Passat B5 1.6 74kw automaat 1998.a?
Passat B5 1.6 74kw automaat 1998.a?
Tahaks osta Passat B5 1998a Automaat 1.6i Mootor 74 kw Bens. kat
Kuidas mootor sellel tüübil ja teised osad. Kas üldse hea masin? Veel üks minu meelest probleem et kui paned auto käima ja vajutad gaazi Pargingu asendis , ja kohe võttad ära gaasilt siis tahoometris läheb alla ja peaaegu sureb aga pärast normaalselt. Vb ta seisis kaua. sest suits oli ka valge selline , pärast polnud. Andke nõu!!
Kuidas mootor sellel tüübil ja teised osad. Kas üldse hea masin? Veel üks minu meelest probleem et kui paned auto käima ja vajutad gaazi Pargingu asendis , ja kohe võttad ära gaasilt siis tahoometris läheb alla ja peaaegu sureb aga pärast normaalselt. Vb ta seisis kaua. sest suits oli ka valge selline , pärast polnud. Andke nõu!!
Viimati muutis argo, 08 Jaan 2013, 21:23, muudetud 2 korda kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 427
- Liitunud: 27 Juun 2006, 14:41
- Auto: BMW i4 M50
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 26 korda
- Kontakt:
Halloo mees ... DSG kasti loetakse ka laiatarbe inimeste hulgas automaatkastiks .. ja sellega on keskmine küttekulu isegi väiksem kui manuaalkastiga! Antud juhul käib jahh jut tavalisest automaatkastist kuid kohe üldistama hakata, et automaat kast on Eestis mõtetu omada ... well ..T6nis2 kirjutas:Eestis omada automaat kastiga autot on mõttetu(kütte kulu koha pealt),kui sa just ei ole takso juht ,kellele on mugavus mitte käike vahetada. kohe enne ostmist on sul juba kastiga probleeme tekkinud. Unusta see automaat kastiga auto.
▇ ▅ █ ▅ ▇ ▂ ▃ ▁ ▁ ▅ ▃ ▅ ▅ ▄
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5356
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Tallinn. Peetri
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 609 korda
-
- Huviline
- Postitusi: 427
- Liitunud: 27 Juun 2006, 14:41
- Auto: BMW i4 M50
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 26 korda
- Kontakt:
T6nis2 sa oled ikka nii vapustav tegelane, et igale sinu postitusele lausa peab vastama.T6nis2 kirjutas:Antud juhul käib jutt jah tavalisest automaat kastist Passatil 98 .vl. 1,6 B 74 kw. Sellele küsimusele ju vastasin. Üldistamisest,et automaat k.kast on jama tekitad sina probleemi.
Sina kirjutasid: "Eestis omada automaat kastiga autot on mõttetu(kütte kulu koha pealt),kui sa just ei ole takso juht ,kellele on mugavus mitte käike vahetada."
Mina loen siit välja, et üldiselt Eestis automaat kastiga auto on mõttetu, sest automaatkastiga auto võtab tõenäoliselt palju kütet. Ja kui nüüd lausa filoloogi mängida, siis tuleb välja, et kui ma olen taksojuht, siis see automaatkast ei võtagi ülemääraselt palju kütet vaid on hoopis mugav. Päris filoloogid loomulikult parandavad nüüd mind
Oleks sa kirjutanud "Eestis omada SEDA automaat kastiga autot on mõttetu(kütte kulu koha pealt),kui sa just ei ole takso juht ,kellele on mugavus mitte käike vahetada." .. siis ma poleks siia teemasse postitanudki
Teemakohane soovitus aga teema algatajale: Vaata sellest autost mööda ning leia mõni parema mootori ja käigukasti kooslus sest see konkreetne komplekt on tõesti "kulukalt veniv tatt" kuubis.
