Passat 99a 1.9TDI 81kw 092 ATP

Antud rubriik on mõeldud selleks, et hõlbustada AUTODE ostmist, varuosad ja audio selle alla ei kuulu. Siia paluks postitada kõik "mis te arvate sellest autost" jne postitused.

Moderaatorid: dellu, Gull

Vasta
redemption
Huviline
Postitusi: 2
Liitunud: 28 Dets 2009, 22:12
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Passat 99a 1.9TDI 81kw 092 ATP

Lugemata postitus Postitas redemption » 28 Dets 2009, 22:17

Otsustasin oma 4 liitrise bemmi garaasi ajada ja midagi ökot otsida. Silma hakkas üks passat. Kuna ma olen atm kasti fänn siis sai vaadatud vastav auto. Auto ise http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud" onclick="window.open(this.href);return false; ... 24_ee.html

Kas keegi teab selle kohta midagi ja mis võib olla tüüpvead või mida kontrollida, et tulevikus suuri remonte vältida. Plaan uue aasta algul vaatama minna aga sooviks mingit infot ennem? loodan, et keegi oskab aidata.
Viimati muutis MustVälk, 20 Sept 2015, 18:55, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: Lisatud kategooria.

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas copilot » 28 Dets 2009, 22:45

kuna tegu 81 kw TDi, siis soovitav turbo asja üle vaadata. peaks olema muutuva geomeetriaga, ja kui geomeetri kinni(üks tüüpvigadest), siis põhjustab nn limp mode´i, ei tea kui diisli tundja oled(ei saa väita et ka ise oleks kuid räägin enda kogemustest). Ise ostsin peaaegu aasta tagasi bora sama kw mootoriga disla, algul oli asi ilus, kuid nüüd nii 2500 ja 3000 rpm vahel maanteesõidul viskab vahest turbo tagant ära. endal arvatavasti viga sellest põhjustatud, sest käega seda hooba, mis geomeetriat reguleerib, ei liigu päris vabalt, ja selle puhastamine tähendab nii 2000-3000 EEK väljaminekut. Kuid diagnost peaks selle turbo rõhu jama välja tooma. muu koha pealt ei oska kommida, kui regulaarne hooldus korralikult tehtud, ei tohiks probleemi olla. Mootori endal poole pealt peaks odav ülal pidada olema. Soovitaks Kindlasti teha diagnost, et näha kõiki vaekoode ehk probleeme, mis ei pruugi sugugi välja tulla proovisõidul, vaid kas korralike külmadega v lihtaslt mingi aja pärast.
Üldkokkuvõttes mina olen rahul, üliüko(endal bora sedaan) maantee 4,4 - 4.8, linn ilma suurtemates umikutes istumiseta 6-7, on ka juhtunud alla selle.
Diesel Power KEEPS ME GOING

redemption
Huviline
Postitusi: 2
Liitunud: 28 Dets 2009, 22:12
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas redemption » 28 Dets 2009, 23:20

Eriline ekspert pole, nii palju tean, et kui mõne miinuskraadiga käima ei lähe siis midagi lahti. Mis saab olla halvim stsenaarium kui midagi juhtub turboga või muuga ehk palju võiks maksma minna. Nii palju tean, et bmw on kõrgsurve pumbad mis kipuvad lõppema ja kallis remont. Kas volkaril ka sama jama.

Kus tallinnas muidu mingit ostu eelset kontrolli teha kannataks?

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas copilot » 29 Dets 2009, 10:55

redemption kirjutas:Eriline ekspert pole, nii palju tean, et kui mõne miinuskraadiga käima ei lähe siis midagi lahti. Mis saab olla halvim stsenaarium kui midagi juhtub turboga või muuga ehk palju võiks maksma minna. Nii palju tean, et bmw on kõrgsurve pumbad mis kipuvad lõppema ja kallis remont. Kas volkaril ka sama jama.

Kus tallinnas muidu mingit ostu eelset kontrolli teha kannataks?
turbol võiks ka lõtku ära kontrollida ning turbo lõdvikud(kui ikka palju õli(eriti alumises lõdvikus) ja turbol võllil piki lõtk siis vajab ka see remonti(ei oska hindade kohta kahjuks öelda) v ühel hetkel vaja uut turbot ja see märksa kulukam lõbu.
Käima minemise pealt mõne -C juures võib põhjuseid mitu olla.

Kus täpselt teha, audihooldus pidi diagnosti koha pealt suht odav olema(kuigi veakoode saaksid vag com kaabliga lugeda ka mitmed foorumlased ja ma eeldan et märksa odavamalt).

Ja siin foorumis palju inimesi, kel suurem kogemus ja teadmiste pagas nende diislite koha pealt, et võiks teised kah sõna sekka öelda ja soovitada mida konkreetselt vaadata veel v parandada kui millegagi puuse olen pannud:rolleyes:

[Muudetud: 29-12-2009 copilot]
Diesel Power KEEPS ME GOING

wurts
Huviline
Postitusi: 5
Liitunud: 28 Okt 2007, 14:51
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas wurts » 29 Dets 2009, 11:04

Risti lõtk võib olla turbol, pikilõtk näitab et asi on p*****es.;)

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas copilot » 29 Dets 2009, 11:08

wurts kirjutas:Risti lõtk võib olla turbol, pikilõtk näitab et asi on p*****es.;)
jap, ajasin segamini, nii ta on:blush:
tänud parandamast
Diesel Power KEEPS ME GOING

Vasta

Mine “Autoostu abi”