
Huviline
Postitusi: 32
Liitunud: 03 Sept 2007, 08:31
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas vip001 » 01 Aug 2009, 08:46

On ta siis tõesti NIIII uimane ja aeglane??? Maanteel peab ilmselt möödasõitu aeglasemalt liiklevast sõidukist planeerima, kuid on üldse võimalik möödasõitu teha?? No vanuriks end nimetada veel ei saa, kuid vahel vaja läbida pikki vahemaid ja säästu ajal tuleks 1.9d omamine otstarbekas.

See on ilmselt pump pihustiga? On kellegil kogemusi pihustite vahetamisega? Millest tingituna need otsa saavad ja kuna neid vahetama peab? On neid kulukas vahetada? See mmotor on ikka hammasrihma mitte ketiga? Kas see 50kw mootor on uue põlvkonna oma või põhineb/kattub mõne vanema põlvkonna omaga?

eko89
Huviline
Postitusi: 161
Liitunud: 08 Mai 2007, 05:49
Asukoht: K-Järve, Jõhvi
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas eko89 » 03 Aug 2009, 14:10

vip001 kirjutas:On ta siis tõesti NIIII uimane ja aeglane??? Maanteel peab ilmselt möödasõitu aeglasemalt liiklevast sõidukist planeerima, kuid on üldse võimalik möödasõitu teha?? No vanuriks end nimetada veel ei saa, kuid vahel vaja läbida pikki vahemaid ja säästu ajal tuleks 1.9d omamine otstarbekas.

See on ilmselt pump pihustiga? On kellegil kogemusi pihustite vahetamisega? Millest tingituna need otsa saavad ja kuna neid vahetama peab? On neid kulukas vahetada? See mmotor on ikka hammasrihma mitte ketiga? Kas see 50kw mootor on uue põlvkonna oma või põhineb/kattub mõne vanema põlvkonna omaga?

kõigelihtsam, minetee proovisõit ja kuidas sulle tundub?

vip001
Huviline
Postitusi: 32
Liitunud: 03 Sept 2007, 08:31
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas vip001 » 03 Aug 2009, 21:32

seda niikuinii, et proovisõitu teen, kuid sooviks ikkagi targematelt minu viimastele küsimustele vastuseid.

alkeemik
Klubiline
Postitusi: 2202
Liitunud: 29 Juun 2003, 14:26
Auto: Bora
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 81 korda
Tänatud: 144 korda

Lugemata postitus Postitas alkeemik » 03 Aug 2009, 21:35

Keegi ei julge sulle vastata - sa pahandad ju kohe. Kõik soovitaks sulle turbodiislit - nagu minagi. Mine tee selle ja ühe suvalise 81 / 85 / 96 / 110kw turbodiisliga sõitu ja otsusta ise.

[Edited on 3-8-2009 by alkeemik]

Wizard
Huviline
Postitusi: 1127
Liitunud: 01 Mär 2005, 13:30
Auto: g4 variant `05
Asukoht: Saaremaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas Wizard » 03 Aug 2009, 21:37

vaadates linki ei saanud ma aru milline Hea Lisavarustus on?
seal ju ainult kliima ja muud ei midagi

Kui hoolderaamatut ei ole ja ajalugu võimalik kontrollida ei ole siis arvatavasti LS väga suur
vip001 kirjutas:Tervitused "ökomehed"!
See teema on just teie kommenteerida.
Plaan soetada vahetuse teel universaal G4 1.9 SDI . See ilmselt ilma turbota variant. Miks just sellise vastu? Sest diil on hea ja Golfil hea lisavarustus.
Kui vaadata keskmise mätta otsast, siis mis on selle mootori(ilma turbota vs turbo) head ja pahad küljed? ökonoomsus, vastupidavus, remondi vajadus, jõud jnejne...

Hull kiirendaja pole(muidu ei valiks sellist) ja suurem osa vist sõidab naika sellega.

Läbu ei viici lugeda...ala osta parem 2.5tdi või 1.9 96kw....asjakohased kommentaarid ja dialoog teretulnud :smilegrin:
[Muudetud: 3-8-2009 Wizard]
Br.

vip001
Huviline
Postitusi: 32
Liitunud: 03 Sept 2007, 08:31
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas vip001 » 05 Aug 2009, 13:06

enamustel Golfidel rõvedad keeravatad õhu regulaatorid ilma kondi ja kliimata..sellel veel 4 patja, cd,kasett, 4 el akent, univ, jne

Vasta

Mine “Autoostu abi”