Corrado
-
- Huviline
- Postitusi: 4
- Liitunud: 08 Nov 2009, 16:25
- Auto: Corrado VR6
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Corrado
Mind huvitab VW Corrado, eriti just G60 mootoriga variandid. Samas siin foorumi lugedes võib kohata mitte kõige paremat suhtumist sellesse mootorisse. Kas tõesti on see mootor õnnetu? Mis need põhilised probleemid on?
Kardan, et 2.9l vr6 ei suuda ma ülal pidada. Kuidas see mootor vastu peab ja palju selline mootor kütet ka võtab? Ise arvn, et väga alla 14 liitri välja ei vea.
Kas 2.0 ( 85 ja 100kw) jaksab seda autot ültse edasi vedada?
Mida ültse tähelepanu pööra peaks seda autot ostes? Arvatavasti on kerepaneelid kallid, aga sillaosa? Mõnelt poolt võib lugeda, et Corrado jagab Golf2 ja Passatiga juppe.
Kardan, et 2.9l vr6 ei suuda ma ülal pidada. Kuidas see mootor vastu peab ja palju selline mootor kütet ka võtab? Ise arvn, et väga alla 14 liitri välja ei vea.
Kas 2.0 ( 85 ja 100kw) jaksab seda autot ültse edasi vedada?
Mida ültse tähelepanu pööra peaks seda autot ostes? Arvatavasti on kerepaneelid kallid, aga sillaosa? Mõnelt poolt võib lugeda, et Corrado jagab Golf2 ja Passatiga juppe.
Viimati muutis MustVälk, 21 Sept 2015, 23:12, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: Lisatud kategooria.
Põhjus: Lisatud kategooria.
-
- Huviline
- Postitusi: 404
- Liitunud: 09 Veebr 2009, 15:40
- Auto: VW Passat B5.5 4Motion AVF
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
G60 mootorid on üldjuhul kulunud juba - kolvirõngad, saaled, kulunud plokk.
VR6 keskmiseks kuluks hinnatakse 12l sajale kui ma ei eksi. Sõidumõnu on see-eest küllaga.
85kw mootor jääb ilmselt lahjaks Corradole, kuid 100kw peaks juba teravam olema.
Niipalju kui ma tean, siis nimetatud autod tõesti jagavad vaid osasi veermikudetaile.
[Muudetud: 8-11-2009 spool]
VR6 keskmiseks kuluks hinnatakse 12l sajale kui ma ei eksi. Sõidumõnu on see-eest küllaga.
85kw mootor jääb ilmselt lahjaks Corradole, kuid 100kw peaks juba teravam olema.
Niipalju kui ma tean, siis nimetatud autod tõesti jagavad vaid osasi veermikudetaile.
[Muudetud: 8-11-2009 spool]
-
- Huviline
- Postitusi: 1426
- Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
- Telefon: 56248247
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 56 korda
- Tänatud: 99 korda
- Kontakt:
Ainult ker ja sisu detailid erinevad. Veermik G2&g3-ga pm sama. Mootorid nagu kõigil selle aja VW-nitel
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee
ma arvan ka et 100 kw'ne on murevabam kui g60 ja vr6. endal on g60 mootoriga.
kompressor tahab eriti hoolt saada ja külmalt ei tohi piitsa anda ja maha tuleb jahutada pärast kiiret sõitu, nagu turbo põhimõtteliselt. õlivahetused õigel ajal jne.
küttekulu näitab kompuuter mul maantteel 7 kanti ja linnas miskine 11 äkki, sutsu raske jalaga olen ka. veermiku hooldus on odav nagu vw'nil ikka. ma ei tea kas mulle tundub või g60 mootor ongi jube lärmakas. igatahes igapäeva sõiduks ei ole just kõigeparem auto, kuigi mina sõidan temaga iga päev
korralikku isendit on raske leida muidugi.
