Passat 2006-2007 aasta

Antud rubriik on mõeldud selleks, et hõlbustada AUTODE ostmist, varuosad ja audio selle alla ei kuulu. Siia paluks postitada kõik "mis te arvate sellest autost" jne postitused.

Moderaatorid: dellu, Gull

Vasta
jürts
Klubiline
Postitusi: 776
Liitunud: 28 Veebr 2009, 18:16
Telefon: 56643833
Auto: Passat B7, HIGHLINE; OhtlikPeldikEestiLiikluses; BMW 535d
Asukoht: Jõhvi
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 0

Re: Taaskord siis Passat B6 ja selle tüüpvead ning pidamisku

Lugemata postitus Postitas jürts » 26 Mai 2010, 21:57

Kui tahad rohkem inffi b6 kohta,sirvi vanu autoajakirju.Ma kunagi lugesin TM-ist,saksas olid ajakirjanikud võtnud uue testimiseks 100000km-ks ja ajaliselt olid servises rohkem istunud,kui teel.Pihusteid oli vist 5 või 6 korda vahetatud,aga lõppu oli kirjutatud,etoleks ka piisanud 2 korrast,kui servises oleks teatud,mida ja kuidas teha.Lõpptulemusena oli ainult anduri viga olnud :lol: .Ja seda võin ka oma sõbra kogemuse varal öelda,et see auto kipubki 1 suur anduri viga olema.
Ja nende talvekate kohta ütleks nii,et masterid head küll aga oh seda möla...Ma olin ka paadunud protika fänn,kuni eelmise talveni.Protid siiani kestnud ühe talve ja kevadeks siledad,eelmine sügis ostsin kasutatud continentalid pea ühegi naelata ja ikka olin essa foori tagant minnes.Ja kevadel alt võttes avastasin,et nendega sõidab rahulikult ühe talve veel ja pealegi on need vaiksemad kui suve firmakad :mrgreen:

Kermo
Veteran
Postitusi: 698
Liitunud: 20 Veebr 2009, 01:35
Telefon: +3725204426
Auto: VW Polo 82/VW Caravelle 86
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Re: Taaskord siis Passat B6 ja selle tüüpvead ning pidamisku

Lugemata postitus Postitas Kermo » 26 Mai 2010, 22:17

Al101 kirjutas: Aga ma tõesti ei kavatse kuulata lolli juttu stiilis, et dsg kast on sama odav pidada, kui manuaal ja on sama töökindel, tühja ta on.
Mitte et ma oleksin korra juba küsinud seda aga... Palun põhjenda miks DSG pole töökindel?
Lowlifer@FB | "I'm starting to think my cars enjoy my money more than I do... "
Kermo - tel. 5204426 | Meeldivad vanad autod ja noored naised!

samzik
Klubiline
Postitusi: 1615
Liitunud: 21 Jaan 2004, 17:21
Telefon: 55558855
Auto: Passat tdi 4M 96kw 04/ Audi 90 tq 134kw/ Bully Syncro 2.1 82kw
Asukoht: Harjumaa, uuemõisa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Taaskord siis Passat B6 ja selle tüüpvead ning pidamisku

