-
2.0 ja 1.8 jääb selle suure kere jaoks lahjaks, sellest suur kütte kulu. Kui juba 2.0 siis vähemalt 96 kw või siis 1.8T 110kw. Kus juures 2.8 võtab vaid veidi rohkem kui lahjemad mootorid, aga sellest jõudu ja minekut on.
2000 aasta masinad (vw Passat ) ma ei vaataks kuna neil veel vana esisild, mis laguneb suht palju. 2001 juba tuli väike uuendus kuur, mis tegi esisilla paremaks.
Diisli puhul on peavalu pihustid, mille hind on suht kõrge, kuid korras TDi on väga viis.
Passati puhul on üldse selline asi , et kui saad head masina, siis muresi vähem.
Neist kahest võtaks 1.8 V20 92 kw 2000 aasta masina, kui just peab.
[Muudetud: 4-10-2009 Crow]
2000 aasta masinad (vw Passat ) ma ei vaataks kuna neil veel vana esisild, mis laguneb suht palju. 2001 juba tuli väike uuendus kuur, mis tegi esisilla paremaks.
Diisli puhul on peavalu pihustid, mille hind on suht kõrge, kuid korras TDi on väga viis.
Passati puhul on üldse selline asi , et kui saad head masina, siis muresi vähem.
Neist kahest võtaks 1.8 V20 92 kw 2000 aasta masina, kui just peab.
[Muudetud: 4-10-2009 Crow]
-
- Huviline
- Postitusi: 146
- Liitunud: 16 Juul 2004, 22:36
- Auto: Passat ´01
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Peres 2001 aasta 2.0 bens ja automaat.Eks ta veidi jõuetu mootor ole aga liigub ning möödasõidud saab ka tehtud. Kütusekulu keskmine jääb küll 9-10 kanti kuid samas hooldused odavamad. Kütusekulu viib just üles hoo üles saamine. Rahulikul sõidul päris öko, maanteel kruisiga kuskil 6,5-7.
Ostetud sai bensukas kuna aastane läbisõit on suhteliselt vähe ( max 10kkm ). Diislid olid küll samas hinnas aga paljudel läbisõit juba 250k+ ning välismaalt toodud ( täielik hooldusajalugu pole teada ) . Meie isendil suhteliselt tagasihoidlik läbisõit ja hooldusajalugu olemas. Kui rahalised võimalused kannatavad siis korralikum diisel ( arvestada ,et osad varuosad pole teps mitte odavad ) aga kui pole siis bensukas pole kõige hullem.
Edit: Vaata ,et konditsioneer vähemalt on, endal mugavam ja ilma on pea võimatu maha müüa.
[Edited on 20-10-2009 by yellowboost]
Ostetud sai bensukas kuna aastane läbisõit on suhteliselt vähe ( max 10kkm ). Diislid olid küll samas hinnas aga paljudel läbisõit juba 250k+ ning välismaalt toodud ( täielik hooldusajalugu pole teada ) . Meie isendil suhteliselt tagasihoidlik läbisõit ja hooldusajalugu olemas. Kui rahalised võimalused kannatavad siis korralikum diisel ( arvestada ,et osad varuosad pole teps mitte odavad ) aga kui pole siis bensukas pole kõige hullem.
Edit: Vaata ,et konditsioneer vähemalt on, endal mugavam ja ilma on pea võimatu maha müüa.
[Edited on 20-10-2009 by yellowboost]