Ostuabi: Vw Passat VR6
- Kris111
- Huviline
- Postitusi: 236
- Liitunud: 19 Aug 2007, 23:53
- Auto: Volkswagen Passat B8
- Asukoht: Pärnu, Pärnumaa, Tallinn
- Tänanud: 14 korda
- Tänatud: 6 korda
Ostuabi: Vw Passat VR6
Tervist foorumlased!
Kuna oleks kiiremas korras vaja suurt ja mugavamat autot koolis käimiseks + kodus asjade vedamine, siis pakkus sugulane mulle oma Passat VR6-te.
Masin aastast 1992 ja automaat käigukastiga. Lisadeks igasugu el. vidinad. Käis kontrollis (tüv. eelne) ja öeldi, et kõik korras.
Korra sai trassi lastud sellega ja vääga mugav oli. Kütusekulu jäi sinna 8.5L kanti(tugev tuul vastu, 4inimest sees).
Lugesin erinevatest kohtadest auto kohta aga mõtetu jauramine. Ei räägita midagi mõistliku.
Ehk Vw rahvas räägib mulle kogemusi ja fakte antud masina kohta.
Mootori vastupidavus, kütusekulu, käigukast, sillad. Pakkumine tehti mulle ka suht hea hinnaga.
Kuna oleks kiiremas korras vaja suurt ja mugavamat autot koolis käimiseks + kodus asjade vedamine, siis pakkus sugulane mulle oma Passat VR6-te.
Masin aastast 1992 ja automaat käigukastiga. Lisadeks igasugu el. vidinad. Käis kontrollis (tüv. eelne) ja öeldi, et kõik korras.
Korra sai trassi lastud sellega ja vääga mugav oli. Kütusekulu jäi sinna 8.5L kanti(tugev tuul vastu, 4inimest sees).
Lugesin erinevatest kohtadest auto kohta aga mõtetu jauramine. Ei räägita midagi mõistliku.
Ehk Vw rahvas räägib mulle kogemusi ja fakte antud masina kohta.
Mootori vastupidavus, kütusekulu, käigukast, sillad. Pakkumine tehti mulle ka suht hea hinnaga.
Viimati muutis MustVälk, 20 Sept 2015, 18:50, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: Lisatud kategooria.
Põhjus: Lisatud kategooria.
-
- Huviline
- Postitusi: 32
- Liitunud: 25 Juun 2008, 19:49
- Asukoht: Sonda,Ida-Virumaa
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
- Kontakt:
ühte venda ma tean siin,kes nüüd juba g3e roolis,lasi oma automaatkäikari puru,aga see oli juba puhtalt ta enda lollus,tegi midagi mida poleks pidanud tegema,aga kõik seisis kenasti koos,ei kilisend kõlisend,niipalju kui tal see oli,oli kõik korras,pidas igasugustele asjadele vastu,talvel jäärada,"drifti" suvel igast kihutamist kus ingel [VW Bot: "Keel korda!"],niiet ei tea küll et sellel isendil eriti kindlaid vigasid oleks.
www.soundcloud.com/speakerbreakerz head muusikat minupoolt :)
53476279:)
53476279:)
-
- Huviline
- Postitusi: 925
- Liitunud: 14 Mai 2008, 22:07
- Auto: Vento VR6-EDITION -> aus Arbuus
- Asukoht: Tallinn town
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Passat nagu Passat ikka, lihtsalt vr6 on aiste vahel. Passatile võib isegi automaat vr6 sobida, Ventole nagu väga ei sobinud.
Endal oli siis ka mõnda aega automaat kastiga vr6 ning probleeme sellega ei täheldanud. Alguses ainult kick-down ei töötand, kuid selle probleemi lahendas diagnostika ja kasti ajust veakoodide kustutamine.
Kui mootor on korras, siis on kõik tore ja kui midagi ära väsib, siis tuleb remonti teha nagu ka teistel mootoritel.
8,5L on sinu mainitud tingimustes ja Passati peal täiesti hea tulemus. Ise sain automaadiga sõites mingi 7,5 kätte (Tallinn-Tartu maanteel omas tempos sõites).
Seega "Why not?".
Endal oli siis ka mõnda aega automaat kastiga vr6 ning probleeme sellega ei täheldanud. Alguses ainult kick-down ei töötand, kuid selle probleemi lahendas diagnostika ja kasti ajust veakoodide kustutamine.
Kui mootor on korras, siis on kõik tore ja kui midagi ära väsib, siis tuleb remonti teha nagu ka teistel mootoritel.
8,5L on sinu mainitud tingimustes ja Passati peal täiesti hea tulemus. Ise sain automaadiga sõites mingi 7,5 kätte (Tallinn-Tartu maanteel omas tempos sõites).
Seega "Why not?".
