Ostuabi Golf4 1.9d LUKKU
Ostuabi Golf4 1.9d LUKKU
Tervitused "ökomehed"!
See teema on just teie kommenteerida.
Plaan soetada vahetuse teel universaal G4 1.9 SDI . See ilmselt ilma turbota variant. Miks just sellise vastu? Sest diil on hea ja Golfil hea lisavarustus.
Kui vaadata keskmise mätta otsast, siis mis on selle mootori(ilma turbota vs turbo) head ja pahad küljed? ökonoomsus, vastupidavus, remondi vajadus, jõud jnejne...
Hull kiirendaja pole(muidu ei valiks sellist) ja suurem osa vist sõidab naika sellega.
Läbu ei viici lugeda...ala osta parem 2.5tdi või 1.9 96kw....asjakohased kommentaarid ja dialoog teretulnud
[Muudetud: 5-8-2009 vip001]
See teema on just teie kommenteerida.
Plaan soetada vahetuse teel universaal G4 1.9 SDI . See ilmselt ilma turbota variant. Miks just sellise vastu? Sest diil on hea ja Golfil hea lisavarustus.
Kui vaadata keskmise mätta otsast, siis mis on selle mootori(ilma turbota vs turbo) head ja pahad küljed? ökonoomsus, vastupidavus, remondi vajadus, jõud jnejne...
Hull kiirendaja pole(muidu ei valiks sellist) ja suurem osa vist sõidab naika sellega.
Läbu ei viici lugeda...ala osta parem 2.5tdi või 1.9 96kw....asjakohased kommentaarid ja dialoog teretulnud
[Muudetud: 5-8-2009 vip001]
Viimati muutis MustVälk, 20 Sept 2015, 18:19, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: Kategoorija lisatud.
Põhjus: Kategoorija lisatud.
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5364
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Tallinn. Peetri
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 609 korda
Ei viitsi uuesti trükkida, loe seda: http://foorum.vwklubi.ee/viewthread.php" onclick="window.open(this.href);return false; ... #pid367259
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5364
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Tallinn. Peetri
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 609 korda
Kas mainitud teemas polnud piisavalt infot või arvad et seal võtsid sõna ainult algajad ve?
Üldiselt sellist autot omavad tavaliselt vanurid ja need, kellel pole mitte kunagi kuhugi kiire, kuna selliseid liikmeid siin pole, siis rohkem tarkusi siit eriti loota pole.
Kui sa mingi konkreetse isendi kohta küsiks, siis ehk oskaks keegi ka miskit rohkemat kosta.
Üldiselt sellist autot omavad tavaliselt vanurid ja need, kellel pole mitte kunagi kuhugi kiire, kuna selliseid liikmeid siin pole, siis rohkem tarkusi siit eriti loota pole.
Kui sa mingi konkreetse isendi kohta küsiks, siis ehk oskaks keegi ka miskit rohkemat kosta.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
Eino sul ikka hea arvamus küll???...mille alusel seda arvad et ma peaksin mõtlema et seal sõna võtsid algajad....
On ta siis tõesti NIIII uimane ja aeglane??? Maanteel peab ilmselt möödasõitu aeglasemalt liiklevast sõidukist planeerima, kuid on üldse võimalik möödasõitu teha?? No vanuriks end nimetada veel ei saa, kuid vahel vaja läbida pikki vahemaid ja säästu ajal tuleks 1.9d omamine otstarbekas.
See on ilmselt pump pihustiga? On kellegil kogemusi pihustite vahetamisega? Millest tingituna need otsa saavad ja kuna neid vahetama peab? On neid kulukas vahetada? See mmotor on ikka hammasrihma mitte ketiga? Kas see 50kw mootor on uue põlvkonna oma või põhineb/kattub mõne vanema põlvkonna omaga?
On ta siis tõesti NIIII uimane ja aeglane??? Maanteel peab ilmselt möödasõitu aeglasemalt liiklevast sõidukist planeerima, kuid on üldse võimalik möödasõitu teha?? No vanuriks end nimetada veel ei saa, kuid vahel vaja läbida pikki vahemaid ja säästu ajal tuleks 1.9d omamine otstarbekas.
