T5 Multivan 2005a. 2.5 tdi

Antud rubriik on mõeldud selleks, et hõlbustada AUTODE ostmist, varuosad ja audio selle alla ei kuulu. Siia paluks postitada kõik "mis te arvate sellest autost" jne postitused.

Moderaatorid: dellu, Gull

Vasta
hilfiger112
Huviline
Postitusi: 2
Liitunud: 30 Dets 2009, 15:20
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

T5 Multivan 2005a. 2.5 tdi

Lugemata postitus Postitas hilfiger112 » 30 Dets 2009, 15:29

tere! Soovin endale osta 2005 aasta 2,5 tdi multivan higlinet
palun öelge kas see auto on vastu pidav ja kas ültse soovitate seda
Viimati muutis MustVälk, 21 Sept 2015, 23:26, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: Lisatud kategooria.

rynno123
Huviline
Postitusi: 4
Liitunud: 12 Jaan 2009, 12:06
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

T5 probleemid

Lugemata postitus Postitas rynno123 » 30 Dets 2009, 21:43

Tere,

Mul on 2004 a. Caravelle sama mootoriga. Ühesõnaga see on väga õnnetu mootor-mitte sõitmise vaid remontimise poole pealt. pumppihustid, mida on 5 maksavad 7,5K TK ja turbo maksab 30K lisaks vajavad nukkvõlli hammasrattad iga 100tuhhi pealt vahetust ja jälle ligi 20K läinud....Saada on vaid originaalosi. Te võite vaid arvata kust ma neid hindu tean.......

Parimat,

Rünno

hilfiger112
Huviline
Postitusi: 2
Liitunud: 30 Dets 2009, 15:20
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

äitahh

Lugemata postitus Postitas hilfiger112 » 30 Dets 2009, 23:57

Selge suur tänu et infot antsite aga äkki teil lihtsalt ebaõnnestunud auto või on se kõikidel nii. Muidu auto väga ilus ja väga meeldib aga kui ta nii palju laguneb siis vist ei osta seda kindlasti

caravelle
Uustulnuk
Postitusi: 2
Liitunud: 04 Nov 2005, 21:48
Telefon: 5104713
Auto: VW Caravelle 2,0 TDI DSG 2016a. VW Tiguan 1,5 TSI DSG 2022a.
Asukoht: Harjumaa, Anija
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas caravelle » 13 Jaan 2010, 19:52

2.5 TDI

Vastupidiselt rynno123-le ei saa midagi halba kurta. Korralik kütus ja õlivahetus õigel ajal ning probleeme pole. Ise olen sõitnud Caravelle 2,5 TDI 75 kw 2000 a. pool miljonit km. ja seejärel Caravelle 2,5 TDI 96 kw 2006 a.-ga.Praegu on spidonäit 360 tuhat ja mingit jama pole olnud. Võin julgelt öelda ,et väga head ja vastupidavad mootorid need 2,5 on.Edu sulle.


[Muudetud: 27-12-2007 caravelle]

[Muudetud: 27-12-2007 caravelle]

aivo82
Huviline
Postitusi: 202
Liitunud: 22 Juul 2007, 14:21
Auto: oooo
Asukoht: Tartumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas aivo82 » 17 Jaan 2010, 20:39

Hei...


Hooduse ja ülalpidamise kohapealt isiklikust kogemusest eriti kaasa ei oska rääkida aga võin kommenteerida sõidumugavuse kohapealt.

Käisime 2009a suvel sõradega 7-kesi 2008a Multivaniga (2,5L 96kw 6k manuaal) Euroopa reisil. Reisi kogupikkus oli 7800km ja see hõlmas mägesi Austrias, Sveitsis ja Prantsusmaal (2,5km kõrgusel kulgevad käänulised mägiteed), Saksa kiirteid (pidev 130-140km/h vuramine) ja 40 kraadist kuuma ilma Hispaanias ja lõuna Prantsusmaal.

Terve reisi vältel ühtegi probleemi ei esinenud ja võiks öelda, et ei ole ideaalsemat masinat millega selline reis läbi teha. Super mugav kõikidele reisijatele ja eriti mugav juhi koht (ütleks et mugavam sõita kui sõiduautoga).