[Muudetud: 19-8-2009 4ratast]
▇ ▅ █ ▅ ▇ ▂ ▃ ▁ ▁ ▅ ▃ ▅ ▅ ▄
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5356
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Tallinn. Peetri
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 609 korda
4ratast ei halvustanud automaati üldse aga Sina T6nis2 kipud enamuses teemades ikka "Jumala" staatust võtma. Olen oma istumise all viimase 20 aastajooksul pidanud 6-e erineva tootja automaati ja ütlen, et nendega on ikka sigamugav sõita. Selleks ei pea olema ei taksojuht ega naissoost indiviid, et lihtsast sõidust mõnutunda. See, kes omale sõitmiseks automaadi valib peab ise teadma, et sellega "lendamist proovida" pole mõtet. Asi vajab ka korralikku hooldust kuid õnneks mitte sagedasti.
Edu.
[Muudetud: 20-8-2009 vibla]
Edu.
[Muudetud: 20-8-2009 vibla]
plokikaante remont, survestamine, lihvimine, valuvelgede sirgestamine, sõiduautode veermiku ja mootori remont.
- --keit--
- Huviline
- Postitusi: 3244
- Liitunud: 01 Juul 2008, 06:43
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 0
Kysin siis ka siin teemas, et kas mitte automaadi hooldus ja remont mitte pole kallim, kui manuaalil?:)
Ja 1.6 mootor pole just eriti võimas Dimon, nagu ytlesid:)
Yks küsimus veel teadjatele, et kas mitte isegi 2.0 mootor tavalise automaat kastiga poleks sama kytusekuluga, kui 1.6 sama kastiga ? Kuna 2.0 peaks madalamte pööretega sõita?
Aitäh:)
Dimon kas peale selle auto oli veel mingeid taolisi silmapiiril?
Ja 1.6 mootor pole just eriti võimas Dimon, nagu ytlesid:)
Yks küsimus veel teadjatele, et kas mitte isegi 2.0 mootor tavalise automaat kastiga poleks sama kytusekuluga, kui 1.6 sama kastiga ? Kuna 2.0 peaks madalamte pööretega sõita?
Aitäh:)
Dimon kas peale selle auto oli veel mingeid taolisi silmapiiril?
Kes on harjunud sõitma mootoriga mille võimsus 120 KW juurde, siis tõesti 74KW on nagu jalgratas. Ise oman autot mille mootorivõimsus 66KW ja olen kõik enda sõidud tehtud saanud. Ka järelkäru täislastis toimetan punktist A punkti B. (käigukast automaat)
Küll pead valima väga hoolikalt seda kasti, sest remont on küllaltki kulukas.
Selle vaidluse peale, mis siit teemast läbi käis, kostaks seda: Nii palju nagu on inimesi, nii palju on ka erinevaid arvamusi.
Edu otsimisel ja katsetamisel.
Päikest!
Küll pead valima väga hoolikalt seda kasti, sest remont on küllaltki kulukas.
Selle vaidluse peale, mis siit teemast läbi käis, kostaks seda: Nii palju nagu on inimesi, nii palju on ka erinevaid arvamusi.
Edu otsimisel ja katsetamisel.
Päikest!
Anna mehele vabad käed ja sa tead, kust neid leida...
-
- Huviline
- Postitusi: 580
- Liitunud: 01 Sept 2005, 16:03
- Asukoht: Jõgeva-Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 0
tänapäeval on vahe kas on diisel või bensiin mis mootoris põleb.Krisss kirjutas:Kes on harjunud sõitma mootoriga mille võimsus 120 KW juurde, siis tõesti 74KW on nagu jalgratas. Ise oman autot mille mootorivõimsus 66KW ja olen kõik enda sõidud tehtud saanud. Ka järelkäru täislastis toimetan punktist A punkti B. (käigukast automaat)
Küll pead valima väga hoolikalt seda kasti, sest remont on küllaltki kulukas.
Selle vaidluse peale, mis siit teemast läbi käis, kostaks seda: Nii palju nagu on inimesi, nii palju on ka erinevaid arvamusi.
Edu otsimisel ja katsetamisel.
Päikest!
Tõesti 66kw diisel liigub päris rõõmsalt.
Proovi ära see 74kw bensiin ja sa muudad tugevalt oma arvamust kw kohta.