Lugemata postitus Postitas samzik » 26 Mai 2010, 22:36

Kas 312mm on ainult 103kw dislal, või kõigil? Ma ei mõista miks te pahandate kui tahetakse alla panna 15" velgi täitsa suu jääb lahti. Minul isiklikult 99% ajast liigeldes ei lähe neid 215 laiasi kasutatud hea pidamisega rehve tarvis. Küla aga võiks olla auto tunduvalt vaiskem ja rööbastes kordi vähem kiskuda, mis kahjuks kaasneb selle laia rehviga. Käsiin 2 korda eelmine suvi silla stendis ja ei midagi kõik on ok ütlevad :(. 205 on parem aga ikkagist. Lisaks ka kulub vedrustus just laia rehvi tõttu ja rooli otsad ja latt saab pihta sama asja pärast. 288 peaks jah napilt kannatama 15 tolli. Siit kohe küsimus ananb ju alati panna alla ka väiksema ketta koos sadulaga kui kodanik tahab :d 280 mm sai passati sitaks hästi pidama kui olid aastad 1990 praegu näeb lihtsalt see ketas 19 tollise velje sees naeruväärne välja muud olulist vahet pole. Jah härrad rallijad tõesti pidurdus efektiivsus väheneb mingi osa. Ning ma ei pea silmas kedagi konkreetset. Lihtsalt kes tahab autoga aktiivselt sõita ja kellel on vaja, et nelinurkse märgiga 70 möödud spidol 120kmh, see võib sõita kasvõi 255 rehviga mina võin seal kurvis ka 70 sõita. Kuigi võtsin ka saab 900ga (vana risu) seda kurvi 185 14 tolli rehvidega kummide vilinal 90kmh. Naine oleks tahtnud kõrvalt käekotiga vastu pead lüüa nägu vastu kõrvalistuja klaasi. :). Veidi paremini püsib passat ja rehv ei karju, aga kaasreisijatel on sama ebamugav!

Samas talvekad on mul kasutatud ja protti ma ei paneks olen neid näinud üksjagu juba 5s talv kasutatud kuni 4 aastat vana talvekas alla mustir paksus 7mm ja no mõni mees ei suuda isegi oma tutika rehviga sõita, ütleb, et pidamist pole. Inimsesed on väga erinevad.

Dsg kast võib olla elektroonikal juhitav manuaal kast aga kogu see autode elektronika hakkab näkku panema just umbes 5 A ja vanematel autodel tasapisi paraku. Seda ju peaks pea igaüks teadma kes on autodega kokku puutunud ja neid kolle siis otsida nojah on ka paremaid tegevusi ja kohti kuhu raha panna. Uus auto, dsg super, ei tahaks kepikasti nähagi, 4-5 A vana auto, milleks mulle automaat! On ta siis dsg või tiptronic hüdro trafoga või mis iganes. Niipalju ütlen et mina pole väga suurtest muredest kuulnud dsg puhul tundub olevat õnnestunud siiski. Tiptronicute mehed ikka nutavad lahinal võrreldes dsg-ga. Üldiselt arvan mina enamuse vw automaadi kohta et see on saast! Eriti kui lähtume kasutatud autodest, uuena dsg on super isiklikult tahaks teda aga rahakot ei luba seega jääb ostmata.

Rääkige jah parem mis b6l laguneb mitte kuluosadest, kas näiteks on mingeid tüüp jamasi? Pean ka ise ilmselt kunagi välja vahetama, oleks huvitav teada, kas keegi on näiteks käinud 10 korda remondi töökojas nööriotsas, nagu mu üks tuttav oopelimees iga paari nädala tagant käib.
Viimati muutis samzik, 27 Mai 2010, 06:44, muudetud 1 kord kokku.
Palun helistada tööpäeviti 17:00-22:00 nädalavahetusel 10-22 ni, Tänu. Tel 55 558 855 Rain.

alkeemik
Klubiline
Postitusi: 2201
Liitunud: 29 Juun 2003, 14:26
Auto: Bora
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 81 korda
Tänatud: 144 korda

Re: Taaskord siis Passat B6 ja selle tüüpvead ning pidamisku

Lugemata postitus Postitas alkeemik » 26 Mai 2010, 22:39

Kermo kirjutas:
Al101 kirjutas: Aga ma tõesti ei kavatse kuulata lolli juttu stiilis, et dsg kast on sama odav pidada, kui manuaal ja on sama töökindel, tühja ta on.
Mitte et ma oleksin korra juba küsinud seda aga... Palun põhjenda miks DSG pole töökindel?
Oh, seda tahan mina ka teada.