kompressor tahab eriti hoolt saada ja külmalt ei tohi piitsa anda ja maha tuleb jahutada pärast kiiret sõitu, nagu turbo põhimõtteliselt. õlivahetused õigel ajal jne.
küttekulu näitab kompuuter mul maantteel 7 kanti ja linnas miskine 11 äkki, sutsu raske jalaga olen ka. veermiku hooldus on odav nagu vw'nil ikka. ma ei tea kas mulle tundub või g60 mootor ongi jube lärmakas. igatahes igapäeva sõiduks ei ole just kõigeparem auto, kuigi mina sõidan temaga iga päev
korralikku isendit on raske leida muidugi.
spool kirjutas:G60 mootorid on üldjuhul kulunud juba - kolvirõngad, saaled, kulunud plokk.
VR6 keskmiseks kuluks hinnatakse 12l sajale kui ma ei eksi. Sõidumõnu on see-eest küllaga.
85kw mootor jääb ilmselt lahjaks Corradole, kuid 100kw peaks juba teravam olema.
Niipalju kui ma tean, siis nimetatud autod tõesti jagavad vaid osasi veermikudetaile.
[Muudetud: 8-11-2009 spool]
Võib-olla sõidan mina nagu vanainimene aga minu keskmine kyttekulu on talvel 9,5L ja suvel vähem. Omaarust saab ikka tihti koppa ka antud ja siis ka kõvasti. Samas alati kui ma mnt´l sõidan siis gepsu järgi kiirus 104 km\h See 12L on kyll vägapalju!JUTT KÄIB VR6´EST
[Muudetud: 7-1-2010 G2mem]
-
- Huviline
- Postitusi: 518
- Liitunud: 12 Veebr 2006, 12:52
- Auto: VW Transporter TDI, VW Amarok
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
nu see on sul keskmine
linnas vr6-ga küll 9ga ei saa mingi nipiga hakkama
linnas vr6-ga küll 9ga ei saa mingi nipiga hakkama
Pukseerimishaagise rent http://pukseerimishaagis.webs.com/
Puksiirabi Tartus https://www.facebook.com/Treilamees/
Puksiirabi Tartus https://www.facebook.com/Treilamees/
- --keit--
- Huviline
- Postitusi: 3244
- Liitunud: 01 Juul 2008, 06:43
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 0
Tahaks huvi pärast näha seda 9L linnas VR6-l 140kw mootoril:DJans kirjutas:Sõbra Corrado VR6 oli linna kulu 9L viisakalt sõites. 140kw mootori kohta ülimõistlik. Mingit ulme ajamist siin ei ole.
Tallates ja peenestades 13-15 sajale.
Seda raske uskuda. Aga kui tõesti, siis uskumatult hea.
Ja tallates ning peenestades saab yle 13 kui ka 15 väga väga väikese vaevaga.
-
- Huviline
- Postitusi: 99
- Liitunud: 19 Aug 2009, 13:23
- Telefon: 56497234
- Auto: corrado
- Asukoht: Järvamaa
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
andke andeks, aga minumeelest on kütusekulu küll corrado puhul teisejärguline. omal pole kütusekulu kunagi arvutanud, pikemateks sõitudeks tankides arvestan jämedalt 10l sajale ja igapäevaselt tangin siis kui vaja....ökopilliks polegi corrado mõeldud ja ausaltöeldes ei nuta ka kui külmaga igapäevaselt lühikesi otsi tehes mingi 10-20l kütusekulu tuleb.