Arbuus driver since 2010
-
- Huviline
- Postitusi: 14
- Liitunud: 25 Veebr 2008, 10:15
- Auto: Golf 3
- Asukoht: Sonda
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
josskuubis kirjutas:ühte venda ma tean siin,kes nüüd juba g3e roolis,lasi oma automaatkäikari puru,aga see oli juba puhtalt ta enda lollus,tegi midagi mida poleks pidanud tegema,aga kõik seisis kenasti koos,ei kilisend kõlisend,niipalju kui tal see oli,oli kõik korras,pidas igasugustele asjadele vastu,talvel jäärada,"drifti" suvel igast kihutamist kus ingel [VW Bot: "Keel korda!"],niiet ei tea küll et sellel isendil eriti kindlaid vigasid oleks.
Jutt käib ilmselt minu passatist:) Eks nende vr6 käigukastidega on nii nagu on, nendest teavad ilmselt siin foorumis juba enamus. Ega passati peal see vr6 ei erine teistest. Automaatkast sobib passatile küll nagu rusikas silmaauku. Tegu ju suht suure autoga ja sõidumugavus on väga hea. Kui sõiduvõtted on enam vähem normaalsed siis ei juhtu eriti mida, kestavad nii mootorid kui kastid. Mootoril on kõige nõrgem koht mootori kettisüsteem, muidu suht lollikindlad. Küttekulu koha pealt olenematta kas tegu automaat või manuaal kastiga jäi mul keskmiseks umbes 10l/100km, trassil 8,2 ja linnas 12-12.5 l/100km. Arvestades seda et ma just kõige kergema jalaga ei ole! Veerikud kestavad ka sigahästi, kuigi detailid maksavad veits rohkem kui mõne lahjema mootoriga passatil. Üldiselt on neil tehasest pandud ka päris palju lisasid. El-lisad tuleks kindlasti enne ostu üle kontrollida sest pärast on vigade otsimine väga tüütu ja varuosad pole ka just odavad. Üldiselt julgen soovitada küll tegemist väga hea autoga!
-
- Huviline
- Postitusi: 241
- Liitunud: 01 Okt 2006, 19:09
- Telefon: 5060671
- Auto: golf2 vr6, jms.
- Asukoht: sonda/tln
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
ei ole neil vr6-tel häda midagi, korralikult sõita kestavad küll, ise sõitsin ka pikka aega sellise mootoriga ja manuaalkastiga, ei juhtund midagi, kõik väga hea, aga ükskord lolli peaga oli vaja kummi põletada ja samal ajal sai veel rooli keeratud ja oligi reduktor laiali ja kast peetis, ostisn uue kasti ja nüüd siiamaani sõitnud.
5060671
-
- Veteran
- Postitusi: 1692
- Liitunud: 04 Apr 2008, 21:16
- Auto: Bora 2.0, B6 103 cbab
- Asukoht: Uhtna
- Tänanud: 55 korda
- Tänatud: 9 korda
Ei saa mindagi aru, et miks seda vr6´te kardetakse. Ostaks isegi, aga mitte automaadiga.
See ei ole tingitud mitte sellest, et kast saast oleks vaid mulle lihtsalt ei istu veel automaatkastiga autod.
Nii, et mis enam mõelda, peaks juba sul kodus seisma. Hea töökindel auto, jupid mõisliku hinna eest jne.
Streetrace foorumis see Omega variant on kordi hullem oma lagunemise ja muu poolest. Ja kütet võtab sama palju kui Passat vr6.
See ei ole tingitud mitte sellest, et kast saast oleks vaid mulle lihtsalt ei istu veel automaatkastiga autod.
Nii, et mis enam mõelda, peaks juba sul kodus seisma. Hea töökindel auto, jupid mõisliku hinna eest jne.
Streetrace foorumis see Omega variant on kordi hullem oma lagunemise ja muu poolest. Ja kütet võtab sama palju kui Passat vr6.
EI ole aega, üldse ei ole aega!!
- Kris111
- Huviline
- Postitusi: 236
- Liitunud: 19 Aug 2007, 23:53
- Auto: Volkswagen Passat B8
- Asukoht: Pärnu, Pärnumaa, Tallinn
- Tänanud: 14 korda
- Tänatud: 6 korda
Nii, käisin autot vaatamas. Vead siis järgmised: Parem sisemine pooltelje tolmukaitse kumm puruks
Siis õlilekkeid oli 2, üks oli kuskilt jagajakaane alt v sealt kandist (ei oska öelda, mis tihend võib seal asuda?? ) ja teine tuli auto mootori õlifiltri kõrval asuva mingi "teise" filtri alt nagu (samuti ei oska öelda mis filter see on seal ja mis tihend ?? ). Veel oli selline asi, et kui mootor soe ja paar km sõidetud, siis hakkas kohapeal nagu kett häält tegema vms. kerge sahin v ragin nagu. kas mingi ketitald vms. võib läbi olla?
Muidu käike vahetas ilusti(5k kast), kohapeal töötas ilusti, sõitis ka hästi.
