vw passat 1.8 turbo 110kw töökindlus? LUKKU

Antud rubriik on mõeldud selleks, et hõlbustada AUTODE ostmist, varuosad ja audio selle alla ei kuulu. Siia paluks postitada kõik "mis te arvate sellest autost" jne postitused.

Moderaatorid: dellu, Gull

85GTI
Huviline
Postitusi: 174
Liitunud: 31 Okt 2007, 20:22
Telefon: 53814821
Auto: Passat b5.5 1.9tdi, Audi 200 treser 10VTQ
Asukoht: Tartumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

vw passat 1.8 turbo 110kw töökindlus? LUKKU

Lugemata postitus Postitas 85GTI » 06 Dets 2009, 00:34

tere!

küsimusi siis vw passat 1.8 turbo 110kw kohta,
kui hea mootor on, kui hästi vastu peab, kas on palju jamasid?
mitme sekundiga 100km/h kiirendab?

[Muudetud: 10-12-2009 85GTI]
Viimati muutis MustVälk, 20 Sept 2015, 18:51, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: Lisatud kategooria.

spool
Huviline
Postitusi: 404
Liitunud: 09 Veebr 2009, 15:40
Auto: VW Passat B5.5 4Motion AVF
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas spool » 06 Dets 2009, 23:42

Kõik mootorid on head, kui nad on hästi hooldatud.

Kasutaja avatar
--keit--
Huviline
Postitusi: 3244
Liitunud: 01 Juul 2008, 06:43
Asukoht: Eesti
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas --keit-- » 06 Dets 2009, 23:53

Sedaanil on 8.5 sek tehases antud aeg :)
Liigub suhteliselt hästi. Kõik oleneb tõesti hooldusest nagu spool kirjas:)
Sõber sõidab ka 1.8 t mootori passatiga ja keskmine kütusekulu jääb tal ikka sinna 10 l ligi.
Mis aasta passatit tahad?

janar103
Huviline
Postitusi: 255
Liitunud: 26 Mär 2007, 10:28
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas janar103 » 07 Dets 2009, 09:26

Mul ka 1,8T ja väga rahul! Edasi liigub väga hästi, õli ei võta. Korralikult hooldatud. Bensukulu keskmist üle 8 liitri sajale pole saanud. Talvel kui hirmasti tallata, tuleks ehk 10 täis.

alkeemik
Klubiline
Postitusi: 2201
Liitunud: 29 Juun 2003, 14:26
Auto: Bora
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 81 korda
Tänatud: 144 korda

Lugemata postitus Postitas alkeemik » 07 Dets 2009, 09:37

janar103 kirjutas:Mul ka 1,8T ja väga rahul! Edasi liigub väga hästi, õli ei võta. Korralikult hooldatud. Bensukulu keskmist üle 8 liitri sajale pole saanud. Talvel kui hirmasti tallata, tuleks ehk 10 täis.
Aga linnas? Ei usu üldse mitte seda juttu. Samas jah Eestis on linnasid väga erineva suurusega.

Kasutaja avatar
--keit--
Huviline
Postitusi: 3244
Liitunud: 01 Juul 2008, 06:43
Asukoht: Eesti
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas --keit-- » 07 Dets 2009, 11:50

alkeemik kirjutas:
janar103 kirjutas:Mul ka 1,8T ja väga rahul! Edasi liigub väga hästi, õli ei võta. Korralikult hooldatud. Bensukulu keskmist üle 8 liitri sajale pole saanud. Talvel kui hirmasti tallata, tuleks ehk 10 täis.
Aga linnas? Ei usu üldse mitte seda juttu. Samas jah Eestis on linnasid väga erineva suurusega.
Täpselt, sest hästi tallata ja siis 10l alles? Väga kahtlane.
Sõbral 2007 ibiza ja see kergem kõvasti, kui passat jne jne ning tal keskmine 8 ringi. 1.8 t mootor. Ja kui vähekenegi vajutada pole see 10 mitte raske tulema.
See kelle passatist ennist rääkisin auto on 2001 a oma ning samuti hooldused tehtud alati ja on väga hoolas auto juures, temal alla 9 pole kordagi kukkunud. Et jah:)

joosep666
Huviline
Postitusi: 115
Liitunud: 01 Apr 2007, 17:26
Auto: VW Passat 2001a. 74kw(diisel), VW Golf IV 66kw.(diisel)
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas joosep666 » 07 Dets 2009, 13:02