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5353
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 609 korda

Re: Taaskord siis Passat B6 ja selle tüüpvead ning pidamisku

Lugemata postitus Postitas jussike » 27 Mai 2010, 05:58

Ma ütlesin et passatil on 312mm, kus sa selle 103kw välja lugesid. Ka 1,6 bensukal on see min mõõt. Nt V6 4motion -le ei lähe isegi taha alla 17" velg.
Mis moodi sa sinna need väiksemaid kettaid ja suporteid paned, kui neid pole olemas, teed ise või.


ingel [VW Bot: "Keel korda!"], kui sa nii tark oled mine siis tehase insenere õpetama, kuidas 1,7 tonni kaaluv masin ohutult ja kiiresti pidama saada, ise veel tahab ilgelt turvalist autod, aga kokkuhoiu pärast on nõus isegi puuse sõitma või jalakäiast üle, kuna liig väikeste piduritega ei saanud lihtsalt pidama.
Viimati muutis jussike, 27 Mai 2010, 06:11, muudetud 1 kord kokku.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

samzik
Klubiline
Postitusi: 1615
Liitunud: 21 Jaan 2004, 17:21
Telefon: 55558855
Auto: Passat tdi 4M 96kw 04/ Audi 90 tq 134kw/ Bully Syncro 2.1 82kw
Asukoht: Harjumaa, uuemõisa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 1 kord

Vaidlus pidurite ja rehvilaiuse üle!

Lugemata postitus Postitas samzik » 27 Mai 2010, 07:11

No v6 on ees ilmselt veel suuremad kui 312. Aga ma jään praegu oma avamuse juurde et kui audi v8 1.7 tonni saadi pidama 288mm piduritega ja 15 tolli velgedega, peaks saama ka kaasaegse uue auto. http://en.wikipedia.org/wiki/Audi_V8" onclick="window.open(this.href);return false; Mõte mida tahtsin edastada on siiski ikka see, et pidurid on läinud suuremaks ka visuaalse kommi pärast, mitte ainult efektiivsuse ärast. Kuigi ka viimane on kaasnev nähe. Ja noh vahetamisega on nagu on, kas seda keegi tegema hakkab see on iseasi. Siit ka küsimus kas passat b5.5 ehk siis kuni 2005 on siis väga aladimensioneeritud piduritega oma ligi 1.7tonnise kaalu ja 288mm ketastega? Minu autole läheb alla näiteks 15 tolli velg Passat 2004.

Vanadel mudelitel sobisid pidurid kokku sai golfile passati pidureid pandud jne pole uurind ega plaanigi kas näiteks uutel sobivad sadulad golfi ja passati omad kokku. Aga kui näiteks golf 5 sadul koos kettaaga läheb saab ju vabalt ilma pingutuseta need osta ja külge panna.

Ja ikkagist minu väide ei ole, et peaks tegema mingeid selliseid ümberehitusi väiksemate velgede tarvis, vaid, et pidurid on kaasaegselt autol välimust silmas pidades üle dimensioneeritud, koos suure velje ja madala/laia rehviprofiiliga.

Palun siit teemast eraldada see pidurite jutt see läheb küsimusest auto kohta liiga kaugele.
Palun helistada tööpäeviti 17:00-22:00 nädalavahetusel 10-22 ni, Tänu. Tel 55 558 855 Rain.

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5353
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 609 korda

Re: Taaskord siis Passat B6 ja selle tüüpvead ning pidamisku

Lugemata postitus Postitas jussike » 27 Mai 2010, 07:46

Kui saad auto kasvõi meetri jagu varem pidama on ju suuremast pidurist kasu. Vali kas saad pidama enne vöötrada või keset seda kui keegi sulle ootamatult ette viskub. Mina isiklikult valiks esimese variandi. Insenerid nüüd vaevalt pelgalt välimuse pärast suuremaid kettaid topivad.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

Jurmola
Huviline
Postitusi: 1493
Liitunud: 05 Juun 2007, 23:05
Auto: Golf 2
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 26 korda
Kontakt:

Re: Taaskord siis Passat B6 ja selle tüüpvead ning pidamisku

Lugemata postitus Postitas Jurmola » 27 Mai 2010, 08:19

Minu väga subjektiivne arvamus on, et teema alustaja peaks ostma omale kas UUE Dacia või Kia. Kia sellepärast, et saab kaasa hulka garantiiaega või Dacia sellepärast, et oleks odav osta(ja boonusena ka garantiid). Samas, saab sinna panna ka eduliselt 13" velje ja Rehvi kõrgusega 70. Säästad igatepidi ja saad auto kohe välja osta oma 50% passati sissemaksust. Ei ole mingeid vaidlusti DSG ja manuali puhul.
Viimati muutis Jurmola, 27 Mai 2010, 08:20, muudetud 1 kord kokku.

lcd
Huviline
Postitusi: 21
Liitunud: 01 Juun 2009, 13:13
Asukoht: Jüri
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Taaskord siis Passat B6 ja selle tüüpvead ning pidamisku

Lugemata postitus Postitas lcd » 27 Mai 2010, 09:55

Kaks päeva teema üleval ja juba nii palju möla.

