Corrado

Antud rubriik on mõeldud selleks, et hõlbustada AUTODE ostmist, varuosad ja audio selle alla ei kuulu. Siia paluks postitada kõik "mis te arvate sellest autost" jne postitused.

Moderaatorid: dellu, Gull

Mafeikin17
Huviline
Postitusi: 325
Liitunud: 01 Mai 2007, 21:33
Asukoht: viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas Mafeikin17 » 26 Jaan 2010, 02:12

corrado on kerge ka pole ime linnas 9 sajale saada ju.

nephex
Huviline
Postitusi: 333
Liitunud: 26 Dets 2006, 13:54
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas nephex » 26 Jaan 2010, 18:45

minul on küll talvel linnas sinna 10.5 kanti, keskmine kuskil tuleb 8-9 ja maantteel kuskil 7 kanti. ei ole väga raske jalaga.

Heiki007
Huviline
Postitusi: 137
Liitunud: 16 Mai 2007, 17:32
Asukoht: raplamaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas Heiki007 » 11 Veebr 2010, 22:15

Mul 85kw GTI ja linnas jääb 11 kanti... talvel.
teine auto on 55kw ja linnas on kuskil 14 sajale, automaat teeb omatöö + jõuetu mootor.

overkill
Huviline
Postitusi: 352
Liitunud: 21 Mär 2006, 12:14
Telefon: 56677167
Skype: mtoomik
Auto: Golf Cabriolet, E39 530d
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Re: Corrado

Lugemata postitus Postitas overkill » 26 Veebr 2010, 22:58

Ise oman juba päris pikka aega Golf-i 2.0 85kW (2e) mootoriga, ja õel oli corrado 2.0 100kW (9a) mootoriga. Kaalult on mõlemad masinad enam-vähem identsed (Golf mõnikend kilo raskem), ning omalt kogemuselt võin öelda et mõlemad mootorid liigutavad seda autot vägagi reipalt edasi. Rajal ilmselt on 16v 100kW mootor veidike kiirem, kuid linnas, maanteel, on vahe olematu (kui just ei harrasta sõitu nool punase peal koguaeg). 85kW-sel võib-olla, et isegi törts parem minek madalatel pööretel, kuid see vahe on marginaalne.
Küttekulu on mõlemal mootoril, eeldusel et nad on korras, sarnane. Linnas 10-11, maanteel 7 kopikatega mõistlikult liigeldes.
Mootoritest veel nii palju et 9a (100kW-ne) on mehhaaniline pritse, G60, 8v ja VR6 peaksid elektroonilised olema, st. 2.0 8v on kindlalt, G60 kah, VR6 ei ole isiklikult peale sõitmise kokku puutunud, kuid eeldan, et on elektrooniline.
Kere koha pealt nii palju et keredetaile mõistiku hinnaga pole saada. Väike plekimõlkimine võib VÄGA kalliks maksma minna. Just see oli põhjus, miks mu õde praegu celica-ga sõidab.

Kui ma ise peaks praegusel hetkel endale corrado ostma, siis ma vaataks just 2.0 mootorite poole, eriti veel siis kui pole mutrivõti peos sündinud inimene, ning auto läheb igapäevaseks sõiduks, mitte hobiautoks. Kuluosad on jaburalt odavad, ning mootorid lihtsa ja loogilise ehitusega. Veermik on corradodel passat b3/golf II.
"Don't touch my monkey"

Metsla
Huviline
Postitusi: 229
Liitunud: 31 Okt 2006, 22:44
Auto: Scirocco GTII & Passat B8
Asukoht: Tabasalu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Corrado

Lugemata postitus Postitas Metsla » 01 Mär 2010, 17:40

Ise oman VR6 Corradot ja ma küll kütusekulu üle ei kurda. Üldine keskmine on kuskil kümme koma paar ja seda siis loodetavasti juba möödunud külmadega. Mul umbes võrdselt nii linna ja maanteed, aga tipptundidesse pole sattunud ja sõidustiil oleneb tujust. Soojemate ilmadega nagu ikka, on kütusekulu tublisti väiksem.

samzik
Klubiline
Postitusi: 1615
Liitunud: 21 Jaan 2004, 17:21
Telefon: 55558855
Auto: Passat tdi 4M 96kw 04/ Audi 90 tq 134kw/ Bully Syncro 2.1 82kw
Asukoht: Harjumaa, uuemõisa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Corrado

Lugemata postitus Postitas samzik » 01 Mär 2010, 19:12

overkill kirjutas: Küttekulu on mõlemal mootoril, eeldusel et nad on korras, sarnane. Linnas 10-11, maanteel 7 kopikatega mõistlikult liigeldes.
Mootoritest veel nii palju et 9a (100kW-ne) on mehhaaniline pritse, G60, 8v ja VR6 peaksid elektroonilised olema, st. 2.0 8v on kindlalt, G60 kah, VR6 ei ole isiklikult peale sõitmise kokku puutunud, kuid eeldan, et on elektrooniline.

Kui ma ise peaks praegusel hetkel endale corrado ostma, siis ma vaataks just 2.0 mootorite poole, eriti veel siis kui pole mutrivõti peos sündinud inimene, ning auto läheb igapäevaseks sõiduks, mitte hobiautoks. Kuluosad on jaburalt odavad, ning mootorid lihtsa ja loogilise ehitusega. Veermik on corradodel passat b3/golf II.
Kere detailid on rajult kalid esi tiib a osana ainult hind 6000.- kabot 11000.- bumper oli vist ca 8000.-ö mina võtaks igapäeva sõitmiseks 2.0 85kw ja hobiautoks 2.9vr. Muid mootoreid üldse ei vaataks. Mehaanilisse pritsesse pole mul usku, korralikult töötavat näeb harva, parandamine rajult kallis ja edasi ei liigu kW vastavalt. See 85kw on üsnagi lollikindel, kuid oleneb siiski millise isendiga tegu.

Kui sul pole raha, et vr6 kütet kallata, pole sul ka raha et g60 ülal pidada. Kõige suurem entusiasti auto on g60 mootoriga vw. Selleks, et seda autot pidada peab olema igapäeva auto mingi muu. Enamus g60 sõidab tühja laaduriga teine enamus lihtsal laibaga usun et kui 20 laadurit töötab eestis on hästi.

Kindlasti on nüüd 10 meest, kes kõik räägivad kui hästi neil laadur puhub, aga seejutt ei loe mitte kui midagi.

Ja võibolla viljandis või raplas saab "linna kulu" 9 peale vr6ga, aga Tallinas sõites tööle ja koju tihedama liiklusega ajal, pole see väga reaalne. Mul diisel võtab praegu 9.5 :D
Viimati muutis samzik, 01 Mär 2010, 23:14, muudetud 2 korda kokku.
Palun helistada tööpäeviti 17:00-22:00 nädalavahetusel 10-22 ni, Tänu. Tel 55 558 855 Rain.

TurboDiisel
Huviline
Postitusi: 68
Liitunud: 07 Jaan 2007, 17:46
Asukoht: Saaremaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Corrado

Lugemata postitus Postitas TurboDiisel » 07 Mär 2010, 19:50

minu 2.9L VR6 maanteel 7.9, linnas ma ei tea, kesmine oli natuke alla 11

Vasta

Mine “Autoostu abi”