Üldiselt olen mina selle(110kw.) mootori kohta ainult head kuulnud erinevalt ilma turbota 1,8 (92kw.) kohta.

janar103
Huviline
Postitusi: 255
Liitunud: 26 Mär 2007, 10:28
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas janar103 » 07 Dets 2009, 13:19

--keit-- kirjutas:
alkeemik kirjutas:
janar103 kirjutas:Mul ka 1,8T ja väga rahul! Edasi liigub väga hästi, õli ei võta. Korralikult hooldatud. Bensukulu keskmist üle 8 liitri sajale pole saanud. Talvel kui hirmasti tallata, tuleks ehk 10 täis.
Aga linnas? Ei usu üldse mitte seda juttu. Samas jah Eestis on linnasid väga erineva suurusega.
Täpselt, sest hästi tallata ja siis 10l alles? Väga kahtlane.
Sõbral 2007 ibiza ja see kergem kõvasti, kui passat jne jne ning tal keskmine 8 ringi. 1.8 t mootor. Ja kui vähekenegi vajutada pole see 10 mitte raske tulema.
See kelle passatist ennist rääkisin auto on 2001 a oma ning samuti hooldused tehtud alati ja on väga hoolas auto juures, temal alla 9 pole kordagi kukkunud. Et jah:)

No mul enamus sõitu maanteel. Linnas võib ju 14l/100 km ka kätte saada.

Kui küsimus oli selle suunaga, et kas sellise mootoriga autot tasub osta, siis vastan: IGATAHES!

janar103
Huviline
Postitusi: 255
Liitunud: 26 Mär 2007, 10:28
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas janar103 » 07 Dets 2009, 13:21

joosep666 kirjutas:Üldiselt olen mina selle(110kw.) mootori kohta ainult head kuulnud erinevalt ilma turbota 1,8 (92kw.) kohta.
Vastab tõele.

Kasutaja avatar
--keit--
Huviline
Postitusi: 3244
Liitunud: 01 Juul 2008, 06:43
Asukoht: Eesti
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas --keit-- » 07 Dets 2009, 13:33

janar103 kirjutas:
joosep666 kirjutas:Üldiselt olen mina selle(110kw.) mootori kohta ainult head kuulnud erinevalt ilma turbota 1,8 (92kw.) kohta.
Vastab tõele.
Sel juhul võiksid rääkida, siis kas mingeid tüüpvigu v mingeid muid jamasi, nimelt kõike mis oleks ostjale kasuks.
Mida tuleks ostu juures vaadata jne.
Kuna sul see masin on, et ehk oskad siis öelda midagi sellist.

janar103
Huviline
Postitusi: 255
Liitunud: 26 Mär 2007, 10:28
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas janar103 » 07 Dets 2009, 13:49

--keit-- kirjutas:
janar103 kirjutas:
joosep666 kirjutas:Üldiselt olen mina selle(110kw.) mootori kohta ainult head kuulnud erinevalt ilma turbota 1,8 (92kw.) kohta.
Vastab tõele.
Sel juhul võiksid rääkida, siis kas mingeid tüüpvigu v mingeid muid jamasi, nimelt kõike mis oleks ostjale kasuks.
Mida tuleks ostu juures vaadata jne.
Kuna sul see masin on, et ehk oskad siis öelda midagi sellist.
Peamine, et turbolõdvikud ehk kõiksugu voolikud oleksid kuivad, mitte niisked. Lekkeid ei tohi olla. Vastasel juhul lihtsalt ei puhu korralikult. Mingeid tüüpvigu ei oska välja tuua, kuna omal puuduvad igasugused vead. Korralikult hooldada, korralikku õli (täissünt) kasutada ja ongi hea asi. Kusjuures isegi ametlike andmete kohaselt võtab turbomootor isegi vähem kütust kui tava 1,8.