Ma kirjutan siis ka oma tähelepanekutest selle autoga. Diislist ei tea midagi, kogemus on 2,0 bensu ja DSG kastiga.

Läbisõit nüüdseks 25000km, auto aastast 2009.

1. mingi hetk lõpetas laetuli töö - talvel halb telefone ja poekotte otsida, siis mõne päeva möödudes otsustas tuli sõidu ajal pidevalt põleda, ka see on pimedas üpris paha.
2. -15 ja külmema ilmaga auto ei käivitunud - talve jooksul sai 3-4 korda puksiiriga hooldusse veetud. Vahetati aku, küünlad, pihustid ja öeldi, et Eesti kütus -15 kraagdiga ei plahvata. Viga endiselt alles, ostsin krokodillid, kuna teise auto pealt käivitub ja isegi kütus plahvatab :)
3. püsikiirusehoidja töötab jubedalt. Kord kiiruse taastades vahetab 2 käiku alla ja laseb pöörded 3000-4000 peale, teine kord jälle taastab kiirust 6 käiguga nii, et isegi mosse sõidab mööda. Raske uskuda, et nii si** cruise üldse olemas on ja et see veel sellele autole pandi.
4. esisild ja juhitavus. Kui eelmise põlvkonna passatil oli veel multilink vedrustus, siis see auto on taas alla saanud kolmnurksed õõtsad - suur samm tagasi. Ja väga suur vahe on juhitavusel, eriti talvel ja rööbastes.
5. ESP - siiani sõtes pole aru saanud, et millal sellest kasu on. Veojõu kontroll toimib, kuid ESP heal juhul sekkub siis kui auto juba kraavis. BMW-l MB-l on väga hea stabiilsuskontroll, Mazda oma üpris nigel, Passatil aga lausa saast. Ausalt, alguses ma arvasin, et see lisa on tehases panemata jäänud...
6. DSG kast. Toimib laitmatult, pole ühtegi etteheidet ja ma olen ka veendunud automaadi pooldaja. Minu kogemus (14 aastat ja 30 autot) ütleb, et manuaalidega on palju rohkem tüli ja sidurite hooldus/remont on kulukas, automaadiga pole samas mingit muret olnud. Kütusekulu aga on paljudel autodel just automaadiga väiksem - seda ka tehase andmetel.
7. 15000km peale on õli kulu ca 1 liiter - ei oska öelda, äkki on normaalne.

Autol on tehtud ka tarkvara uuendused - cruise ja ESP aga elavad ikka oma elu.

Passati kokkuvõte: Kui oma raha eest sellise auto oleks ostnud, siis oleksin kurb ja ülimalt pettunud. Hetkel midagi positiivset küll ei meenu ja ise autot valides vaataks ilmselt millegi muu poole. Lihtsalt üks hall, keskpärane pereauto, mis mingeid emotsioone ei loo. Ilmselt räägiks ma muud juttu kui oleks suurem mootor ja nelivedu, see paneks ilmselt paljudele muudele vigadele läbi sõrmede vaatama.

Rehvidest. Kes suudab jooksuga sõita 100 000 - 150 000km, see on küll kangelane. Mina suudan suverehvidega sõita ca 60 000km. Talverehviga sama. Sealjuures kummi ei vilista.