emotsioonid mida see auto pakub on seda väärt:D
emotsioonid mida see auto pakub on seda väärt:D
madis 56497234
- --keit--
- Huviline
- Postitusi: 3244
- Liitunud: 01 Juul 2008, 06:43
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 0
Just täpselt, et kytusekulu on tõesti teisejärguline, kui tahad sõidumõnu ja naudingust jne saada:)-mk- kirjutas:andke andeks, aga minumeelest on kütusekulu küll corrado puhul teisejärguline. omal pole kütusekulu kunagi arvutanud, pikemateks sõitudeks tankides arvestan jämedalt 10l sajale ja igapäevaselt tangin siis kui vaja....ökopilliks polegi corrado mõeldud ja ausaltöeldes ei nuta ka kui külmaga igapäevaselt lühikesi otsi tehes mingi 10-20l kütusekulu tuleb.
emotsioonid mida see auto pakub on seda väärt:D
Corra on seda kulu väärt ka:)
Aga, et illusioone omale tekitada, et näiteks peenestades on nn 13 l sajale sellise mootoriga:D
siis on see naljanumber iga autoga saad peenestades suurema numbri:D
Aga mis siin ikka, ma soovitaks 100kw, kui võimalik oleks saada seda:) See murevabam ja vast odavama ylalpidamiskuludega:)
- --keit--
- Huviline
- Postitusi: 3244
- Liitunud: 01 Juul 2008, 06:43
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 0
Õigus, pole jah kahjuks/õnneks omanud.Jans kirjutas:Illusioonidest on asi kaugel.
Ilmselt pole sa ühtegi 2.9 mootoriga Corri pidanud, seetõttu ka eriti pädev sellel teemal ei ole.
Foorumi ja netinumbrid kindlasti kordades õigemad kui reaalne kulu.
Pole isegi corra 2.9 140 kw sõitnud.
Kuid G3 VR6 olen jne. Et nimelt juba sellisel masinal 128 kw olid vajutades vägagi suuremad numbrid, siis oleks väga huvitav, kuidas sina need 13-15 l 140kw puhul said, tallates/peenestades. Kuidas see sinu peenestamine välja näeb huvitav kyll.
Pole just kõige uuem auto ka. Aga mis ma siin ikka vaidlen:)
Et kui arvad nii nagu arvad, siis hästi. Mina nii ei arva:)
[Muudetud: 01-07-2008 --keit--]
- --keit--
- Huviline
- Postitusi: 3244
- Liitunud: 01 Juul 2008, 06:43
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 0
jep mäletan:D Heh usun, et taiksil ja nöpsil need kytusekulud polnud kummalgi väikesed:DHeiki007 kirjutas:Keidule ütlen: mäletad mis Saab nöpsil oli? ta sai sellega kullamaa vahel sõites keskmiseks kuluks 70+l/100km....
13-14 on mul 1,8l (55kw) golfil keskmine kulu kui ma helsingi vahel sõidan, ja ma ei peenesta, vaid liigun vähe reipamas tempos.....
-
- Huviline
- Postitusi: 4
- Liitunud: 08 Nov 2009, 16:25
- Auto: Corrado VR6
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
väga asjalik post, midagi sellist ma kuulda lootsingi. Sellega olen juba leppinud, et kui Corradot tahan pean ta lähiriikidest tooma.nephex kirjutas:ma arvan ka et 100 kw'ne on murevabam kui g60 ja vr6. endal on g60 mootoriga.
kompressor tahab eriti hoolt saada ja külmalt ei tohi piitsa anda ja maha tuleb jahutada pärast kiiret sõitu, nagu turbo põhimõtteliselt. õlivahetused õigel ajal jne.
küttekulu näitab kompuuter mul maantteel 7 kanti ja linnas miskine 11 äkki, sutsu raske jalaga olen ka. veermiku hooldus on odav nagu vw'nil ikka. ma ei tea kas mulle tundub või g60 mootor ongi jube lärmakas. igatahes igapäeva sõiduks ei ole just kõigeparem auto, kuigi mina sõidan temaga iga päev
korralikku isendit on raske leida muidugi.
Heiki007, jah mind huvitab ka auto kütusekulu, kui mind see ei huvitaks sõidaksin ma millise autoga ringi, mitte 50 tuhandese VW-ga. Aga tõesti jah, kütusekulu ei ole primaarne asi, mis mind huvitab.