85GTI
Huviline
Postitusi: 174
Liitunud: 31 Okt 2007, 20:22
Telefon: 53814821
Auto: Passat b5.5 1.9tdi, Audi 200 treser 10VTQ
Asukoht: Tartumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas 85GTI » 07 Dets 2009, 18:57

väga hea sõbrad :D seda on lausa lust lugeda,
kõigun praegu kahe mootoritüübi vahel:
2.8 v6 142kw syncro ja 1.8Turbo 110kw

tahan seda uuema kerega passatit algusaastad 1998-...
sedaani justnimelt.
hinna laeks oleks 50000.-
väga tahaks seda syncrot 2.8 just selle nelikveo pärast ja mootor ka võimas aga ingel [VW Bot: "Keel korda!"] kütet läheb olulisemalt rohkem kui turbol!?
ja kui midagi peaks lagunema mootoril sis ei jõua ära vanduda.

aga 1.8 Turbo 110kw tundub siuke vahepealne (normaalne)
kahjuks neid syncrot ei ole? vähemalt ei ole müügis näinud.


enda g3 gti 2.0L 85kw on nüüd müügis, nats kahju on maha müüa, sai armsaks ja hubaseks aga tahaks uuemat ja võimsamat :)

kui auto ostuks läheb sis oleks hea kui keegi sama auto omanik mida ostma hakkan kuulaks mootori ka üle, noh kes teab mismoodi korralik mootor nurruma peab :) muidu hakka jälle mootori kappremonti tegema nagu ma oma gti-le tegin

[Muudetud: 7-12-2009 85GTI]

[Muudetud: 7-12-2009 85GTI]

85GTI
Huviline
Postitusi: 174
Liitunud: 31 Okt 2007, 20:22
Telefon: 53814821
Auto: Passat b5.5 1.9tdi, Audi 200 treser 10VTQ
Asukoht: Tartumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas 85GTI » 07 Dets 2009, 19:03

ahja kas 1.8 turbol on hammasrihm või kett?

bronco
Huviline
Postitusi: 19
Liitunud: 05 Apr 2009, 19:58
Auto: Touran 2.0TDI '11
Asukoht: Viljandimaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas bronco » 07 Dets 2009, 19:28

Hammasrihm on, nagu ka 2.8 mootoril.

Kulu kohta aga suvisel ajal võtab linnas 11 ja maanteel saab ka 7mega hakkama kui rahulikult võtta.

Üldiselt tüüpvigade kohta eriti ei oska midagi rääkida, kuid erinevaid probleeme võib ikka tekkida nii 1.8T kui ka 2.8 mootoriga. Kui inglise keel arusaadav on soovitaks seda foorumit sirvida: http://www.passatworld.com/forums/forumdisplay.php?f=42

1.8T tootmise algusaastatest on ikkagi juba reeglina suhteliselt palju sõitnud ja mootori korrasolek sõltub ikkagi väga palju eelmistest omanikest ja hooldusest mis mootor saanud on. Minu isendil näiteks oli 179'000 läbisõidu pealt saksas esinduses vahetatud plokikaas [VW Bot: "Keel korda!"]:crazy: Samuti pole harvad probleemid turbodega, eriti kui õlivahetustega on koonerdatud või kasutatud mittenõutud õlisid (täissünteetiline on ette nähtud sellele mootorile). Igasuguseid pisiprobleeme võib veel esineda seoses erinevate turboga seotud anduritega, vaakumleketega (pragunenud/vanad vollad) või ka näiteks süütepoolidega.

Aga noh, ma olen endiselt oma isendiga rahul:cool:

lcd
Huviline
Postitusi: 21
Liitunud: 01 Juun 2009, 13:13
Asukoht: Jüri
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas lcd » 08 Dets 2009, 08:18

85GTI kirjutas:väga hea sõbrad :D seda on lausa lust lugeda,
kõigun praegu kahe mootoritüübi vahel:
2.8 v6 142kw syncro ja 1.8Turbo 110kw

tahan seda uuema kerega passatit algusaastad 1998-...
sedaani justnimelt.
hinna laeks oleks 50000.-
väga tahaks seda syncrot 2.8 just selle nelikveo pärast ja mootor ka võimas aga ingel [VW Bot: "Keel korda!"] kütet läheb olulisemalt rohkem kui turbol!?
ja kui midagi peaks lagunema mootoril sis ei jõua ära vanduda.

aga 1.8 Turbo 110kw tundub siuke vahepealne (normaalne)
kahjuks neid syncrot ei ole? vähemalt ei ole müügis näinud.