KuldarA
Huviline
Postitusi: 1426
Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
Telefon: 56248247
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 56 korda
Tänatud: 99 korda
Kontakt:

Re: Taaskord siis Passat B6 ja selle tüüpvead ning pidamisku

Lugemata postitus Postitas KuldarA » 27 Mai 2010, 09:55

Jurmola kirjutas:Minu väga subjektiivne arvamus on, et teema alustaja peaks ostma omale kas UUE Dacia või Kia. Kia sellepärast, et saab kaasa hulka garantiiaega või Dacia sellepärast, et oleks odav osta(ja boonusena ka garantiid). Samas, saab sinna panna ka eduliselt 13" velje ja Rehvi kõrgusega 70. Säästad igatepidi ja saad auto kohe välja osta oma 50% passati sissemaksust. Ei ole mingeid vaidlusti DSG ja manuali puhul.

Kuidas Sa sellist asja julged üldse pakkuda :D Teemaalgataja jaoks ei ole ükski muu auto lihtsalt piisavalt turvaline, et teda teiste liiklushuligaanide eest kaitsta ;)
Al101 kirjutas: Põhjus, miks minu teemad siin tihti läbuks lähevad on see, et alati tuleb keegi siin sõimama ja oma mõtteid peale suruma
Minu arust oled Sina siin ainuke, kes siin teisi sõimab ja oma mõtteid peale surub. Sest küsimustele, mis esimeses teemas püstitasid anti koheselt vastused ära, aga Sul on ilmselgelt vaja oma suhtlemis/sõimamis vajadus siin foorumis ära rahuldada, kuna paistab, et mujal Sul seda teha ei lasta...

Teemasse ka nii palju, et kui Sa koguaeg vingud, et autod lagunevad jms, siis käi jala sest iga inimene peaks teadma, et kui osta auto, siis paratamatult kaasnevad sellega ülalpidamis kulud.

Samuti oled korduvalt maininud, et kardad teisi liikluses, aga lugedes, mis rehve Sa eelistad, siis kardan mina hoopis Sind.
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee

samzik
Klubiline
Postitusi: 1615
Liitunud: 21 Jaan 2004, 17:21
Telefon: 55558855
Auto: Passat tdi 4M 96kw 04/ Audi 90 tq 134kw/ Bully Syncro 2.1 82kw
Asukoht: Harjumaa, uuemõisa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Taaskord siis Passat B6 ja selle tüüpvead ning pidamisku

Lugemata postitus Postitas samzik » 27 Mai 2010, 11:46

Huvitav miks kipuvad turbod disladel kinni jääma ja pidurid samamoodi, kui inimesed sõidavad autoga rahulikult ja miks peab aeg ajalt kolle sumpast välja köhima, et auto ei jääks täitsa kinni. Ja ärge öelge et omanikud piinavad oma autosi see ei ole argument ehitagu auto nii et temaga saaks sõita mitte ei peaks mingeid ime asju arvestama mida manual ei kajasta. Kui te leiate tehase manualist, et näiteks alla 1400 pöörde ei tohi autoga sõita siis ma ei teeks seda ju ilmselgelt, aga seda pole kusagil kirjas!. Ma ei sõida ikka 1400rpm aga dsg näiteks sõidab dislaga 1400 rpm.

Miks Surevad ära kübemefiltrid linnas. Kõik ikka tänu sellele, et insener ei ole loll ja teeb oma tööd suurepäraselt. Ma ootan pigem neid hübriide ja seda et autod läheks jälle kergemaks ning kütuse mõtetu hind rööviks suuremahulised mootorid turult. Oleks kõigil rahulikum. :D.

Teemaalgataja südikust mingi jama ajamisel ma ei vaevu üldse komenteerima, seda võib teha pubis õlle taga.
Palun helistada tööpäeviti 17:00-22:00 nädalavahetusel 10-22 ni, Tänu. Tel 55 558 855 Rain.

Al101
Huviline
Postitusi: 38
Liitunud: 20 Mär 2008, 11:40
Auto: 21a vana diisel peldik, aga sõidab ustavalt.
Asukoht: väikelinnas
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Taaskord siis Passat B6 ja selle tüüpvead ning pidamisku

Lugemata postitus Postitas Al101 » 27 Mai 2010, 17:23

Tõepoolest tahan ma turvalist autot, seega dacia ei kõlba.
Muidugi siin loetud jutt paneb vaatama pigem Ford Focus II poole, ehk siis alates 2005a või mõne muu auto.
Ma ostaksin Passat B5,5 kui see vaid piisavalt turvaline oleks, mida ta kahjuks pole.
Muidugi ilmus turule ka üks huvitav auto, Chevrolet Cruze, kuid kahjuks on ta veel piisavalt uus ja kallis, et osta, aga turvatestid sooritas päris normaalselt.