Jans, isegi minu 2.0 ei võta linnas 9l/100km. Ei ole mõtet ajada totaalset BSi, et VR6 võtab linnas sama palju kütet kui 1.6 liitrine.
Olen juba arvestanud, et kui G60 võtta tuleb esimese asjana võtma kätte kompressori remondi/taastamise. Siit ka küsimus, kas Eestis tegeleb keegi ka G60 kompressorite taastamisega või peab neid kuskile kaugemale saatma (Usas taastamise hind umbes 9000kr+shiping või siis taastatud laaduri hind umbes 20k)?
minuarust keegi küll tegeles hooldusega, ei tule kohe meelde, aga otsingut kasutades äkki leiad, samziku käest võib ka küsida. omal tegin hoolduse ise, teistele ei julge teha kuid 2 aastat on juba vastu pidanud, ju läks kõik hästi, ptui ptui ptui.
aga kui tigu või korpus on katki, siis on raskem juba remontida.
kui kõik plaanipäraselt läheb, siis tuleb kunagi (suvel arvatavasti) minu auto ka müüki, aga veel on vara kuulutada.
taastatud sai vist isegi 15 kiloga, oleneb kust osta.
aga kui tigu või korpus on katki, siis on raskem juba remontida.
kui kõik plaanipäraselt läheb, siis tuleb kunagi (suvel arvatavasti) minu auto ka müüki, aga veel on vara kuulutada.
taastatud sai vist isegi 15 kiloga, oleneb kust osta.
- ompracing
- Klubiline
- Postitusi: 976
- Liitunud: 28 Jaan 2004, 16:52
- Auto: Golf mk4 1.8T 4motion, New Beetle 3.6 VR6 4motion, Golf mk4 2.8 VR6 4motion , New Beetle 1,9TDI , US Jetta mk5 1.9TDi , VW LT 35
- Asukoht: TLN/Viimsi
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 72 korda
Minu 100kw Käib täitsa hästi edasi & hoolduskulutused veermikule & mootorile pole küll teab mis summad. Vanad G2 GTi'd võtsid 10l/100km olenemata kas tallasid või mitte. Ei ole küll (ka väheste kilomeetrite tõttu) väga mõõtnud ,kuid ega ta eriti üle selle pole. Miinuspool: originaal keredetailid & tuled kullahinnas(B-osi POLE)! Antud auto käib pigem hobi-masinaks kui linnaautoks millega säästust pelmeene, koolist õpikuid ja reedeti joobnud kodanikke vedada
Rehvid,veljed ,tarvikud & Kvaliteetsed rehvitööd Viimsis , Aiandi tee 19/1
Klubilistele paremad hinnad :)
Tel. 5200662
Lisaks kvaliteetsed varuosad mõistlike hindadega.
Klubilistele paremad hinnad :)
Tel. 5200662
Lisaks kvaliteetsed varuosad mõistlike hindadega.
-
- Huviline
- Postitusi: 7
- Liitunud: 10 Dets 2005, 18:22
- Auto: Seat Leon Cupra1,8T 4wd
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
minu golf III 2,9 syncro realne kyttekulu 18,5l linnas paak täis ja 100km sõitu.
corrado 2,9 esivedu linnas normaalselt sõites kindlasti 10 kanti ,maanteel 8l sajale.
veidi mitte nii tagasihoidlikult sõites 13vms.
võrreldes 2,7biturboga quattroga mida teise autona oman on kytte kulu väga hea.ja liigub ka nobedamalt:D
corrado 2,9 esivedu linnas normaalselt sõites kindlasti 10 kanti ,maanteel 8l sajale.
veidi mitte nii tagasihoidlikult sõites 13vms.
võrreldes 2,7biturboga quattroga mida teise autona oman on kytte kulu väga hea.ja liigub ka nobedamalt:D