enda g3 gti 2.0L 85kw on nüüd müügis, nats kahju on maha müüa, sai armsaks ja hubaseks aga tahaks uuemat ja võimsamat :)

kui auto ostuks läheb sis oleks hea kui keegi sama auto omanik mida ostma hakkan kuulaks mootori ka üle, noh kes teab mismoodi korralik mootor nurruma peab :) muidu hakka jälle mootori kappremonti tegema nagu ma oma gti-le tegin
1,8t ja 2,8 on oma näitejate poolsest kõige võrdsemad, mille vahel valida. 2,8 on ehk pidevalt veidi parema väändega ja puudub viivitus. 1,8 aga tänu turbole on vajadusel ka väga võimekas. Mootorite hoolduskulud ka ilmselt samad. Minul 1,8 t pole küll olnud aga usun, et turbot kardaksin rohkem. Kui nüüd 1,8 kütusekulust rääkida... turbomootoriga kokkuhoid ei õnnestu kui töristad 1500rpm juures. Kütusekulu peaks alla minema kui mootor saab ka pöördeid ja temperamentsemat sõitu. Ka peaks turboga mootor säästlikum olema 98 bensiiniga.

Mina aga sinu otsustamisest aru ei saa... See sinu mootori küsimus tundub minu silmis ebaoluline, kui sa samas mõtled, et kas nelivedu või poolvedu...

Veel pea silmas, et mina nadsin sulle 2,8 quattro kütusekulu, siin vastanud aga rääkisid esiveoliste kütusekulust. 1,8q võtab samapalju kui 2,8

Kasutaja avatar
--keit--
Huviline
Postitusi: 3244
Liitunud: 01 Juul 2008, 06:43
Asukoht: Eesti
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas --keit-- » 08 Dets 2009, 08:57

1,8q võtab samapalju kui 2,8[/rquote]
Vw pole 1.8t quattrot.

Kuidas see 1.8q siia mängu tuli?
Ja kindel on see, et 1.8 turbo ei võta sama palju, kui 2.8 syncro.
Vaata kasvõi tehase andmetest, linnas sõidu vahe on peaaegu 4v 5l. Vaevalt nii palju andmed eksivad.
Aga mina soovitan sulle 1.8 mootorit, liigub kyllaltki hästi edasi. On suhteliselt hea ja korralik mootor, kui hooldus tehtud korralikult ja õigeaegselt.
Kui aga 2.8 mootoril midagi minema peaks, siis remont on väga kallis.
Arvan, et 1.8t valides hoiad igat pidi kokku. Eriti praegusel ajal.



[Muudetud: 01-07-2008 --keit--]

janar103
Huviline
Postitusi: 255
Liitunud: 26 Mär 2007, 10:28
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas janar103 » 08 Dets 2009, 09:27

--keit-- kirjutas:1,8q võtab samapalju kui 2,8
Vw pole 1.8t quattrot.

Kuidas see 1.8q siia mängu tuli?
Ja kindel on see, et 1.8 turbo ei võta sama palju, kui 2.8 syncro.
Vaata kasvõi tehase andmetest, linnas sõidu vahe on peaaegu 4v 5l. Vaevalt nii palju andmed eksivad.
Aga mina soovitan sulle 1.8 mootorit, liigub kyllaltki hästi edasi. On suhteliselt hea ja korralik mootor, kui hooldus tehtud korralikult ja õigeaegselt.
Kui aga 2.8 mootoril midagi minema peaks, siis remont on väga kallis.
Arvan, et 1.8t valides hoiad igat pidi kokku. Eriti praegusel ajal.



[Muudetud: 01-07-2008 --keit--][/quote]

Kui miskit konkreetset silmapiiril, siis võta 1,8T ära.

lcd
Huviline
Postitusi: 21
Liitunud: 01 Juun 2009, 13:13
Asukoht: Jüri
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas lcd » 08 Dets 2009, 18:05

janar103 kirjutas:
--keit-- kirjutas:1,8q võtab samapalju kui 2,8
Vw pole 1.8t quattrot.

Kuidas see 1.8q siia mängu tuli?
Ja kindel on see, et 1.8 turbo ei võta sama palju, kui 2.8 syncro.
Vaata kasvõi tehase andmetest, linnas sõidu vahe on peaaegu 4v 5l. Vaevalt nii palju andmed eksivad.
Aga mina soovitan sulle 1.8 mootorit, liigub kyllaltki hästi edasi. On suhteliselt hea ja korralik mootor, kui hooldus tehtud korralikult ja õigeaegselt.
Kui aga 2.8 mootoril midagi minema peaks, siis remont on väga kallis.
Arvan, et 1.8t valides hoiad igat pidi kokku. Eriti praegusel ajal.