Lugedes uute autode pidamiskulude ja vigade kohta, hakkan ma oma 21a vana odavat, lihtsat, väga töökindlat ja vastupidavat diisel peldikut, üha enam armastama.
Muuseas, ostan ma nagunii umbes 100 000kr maksva auto, passati puhul ootaksin selle hinna langust sinna, seega ostan ma 5-8 aastat vana auto, sõltuvalt mille.

Vot seda piduriketaste jama ma tõesti ei teadnud, vot selliseid vastuseid ma siin ootangi.
Vastu hakkan ma vaidlema ikka siis, kui tullakse mind sõimama või rääkima muust, muidu ma ei vaidleks vastu, mina pole vaidluste algataja.

Masteri prottide üle ei kurda taaskord, ei saa mina aru, kuidas keegi need siledaks sõitis, minul nad siledad pole ja pidamine hea Master Nordic 4.
Pole mõtet rääkida, et ma oma masteritega ohtlik olen, sest kas selle väitja, ise ostab 10 000+ kr eest firmakad rehvid iga aasta uued? Kui ei, siis pole tal mõtet pidamisest rääkida, sest tal pole siis mingit ülihead pidamist sellisel juhul.

Manuaalil vahetad sidureid?
Ma pole elusees omal mitte ühelgi manuaalil sidurit vahetanud, sidureid vahetavad rullnokad, kes ketsi lasevad.
Automaatkastidega, tean aga kõvasti jama.
DSG on ka igast tehnikat täis, mistõttu ta kindlasti laguneb, eriti just kasutatuna, kuna kasutatud auto ma ostan.

Kas keegi väidab mulle nüüd, et DSG-l ei ole vaja iga teatud km-te tagant jne õli ning filtreid vahetada?
See ka ju maksab, manuaal on sealjuures praktiliselt hooldusvaba, õli vahetad sellel suhteliselt harva, sõltub kui pedant oled, mingeid filtreid sellel ka pole.

Ma arvan ka, et see piduriketaste suurus pole nii oluline, sest ratta jaksavad blokki vedada ka palju väiksemad kettad, järelikult piisab.
Ülekäigurahal ma olen väga hoolikas ja pole hädapidurdusi reeglina vaja, seal kiirused ka 50 ja alla reeglina mul.
Kui inimene astub mulle ette mujal, kus ta ei tohi, siis tema enda mure, et oma elust ei hooli.
Suured kettad on vajalikud siis, kui sa oled ilgem pidurdaja või sõidad ringrada, siis on vaja üldse teisest materialist ka kettaid ja piduriklotse.
Nagunii pole neist suurtest ketastest väga tolku, sest ABS, ei lase maksimaalset pidurdusjõudu nagunii kasutada.

Huvitav, vana BMW E34 520i 1445kg tühimassiga, sai küll 15" velgedega hakkama ja seega ka piisavalt väikeste piduriketastega ja jaksas pidurdada küll.
Passat B6 tühimass 2,0 tdi 103kw mootoriga on 1527kg, väiksemate ketastega mass natuke langeks kah.

Mnjah, nii, et mu elektroonika kartus on ikkagi õige, sel passatil elektrivigu jagub.
Ma tean, et kõike ei saa karta ja autod lagunevad, aga on ikkagi väga suur vahe, kui palju auto laguneb, mis asi laguneb ja kui palju see lagunemine maksma läheb.


Sooviksin veel tarku jutte teemal, kuidas selle passati elektroonika streigib ja kuidas teenindused mootori vigu üles ei leia, just selliseid postitusi siia ootangi, loomulikult võib neid ka positiivseid olla.
Seda ütlen muidugi kohe, et ma ostan omale auto manuaal kastiga, ei mõtlegi mingit automaati või dsg-d osta, absoluutselt välistatud see.
Viimati muutis Al101, 27 Mai 2010, 17:35, muudetud 8 korda kokku.

