Corrado
-
- Huviline
- Postitusi: 325
- Liitunud: 01 Mai 2007, 21:33
- Asukoht: viljandi
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
-
- Huviline
- Postitusi: 352
- Liitunud: 21 Mär 2006, 12:14
- Telefon: 56677167
- Skype: mtoomik
- Auto: Golf Cabriolet, E39 530d
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
- Kontakt:
Re: Corrado
Ise oman juba päris pikka aega Golf-i 2.0 85kW (2e) mootoriga, ja õel oli corrado 2.0 100kW (9a) mootoriga. Kaalult on mõlemad masinad enam-vähem identsed (Golf mõnikend kilo raskem), ning omalt kogemuselt võin öelda et mõlemad mootorid liigutavad seda autot vägagi reipalt edasi. Rajal ilmselt on 16v 100kW mootor veidike kiirem, kuid linnas, maanteel, on vahe olematu (kui just ei harrasta sõitu nool punase peal koguaeg). 85kW-sel võib-olla, et isegi törts parem minek madalatel pööretel, kuid see vahe on marginaalne.
Küttekulu on mõlemal mootoril, eeldusel et nad on korras, sarnane. Linnas 10-11, maanteel 7 kopikatega mõistlikult liigeldes.
Mootoritest veel nii palju et 9a (100kW-ne) on mehhaaniline pritse, G60, 8v ja VR6 peaksid elektroonilised olema, st. 2.0 8v on kindlalt, G60 kah, VR6 ei ole isiklikult peale sõitmise kokku puutunud, kuid eeldan, et on elektrooniline.
Kere koha pealt nii palju et keredetaile mõistiku hinnaga pole saada. Väike plekimõlkimine võib VÄGA kalliks maksma minna. Just see oli põhjus, miks mu õde praegu celica-ga sõidab.
Kui ma ise peaks praegusel hetkel endale corrado ostma, siis ma vaataks just 2.0 mootorite poole, eriti veel siis kui pole mutrivõti peos sündinud inimene, ning auto läheb igapäevaseks sõiduks, mitte hobiautoks. Kuluosad on jaburalt odavad, ning mootorid lihtsa ja loogilise ehitusega. Veermik on corradodel passat b3/golf II.
Küttekulu on mõlemal mootoril, eeldusel et nad on korras, sarnane. Linnas 10-11, maanteel 7 kopikatega mõistlikult liigeldes.
Mootoritest veel nii palju et 9a (100kW-ne) on mehhaaniline pritse, G60, 8v ja VR6 peaksid elektroonilised olema, st. 2.0 8v on kindlalt, G60 kah, VR6 ei ole isiklikult peale sõitmise kokku puutunud, kuid eeldan, et on elektrooniline.
Kere koha pealt nii palju et keredetaile mõistiku hinnaga pole saada. Väike plekimõlkimine võib VÄGA kalliks maksma minna. Just see oli põhjus, miks mu õde praegu celica-ga sõidab.
Kui ma ise peaks praegusel hetkel endale corrado ostma, siis ma vaataks just 2.0 mootorite poole, eriti veel siis kui pole mutrivõti peos sündinud inimene, ning auto läheb igapäevaseks sõiduks, mitte hobiautoks. Kuluosad on jaburalt odavad, ning mootorid lihtsa ja loogilise ehitusega. Veermik on corradodel passat b3/golf II.
"Don't touch my monkey"
-
- Huviline
- Postitusi: 229
- Liitunud: 31 Okt 2006, 22:44
- Auto: Scirocco GTII & Passat B8
- Asukoht: Tabasalu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: Corrado
Ise oman VR6 Corradot ja ma küll kütusekulu üle ei kurda. Üldine keskmine on kuskil kümme koma paar ja seda siis loodetavasti juba möödunud külmadega. Mul umbes võrdselt nii linna ja maanteed, aga tipptundidesse pole sattunud ja sõidustiil oleneb tujust. Soojemate ilmadega nagu ikka, on kütusekulu tublisti väiksem.
-
- Klubiline
- Postitusi: 1615
- Liitunud: 21 Jaan 2004, 17:21
- Telefon: 55558855
- Auto: Passat tdi 4M 96kw 04/ Audi 90 tq 134kw/ Bully Syncro 2.1 82kw
- Asukoht: Harjumaa, uuemõisa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Corrado
Kere detailid on rajult kalid esi tiib a osana ainult hind 6000.- kabot 11000.- bumper oli vist ca 8000.-ö mina võtaks igapäeva sõitmiseks 2.0 85kw ja hobiautoks 2.9vr. Muid mootoreid üldse ei vaataks. Mehaanilisse pritsesse pole mul usku, korralikult töötavat näeb harva, parandamine rajult kallis ja edasi ei liigu kW vastavalt. See 85kw on üsnagi lollikindel, kuid oleneb siiski millise isendiga tegu.overkill kirjutas: Küttekulu on mõlemal mootoril, eeldusel et nad on korras, sarnane. Linnas 10-11, maanteel 7 kopikatega mõistlikult liigeldes.
Mootoritest veel nii palju et 9a (100kW-ne) on mehhaaniline pritse, G60, 8v ja VR6 peaksid elektroonilised olema, st. 2.0 8v on kindlalt, G60 kah, VR6 ei ole isiklikult peale sõitmise kokku puutunud, kuid eeldan, et on elektrooniline.
Kui ma ise peaks praegusel hetkel endale corrado ostma, siis ma vaataks just 2.0 mootorite poole, eriti veel siis kui pole mutrivõti peos sündinud inimene, ning auto läheb igapäevaseks sõiduks, mitte hobiautoks. Kuluosad on jaburalt odavad, ning mootorid lihtsa ja loogilise ehitusega. Veermik on corradodel passat b3/golf II.
Kui sul pole raha, et vr6 kütet kallata, pole sul ka raha et g60 ülal pidada. Kõige suurem entusiasti auto on g60 mootoriga vw. Selleks, et seda autot pidada peab olema igapäeva auto mingi muu. Enamus g60 sõidab tühja laaduriga teine enamus lihtsal laibaga usun et kui 20 laadurit töötab eestis on hästi.
Kindlasti on nüüd 10 meest, kes kõik räägivad kui hästi neil laadur puhub, aga seejutt ei loe mitte kui midagi.
Ja võibolla viljandis või raplas saab "linna kulu" 9 peale vr6ga, aga Tallinas sõites tööle ja koju tihedama liiklusega ajal, pole see väga reaalne. Mul diisel võtab praegu 9.5
Viimati muutis samzik, 01 Mär 2010, 23:14, muudetud 2 korda kokku.
Palun helistada tööpäeviti 17:00-22:00 nädalavahetusel 10-22 ni, Tänu. Tel 55 558 855 Rain.
-
- Huviline
- Postitusi: 68
- Liitunud: 07 Jaan 2007, 17:46
- Asukoht: Saaremaa
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0