[Muudetud: 01-07-2008 --keit--]
Kui miskit konkreetset silmapiiril, siis võta 1,8T ära.[/quote]

Ma küll hästi ei kujuta ette mis asi see küll 2,8 mootori juures võiks katki minna (miskit sellist mida 1,8 pole), et remont hirmkallis oleks. Ka on 2,8 mootori ressurss oluliselt suurem, kuna kubatuur suurem ja vabalt hingav. Küll aga on 1,8 juures kallis asi turbo. Ka vähe usutav, et neil kahel kütusekulu vahe reaalselt 4-5L on. Ja samas aitab seda vahet tasa teha talvel nelivedu.

Aga nagu ma juba ütlesin, siis ma ei saa aru mootori valikust hetkel. Minu jaoks esmalt oleks teema algataja asemel küsimus, et kas tahan nelivedu? Kui vastus on jah, siis pole midagi edasi arutada. Julgen väita, et need kes soovitavad esivedu ja 1,8 mootorit, pole talve neliveo seltsis üle elanud. Sorry, aga iga li** kiidab oma pu***

85GTI
Huviline
Postitusi: 174
Liitunud: 31 Okt 2007, 20:22
Telefon: 53814821
Auto: Passat b5.5 1.9tdi, Audi 200 treser 10VTQ
Asukoht: Tartumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas 85GTI » 08 Dets 2009, 19:20

to kxl:
ma üritan praegu selgusele jõuda kui palju 1.8t ja 2.8 erinevad, ma tahan võimsat mootorit mille peale ei peaks liiga palju raha kulutama, tahan teada kumb on usaldusväärsem kas 2.8 või 1.8t

2.8 on ilmsel kütuse poolest kulukam aga tal on syncro mida oleks tore tarbida aga kui 2.8 mootor võtab palju kütust ja laguneb ka veel, sest nagu teada mida võimsam seda rohkem pead remontima ja hoolitsema siis valiks ikka 1.8 turbo, on vast rahakotile säästlikum või kas ikka on?

bronco
Huviline
Postitusi: 19
Liitunud: 05 Apr 2009, 19:58
Auto: Touran 2.0TDI '11
Asukoht: Viljandimaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas bronco » 08 Dets 2009, 19:38

Mõlemad mootorid ei andesta kehva hooldust. Mõlemaga võib tekkida probleeme ning kokkuvõttes sama kulukaks minna. 4-sil on veidi vähem vidinaid mis võivad katki minna kuid on turbo mis maksab jälle mõne raha.

1.8T ei ole kindlasti mingi pommikindel mootor nagu siin mõned üritavad selgeks teha ja 2.8 pole kindlasti kõige õnnetum mootor maailmas. Julgen väita, et potentsiaalsed remondikulud on samas suurusjärgus...

Kui nelikvedu on oluline ja kütusekulu ei ole, võtaks mina kindlasti selle nelikveolise ja jätaks mootorid mängust. Mina seda oluliseks ei pea kuigi olen ühe talve sõitnud nelikveolisega ehk siis lcd väide vähemalt minu puhul ei pea paika...

Kasutaja avatar
--keit--
Huviline
Postitusi: 3244
Liitunud: 01 Juul 2008, 06:43
Asukoht: Eesti
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas --keit-- » 08 Dets 2009, 20:33

No eks uuri remondi töökodatelt, 1.8 mootori ja 2.8 ehk nn v6 mootori kohta, siis saad selgust, ma ei oska küll öelda mis vahetusse läksid igatahes tuttav remondimees ütles, et 9000 kr läks puhtalt 2.8 mingisuguste tihendite jne huinjaa vahetamise peale. Tema sõnul, on 1.8t odavam ja parema ülalpidamisega, kui 2.8. Et mina usaldan nende meeste arvamust, kes nendega tegelenud on:) 2.8 pidi paras porr olema:)
Aga eks 85GTI otsustad mis endale soovid:) Kui oleks selline plaan, ei kõhkleks ma ostmast 1.8t
Ei kiida ega propageeri üle kumbagi. Vaid räägin sellest mida mina tean. Ehk siis minu ja kindlasti ka väga paljude inimeste arvamused kattuvad:)
Olen nelikveoga sõitnud ka suht palju ja on vägagi lõbus:cool:
Aga ei ütle yhtki paha sõna selle esisilla kohta, läbi elatud palju sellega ja teeninud mind väga väga hästi:)
Edu ostuga:)