Minek oli nii linnas, mägedes kui ka kiirteel väga hea ja kuskil kellegile jalgu ei jäänud, pigem jäid teised jalgu, ning küttekulu oli samuti üsna madal arvestades masina kaalu ja reisijate arvu ning keskmist kiirust kiirteedel (kui õigesti mäletan, siis kogu reisi keskmiseks tuli nõks alla 8L/100km kohta).

Multivan-i eelis on kindlasti see, et varustus on vähe parem kui teistel, näiteks väga suur eelis oli see, et bussil oli 2 tsooni kliima ja viimasele reale sai vajadusel õhku eraldi kinni lahti keerata.

Esiistmed ja keskmised 2 istet olid nn. kapteni toolid, mida sai keerata nii nagu ise soovid ning keskmisi ja tagumist istet sai liigutada ette-taha ja tagumist voodiks lasta.
Tagumiste istmete all olid väljatõmmatavad laekad (viimasel istmel sai salongi ja pagassi poole tõmmata), kuhu oli hea sööki-jooki, fotokaid jms vajalikku panna, et oleks mugav reisi vältel haarata.

Kuna tagaistujaid oli 5, siis tegid mõlemal pool olevad lükand uksed sisenemise ja väljumise väga mugavaks, ainus asi mille üle oleks võinud nuriseda oli see, et külje ustel oli avatav aken ainult juhipoolsel (juhtimisvalmis olid alati 2 inimest, üks kes roolis oli ja üks kes järmisena rooli istus, ülejäänud libistasid parasjagu veini, õlut või muud paremat ning vahepeal oli hea avatava akna kaudu salongi tuulutada, kuna kiirteedel peatusi eriti teha ei saanud), need kuuluvad siis ilmselt lisavarustuse hulka, aga muus osas nuriseda ei saa. Ühesõnaga igati mugav ja praktiline.

Lisavarustusest olid tollel isendil veel peal püsikiiruse hoidja (kütuse kulu eriti ei parandanud, aga kiirteedel oli hea mugav sõita) ja parkimisandurid ees ja taga (kuna tegu ikkagi bussiga ja enamus meist olid varasemalt olnud ainult sõiduauto roolis, siis oli esialgu palju abiks gabariitidega harjumisel ja parkimisel).

Kiidusõnu väärib kindlasti ka helisüsteem - oli tavaline CD-mängija ilma MP3-ta, kuid helikvaliteet ja ruumiline katvus oli väga hea.


Tehnilise poolepealt võin nii öelda, et enne reisi uurisime rendifirma omanikult tehnilise poole kohta ja selle kohta, et kas on mingeid probleeme oodata. Vastuseks oli see, et hoolduse ja probleemide kohapealt olevat see üks murevabamaid masinaid mida ta on pidanud, eelnevalt olid tal kasutuses MB marki bussid ja olid ainult lagunenud.

Kuna see masin oli mõeldud välja rentimiseks ja tegi tihti pikemaid otsi, siis käis ta alati ka korralises hoolduses nii nagu peab - sellest kindlasti ka probleemivaba tehniline pool.

Ehk siis kui tehnilise poolega probleeme ei esine, siis vägagi kiiduväärt aparaat.

Kui ostma hakkad, siis uuri kindlasti hooldusajalugu ja varasemat tausta, sellest võib väga palju sõltuda kui probleemivaba saab selle masina pidamine olema. Kuna masin saab olema mitte just kõige madalamast hinnaklassist, siis mõtle kindlasti läbi ka see millist varustusastet sa vajad, et hiljem millegist puudust tundma ei peaks, pigem olgu midagi üle.

Edu sobiva isendi valimisel!


Edit:

Vastuseks rynno123 kommentaarile ja kinnituseks caravelle vastusele lisan, et eriti just diisel masina puhul on väga oluline kus kütust tankida. Eestis on väga palju väiksemaid kütusemüüjaid kes ostavad kütust sisse väiksema kogusega ja sellest tulenevalt on kütuse kvaliteet varieeruv ning tihtipeale alla igasugust arvestust.

Tegelikult on üldse eesti kütus alla igasugust arvestust ja on ainult mõned üksikud tanklad mille kütusega on tunda, et masin sõidab hästi ja ka kütusekulus on vahe.

Ehk siis kui ei taha vahetada ülikalleid pihusteid siis tuleb hoolega valida mida paaki valad ja odavam on see 20 senti liitri pealt rohkem maksta ja sõitu nautida :)


[Muudetud: 17-1-2010 aivo82]

Vasta

Mine “Autoostu abi”