Al101
Huviline
Postitusi: 38
Liitunud: 20 Mär 2008, 11:40
Auto: 21a vana diisel peldik, aga sõidab ustavalt.
Asukoht: väikelinnas
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Taaskord siis Passat B6 ja selle tüüpvead ning pidamisku

Lugemata postitus Postitas Al101 » 27 Mai 2010, 17:45

Veel sjuke asi, et ma loen siin klubis mitmete inimeste jutte, piduriketaste, madalate rehvide ja talverehvide teemal.
Loen ka jutte konkreetsetest kiirustest.
Mul jääb sellest mulje, et siin klubis on paljud, toonitan et mitte kõik, ilgemad kihutajad, kes kõik kurvid sirgeks sõidavad linnavahel kimavad 120-ga või rohkemgi, samuti on nad ilgemad pidurdajad, nagu ringrada sõidaks.
Kas teie oletegi need, keda ma liikluses kardan?
Kas teie oletegi need, kelle pärast ma omale turvalist autot tahan?
Kas teie oletegi need, kes mulle tallinn-tartul pimedates kurvides, küngaste/mägede tagant ja üldse nappe möödasõite teevad vastu tulles, nii et mina pean tugevalt pidurdama ja tõmbama paremale teeserva, et teiesugused rullnokad mööda saaks ja pauku ei tuleks.
Kuulates seda juttu ja mõeldes natuke, siis tundub et jah, teie olete ühed neist.

Ja siis sellised kihutajad, kiruvad politseid, et too nussib neid?
Aga loomulikult nussib, kui te sellised rullnokad olete ja nii meeletult linnavahel ja üldse kihutate, et rehvikõrgus, sportvedrustus ja piduriketaste suurus jne, tähtsust omab.

Juhtus ju ka hiljuti alles õnnetus, kus üks Vw golfiga tüüp sõitis inimese surnuks teises autos.

Ärge tulge nüüd keegi nutma, et ma asjata teid rullnokkadeks sõiman, ise ju räägite siin ilgema kiirusega kurvides sõitmisest, madala rehvi vajalikkusest seal, samuti ma toonitasin, et mitte kõik.
Viimati muutis Al101, 27 Mai 2010, 17:51, muudetud 7 korda kokku.

Kasutaja avatar
--keit--
Huviline
Postitusi: 3244
Liitunud: 01 Juul 2008, 06:43
Asukoht: Eesti
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 0

Re: Taaskord siis Passat B6 ja selle tüüpvead ning pidamisku

Lugemata postitus Postitas --keit-- » 27 Mai 2010, 18:04

Al101 kirjutas:Veel sjuke asi, et ma loen siin klubis mitmete inimeste jutte, piduriketaste, madalate rehvide ja talverehvide teemal.
Loen ka jutte konkreetsetest kiirustest.
Mul jääb sellest mulje, et siin klubis on paljud, toonitan et mitte kõik, ilgemad kihutajad, kes kõik kurvid sirgeks sõidavad linnavahel kimavad 120-ga või rohkemgi, samuti on nad ilgemad pidurdajad, nagu ringrada sõidaks.
Kas teie oletegi need, keda ma liikluses kardan?
Kas teie oletegi need, kelle pärast ma omale turvalist autot tahan?
Kas teie oletegi need, kes mulle tallinn-tartul pimedates kurvides, küngaste/mägede tagant ja üldse nappe möödasõite teevad vastu tulles, nii et mina pean tugevalt pidurdama ja tõmbama paremale teeserva, et teiesugused rullnokad mööda saaks ja pauku ei tuleks.
Kuulates seda juttu ja mõeldes natuke, siis tundub et jah, teie olete ühed neist.

Ja siis sellised kihutajad, kiruvad politseid, et too nussib neid?
Aga loomulikult nussib, kui te sellised rullnokad olete ja nii meeletult linnavahel ja üldse kihutate, et rehvikõrgus, sportvedrustus ja piduriketaste suurus jne, tähtsust omab.

Juhtus ju ka hiljuti alles õnnetus, kus üks Vw golfiga tüüp sõitis inimese surnuks teises autos.