85GTI
Huviline
Postitusi: 174
Liitunud: 31 Okt 2007, 20:22
Telefon: 53814821
Auto: Passat b5.5 1.9tdi, Audi 200 treser 10VTQ
Asukoht: Tartumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas 85GTI » 08 Dets 2009, 23:17

otsustan 2.8 kasuks :) hinna vahet neil ju praktiliselt pole ja paistab, et mõlemad on head :D
vaatasin, et isegi liikluskindlustus on neil mõlemil mootoril sama palju, ehk siis minu puhul 1000 krooni kallim kui enda gti-l 85kw

aitüma kõigile kes võtsid sõna!!!

nüüd tuleb gti maha müüa ja sis sirgel sammul autopoodi uut isendit ostma.

Monah
Huviline
Postitusi: 343
Liitunud: 20 Jaan 2007, 20:22
Auto: VW Vento VR6
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas Monah » 08 Dets 2009, 23:26

Ennem juba keskmises korras 1.8t osta kui mis iganes 2,8 !!
Kui seda ennempole tehtud siis 2,8 puhul void kohe arvestada olilekke komplektiga ( pratiliselt koik tihendid) , hammasrihmad ja muud vajalikud asjad tunduvalt kallimad, olivahetus hooldused jne. Lisaks mida voimsam mootor seda suurem toenaosus et syncro viimase piiri peal. JA koige magusam osa on kytte kulu. Mul tuttaval , ideaalkorras mootoriga, rahulikku soidustiiliga maantel pea 8.7 ja linnas 12-13, arvestades tulevast bensu hinnatousu..:)
Igaljuhul soovitaks 1,8t syncrot.

lcd
Huviline
Postitusi: 21
Liitunud: 01 Juun 2009, 13:13
Asukoht: Jüri
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas lcd » 09 Dets 2009, 08:27

Monah kirjutas:Ennem juba keskmises korras 1.8t osta kui mis iganes 2,8 !!
Kui seda ennempole tehtud siis 2,8 puhul void kohe arvestada olilekke komplektiga ( pratiliselt koik tihendid) , hammasrihmad ja muud vajalikud asjad tunduvalt kallimad, olivahetus hooldused jne. Lisaks mida voimsam mootor seda suurem toenaosus et syncro viimase piiri peal. JA koige magusam osa on kytte kulu. Mul tuttaval , ideaalkorras mootoriga, rahulikku soidustiiliga maantel pea 8.7 ja linnas 12-13, arvestades tulevast bensu hinnatousu..:)
Igaljuhul soovitaks 1,8t syncrot.
Millal viimati ja kui pikalt sa 2,8 neliveoga sõitsid ja palju see tihendite komplekt sul maksis? Ja milles väljendus, et nellivedu viimasel piiril? Minul ka 2,8 ja nelivedu (A4) ja palun informeeri ka mind tulevase bensuhinna teemal. Ehk pole hilja veel jalgratas või hybriid osta... Aga ingel [VW Bot: "Keel korda!"] rattaga on külm ja hybriid on kallis. Maailm on ikka ebavõrdne küll

Õlivahetused - 1,8 õlikodus on väiksem, kuid õli osas tundlikum.
Hammasrihm - 2,8 ilmselt veidi kallim, kuid see kulu on väga pika aja peale lausa olematu.
tihendikomplekt - jah, 2,8 kallim kuna ju V mootor, aga sama läbisõidu juures kulub enne 1,8 tihendikomplekt.
Küttekulu - subjektiivne, mina olen iga kell nõus neliveo kütte eest maksma 20% rohkem.
turbo - turbo ise ja kõik kaasnevad jahutused jne. see on asi mis lisahoolt nõuab

[Muudetud: 9-12-2009 lcd]

janar103
Huviline
Postitusi: 255
Liitunud: 26 Mär 2007, 10:28
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas janar103 » 09 Dets 2009, 08:49

85 GTI, ole hea ja lase see teema lukku panna. Läheb juba veidi jamaks kätte ära. Edu uue auto otsingutel!:)

Suletud

Mine “Autoostu abi”