Vahe tule sisse pöörde- või väändemomendist kuidas keegi seda nimetab, kilowatid ei mängi selles suhtes siin mingit rolli, palju neid on. väändemomenti mõõdetakse Nm-des/teatud pöörete juures ja antud bensukal neid ju pmst ei olegi, mida aga ei saa öelda sinu 66kw diiski kohta
[Muudetud: 20-8-2009 alts20]
Tavaliselt automaatide peale jamavad just need, kes ei olnud nende autode omanikud.
Lennata saab edukalt kui on 123D käigud olemas. Veel üks kõva pluss et automaati omanikud ei vägista tavaliselt mootorit nagu manuaali omavad noored, seega ostes on suurem võimalus saada elus auto, nii veermiku poolt kui ka kapotti alt.
Sõitsin Audi 80-ga VW ABS mootor 66lW kui ei eksi(näis küll nii välja), 6 aastat kastist üldse ei olnud kuulda, müüsin maha veel terve kastiga ja elusa mootoriga.
Küsige veel mis automaadi omanik on kasti õli vahetanud??? ta on igavene.. jpm plusse
Miinused on bensukulu, kuid seda erinevust saab vähendada poole liitrini, pluss poris, ja talvel lumes on palju keerulisem olla, ja aku peab jälgima et elus oleks, kui lähed pikka teele hoolitse varustarter
Lennata saab edukalt kui on 123D käigud olemas. Veel üks kõva pluss et automaati omanikud ei vägista tavaliselt mootorit nagu manuaali omavad noored, seega ostes on suurem võimalus saada elus auto, nii veermiku poolt kui ka kapotti alt.
Sõitsin Audi 80-ga VW ABS mootor 66lW kui ei eksi(näis küll nii välja), 6 aastat kastist üldse ei olnud kuulda, müüsin maha veel terve kastiga ja elusa mootoriga.
Küsige veel mis automaadi omanik on kasti õli vahetanud??? ta on igavene.. jpm plusse
Miinused on bensukulu, kuid seda erinevust saab vähendada poole liitrini, pluss poris, ja talvel lumes on palju keerulisem olla, ja aku peab jälgima et elus oleks, kui lähed pikka teele hoolitse varustarter
-
- Huviline
- Postitusi: 15
- Liitunud: 28 Mär 2009, 22:38
- Auto: Audi 80
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Täesti õige jutt ja eriti starteri kohta. No muidugi oleneb kastist ja kelle käes see auto ennem oli,näide on seline endal oli Ford USA automaat sõitsin aasta müüsin ja sõidab sijamani. Aga ühel tutaval Audi 80 2,3 automaat ja aasta jooksul kolm korda kasti remont....Golfovod kirjutas:Tavaliselt automaatide peale jamavad just need, kes ei olnud nende autode omanikud.
Lennata saab edukalt kui on 123D käigud olemas. Veel üks kõva pluss et automaati omanikud ei vägista tavaliselt mootorit nagu manuaali omavad noored, seega ostes on suurem võimalus saada elus auto, nii veermiku poolt kui ka kapotti alt.
Sõitsin Audi 80-ga VW ABS mootor 66lW kui ei eksi(näis küll nii välja), 6 aastat kastist üldse ei olnud kuulda, müüsin maha veel terve kastiga ja elusa mootoriga.
Küsige veel mis automaadi omanik on kasti õli vahetanud??? ta on igavene.. jpm plusse
Miinused on bensukulu, kuid seda erinevust saab vähendada poole liitrini, pluss poris, ja talvel lumes on palju keerulisem olla, ja aku peab jälgima et elus oleks, kui lähed pikka teele hoolitse varustarter
Võtta kinni kumb parem automaat või manuaal?
-
- Veteran
- Postitusi: 694
- Liitunud: 26 Apr 2004, 23:47
- Telefon: 5177458
- Auto: BMW
- Asukoht: [ Tallinn ]
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
T6nis2 - Kustutasin sinu 5 postitust ära siit teemast. Ütle oma arvamus ära ühe postitusena, ja teiste arvamusi ei pea hakkama igas teemas maa alla tampima. Kõik arvavad asjast erinevat moodi, ja sa ei pea enda arvamust teistele peale suruma. Kui lähiajal kordub selline 'läbu' sinupoolt siis peab mingi filtri sulle peale panema.
Ken
Ken