See on ilmselt pump pihustiga? On kellegil kogemusi pihustite vahetamisega? Millest tingituna need otsa saavad ja kuna neid vahetama peab? On neid kulukas vahetada? See mmotor on ikka hammasrihma mitte ketiga? Kas see 50kw mootor on uue põlvkonna oma või põhineb/kattub mõne vanema põlvkonna omaga?
On ta siis tõesti NIIII uimane ja aeglane??? Maanteel peab ilmselt möödasõitu aeglasemalt liiklevast sõidukist planeerima, kuid on üldse võimalik möödasõitu teha?? No vanuriks end nimetada veel ei saa, kuid vahel vaja läbida pikki vahemaid ja säästu ajal tuleks 1.9d omamine otstarbekas.
See on ilmselt pump pihustiga? On kellegil kogemusi pihustite vahetamisega? Millest tingituna need otsa saavad ja kuna neid vahetama peab? On neid kulukas vahetada? See mmotor on ikka hammasrihma mitte ketiga? Kas see 50kw mootor on uue põlvkonna oma või põhineb/kattub mõne vanema põlvkonna omaga?
See on ilmselt pump pihustiga? On kellegil kogemusi pihustite vahetamisega? Millest tingituna need otsa saavad ja kuna neid vahetama peab? On neid kulukas vahetada? See mmotor on ikka hammasrihma mitte ketiga? Kas see 50kw mootor on uue põlvkonna oma või põhineb/kattub mõne vanema põlvkonna omaga?
-
- Huviline
- Postitusi: 161
- Liitunud: 08 Mai 2007, 05:49
- Asukoht: K-Järve, Jõhvi
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
vip001 kirjutas:On ta siis tõesti NIIII uimane ja aeglane??? Maanteel peab ilmselt möödasõitu aeglasemalt liiklevast sõidukist planeerima, kuid on üldse võimalik möödasõitu teha?? No vanuriks end nimetada veel ei saa, kuid vahel vaja läbida pikki vahemaid ja säästu ajal tuleks 1.9d omamine otstarbekas.
See on ilmselt pump pihustiga? On kellegil kogemusi pihustite vahetamisega? Millest tingituna need otsa saavad ja kuna neid vahetama peab? On neid kulukas vahetada? See mmotor on ikka hammasrihma mitte ketiga? Kas see 50kw mootor on uue põlvkonna oma või põhineb/kattub mõne vanema põlvkonna omaga?
kõigelihtsam, minetee proovisõit ja kuidas sulle tundub?
-
- Huviline
- Postitusi: 1127
- Liitunud: 01 Mär 2005, 13:30
- Auto: g4 variant `05
- Asukoht: Saaremaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 0
vaadates linki ei saanud ma aru milline Hea Lisavarustus on?
seal ju ainult kliima ja muud ei midagi
Kui hoolderaamatut ei ole ja ajalugu võimalik kontrollida ei ole siis arvatavasti LS väga suur
seal ju ainult kliima ja muud ei midagi
Kui hoolderaamatut ei ole ja ajalugu võimalik kontrollida ei ole siis arvatavasti LS väga suur
[Muudetud: 3-8-2009 Wizard]vip001 kirjutas:Tervitused "ökomehed"!
See teema on just teie kommenteerida.
Plaan soetada vahetuse teel universaal G4 1.9 SDI . See ilmselt ilma turbota variant. Miks just sellise vastu? Sest diil on hea ja Golfil hea lisavarustus.
Kui vaadata keskmise mätta otsast, siis mis on selle mootori(ilma turbota vs turbo) head ja pahad küljed? ökonoomsus, vastupidavus, remondi vajadus, jõud jnejne...
Hull kiirendaja pole(muidu ei valiks sellist) ja suurem osa vist sõidab naika sellega.
Läbu ei viici lugeda...ala osta parem 2.5tdi või 1.9 96kw....asjakohased kommentaarid ja dialoog teretulnud
Br.