Siis õlilekkeid oli 2, üks oli kuskilt jagajakaane alt v sealt kandist (ei oska öelda, mis tihend võib seal asuda?? ) ja teine tuli auto mootori õlifiltri kõrval asuva mingi "teise" filtri alt nagu (samuti ei oska öelda mis filter see on seal ja mis tihend ?? ). Veel oli selline asi, et kui mootor soe ja paar km sõidetud, siis hakkas kohapeal nagu kett häält tegema vms. kerge sahin v ragin nagu. kas mingi ketitald vms. võib läbi olla?
Muidu käike vahetas ilusti(5k kast), kohapeal töötas ilusti, sõitis ka hästi.
-
- Huviline
- Postitusi: 925
- Liitunud: 14 Mai 2008, 22:07
- Auto: Vento VR6-EDITION -> aus Arbuus
- Asukoht: Tallinn town
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Need pooltelje kummid kipuvadki läbi minema. Ma ka neid mitu korda vahetada lasnud.
See jagaja kaane kandis olev leke võib tulla kas kettide otsakaane vahelt või otsasimmeri vahelt.
See teine leke tuleb sul siis õli jahuti vahelt. Seal võib vist piisata ka selle õlijahuti tihendi vahetusest.
Keti häält võisid küll kuulda ning asi võib tõesti tallas olla. Kui juba lahti võtta siis vaheta tald, juhikud, pinguti ja ketid ära. See oleks pikemas perspektiivis mõistlikum ja muretum lahendus.
Annan juutüübi lingi oma mootori häälest enne vahetust. Võibolla kuuled sarnaseid helisid. See video tehtud ka soojast peast peale sõitu. Võid ka teisi mu videoid vaadata, kus samuti hääled erinevad. Seda mootorsae häält tegi mul muide roolivõimu pump
LINK Videole
See jagaja kaane kandis olev leke võib tulla kas kettide otsakaane vahelt või otsasimmeri vahelt.
See teine leke tuleb sul siis õli jahuti vahelt. Seal võib vist piisata ka selle õlijahuti tihendi vahetusest.
Keti häält võisid küll kuulda ning asi võib tõesti tallas olla. Kui juba lahti võtta siis vaheta tald, juhikud, pinguti ja ketid ära. See oleks pikemas perspektiivis mõistlikum ja muretum lahendus.
Annan juutüübi lingi oma mootori häälest enne vahetust. Võibolla kuuled sarnaseid helisid. See video tehtud ka soojast peast peale sõitu. Võid ka teisi mu videoid vaadata, kus samuti hääled erinevad. Seda mootorsae häält tegi mul muide roolivõimu pump
LINK Videole
Arbuus driver since 2010
- Kris111
- Huviline
- Postitusi: 236
- Liitunud: 19 Aug 2007, 23:53
- Auto: Volkswagen Passat B8
- Asukoht: Pärnu, Pärnumaa, Tallinn
- Tänanud: 14 korda
- Tänatud: 6 korda
videos oli tõesti selline hääl mida ma kuulsin auto juures. Aga jah, kõigevastikum oligi see, et kui auto oli kohapeal oma 10min seisnud ja töödanud, siis oli õlitilgad all. Otsasimmerit mõtlesime isegi aga no kuidagi ei näinud. Ei oska arvata ka mida lahti katkuda sealt. Täna jäi ost katki siis. Tüüp pidi vaatama mis viga on, kas ketiga midagi või mõni pisem probla.
-
- Huviline
- Postitusi: 925
- Liitunud: 14 Mai 2008, 22:07
- Auto: Vento VR6-EDITION -> aus Arbuus
- Asukoht: Tallinn town
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Kui ikka sarnane hääl kostus nagu mu videol, siis see muu peale keti ja taldade jne olla ei saa. Sai vahepeal uuritud ühte 2000 aasta Bora 2.8 24v 150kw 4Motionit ning isegi sellel oli too kettide hõõrumise hääl sees. Ka kiirendades andis see tunda, kuna 100 kandis hakkas jõud kuhugi kaduma. See oli tõenäoliselt veninud kettide süü. Kusjuures tolle masina Ls oli 180 000 ning masin oli Eestist uuena ostetud. Seega tundub, et päris kõvasti vatti saanud.
Kui autoga ikka sõita kavatsed, siis tuleb ketid ja muu sinna juurde kuuluv kunagi ikka ära vahetada.
Mis selle sinu vaadatava Passati ls ka on?
Kui autoga ikka sõita kavatsed, siis tuleb ketid ja muu sinna juurde kuuluv kunagi ikka ära vahetada.
Mis selle sinu vaadatava Passati ls ka on?
Arbuus driver since 2010
-
- Huviline
- Postitusi: 925
- Liitunud: 14 Mai 2008, 22:07
- Auto: Vento VR6-EDITION -> aus Arbuus
- Asukoht: Tallinn town
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0