Ärge tulge nüüd keegi nutma, et ma asjata teid rullnokkadeks sõiman, ise ju räägite siin ilgema kiirusega kurvides sõitmisest, madala rehvi vajalikkusest seal, samuti ma toonitasin, et mitte kõik.
Mis oli selle postituse mõte? Ei tea.
Tahaks küll teada kes on selline inimene, kes ostab SINU jutu järgi LINNAS ja MUJAL sõitmiseks madala või kõrge rehvikõrgus rehvid, sportvedrustuse ja suuremad või väiksemad pidurikettad jne. Et linnavahel või mujal kihutada. Ilma nendeta saab ka linnavahel ja ka mujal kihutada nagu näha on olnud.
Teema algataja, kui said vastuse oma algsele küsimusele siin teemas, siis võiks selle teema kinni panna. Nagu näed, kisub see juba nn lobaks ära.

KuldarA
Huviline
Postitusi: 1426
Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
Telefon: 56248247
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 56 korda
Tänatud: 99 korda
Kontakt:

Re: Taaskord siis Passat B6 ja selle tüüpvead ning pidamisku

Lugemata postitus Postitas KuldarA » 27 Mai 2010, 18:25

to Al101:

Kas Sina oled see kes sõidab meile tagant sisse või ei saa õigel ajal pidama kui jalakäia teed ületab, sest on endale ostnud võimalikult odavad rehvid ja pannud autole ettenähtust väiksemad pidurid?

Kas Sina oled see, kes ettevaatusest keset teed seisma sest näiteks kardab sahka?(Talvel oli selline juhus, käis ka siit foorumist läbi)

Kas Sina oled see, keda ma liikluses kardan?

Kas Sina oled see kes sõidab põhjendamatult aeglaselt, et olen sunnitud Sinust möödasõitu tegema ja seetõttu Sina omakorda oma suures hirmus midagi ootamatut teeb?

Küsimus, et kuidas Sa üldse kodust välja julged tulla ,kui kogu maailm nii jube on?

Aga Sinu puhul vist tuleb välja, et kogu maailm on üks sitamägi ja Sina üksik lilleke seal keskel ;) Vabandust väljendi pärast.
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee

Al101
Huviline
Postitusi: 38
Liitunud: 20 Mär 2008, 11:40
Auto: 21a vana diisel peldik, aga sõidab ustavalt.
Asukoht: väikelinnas
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Taaskord siis Passat B6 ja selle tüüpvead ning pidamisku

Lugemata postitus Postitas Al101 » 27 Mai 2010, 18:48

huvitav, miks paljude jaoks ohutult liiklemine alati alla piirkiiruse sõitmisena tundub.
Piirkiirus muide pole miinimumkiirus, vaid maksimum.

Legaalselt sõitjaile ma jalgu ei jää.
kellelegi tagant sisse ei sõida, pigem sõidavad rullnokad tagant sisse, kes kimavad ja pikivahet hoida ei mõista.
Ärge tulge rääkima, et pikivahet ei saa hoida, et vahele trügitakse, talutavat pikivahet saab täitsa hoida, ei trügi sinna eriti keegi vahele, või kui trügib, siis trügib ta sinna nagunii.
Rehvid on mu auto all korralikud ja peavad hästi, see et rehv pole kõige kallim, ei tähenda et ta halb on, samuti ei pruugi kallis rehv hea olla.
Enamus möödasõite on tingitud kiiruseületamisest.

Mina jään seisma siis, kui ohtlik on edasi sõita.
Kui tee on väga kitsas ja lumesahk tuleb peale, võttes enda alla sellise osa teest, kus kokkupõrke oht minuga on väga suur, siis jah ma jään seisma tee serva ja lasen lumesaha mööda.
On täiesti loomulik, et kui teeolud on halvad või tee väga kitsas, siis kohtudes teise sõidukiga võetakse kiirust maha, kui külgvahemaa nende sõidukite vahel on väga väike.

Ok pange teema lukku, ega see vist ammendas jah ennast.
Aga tänud asjalikele vastajatele.
Viimati muutis Al101, 27 Mai 2010, 19:05, muudetud 2 korda kokku.

Vasta

Mine “Autoostu abi”